Feyenoord Netwerk
dinsdag 27 juni 2017 - 17:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 33 »

HR

PeterVanVossen
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

quote:HR
Derrick Rose schreef:

Zit je bij Ziggo? Die/we zitten gelukkig goed. Andere kabelaars zijn nog in onderhandeling.

Ook ik heb werkelijk geen idee waarom er nog geen deals zijn, die rechten zijn door Murdock en de zijnen maanden geleden al verworven.
HR
Digitenne. Maar goed, het zal wel goed komen. En anders hebben we vast nog wel een mooi streampje.
HRHR
HR
UPC en Fox bereiken akkoord over nieuwe zenders

Kabelaar UPC en Fox hebben hun onderhandelingen rondom de nieuwe zenders van Fox afgerond. De nieuwe zender Fox is vanaf 19 augustus te zien, voetbalzender Fox Sports is dit weekend al te bekijken.

Daarmee is bovendien zeker dat UPC-klanten de start van de Eredivisie dit weekend live kunnen volgen op Fox Sports, de opvolger van voetbalzender Eredivisie Live.

Fox onderhandelde deze zomer met elke kabelmaatschappij apart over een financiële vergoeding, maar die leidden lang tot weinig resultaat. Eerder leek het daardoor onzeker of de start van de Eredivisie volgende week wel live te zien is.

Vorige week bereikte de zender al een akkoord met Ziggo. Fox zegt tegenover NU.nl te hopen voor het weekend, en dus voor de start van de Eredivisie, de onderhandelingen met de overige kabelaars af te ronden.

bron: nu.nl
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 24 september 2004

Ik heb KPN :\(
Bij wie kan ik dit weekend tegen 16.30 uur voetbal kijken, uiteraard met een lekkere maaltijd?
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

berg1f schreef:

Bij wie kan ik dit weekend tegen 16.30 uur voetbal kijken, uiteraard met een lekkere maaltijd?
HR
Vlakbij :denk
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

berg1f schreef:

HR
waar zit je kale bats? je bent bij mij welkom hoor, maar wordt wel druk bij mij. remmie en charles komen ook.
HR
HR

Aceserver Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 17 juli 2013

:feyenoord ,
Rupert (Murdoch) the Fox !...

:kuip
HR
HR

ANTI-NIEUW-STADION
Legende

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 30 juni 2005

Aceserver schreef:

:feyenoord ,
Rupert (Murdoch) the Fox !...

:kuip
HR
ok
HR
HR

remmie schreef:

UPC en Fox bereiken akkoord over nieuwe zenders

Kabelaar UPC en Fox hebben hun onderhandelingen rondom de nieuwe zenders van Fox afgerond. De nieuwe zender Fox is vanaf 19 augustus te zien, voetbalzender Fox Sports is dit weekend al te bekijken.

Daarmee is bovendien zeker dat UPC-klanten de start van de Eredivisie dit weekend live kunnen volgen op Fox Sports, de opvolger van voetbalzender Eredivisie Live.

Fox onderhandelde deze zomer met elke kabelmaatschappij apart over een financiële vergoeding, maar die leidden lang tot weinig resultaat. Eerder leek het daardoor onzeker of de start van de Eredivisie volgende week wel live te zien is.

Vorige week bereikte de zender al een akkoord met Ziggo. Fox zegt tegenover NU.nl te hopen voor het weekend, en dus voor de start van de Eredivisie, de onderhandelingen met de overige kabelaars af te ronden.

bron: nu.nl
HR
Godverdomme! :kwaad

Ik heb Eredivisie Live via Tele2 en dacht dat het gewoon over zou gaan naar Fox en dat ik er niets van zou merken. Zul je zien... :crap
HR
HR

Heineken schreef:

(...)

Godverdomme! :kwaad

Ik heb Eredivisie Live via Tele2 en dacht dat het gewoon over zou gaan naar Fox en dat ik er niets van zou merken. Zul je zien... :crap
HR
Het is pas woensdag, Fox heeft net ook een akkoord afgesloten met CanalDigitaal dus Tele2 en de rest zal voor het weekend nog wel volgen.
HR
HR

Obiku
Wereldster
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

remmie schreef:

(...)

Het is pas woensdag, Fox heeft net ook een akkoord afgesloten met CanalDigitaal dus Tele2 en de rest zal voor het weekend nog wel volgen.
HR
Precies, een spelletje blufpoker maar uiteindelijk zal er wel een akkoord komen. Beide partijen hebben niets aan een patstelling.
HR
HR

Obiku schreef:

(...)

Precies, een spelletje blufpoker maar uiteindelijk zal er wel een akkoord komen. Beide partijen hebben niets aan een patstelling.
HR
Zo gaat dat wel vaker met dit soort zaken, Fox kan zich een afgang niet veroorloven als een deel van de oude abonnee's van EredivisieLive zonder beelden zit.
HR
HR

Richard Hendriks
Legende
BAM, in you're face

Uit: stekende radio stem
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 29 juni 2007

Obiku schreef:

(...)

HR
Nou kpn lijkt toch echt de poot stijf te gaan houden , het regent daar ook klachten
HR
HR

El Jefecito
Wereldster

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

UPC wordt 17.25 per maand ( Was 15 euro uit mijn hoofd).Ik vind het mooi klote.. Qua buitenlands voetbal ben ik geïnteresseerd in de PL en La Liga. Deze zitten nu apart..

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 31 juli 2013 20:44:31).]
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Ik heb Caiway en lees zojuist dat ze akkoord zijn met Fox, lijkt me inderdaad dat de rest nu ook wel volgt.

Abonnementskosten blijven ook hetzelfde zie ik net.

[Dit bericht is veranderd door wateringer (op 31 juli 2013 20:57:44).]
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

wateringer schreef:

Ik heb Caiway en lees zojuist dat ze akkoord zijn met Fox, lijkt me inderdaad dat de rest nu ook wel volgt.

Abonnementskosten blijven ook hetzelfde zie ik net.
HR
Dat ligt er aan wat jij voor pakket neemt
http://foxsports.nl/abonnementen
HR
HR

wateringer
Koning

met rood witte groeten schreef:

(...)

Dat ligt er aan wat jij voor pakket neemt
http://foxsports.nl/abonnementen
HR
Ik heb alleen EL dus dat blijft hetzelfde zag ik.
HR
HR

Richard Hendriks
Legende
BAM, in you're face

Uit: stekende radio stem
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 29 juni 2007

Straks sluiten ze met iedereen een akkoord behalve met KPN
HR
HR

wateringer
Koning

Richard Hendriks schreef:

Straks sluiten ze met iedereen een akkoord behalve met KPN
HR
Welnee man, denk je nu echt dat een grote speler als KPN niet akkoord gaat? Wat denk je dat dat aan leden gaat kosten?

Ook KPN gaat overstag straks, net als dat er een nieuw stadion komt ;)
HR
HR
Wat betreft Ziggo:

Bestelt u voor 24 augustus 2013 FOX Sports Eredivisie, dan ontvangt u het complete pakket FOX Sports (FOX Sports Eredivisie én FOX Sports International in één pakket) tot 1 december 2013 voor slechts € 17,95 per maand. Vervolgens betaalt u tot 1 februari 2014 per maand € 19,95. Vanaf 1 februari 2014 betaalt u voor het eerst het reguliere tarief van € 24,95 per maand. Bestel dus snel en geniet wel heel voordelig van zowel de Eredivisie als de Engelse Premier League en de Italiaanse Serie A!

FOX Sports Eredivisie
€ 17,95 per maand
3 kanalen
De thuisbasis van het Nederlandse voetbal. Geniet live van alle wedstrijden in de Eredivisie, Jupiler League, het volledige KNVB Bekertoernooi, wedstrijden van Nederlandse teams in de Europa League én meer!

FOX Sports International
€ 12,95 per maand
2 kanalen
Voor internationaal voetbal zit u goed met dit nieuwe abonnement. Mis geen seconde meer van de Engelse Premier League, FA Cup en League Cup, de Italiaanse Serie A en Coppa Italia, de Europa League (m.u.v. Nederlandse clubs) en de Duitse DFB Pokal.

FOX Sports
€ 24,95 permaand
5 kanalen
Voor de echte voetballiefhebber: met de combinatie van de twee bovengenoemde abonnementen ontvangt u alle 5 kanalen voor een voordelige prijs.

Fox Sports Go
Met een abonnement op het pakket FOX Sports krijgt u ook automatisch toegang tot FOX Sports Eredivisie GO en uiteraard ook FOX Sports International GO.
Met FOX Sports GO volgt u dus overal de Eredivisie, KNVB Beker, Jupiler League en ander nationaal topvoetbal op uw pc, Mac, laptop, tablet en smartphone. Daarnaast ziet u uiteraard ook overal de Barclays Premier League, Serie A, FA Cup, DFB-Pokal, Coppa Italia en ander internationaal voetbal.
Dus bent u een keer op bezoek bij familie of staat u in Nederland op de camping? Geen probleem, met FOX Sports GO heeft u altijd en overal toegang tot alle live wedstrijden binnen uw pakket.
FOX Sports Go werkt alleen met een Wi-Fi of vaste internetverbinding in Nederland.

Zenderindeling:
421 FOX Sports 1 Eredivisie
423 FOX Sports 2 Eredivisie
425 FOX Sports 3 Eredivisie
422 FOX Sports 4 International
424 FOX Sports 5 International
925 FOX Sports 1 Eredivisie

[Dit bericht is veranderd door remmie (op 31 juli 2013 23:03:00).]
HR
HR

wateringer
Koning

Slaat ook totaal nergens op dat Fox Sports International, wie neemt dat nu zonder dat eredivisie kanaal erbij? Het totaal abonnement zal dus wel het beste gaan lopen straks.
HR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Reg.: 3 februari 2009

wateringer schreef:

Slaat ook totaal nergens op dat Fox Sports International, wie neemt dat nu zonder dat eredivisie kanaal erbij? Het totaal abonnement zal dus wel het beste gaan lopen straks.
HR
Figuren zoals René van der Gijp.

Mooi ruk trouwens, was altijd erg tevreden met het combinatiepakket Sport1 en Eredivisie Live.
Kapt ESPN er ook mee! :\[
Dan maar een FOX Sports, want de Engelse Premier League vind ik één van de mooiste competities.

[Dit bericht is veranderd door FR-kameraad1908 (op 31 juli 2013 22:08:22).]
HR
HR

Markjow
Vedette

Reg.: 4 juli 2009

Wat ik niet snap is dat KPN dan dit op de site zet...

http://www.kpn.com/prive/tv/al-kpn-televisie-klant/fox-sports-eredivisie-voor-interactieve-tv.htm

Je krijgt als je een abonnement hebt op Fox Sports/Eredivisie Live, Fox Sports Go erbij van KPN. Wordt in vermeld dat je op je Laptop/PC/Tablet/Smartphone altijd en overal toegang hebt tot Live wedstrijden en andere video's.

Dat zou wel heel tegenstrijdig zijn als het straks niet op TV te zien is, maar ik het wel gewoon online kan kijken via Fox sport Go (dankzij KPN)...
HR
HR

QQthebest
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 15 april 2010

Interactive tv komt via internet dus zo vreemd is dat niet denk ik als je wel op je pc kan kijken. Ik ben kpn klant interactievectv en heb al bij fox een account kunnen maken waarin vermeld staat dat klanten van kpn interactivectv toegang hebben tot fox go en dat is kijken op de pc. Morgen weten we meer dan zouden we moeten kunnen kijken naar el voetbal.

Als ik kijk via de elektronische programma overzicht zie ik vrijdag op kanaal 222 fox sport staan en de wedstrijd van de neusjes.

[Dit bericht is veranderd door QQthebest (op 31 juli 2013 22:46:06).]
HR
HR

Derrick Rose
Koning

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

wateringer schreef:

HR
"Ik!" zei de gek! :B

Ik kijk Feyenoord in de Kuip of bij familie en vrienden. De rest is me het geld niet waard.

Ik MOET Premier League voetbal thuis hebben. Premier League en de Primera Division.

Maar als kijkers worden we zwaar gepakt. Ik ga bij Ziggo € 12,95 per maand meer betalen voor hetzelfde. Want Sport 1 gaat met minder content geen cent in abonnementsgeld omlaag. En ook die zender kan ik écht niet weg doen.
HR
HR

Markjow
Vedette

Reg.: 4 juli 2009

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3485298/2013/08/01/40-procent-tv-kijkers-ontvangt-Fox-Sports-nog-niet.dhtml

Ik heb KPN en ik ontvang gewoon de Eredivisie kanalen van Fox Sports.
Of de wedstrijden live te zien zijn van het weekend is dan de volgende vraag.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.