Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 17:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 30 »

HR

Prutser
Crack

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 12 maart 2004

De NOS, betaald door onze belasting centen en zou dus volledig objectief moeten zijn. Helaas blijkt keer op keer dat dit niet het geval is.
Vandaag melden ze zowel op TV als op internet dat er veel onrust was door de harde kern omdat men moest betalen om bij de 1e training te zijn...

Ten 1e was er geen onrust (als je dat al onrust noemt kan elke grote stad elke dag wel in het nieuws wegens onrust) en ten 2e hoefde je helemaal niet te betalen voor de eerste training! Complete onzin dus.

Lekker makkelijk scoren zo maar op die manier breng je Feyenoord en dus ook het Nederlandse voetbal weer zeer onnodig in diskrediet.

Naar mijn idee is dit al jaren zo en wordt dit alleen maar erger, ik weiger dus eigenlijk om hier belasting geld voor te betalen aangezien die journalisten zo slecht ingevoerd zijn maarja wat kun je er tegen doen?
HRHR
HR
HR
HR
Er bestaat geen objectiviteit in het voetbal. En dat geldt dus ook voor de omroepen die zich er mee bezighouden.

Ze gaan hun gang maar, ik kijk er niet naar. Word al onpasselijk als ik die kale knar van sjek zie.
HR
HR

Babovic12
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 16 mei 2007

Één grote Ajax zooi hiero! Tom Egbers haalt sowieso het bloed onder mij nagels vandaan!
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Vak: -
Reg.: 24 september 2004

Vanavond zit die oud ijzerboer er weer met z´n stopwoordje: respect
HR
HR

El Jefecito
Wereldster

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

quote:HR
jozsef Kiprich. schreef:

NOS en objectief :D :D :D
HR
Inderdaad de NOS is erg links.
HR
HR

Michael_Jordan
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Sardar Azmoun
Reg.: 20 juni 2006

Prutser schreef:

De NOS, betaald door onze belasting centen en zou dus volledig objectief moeten zijn. Helaas blijkt keer op keer dat dit niet het geval is.
Vandaag melden ze zowel op TV als op internet dat er veel onrust was door de harde kern omdat men moest betalen om bij de 1e training te zijn...

Ten 1e was er geen onrust (als je dat al onrust noemt kan elke grote stad elke dag wel in het nieuws wegens onrust) en ten 2e hoefde je helemaal niet te betalen voor de eerste training! Complete onzin dus.

Lekker makkelijk scoren zo maar op die manier breng je Feyenoord en dus ook het Nederlandse voetbal weer zeer onnodig in diskrediet.

Naar mijn idee is dit al jaren zo en wordt dit alleen maar erger, ik weiger dus eigenlijk om hier belasting geld voor te betalen aangezien die journalisten zo slecht ingevoerd zijn maarja wat kun je er tegen doen?
HR
Dat geldt niet alleen voor de NOS maar ook bij RTL is iedereen subjectief als de pest.
HR
HR

Kurupt
Wereldster

Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Adrian Cubas
Reg.: 23 februari 2004

Michael_Jordan schreef:

(...)

Dat geldt niet alleen voor de NOS maar ook bij RTL is iedereen subjectief als de pest.
HR
Wel op een heel ander niveau.

Ook irritant maar goed. Van RTL hadden we de Wereldbeker als na 1 wedstrijd moeten krijgen...eigenlijk overbodig deze wedstrijden.
HR
HR

John Part
Vedette

Uit: Oshawa, Canada
Droomaankoop: Jermaine Beckford
Reg.: 11 januari 2008

De NOS betekend Niet Objectief Simpelweg.

:B :feyenoord :pul :kuip
HR
HR
Het is dan ook de NÖS en niet de NOS. Waarom denk je anders dat die drie letters in wit-rood-wit worden weergegeven? Toeval???
HR
HR
Typerend weer vanavond: de NÖS had het zo druk met allerlei B-sporten dat er geen aandacht kon worden besteed aan het afscheid van de aanvoerder van oranje en Feyenoord, die na 17 jaar betaald voetbal en 106 interlands afscheid nam. Hoe bedoel je objectief? Ik zeg: opheffen die publieke omroep!
HR
HR

Geurt
International

Uit: hilversum
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 maart 2006

paulmillwall schreef:

Typerend weer vanavond: de NÖS had het zo druk met allerlei B-sporten dat er geen aandacht kon worden besteed aan het afscheid van de aanvoerder van oranje en Feyenoord, die na 17 jaar betaald voetbal en 106 interlands afscheid nam. Hoe bedoel je objectief? Ik zeg: opheffen die publieke omroep!
HR
Serieus joh? Dat is journalistiek gezien echt een enorme misser natuurlijk.
HR
HR

F-Fan
Icoon

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 december 2002

PaulMilwall, dat is inderdaad echt belachelijk! Ik blijf me er keer op keer ook over verbazen... :schrik
HR
HR

Prutser
Crack

paulmillwall schreef:

HR
Misschien hadden ze geen rechten voor deze beelden?
Aangezien RTL7 deze gekocht had en die moesten natuurlijk tijdens het hoogtepunt (rust) reclame uitzenden.
HR
HR

Middenveldert
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

Het ochtendjournaal besteedde er aandacht aan. Mooie beelden.

Overigens wordt terecht opgemerkt dat ook RTL niet objectief is. Leo Driessen vind ik de slechtste commentator vanuit dat oogpunt. Die gast zit ín alles wat 020 is. Daarnaast is de man sowieso een drama. Maar dat heb ik in een ander topic mijn frustratie al over laten gaan, dat ben ik nu kwijt.

Zolang verslaggeving mensenwerk is zal het altijd vanuit een bepaald referentiekader gebeuren dat door anderen als 'gekleurd' wordt beschouwd.

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 26 juli 2010 10:10:30).]
HR
HR

Prutser schreef:

(...)

Misschien hadden ze geen rechten voor deze beelden?
Aangezien RTL7 deze gekocht had en die moesten natuurlijk tijdens het hoogtepunt (rust) reclame uitzenden.
HR
Dat denk ik ook
HR
HR

Prutser
Crack

Middenveldert schreef:

Het ochtendjournaal besteedde er aandacht aan. Mooie beelden.

Overigens wordt terecht opgemerkt dat ook RTL niet objectief is. Leo Driessen vind ik de slechtste commentator vanuit dat oogpunt. Die gast zit ín alles wat 020 is. Daarnaast is de man sowieso een drama. Maar dat heb ik in een ander topic mijn frustratie al over laten gaan, dat ben ik nu kwijt.

Zolang verslaggeving mensenwerk is zal het altijd vanuit een bepaald referentiekader gebeuren dat door anderen als 'gekleurd' wordt beschouwd.
HR
Bij de Ajaxsupporters vinden ze Driessen anders ook helemaal niks, zomaar een voorbeeldje:

Ook meteen de enige juiste constatering van die driessen deze avond... warneer gaat rlt nou is wat doen aan deze man... ik stuur na iedere wedstrijd een mailtje naar rlt met een opsomming van zn fouten en een klacht over zn slappe gelul en iedere keer krijg je vrijwel hetzelfde mailtje terug dat iedereen het comentaar anders ervaart en dat driesen een van de grootste talenten onder de sportcommentatoren is :denk Sowiezo liet rlt weer even lekker zien hoe amaturistisch ze zijn met de uitzending vandaag :DHR
Ik heb daar ook genoeg berichten gelezen dat ze vinden dat hij veel te veel anti Ajax is :schrik
HR
HR

groet68
Vedette

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 20 juli 2009

de NOS en objectief dat bestaat niet

het 020 gehalte spat van je beeldsxherm
vooral die van gelder die is het ergst van allemaal
HR
HR

Spook
Vedette

Uit: Raket naar de Regenboog
Reg.: 21 maart 2007

Ik ben sowieso verbaasd over het niveau van de commentators. Ongeacht welke zender het is. Ook met het afgelopen WK. Het liefst zette ik hem dan op de BBC, heerlijk commentaar waardoor de wedstrijd direct spannender wordt. Maar in Nederland is het oeverloos gelul wat afleidt. Zelfs de Belgen begrijpen dat je af en toe best je bek mag houden. Heerlijk die geluiden uit het stadion.

Is toch één van de mooiste banen die je kan hebben en het dan zo belabberd uitvoeren. :I
HR
HR

simplysteef
Vedette

Uit: roosendaal
Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Diego Biseswar
Reg.: 17 januari 2006

Ik stoor me ook vaak aan de NOS, maar ook aan topics zoals deze. De laatste jaren, sinds het succes uitblijft, zijn wij heel erg goed in zielig doen. Heel de boze wereld is tegen Feyenoord. We zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen en ik denk dat we daar nog wel even in blijven zitten.

We zijn DE mooiste club van Nederland met het mooiste stadion en het mooiste legioen. Omdat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en een aantal debielen het meerdere malen voor ons heeft verziekt zitten we financieel aan de grond.

Hierdoor presteren we niet. Uiteraard is het voor de media leuk om een topclub als Feyenoord af te zeiken, omdat dit lekker scoort. Dit omdat het gevoelig ligt.

We moeten gewoon met z'n allen schijt hieraan hebben en net als Vd Gijp denken 'Laat gaan' en lekker onze club blijven supporteren!!!
HR
HR

Prutser
Crack

simplysteef schreef:

Ik stoor me ook vaak aan de NOS, maar ook aan topics zoals deze. De laatste jaren, sinds het succes uitblijft, zijn wij heel erg goed in zielig doen. Heel de boze wereld is tegen Feyenoord. We zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen en ik denk dat we daar nog wel even in blijven zitten.

We zijn DE mooiste club van Nederland met het mooiste stadion en het mooiste legioen. Omdat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en een aantal debielen het meerdere malen voor ons heeft verziekt zitten we financieel aan de grond.

Hierdoor presteren we niet. Uiteraard is het voor de media leuk om een topclub als Feyenoord af te zeiken, omdat dit lekker scoort. Dit omdat het gevoelig ligt.

We moeten gewoon met z'n allen schijt hieraan hebben en net als Vd Gijp denken 'Laat gaan' en lekker onze club blijven supporteren!!!
HR
Tja op zich heb je gelijk maar zaken zoals in mn eerste post, waar ze gewoon complete leugens vertellen op tv waaruit blijkt dat het gewoon zeer slecht geinformeerde journalisten zijn terwijl we hier met zijn allen veel belasting voor betalen vind ik toch echt te ver gaan.
HR
HR

Vak Q
Vedette

Reg.: 17 januari 2006

Spook schreef:

Ik ben sowieso verbaasd over het niveau van de commentators. Ongeacht welke zender het is. Ook met het afgelopen WK. Het liefst zette ik hem dan op de BBC, heerlijk commentaar waardoor de wedstrijd direct spannender wordt. Maar in Nederland is het oeverloos gelul wat afleidt. Zelfs de Belgen begrijpen dat je af en toe best je bek mag houden. Heerlijk die geluiden uit het stadion.

Is toch één van de mooiste banen die je kan hebben en het dan zo belabberd uitvoeren. :I
HR
Ik kan dit alleen maar beamen. Wat heb ik een bullshit gehoord tijdens vele wedstrijden. Ook was het commentaar zeer subjectief (niet beperkt tot Nederlands elftal wedstrijden) en doordrenkt met de meest onbewezen en lompe aannames.

Ik denk dat je het volgende WK makkelijk belspelmeisjes kan inzetten. Produceren ook hoop onzin maar zijn een flink bekkie goedkoper.
HR
HR

rushhans
Ballenjongen

Uit: Hellevoetsluis
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Michael de Leeuw
Reg.: 5 januari 2005

jozsef Kiprich. schreef:

NOS en objectief :D :D :D
HR
Heb je wel eens naar de kleuren van de nos gekeken....links bovenin.
dat zegt al genoeg.
Nos (ook wel Nose genoemd)is net als de KNVB...pro Ajaks. :kwaad
HR
HR

Aeroplanino9
Bankzitter

Uit: op het ontslag van Fred Rutte
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 23 juli 2010

De 'objectiviteit' van de media ligt iets subtieler. En vooral geraffineerder.

- Als het bij 020 een beetje minder gaat, dan is het direct 'crisis'. De media halen dan alles uit de kast. En dan moet ook alles op de schop. Reden: er moet wat veranderen, want het moet snel weer crescendo gaan...

- Als het bij 020 daarentegen goed gaat, dan worden alle superlatieven benut. De reden: het moet vooral zo blijven...

- Als het bij Feyenoord minder gaat, of ronduit slecht, dan wordt dit gerelativeerd of vergoeilijkt. In mindere tijden presteren onze trainers altijd het maximale (Bertje, Koeman, Been). De verwachtingen mogen niet te hoog zijn. De media weten de redenen van de mindere prestaties altijd haarfijn te benoemen. Reden: er moet geen crisis ontstaan, want crisis betekent verandering. Feyenoord moet vooral 'klein' blijven.

- Als het bij bijv. P$V goed gaat, dan is het mechanisme omgekeerd. P$V voetbalt slecht; het spel is onaantrekkelijk; te zakelijk; saai; het moet een keer fout gaan enz. enz. Er is veel minder waardering voor goede prestaties (in bijv. de CL). Reden: de club moet vooral niet op dezelfde voet verder gaan... Men moet, ondanks de resultaten, zaken veranderen.

Zo is het al jaaaaren, en ik vind het bloedirritant. Een tweede plek voor de neuzen is een schande, en wij doen het met een 7e plek zogenaamd uitstekend.
En kritiek op 020 wil niet zeggen dat men 'anti-ajaks' is, maar dat men enkel hoopt te bereiken dat het daar snel zal veranderen.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Als je ,zoals in mijn geval, de NOS al zo'n 40 jaar meemaakt, dan went alles. Ik houd er al rekening mee, dat elke prestatie, dat niet afkomstig is van die ander kutclub, op een lepeltje zout gelegd wordt. Zoals de winst van de UEFA-cup uit 1974, waar nauwelijks aandacht aan geschonken werd. De NOS is niet geinteresseerd in prestaties van anderen. Dat was schrikken voor ze toen de PSV-selectie weigerde om het hen in gesprek te gaan. Het was gewoonte om aan het einde van een filmpje het onderwerp, tenzij die uit Amsterdam kwam, af te zeiken. Dat was schrikken, terwijl hun eigen club ook al jaren niets had gewonnen, of zelfs maar enigszins gevaarlijk was geweest. Nu zijn ze weer op het oude niveau. Iedereen afzeiken, die niet uit Amsterdam komt. Het zal voorlopig zo wel blijven. Zo lang hun salaris maar overgemaakt wordt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.