Feyenoord Netwerk
dinsdag 28 maart 2017 - 23:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 »

HR

Vak Q
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 17 januari 2006

quote:HR
de realist schreef:

(...)
Eredivisie live de prijzen omhoog ??? Het is maar de vraag of een niet lopend product meer op gaat leveren als je de prijzen omhoog doet. Je zou ook kunnen denken aan een prijsverlaging. Zit ook meer in de lijn van...Tour de France gratis, Olympische Spelen gratis, tennis gratis, Darts korfbal paardrijden formule1 zwemmen de marathon van Rotterdamen en verzin er nog es wat allemaal gratis, zelfs de samenvattingen bij Twannie & Tommie gratis, en dan zal je voor die livebeelden op je vrije zondagmiddag gaan betalen ?

Ik zou zelf meer zien in meer mogeljkheden om een enkele wedstrijd lastminute te kopen. Op een regenachtige zondagmiddag zou ik dat nog wel overwegen.
HR
En dat is (o.a.) het verschil tussen Nederland en de rest van alle landen. In Nederland moet alles maar gratis. In andere landen willen ze wel betalen voor voetbal en in Nederland moet alles maar gratis aangeboden worden. Waar café-eigenaars in bijv. Engeland wel de volle pond betalen, worden in Nederland de wedstrijden in café's via digitenne aangeboden. Nederland is het enige land dat verlies lijdt op de TV-gelden.

En dan klagen dat de tv-gelden in Nederland zo laag liggen. Zelfs in België wordt meer TV-geld opgehaald dan in Nederland. Maar het moet wel allemaal gratis in Nederland hoor! :slaap
HRHR
HR

spiritus
Vaste waarde in elftal

Reg.: 13 juli 2007

Jack van Gelder: ik ben voor Barcelona want ik haat Real Madrid omdat het een bijeengekocht zooitje is.......en dat is Ajax niet......wat een domme J.O.O.D :huh :huh :huh :huh
HR
HR

spiritus schreef:

Jack van Gelder: ik ben voor Barcelona want ik haat Real Madrid omdat het een bijeengekocht zooitje is.......en dat is Ajax niet......wat een domme J.O.O.D :huh :huh :huh :huh
HR
Waterreus: "gelukkig koopt Barcelona nooit wat"
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

spiritus schreef:

HR
Waarom kijk je dan? Ik zit op dit moment juist naar datzelfde Real Madrid - Barcelona te kijken.

Ruststand 1-2 voor Barca.
HR
HR

spiritus
Vaste waarde in elftal

Omdat ik in de waan ben/was dat Feyenoord aan de orde zou komen na zo'n mooie wedstrijd.....is dus ook voor het laatst.....wat een triest programma is dat toch....
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

spiritus schreef:

Omdat ik in de waan ben/was dat Feyenoord aan de orde zou komen na zo'n mooie wedstrijd.....is dus ook voor het laatst.....wat een triest programma is dat toch....
HR
Is er niets over gezegd dan? Vreemd, bij studio sport vanavond had Van Gelder het wel over Feyenoord.
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

(...)

Is er niets over gezegd dan? Vreemd, bij studio sport vanavond had Van Gelder het wel over Feyenoord.
HR
Jawel, we hebben voor hun doen bijzonder veel tijd 'gekregen'.
HR
HR

spiritus
Vaste waarde in elftal

Heel kort alleen even over Cabral en de goals,niets over de verandering in het spel o.i.d. denk net 1 minuut of zo
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Obiku
Wereldster
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

spiritus schreef:

HR
Schandalig inderdaad weer, voor die hele Nos is Barcelona na 020 de tweede club. Ook altijd triest als je daar een CL wedstrijd kijkt en de commentator slaagt er zelfs in om bij een wedstrijd tussen twee buitenlandse ploegen zeer partijdig te zijn.

[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 15 augustus 2011 14:49:37).]
HR
HR
Tijdens het sportjournaal kwam Sjak van gelder ook voorbij. Had ie het over Feyenoord en dat ze zo goed van start waren gegaan. Daarna wist hij echter niet hoe snel hij moest zeggen dat het waarschijnlijk van korte duur zou zijn omdat Heracles wacht, een traditioneel moeilijke tegenstander (met brede grijns op zijn gezicht).

Ik weet het, spijkers op laag water, calimerogedrag etc... maar ik wordt echt kotsmisselijk van die vent.
HR
HR

aussie
Icoon

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 28 februari 2008

Inderdaad Calimero gedrag, maar was mij ook opgevallen...
HR
HR

Middenveldert
Icoon

Uit: ermate Teleurstellend
Reg.: 22 juni 2007

Je kan ook moeilijkheden wíllen zien. Ik heb een bloedhekel aan van Gelder en zie hem liever vandaag dan morgen met z'n kwallerige plofkop van de buis verdwijnen, maar dit zei hij overduidelijk in de richting van Tom Egbers waarvan bekend is dat hij Heraclied is. Een dolletje tussen presentatoren odnerling moet kunnen, vind ik. Alleen jammer dat ik uit eerste hand heb dat Jack van gelder er zelf niet van gediend is. Typisch, wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
HR
HR
Morgen weer fijn huilen in de topic van Voetbal International over hoe slecht ze over Feyenoord praten. Boehoe... :I
HR
HR

spiritus
Vaste waarde in elftal

Heineken,daar gaat het mij nit om. Kijk je wel eens naar voetbalprogramma's in Engeland of Duitsland? Nee, dan eens doen! Dat is professioneel! Zonder vooroordelen en gewoon analytisch praten over de wedstrijden en spelers. NL is wat dat betreft zo zwak! :huh :huh :huh :slaap
HR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

Derksen viel Been af vandaag :schrik :schrik
HR
HR
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Xildur schreef:

HR
Zag je die rode kop van Rene van der Gijp ;)
HR
HR

Xildur schreef:

HR
Derksen had een hele gezonde mening over van Geel en Been. Van Geel is niet te vertrouwen en Mario moet niet meer zeiken en doorgaan met zijn leven. En zo is het.
HR
HR
Teletekst is ook wat zuur :D

Al snel leek het 1-1 te worden na een blunder van Vermeer. De bal leek over de lijn te zijn geweest, maar arbiter Van Boekel liet doorspelen. Kort voor tijd zorgde Kuijt uit een strafschop voor de beslissing. Had Bakker inderdaad hands gemaakt? Nee, bleek uit de herhaling. HR
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

weshoofd schreef:

(...)
HR
Terwijl de keeper en de speler in kwestie toegaven hands gemaakt te hebben....
HR
HR

Kurupt
Wereldster

Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Adrian Cubas
Reg.: 23 februari 2004

willem van Hanegem schreef:

(...)

Terwijl de keeper en de speler in kwestie toegaven hands gemaakt te hebben....
HR
Nee, de speler in kwestie zei dat het geen hands was en dat was het ook niet.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

weshoofd schreef:

(...)
HR
Terecht dat ze dit benoemen . Vorige week na de blunder tegen Utrecht werd het door Tom Egbers op tv nog eens nadrukkelijk benoemd en dat hoort ook zo. Voor hun is hij een verdorven godenzoon , die bij elk foutje publiekelijk een flinke trap na hoort te krijgen. Met een xalaris van ca een miljoen moet je dat maar op de koop toenemen :B
HR
HR
Gaat mij meer om het toontje m.b.t. de penalty (al is ook de stelligheid dat de bal over de lijn zou zijn misplaatst). Normaal doen ze een arbitrale fout af met een bijzin of een opmerking tussen haakjes, maar met de beperkte ruimte worden er hier zelfs twee volledige zinnen aan gewijd. Waarschijnlijk de hoofdstedelijke variant van SFeyenoord ie dit getypt heeft ofzo. Wel genieten :B
HR
HR

Willie M.
Vedette

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 18 december 2003

weshoofd schreef:

Waarschijnlijk de hoofdstedelijke variant van SFeyenoord ie dit getypt heeft ofzo. Wel genieten :B
HR
Is het niet gewoon thedge?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wint Feyenoord in de Arena?

Ja
Nee, we spelen het rustig uit naar een gelijkspel
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,4% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!