Feyenoord Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 00:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » Voetbal International/Studio Voetbal (deel 3)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 211 pagina's: « 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... 211 »

HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2001

Zo is het! :pul
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

De frustratie druipt er nog steeds vanaf bij Reneetje. Die zouden ze sowieso een stadionverbod moeten geven, doet weinig anders dan onze club zwartmaken.
HR
HR

Kuytebijter
Crack

Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 23 juli 2003

quote:HR
de realist schreef:

O ja, dit kwam ik in ander topic tegen:
(...)
Ronald de Boer zit daar. Wat doe je Ronald ? Nou eeeeh ik ben bij Ajax dus zo'n beetje de hoofdscout. Niet de eerste bezoekjes, dat doen anderen, maar als het er dan serieus op lijkt, ga ik kijken.
Ken jij Alen Halilovic, de nieuwe Messi, supertalent, waar heel Europa achteraan zit ?
Wie ? Nooit van gehoord ! :D

Waar scouten ze dan ? Al zit je er zelf niet achteraan, mensen in zo'n funcite zouden deze speler toch moeten kennen ?
jan Boskamp kent deze speler echt al zo'n 3-4 jaar hoor.
HR
allemaal leuk en aardig met jan boskamp, goeie vent en hij heeft er zeker kijk op en kijkt heel heel veel voetbal oa in belgie, maar wat heeft het ons tot nu toe opgeleverd dan..... :huh
welk belgisch talent zit nu in onze jeugdopleidiing of selectie? :nee
er zijn vele grote talenten, ik had liever kevin de bruyne gehuurd (okay van allerlei factoren afhankelijk) dan elabdeloudoei om een voorbeeld te noemen, maar zo zijn er ongetwijfeld echt wel meer voorbeelden (die goede aanvaller bij de club van been, ben zijn naam ff kwijt), etc
HR
HR

WANBELEID
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Marlboro schreef:

Flikker toch op man. Om het goed te praten heeft C. vd Gijp een half vak nodig, of zelfs een hele ring. En alleen maar omdat René vd Gijp commentaar heeft. Als van Hanegem het in zijn column had gemeld staat iedereen ja te knikken. Maar R. vd Gijp heeft natuurlijk gewoon gelijk en al belt je topscorer aller tijde 5 minuten voor de aftrap dan zet je nog een stoeltje bij in één of andere box zodat de beste man die wedstrijd kan kijken.
HR
Onzin. Dit verhaal is éénzijdig en daarbij wordt de suggestie gemaakt dat van der Gijp meer recht had gehad op een zitplaats dan Guidetti. Als je ver van te voren een kaartje regelt voor Guidetti ivm. z'n afscheid en van der Gijp belt een dagen van tevoren, kun je dat moeilijk omgooien. Natuurlijk zou er altijd een plekkie moeten zijn voor iemand als Cor van der Gijp, maar iedereen kan begrijpen dat het aantal plaatsen voor (oud)-spelers beperkt is en tijdens de Klassieker (ruim) tevoren vergeven zijn. Als je voor dit soort gevallen standaard een plek voor iemand als Cor vand er Gijp moet vrijhouden, voor wie dan nog meer? En als zij niet op komen dagen, ga je dan klagen over lege plekken in het stadion?

Cor van der Gijp kan zo een gratis seizoenskaart krijgen, of iets wat ze dan een passe-partout noemen. Ik weet verder ook niet hoe dat werkt, maar kennelijk wilde hij dat niet. Als hij dan wel een wedstrijd wil bezoeken, loopt hij het risico achter het net te vissen. Maakt daarbij niet uit hoe 'groot' hij is.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Marlboro schreef:

Flikker toch op man. Om het goed te praten heeft C. vd Gijp een half vak nodig, of zelfs een hele ring. En alleen maar omdat René vd Gijp commentaar heeft. Als van Hanegem het in zijn column had gemeld staat iedereen ja te knikken. Maar R. vd Gijp heeft natuurlijk gewoon gelijk en al belt je topscorer aller tijde 5 minuten voor de aftrap dan zet je nog een stoeltje bij in één of andere box zodat de beste man die wedstrijd kan kijken.
HR
Feyenoord heeft geen zeggenschap over stoeltjes in boxen.vd Gijp had best even kunnen bellen naar een box houder waar oud spelers regelmatig samenkomen.
HR
HR

FRB
Icoon

Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

Dramatisch beleid natuurlijk. Als vd Gijp belt (de man wordt zelfs met naam en toenaam genoemd in ons clublied) dan zorg je er voor dat er plek is. Dan blijft mevr. van Geel maar een keer thuis.
HR
HR

Charles Versnick
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Man, het barst van de oud-Feyenoorders in het Stadion tijdens de Klassieker. Zelden hoor je iets wat Cor van der Gijp zondag overkomen is. Er zal ongetwijfeld ergens iets fout gegaan zijn. Volgens mij krijgen oud-coryfeeen een brief die ze moeten beantwoorden binnen een bepaalde termijn. Misschien is die brief niet aangekomen of reageerde Van der Gijp te laat. Ik snap dan ook niet waar Rene het lef vandaan haalt dit breed uit te meten op de Nederlandse televisie. Nog steeds uit een bepaalde vorm van rancune? Het zal wel.
HR
HR

Sixto Rovina
Vedette

Reg.: 26 augustus 2010

Natuurlijk is het rancune van René van der Gijp, die baalt nog steeds dat het lek op moest rotten zodat hij nu qua info met lege handen staat. Het is natuurlijk wel heel vervelend dat zijn oom geen kaartje kon krijgen en zulk soort zaken moeten absoluut voorkomen worden, maar de manier waarop die het bracht, met die sneer naar het legioen en Guidetti, is gewoon te sneu voor woorden.
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005

Charles Versnick schreef:

Man, het barst van de oud-Feyenoorders in het Stadion tijdens de Klassieker. Zelden hoor je iets wat Cor van der Gijp zondag overkomen is. Er zal ongetwijfeld ergens iets fout gegaan zijn. Volgens mij krijgen oud-coryfeeen een brief die ze moeten beantwoorden binnen een bepaalde termijn. Misschien is die brief niet aangekomen of reageerde Van der Gijp te laat. Ik snap dan ook niet waar Rene het lef vandaan haalt dit breed uit te meten op de Nederlandse televisie. Nog steeds uit een bepaalde vorm van rancune? Het zal wel.
HR
Ach gut, heeft Rene jouw grote vriend Gudde soms beledigd?
Het is gewoon een schande hoe dit bestuur met iconen omgaat en dat weet jij ook.
Zo kwamen Koevermans en Gudde ruim 20 minuten te laat bij de herdenking van Coen Moulijn. Vervolgens vroegen ze doodleuk aan alle aanwezige supporters waarom men niet op hun had gewacht.
HR
HR

WANBELEID
Crack

Driftkikker1908 schreef:

(...)

Ach gut, heeft Rene jouw grote vriend Gudde soms beledigd?
Het is gewoon een schande hoe dit bestuur met iconen omgaat en dat weet jij ook.
Zo kwamen Koevermans en Gudde ruim 20 minuten te laat bij de herdenking van Coen Moulijn. Vervolgens vroegen ze doodleuk aan alle aanwezige supporters waarom men niet op hun had gewacht.
HR
Gast, ik weet niet wie jij bent maar ik open zojuist in 1 minuut 2 topics en twee keer lees ik een reactie van jou waarin je de post van één forum-lid probeert onderuit te schoppen. Doe je het erom ofzo?

Er bestaat niet zoiets als één waarheid, iedereen houdt er andere opvattingen en inzichten op na; ieder perspectief wordt bepaald wordt door datgene waar iemand (op volgorde) waarde aan hecht. En daarnaast mag iedereen er weleens naast zitten wat betreft de informatie en visie die zij hier posten. Je kan iemand kortzichtigheid of een bepaald vooroordeel verwijten, maar doe dan zelf niet precies hetzelfde door te stellen dat de club ook in deze kwestie schandalig is omgegaan met haar iconen. Je weet niet wat er hier zich precies heeft afgespeeld, net zo min als iemand anders hier dat weet.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

ulligan schreef:

De frustratie druipt er nog steeds vanaf bij Reneetje. Die zouden ze sowieso een stadionverbod moeten geven, doet weinig anders dan onze club zwartmaken.
HR
:pul
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

FRB schreef:

Dramatisch beleid natuurlijk. Als vd Gijp belt (de man wordt zelfs met naam en toenaam genoemd in ons clublied) dan zorg je er voor dat er plek is. Dan blijft mevr. van Geel maar een keer thuis.
HR
absoluut schandalig gewoon wat er is gebeurt met de topscorder aller tijden van feyenoord, cor van der gijp. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. snap ook niet waarom mensen hier dat nog proberen goed te praten ook. schandalig dit, geen woorden voor...
HRHR
HR

frankyboy
Legende

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

E.C schreef:

(...)

absoluut schandalig gewoon wat er is gebeurt met de topscorder aller tijden van feyenoord, cor van der gijp. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. snap ook niet waarom mensen hier dat nog proberen goed te praten ook. schandalig dit, geen woorden voor...
HR
Dat zou het ook zijn ware het niet dat het uit de strot van Reneetje komt en waarschijnlijk meer dan de helft van het verhaal niet verteld wordt.
HR
HR

Kees Pijl
Icoon

Reg.: 12 juli 2000

frankyboy schreef:

(...)

Dat zou het ook zijn ware het niet dat het uit de strot van Reneetje komt en waarschijnlijk meer dan de helft van het verhaal niet verteld wordt.
HR
De weerzinwekkende wijze waarop zo'n stumper als Rene van der Gijp dit brengt, verandert niets aan het feit dat je voor een icoon als Cor van der Gijp best iets had kunnen regelen, ook al belt hij op het laatste moment.
HR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005

Wie heeft hij aan de telefoon gehad dan? Dat is de belangrijkste vraag. Want het is buiten twijfel dat dergelijke iconen op elk moment de Kuip moeten kunnen binnenwandelen.
HR
HR

Simson
Crack

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Een jong stage lopend sletje die tijdens het pijpen van Gudde geen zin had om ene ouwe lul te helpen aan een kaartje??

Maar het is wel een blamage natuurlijk!!
HR
HR
begrijp ik nou goed dat het dagelijkse sport inside alweer van de buis gaat verdwijnen ? Vond het 's avonds laat wel een aardig programma (ik werk vaak 's avonds en dan is er laat weinig voor de buis)
HR
HR

FrFc
Administrator

Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Przemyslaw Tyton
Reg.: 5 september 2009

Ach het slaat natuurlijk nergens op wat René over Guidetti zegt, maar het is wel begrijpelijk. Op schandalige wijze wordt een icoon als Cor van der Gijp, zijn oom, geweigerd. En dan ziet René Guidetti die wel aanwezig is een ereronde maken in de Kuip. Die wordt dan een beetje cynisch daarover, wat ik nog wel snap ook.

de realist schreef:

begrijp ik nou goed dat het dagelijkse sport inside alweer van de buis gaat verdwijnen ? Vond het 's avonds laat wel een aardig programma (ik werk vaak 's avonds en dan is er laat weinig voor de buis)
HR
Ja maar er komt een nieuw programma voor in de plaats. Overigens vind ik het prima hoor, ik kijk met alle plezier naar VI maandag & vrijdag maar dat Sport inside vond ik helemaal niks. Ik ben benieuwd hoe dat nieuwe programma wordt maar ook daar verwacht ik niks van. Dat wordt ook om 19.30 uitgezonden dus dat helpt ook allemaal niet mee. Beter stoppen ze er gewoon helemaal mee.

[Dit bericht is veranderd door FrFc (op 2 november 2012 01:08:55).]
HR
HR

197019742002
Veelbelovend talent

Reg.: 10 december 2006

E.C schreef:

(...)

HR
Helemaal gelijk heb je in deze natuurlijk!
En geen woord natuurlijk van de Feyenoord Pravda op hun site met 1001x excusses aan deze voormalig topscoorder van de club..
Respect voor het verleden was een van de Feyenoord slogans toch.... foutje bedankt!
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Simson schreef:

Een jong stage lopend sletje die tijdens het pijpen van Gudde geen zin had om ene ouwe lul te helpen aan een kaartje??

Maar het is wel een blamage natuurlijk!!
HR
:D :D
HR
HR

Kuytebijter
Crack

Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 23 juli 2003

Kuytebijter schreef:

(...)

allemaal leuk en aardig met jan boskamp, goeie vent en hij heeft er zeker kijk op en kijkt heel heel veel voetbal oa in belgie, maar wat heeft het ons tot nu toe opgeleverd dan..... :huh
welk belgisch talent zit nu in onze jeugdopleidiing of selectie? :nee
er zijn vele grote talenten, ik had liever kevin de bruyne gehuurd (okay van allerlei factoren afhankelijk) dan elabdeloudoei om een voorbeeld te noemen, maar zo zijn er ongetwijfeld echt wel meer voorbeelden (die goede aanvaller bij de club van been, ben zijn naam ff kwijt), etc
HR
Veel posts over cor vd gijp, sjonge jonge wat een drama allemaal, je maakt uitzonderingen tot een bepaalde hoogte klaar, nu was ie te laat, nou ga lekker bij rene tv kijken, dan is ie ook een keer niet alleen.

Kan iemand nog ff op mijn post reageren? Vond het wel een goede vraag... :B
HR
HR
Van der Gijp (Rene) is natuurlijk wel de laatste die over Koefnoen moet beginnen. :D Twee maal per week probeert hij samen met Derksen te laten zien wie er het minst van het Nederlandse voetbal snapt. Het enige wat hij doet is midden in een gesprek ineens over Xabi en Iniesta beginnen als het over Zwolle vs Heerenveen gaat bijvoorbeeld. Ik kan me niet heugen dat 1 van beide spelers ooit bij Zwolle of Heerenveen heeft gespeeld. Willen ze het programma VI nog leuk houden moeten ze leipe Gijpie niet elke week aan tafel zetten, dood moe wordt je van die "kenner" :D Nooit iets voetbal inhoudelijks altijd maar over Xabi , Messi en Iniesta, de wijffies van vroegen of de zus van Kraaij, die flauwe shit kennen we nu wel.
HR
HR

Simson
Crack

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Het vernieuwende en daarom ook leuke is er wel vanaf ja, alles hebben we zo ongeveer wel gehoord en gezien. Niet verrassend meer.
Het is tijd voor een nieuwe formule vind ik :ja
HR
HR

WANBELEID
Crack

Ik blijf het een vaag verhaal vinden; vooral onvolledig en éénzijdig.

Als Cor van der Gijp na zijn belletje met de klantenservice Gerard Meijer had gebeld, was dat kaartje in no-time alsnog geregeld. Hetzelfde geldt voor de unit van Willem van 't Wout, waar dergelijke iconen altijd welkom zijn.

Waarom heeft hij dat niet gedaan?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 211 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » Voetbal International/Studio Voetbal (deel 3)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 91,0% dat Vitesse wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!