Feyenoord Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 22:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » EredivisieLive

HR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

HR
Eredivisie: voor al uw gestapo-praktijken:

http://www.eredivisielivezakelijk.nl/Concurrentie.aspx

Ik zing het tot het einde van het seizoen uit en dan zeg ik die zooi op. Ben er helemaal klaar mee. Bij mij is er een euro per maand bovenop gekomen en vervolgens wordt die zooi via acties grotendeels gratis of voor een prikkie. Met wie denken ze te maken te hebben dan? Ook Sport1 tyf ik eruit. Eerst van 8 naar 6 kanalen om vervolgens een Golf en een Tennis kanaal te introduceren, zonder onderzoek of klanten daar wel op zitten te wachten, terwijl het ten koste gaat van het voetbal. Daar zit ik niet op te wachten. Ze krijgen allemaal maar een vet hart en pleuren wat mij betreft in elkaar.
HR
HR
Ik heb het 2 maanden terug opgezegd...wat een baggerzender is het.
HR
HR

quote:HR
aliendwurf schreef:

Ik heb het 2 maanden terug opgezegd...wat een baggerzender is het.
HR
Echt hoor. Ik wil het einde van het seizoen niet missen, vandaar, maar daarna is het over en uit. Ze stikken er maar in.
HR
HR
je bent veel beter af met buitenlands voetbal mijns inziens. :ja
HR
HR

aliendwurf schreef:

je bent veel beter af met buitenlands voetbal mijns inziens. :ja
HR
Klopt, alleen zuigt Sport1 ook ballen lately.
HR
HR

amadeus
Nationale topspeler

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Droomaankoop: -
Reg.: 20 december 2010

Ché Cliché schreef:

(...)

Klopt, alleen zuigt Sport1 ook ballen lately.
HR
Sport 1 heeft al jaren verlies gedraaid maar zend wel alle CL uit.
En ja we leven maar in een klein land
Schotel aanschaffen en deze zender nemen

De politiek moet om geen voetbal meer om 19:00 zondags maar om 22:00 nog kortere samenvattingen.
Die gratis acties helpen nu niet meer zo.

[Dit bericht is veranderd door amadeus (op 5 april 2011 22:53:16).]
HR
HR

Schevenees
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: Piet Paulusma
Reg.: 28 april 2008

Ik heb ook zeer mijn bedenkingen bij Eredivisie live maar aangezien ik elke week wel lekker me cluppie kan zien spelen hou ik het toch maar. Sport 1 heb ik sinds kort ook in combinatie met Film 1. Sport 1 is vooral voor de topwedstrijden in het buitenland, zoals volgende week Barca-Real...
HR
HR

amadeus schreef:

(...)

Sport 1 heeft al jaren verlies gedraaid maar zend wel alle CL uit.
En ja we leven maar in een klein land
Schotel aanschaffen en deze zender nemen

De politiek moet om geen voetbal meer om 19:00 zondags maar om 22:00 nog kortere samenvattingen.
Die gratis acties helpen nu niet meer zo.
HR
Probleem is dat de Premier League 16:00 duels alleen maar via Sport1 te bezichtigen zijn. Ja, of Sky Italia, maar die hebben nog een kleiner aanbod. Viasat is niet te krijgen en ADMC werkt niet in Nederland. Vroeger zat het bij OSN, die kon je gewoon krijgen hier.
HR
HR

Ché Cliché schreef:

Ik zing het tot het einde van het seizoen uit en dan zeg ik die zooi op. Ben er helemaal klaar mee. Bij mij is er een euro per maand bovenop gekomen en vervolgens wordt die zooi via acties grotendeels gratis of voor een prikkie. Met wie denken ze te maken te hebben dan? Ook Sport1 tyf ik eruit. Eerst van 8 naar 6 kanalen om vervolgens een Golf en een Tennis kanaal te introduceren, zonder onderzoek of klanten daar wel op zitten te wachten, terwijl het ten koste gaat van het voetbal. Daar zit ik niet op te wachten. Ze krijgen allemaal maar een vet hart en pleuren wat mij betreft in elkaar.
HR
Zal er nog iemand wakker liggen om weer een paardekop minder bij EredivisieLive en Sport1 ?

HR
HR

remmie
Administrator
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen

Uit: Den Haag
Vak: -
Reg.: 30 mei 2006

Ché Cliché schreef:

HR
We leven in een vrij land dus wat let je.
Begrijp je gezeur niet zo, voor de prijs van een voetbalkaartje zie je een maand lang alle topwedstrijden in het buitenland en minstens vier keer Feyenoord.
Daarnaast heb je op EL ook de FA Cup en ben je op de donderdagavond niet verplicht om te kijken naar doorsneepotjes van die boeren en de neusjes.
Dat tennis en golfkanaal op Sport1 hoeft van mij ook niet maar dat gaat alleen maar ten koste van die rugbypotjes uit de PL.
En wat dacht je straks de hele maand juli als Sport1 de Copa America vanuit Argentinie live uitzendt, das toch puur genot.
Kijk, als je aan de geeuwhonger ligt dan is het een hoop geld maar voor jou, als supervisor, mag dat eurootje toch geen probleem zijn?
HR
HR
Ché huilt nou eenmaal graag en is daar zeer bedreven in, laat die jongen toch. :B
HR
HR

remmie schreef:

(...)

Begrijp je gezeur niet zo, voor de prijs van een voetbalkaartje zie je een maand lang alle topwedstrijden in het buitenland en minstens vier keer Feyenoord.
Daarnaast heb je op EL ook de FA Cup en ben je op de donderdagavond niet verplicht om te kijken naar doorsneepotjes van die boeren en de neusjes.
Dat tennis en golfkanaal op Sport1 hoeft van mij ook niet maar dat gaat alleen maar ten koste van die rugbypotjes uit de PL.
En wat dacht je straks de hele maand juli als Sport1 de Copa America vanuit Argentinie live uitzendt, das toch puur genot.
Kijk, als je aan de geeuwhonger ligt dan is het een hoop geld maar voor jou, als supervisor, mag dat eurootje toch geen probleem zijn?
HR
Ach, de één zeurt om dit, de ander blijft zich als een mongool gedragen vanwege iets wat al tijden geleden is gebeurd. Zo blijf je altijd dingen houden.

Mijn probleem is dat je dezelfde prijzen blijft betalen of meer, terwijl het aanbod minder wordt. Daar hou ik niet van. En verder, ik word zwaar onderbetaald.
HR
HR

Bestlander
Crack

Uit: Westland
Droomaankoop: Graziano Pelle
Reg.: 27 mei 2007

Voor € 10- de hele maand voetbal kijken al de wedstrijden.
Wat mij betreft niet verkeerd, het intereseerd mij niet wat ze doen of zeggen als ik mijn voetbal maar zie, helemaal tof!.
HRHR
HR

remmie
Administrator

Ché Cliché schreef:

(...)

Ach, de één zeurt om dit, de ander blijft zich als een mongool gedragen vanwege iets wat al tijden geleden is gebeurd. Zo blijf je altijd dingen houden.

Mijn probleem is dat je dezelfde prijzen blijft betalen of meer, terwijl het aanbod minder wordt. Daar hou ik niet van. En verder, ik word zwaar onderbetaald.
HR
Wie en wat je met de eerste regel precies bedoelt is mij even niet duidelijk, althans ik neem niet aan dat je bedoelt waaraan ik even dacht.
Het gaat wat mij betreft qua aanbod niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
De toppers in het buitenland, of de topclubs an sich, die trekken allemaal voorbij en daar gaat het wat mij betreft om.
Tsja, als je onderbetaald wordt dan trek je toch verder?
Als supervisor moet er toch wel wat vulling tussen je oren zitten en voor mensen met hersens is altijd een topbaan te vinden, daar ben ik zelf het levende bewijs van, Che.
HR
HR

remmie schreef:

(...)

Wie en wat je met de eerste regel precies bedoelt is mij even niet duidelijk, althans ik neem niet aan dat je bedoelt waaraan ik even dacht.
Het gaat wat mij betreft qua aanbod niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
De toppers in het buitenland, of de topclubs an sich, die trekken allemaal voorbij en daar gaat het wat mij betreft om.
Tsja, als je onderbetaald wordt dan trek je toch verder?
Als supervisor moet er toch wel wat vulling tussen je oren zitten en voor mensen met hersens is altijd een topbaan te vinden, daar ben ik zelf het levende bewijs van, Che.
HR
Ook overige duels kunnen kwaliteit bevatten. Ik wil gewoon niet dat er zonder dat ik er vanaf weet, even 4 kanalen worden aangepast in 1,5 jaar tijd, terwijl de kosten oplopen. Dat hoort gewoon niet.

En verder; ik heb het super naar me zin, dat is me meer waard dan geld.
HR
HR

remmie
Administrator

Tuurlijk, plezier gaat boven alles, combinatie is natuurlijk het ultieme streven.
Begrijp je punt wel, zie het nut van dat golf en tennis ook niet in maar blijkbaar is daar toch interesse in.
Ik kijk alleen naar de topclubs en dan ook niet alles want ik blijf er niet voor thuis, uitzonderingen daargelaten, waardoor er voor mij genoeg aanbod is.
En straks, de Copa America, voor die maand zou ik zelfs dubbel willen betalen want dat wordt natuurlijk heerlijk in de nacht naar Argentinie gluren.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

remmie schreef:

(...)

HR
zo zie ik het ook. wat betalen we nu voor EL en sport 1 gezamelijk? nog goedkoper dan een ticket voor 1 voetbalwedstrijd waarbij je tussen schuimbekkende gekken zit. ik weet het wel.
ik zie voor dat weinige geld alle (top)wedstrijden in nederland en heel europa voorbij komen. nu ook nog eens de copa america in juli. schitterend toch? begrijp echt niet wat mensen zitten te klagen voor dat weinige geld.
HR
HR

SMOLLIE
Icoon

Reg.: 13 mei 2004

E.C schreef:

(...)

zo zie ik het ook. wat betalen we nu voor EL en sport 1 gezamelijk? nog goedkoper dan een ticket voor 1 voetbalwedstrijd waarbij je tussen schuimbekkende gekken zit. ik weet het wel.
ik zie voor dat weinige geld alle (top)wedstrijden in nederland en heel europa voorbij komen. nu ook nog eens de copa america in juli. schitterend toch? begrijp echt niet wat mensen zitten te klagen voor dat weinige geld.
HR
Altijd gedacht dat het wel een beetje jouw volk was, maar ik kan er ook wel eens naastzitten.
Jij doet je hier dus anders voor dan dat je in werkelijkheid bent :B
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

SMOLLIE schreef:

(...)
Altijd gedacht dat het wel een beetje jouw volk was, maar ik kan er ook wel eens naastzitten.
Jij doet je hier dus anders voor dan dat je in werkelijkheid bent :B
HR
met schuimbekkende type`s bedoel ik mensen die k****r, joden, en gehamass als een waterval uit hun mond laten vallen. die mensen zitten er helaas in overloed bij feyenoord op de tribune. mensen die meer bezig zijn met de tegenstander dan met feyenoord zelf. ik heb een zwager die met zijn kind elke 14 dagen daar te vinden is die weet af en toe niet waar hij moet kijken van schaamte wanneer supporters om hem heen het ene na het andere verschrikkelijke woord uit hun mond laten vallen. niks veranderd dus al die jaren in de kuip dat ik er een seizoenskaart had, alleen nu schijnt het nog veel agressiefer te zijn. nee smollie, inderdaad niet mijn volk.

je mag van mij best tekeer gaan, doeik zelfs voor tv. maar ik ben niet 90 minuten bezig met gekanker, gejood en gehamass. ook sta ik niet op de banken met het schuim op me bek voor spelers als bahia en meeuwis. ook daar zit het helaas vol van in de kuip.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 8 april 2011 11:01:53).]
HR
HR

SMOLLIE
Icoon

Reg.: 13 mei 2004

E.C schreef:

(...)

met schuimbekkende type`s bedoel ik mensen die k****r, joden, en gehamass als een waterval uit hun mond laten vallen. die mensen zitten er helaas in overloed bij feyenoord op de tribune. mensen die meer bezig zijn met de tegenstander dan met feyenoord zelf. ik heb een zwager die met zijn kind elke 14 dagen daar te vinden is die weet af en toe niet waar hij moet kijken van schaamte wanneer supporters om hem heen het ene na het andere verschrikkelijke woord uit hun mond laten vallen. niks veranderd dus al die jaren in de kuip dat ik er een seizoenskaart had, alleen nu schijnt het nog veel agressiefer te zijn. nee smollie, inderdaad niet mijn volk.

je mag van mij best tekeer gaan, doeik zelfs voor tv. maar ik ben niet 90 minuten bezig met gekanker, gejood en gehamass. ook sta ik niet op de banken met het schuim op me bek voor spelers als bahia en meeuwis. ook daar zit het helaas vol van in de kuip.
HR
Kijk, met jou kan ik praten, nooit gedacht :schrik :B
Ik ben alleen bang dat dit ons enige raakvlak is ;)
HR
HR

Kalouless
Crack

Uit: Hilversum
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 19 mei 2000

Ik heb om twee redenen nooit een abonnement op Eredivisielive genomen.

1. Leo Driessen, die zo'n beetje de helft van de Feyenoordwedstrijden verslaat

2. Mijn seizoenkaart. Ik zit de helft van de relevante wedstrijden in het stadion, dus de zender is voor mij maar half relevant. Een abonnement overweeg ik dus pas als Eredivisielive een korting geeft aan seizoenkaarthouders.

Wat betreft de gestapo-praktijken waar Clé naar linkt: de zoveelste marketingblunder van Eredivisielive. Die gasten zijn echt wereldvreemd, die hebben echt geen benul van hun doelgroep.
HR
HR

Mr. Feyenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005

E.C schreef:

(...)

HR
Ja hoor, de Kuip zit vol schuimbekkende gekken!Dream on Cees. :slaap
HR
HR

de realist
Vedette

Reg.: 15 januari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 april 2011 om 15:18:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Kalouless schreef:

Ik heb om twee redenen nooit een abonnement op Eredivisielive genomen.

1. Leo Driessen, die zo'n beetje de helft van de Feyenoordwedstrijden verslaat
HR
Nou, daar is toch niet iedereen het mee eens:

Frans Lomans, hoofdredacteur nieuwe Revu, in Varagids:
"In Nl is Leo Driessen met afstand de beste voetbal commentator. Hij is zijn gewicht in goud waard. Als ik hem een wedstrijd hoor verslaan op Eredivisie Live dan word ik bijkans gelukkig.
Celine (echtgenootte): "Ik hoor jou zelden zo positief over iemand"
Frans: " Het is zijn kennis, zijn losheid, zijn stilte, zijn mening zonder expliciet te zijn, zo subtiel, zo goed en daarmee zo meeslepend. "HR
Hopelijk ten overvloede is mijn mening ten aanzien van Driessen nét ietsje anders.
HR
HR

Simson
Crack

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Ik ben dik tevreden over EL, voor een zacht prijsje alle wedstrijden op de buis.
HR
HR

de realist
Vedette

Reg.: 15 januari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 april 2011 om 19:19:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kreeg zojuist een aanbieding voor een gratis wedstijd dit weekend.
(op de PC). Maar ja, ik ben er niet, en bovendien zijn het niet echt aansprekende wedstrijden.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » EredivisieLive

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 67,8% dat NAC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!