Feyenoord Netwerk
maandag 1 september 2014 - 13:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » Voetbal International/Studio Voetbal (deel 3)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 238 pagina's: « 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 238 »

HR
Studio Sport hanteert altijd een vast uitzendschema: de hoogstgeplaatste club laten ze eerst zien, dan de tweede, etc. Dat heeft mij twee jaar geleden nogal eens gefrustreerd, toen Feyenoord zo laag stond.
Echter, als ajax in het geding is, wijkt men hier van af. Niet eenmaal, maar steeds vaker. Vorige week al, ook eerder al, en nu moest de zelfverklaarde topper ajax-vitesse weer eerder op de buis dan het hoger geplaatste PSV.
HR
HR

Charles Versnick
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

quote:HR
de realist schreef:

Studio Sport hanteert altijd een vast uitzendschema: de hoogstgeplaatste club laten ze eerst zien, dan de tweede, etc. Dat heeft mij twee jaar geleden nogal eens gefrustreerd, toen Feyenoord zo laag stond.
Echter, als ajax in het geding is, wijkt men hier van af. Niet eenmaal, maar steeds vaker. Vorige week al, ook eerder al, en nu moest de zelfverklaarde topper ajax-vitesse weer eerder op de buis dan het hoger geplaatste PSV.
HR
Wat maakt het uit? Hun geliefde Ajax heeft verloren. Mag voorlopig een streep zetten door titelaspiraties. Helaas kreeg het fabrieksploegje geen enkele tegenstand en zal ook na morgen de koploper zin van de eredivisie.
HR
HR

Charles Versnick schreef:

(...)Vraag het ze als dat je interesseert. Een telefoontje naar 010-2926888 of een mailtje naar egu@feyenoord.nl zal voldoende zijn. Maar boeit het je echt dat de man die ooit het hem aangeboden erelidmaatschap van onze mooie club geweigerd heeft niet bij de Klassieker geweest is omdat hij twee dagen tevoren ineens bedacht daar bij te willen zijn?
Deze zaak ligt in ieder geval heel anders dan zijn neef in de media gegooid heeft. Meer wil ik er verder niet over kwijt.
HR
2 weken van tevoren bedoel je. Waarom zeg je niet gewoon wat je weet? Impliciet geef je aan er meer over te weten om vervolgens te zeggen dat je dat niet wil zeggen. Begin er dan in de eerste plaats niet over, toch?
HR
HR

(...)Wat maakt het uit? Hun geliefde Ajax heeft verloren. Mag voorlopig een streep zetten door titelaspiraties. Helaas kreeg het fabrieksploegje geen enkele tegenstand en zal ook na morgen de koploper zin van de eredivisie.
HR
nee, het maakt mij ook eigenlijk helemaal niet uit. Het viel me pas op door dat mailtje dat ze lieten zien van een 12-jarig jongetje.
Het valt me op, steeds meer ook, omdat het echt iedere keer dit soort dingen zijn, het commentaar van Lejoo Driesen werd hier ook alweer aangehaald.
Als je het echter eens meldt, op een verjaardag of zo, vinden andere mensen en met name de ajacieden dat je spoken ziet.
HR
HR

EPA001
Meervoudig international

Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 19 september 2012

(...)
Deze zaak ligt in ieder geval heel anders dan zijn neef in de media gegooid heeft. Meer wil ik er verder niet over kwijt.
HR
Dat verwacht ik ook wel. Toch zou een korte stellingname vanuit Feyenoord een hoop gespeculeer kunnen ontkrachten. Ook al zullen de meeste mensen altijd dat geloven wat ze willen geloven. Zo zijn mensen nu eenmaal, en ik zal mij daar zeker ook wel eens aan "schuldig" maken. ;)
HR
HR

Charles Versnick
Crack

FrFc schreef:

(...)

2 weken van tevoren bedoel je. Waarom zeg je niet gewoon wat je weet? Impliciet geef je aan er meer over te weten om vervolgens te zeggen dat je dat niet wil zeggen. Begin er dan in de eerste plaats niet over, toch?
HR
Uit de bronnen die ik ken was het 2 dagen voor de wedstrijd en niet twee weken. Ik ben er overigens niet over begonnen. Dat is Rene van der Gijp geweest die hier daarna gevolgd is door het schuimbekkende gedeelte van ons publiek dat denkt dat het Maasgebouw een Dwaasgebouw is. Als men de waarheid hierover wil weten is het simpel. De contactgegevens heb ik een paar postings hiervoor al gegeven. Hoort of leest men hetzelfde als ik hier gezegd heb.
HR
HR

berg1f
Legende

Vak: -
Reg.: 24 september 2004

(...)Vraag het ze als dat je interesseert. Een telefoontje naar 010-2926888 of een mailtje naar egu@feyenoord.nl zal voldoende zijn. Maar boeit het je echt dat de man die ooit het hem aangeboden erelidmaatschap van onze mooie club geweigerd heeft niet bij de Klassieker geweest is omdat hij twee dagen tevoren ineens bedacht daar bij te willen zijn?
HR
Ik zeg het omdat ik denk dat het vaak wat gecompliceerder ligt dan hier beschreven.
Daarnaast hoop ik dat je snel weer wat opdrachten krijgt, niets doen is niet goed voor jou :B
HR
HR

PeterVanVossen
Crack

Uit: Den Bosch
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

de realist schreef:

(...)
nee, het maakt mij ook eigenlijk helemaal niet uit. Het viel me pas op door dat mailtje dat ze lieten zien van een 12-jarig jongetje.
Het valt me op, steeds meer ook, omdat het echt iedere keer dit soort dingen zijn, het commentaar van Lejoo Driesen werd hier ook alweer aangehaald.
Als je het echter eens meldt, op een verjaardag of zo, vinden andere mensen en met name de ajacieden dat je spoken ziet.
HR
Die "reuzenkans" (volgens de objectieve NOS-commentator) voor Babel die onterecht werd afgefloten wegens buitenspel moest ook zo nodig in de samenvatting. Reuzenkans, laat me niet lachen. Die verdediger van Vitesse had 'm al lang en breed ingehaald en hij liep richting de hoek van de 16.

Vorige week ook, de tweede gele kaart van Moisander. Net die ene herhaling laten zien waaruit je net niet kunt zien dat Pelle wel degelijk vastgehouden wordt. En de commentator die gewoon met droge ogen beweert dat Nijhuis zich weer eens gek laat maken door de kolkende Kuip. Vreselijk stigmatiserend gewoon en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het tot doel heeft om het scheidsrechtersgilde in de toekomst wel in het voordeel van die Amsterdammers te laten beslissen. :kots

Oke nou houd ik op, Calimero-modus uit :B
HR
HR

FRB
Icoon

Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

(...)Uit de bronnen die ik ken was het 2 dagen voor de wedstrijd en niet twee weken. Ik ben er overigens niet over begonnen. Dat is Rene van der Gijp geweest die hier daarna gevolgd is door het schuimbekkende gedeelte van ons publiek dat denkt dat het Maasgebouw een Dwaasgebouw is. Als men de waarheid hierover wil weten is het simpel. De contactgegevens heb ik een paar postings hiervoor al gegeven. Hoort of leest men hetzelfde als ik hier gezegd heb.
HR
Laat ze daarmee in het kader van damagecontrol dan mee naar buiten komen. Zoals ik de zaak nu ken vind ik het werkelijk een gotspe om je clubtopscorer aller tijden niet toe te laten. Als er een andere kant aan het verhaal zit hoor ik dt graag van Feyenoord zelf en moet ik daar niet zelf om gaan vragen.
HR
HR

EPA001
Meervoudig international

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 september 2012

FRB schreef:

(...)

Laat ze daarmee in het kader van damagecontrol dan mee naar buiten komen. Zoals ik de zaak nu ken vind ik het werkelijk een gotspe om je clubtopscorer aller tijden niet toe te laten. Als er een andere kant aan het verhaal zit hoor ik dt graag van Feyenoord zelf en moet ik daar niet zelf om gaan vragen.
HR
Rein Kreijermaat heeft vandaag op Radio Rijnmond nog eens stevig benadrukt dat het verhaal van René van der Gijp echt onzin is en totaal verkeerd gebracht. Hij vond ook dat de toon die René van der Gijp heeft gekozen, verre van terecht is. In zijn woorden: Niet netjes van neefje René.

Hij zei ook dat als er één club voorbeeldig met oud-spelers omgaat, dan is het wel Feyenoord. Er is in principe altijd een mogelijkheid om een wedstrijd bij te wonen als oud-speler. Je moet je uiteraard op tijd melden. En twee dagen voordat Feyenoord-Ajax is (in een volledig uitverkocht stadion) je melden in de hoop dan nog een een kaartje te kunnen krijgen, is rijkelijk laat. Had hij dat eerder gedaan was er zeker een kaartje voor Cor van der Gijp vanuit Feyenoord gereserveerd.

[Dit bericht is veranderd door EPA001 (op 4 november 2012 17:28:31).]
HR
HR

Charles Versnick
Crack

EPA001 schreef:

(...)

Rein Kreijermaat heeft vandaag op Radio Rijnmond nog eens stevig benadrukt dat het verhaal van René van der Gijp echt onzin is en totaal verkeerd gebracht. Hij vond ook dat de toon die René van der Gijp heeft gekozen, verre van terecht is. In zijn woorden: Niet netjes van neefje René.

Hij zei ook dat als er één club voorbeeldig met oud-spelers omgaat, dan is het wel Feyenoord. Er is in principe altijd een mogelijkheid om een wedstrijd bij te wonen als oud-speler. Je moet je uiteraard op tijd melden. En twee dagen voordat Feyenoord-Ajax is (in een volledig uitverkocht stadion) je melden in de hoop dan nog een een kaartje te kunnen krijgen, is rijkelijk laat. Had hij dat eerder gedaan was er zeker een kaartje voor Cor van der Gijp vanuit Feyenoord gereserveerd.
HR
Als Cor van der Gijp toentertijd het erelidmaatschap dat hem aangeboden is aangenomen had was het bijwonen van de Klassieker geen enkel probleem voor hem geweest, al stapte hij op de wedstrijddag het Maasgebouw binnen. Daar heeft hij om wat voor reden dan ook van af gezien. Nu krijgt hij net als iedere oud-speler of -trainer ongeveer een maand voor de wedstrijd een brief waarmee een x aantal kaarten om niets aangevraagd kunnen worden. Als je daar dan niet op antwoordt ligt dat echt niet aan functionarissen in het Maasgebouw maar moet je de hand in eigen boezem steken, al is je naam Cor van der Gijp.

Zoals Rene het bracht lag het echt niet. Die haalde er zelfs Guidetti bij. Een man die notabene uitgenodigd was voor een afscheidsronde. Logisch dat er dan kaarten voor hem klaarliggen. Het zou van wanbeleid getuigen tegen John te zeggen na de ereronde: 'sorry jongen, er is voor jou geen plaats op de tribune tijdens de wedstrijd. Onze clubtopscorer in het betaalde voetbal Cor van der Gijp heeft minder dan 48 uur van tevoren bedacht zijn plaats op te eisen.'
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

al komt cor van der gijp een uur van te voren dan nog mag je zulke legendarische feyenoordspelers niet weigeren charles. onbegrijpelijk dat jij dit nog probeert goed te praten, dat je het met alles eens bent wat gudde en co doen weet onderhand wel iedereen hier. maar dat je zelfs zo ver gaat dit goed te praten verbaast mij hoogstens van jou.
HR
HR

FRB
Icoon

Ik zie het al voor me: Willem van Hanegem of Coen Moulijn die zich aan de poort meldt en niet naar binnen mag. Dat kan natuurlijk niet. Er zijn mensen die je niet kunt weigeren ongeacht wanneer ze zich melden.
HRHR
HR

Michy Rode kaart: waarschuwing
Crack

Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 9 augustus 2008

FRB schreef:

Ik zie het al voor me: Willem van Hanegem of Coen Moulijn die zich aan de poort meldt en niet naar binnen mag. Dat kan natuurlijk niet. Er zijn mensen die je niet kunt weigeren ongeacht wanneer ze zich melden.
HR
De kans dat Coen Moulijn dat doet is vrijwel uitgesloten :ja
HR
HR

FRB
Icoon

Michy schreef:

(...)

De kans dat Coen Moulijn dat doet is vrijwel uitgesloten :ja
HR
Je begrijpt mijn punt hoop ik.
HR
HR

Fr-loyals
Crack

Uit: Zwolle
Reg.: 16 mei 2006

Commentator na de blessure van Chadli,:
''De boosdoener is Immers''
Tijdens de wedstrijd werd het nog rustig herhaald en daar was duidelijk in te zien dat Immers hem 0,0 raakte.
HR
HR

gyan
Crack

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 30 oktober 2008

de realist schreef:

(...)
HR
Tja, andere mensen vinden dat blijkbaar normaal. Ik heb wel eens een ajax-supporter horen zeggen dat ajax zoveel in beeld is omdat ze als laatste de CL hebben gewonnen en de meest succesvolle club zijn uit Nederland :crap

Die mensen hebben een plaat voor hun kop.
HR
HR

InOnsBloed
Basisspeler

Reg.: 3 november 2011

Klote VI onruststokers... Als Feyenoorder zou je nooit meer naar dat kut programma moeten kijken zodat die gasten daar minder kijkcijfers hebben en minder $$$ krijgen. Dat verhaal over onrust bij Feyenoord over salarissen is door zowel Clasie als Koeman ontkracht, dus die kut van een Krabbendam en *****snor hebben dat gewoon uit hun duim gezogen. Doe Feyenoord een plezier; koop dat blad niet en kijk niet naar dat onzinprogramma.. wat een roddelblad..
HR
HR

willem van Hanegem Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003

InOnsBloed schreef:

Klote VI onruststokers... Als Feyenoorder zou je nooit meer naar dat kut programma moeten kijken zodat die gasten daar minder kijkcijfers hebben en minder $$$ krijgen. Dat verhaal over onrust bij Feyenoord over salarissen is door zowel Clasie als Koeman ontkracht, dus die kut van een Krabbendam en *****snor hebben dat gewoon uit hun duim gezogen. Doe Feyenoord een plezier; koop dat blad niet en kijk niet naar dat onzinprogramma.. wat een roddelblad..
HR
Krabbedamm moet het recht ontzegd worden om iedere dag maar om die selectie te gaan hangen. Privé en Story zijn er heilig bij. Feyenoord MOET nu een signaal afgeven dat zal op zeker door meerdere (top) clubs gevolgd worden!!!!
HR
HR

FR_1908
Legende

Uit: stekend
Reg.: 18 april 2004

Clasie zegt voor de camera dat het 'onzin' is.

Maarja, alsof hij voor de camera zou zeggen dat het waar is... :crap
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Wat een heerlijke start met dat terecht afzeiken van die saaie vd Sar !! :D
HR
HR

willem van Hanegem Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003

Het gaat weer over krikken en wippen..
HR
HR

Michy Rode kaart: waarschuwing
Crack

Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 9 augustus 2008

willem van Hanegem schreef:

HR
Ben je nu opgewonden, willem?
HR
HR

Miikkii 010
Vaste waarde in elftal

Vak: Olympiatribune - Z4
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 5 november 2010

HR
Je moet toch ergens naar kijken? is toch lachen joh :D niet zeuren haha.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

HR
ik moet zeggen dat ik me heerlijk hebt vermaakt. en zie nu al uit naar de uizending volgende week met andy van der meijde.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 238 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » Voetbal International/Studio Voetbal (deel 3)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 68,0% dat BVB Dortmund wint van Arsenal FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Willem II:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!