Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 30 »

HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 24 september 2004

quote:HR
amadeus schreef:

(...)

Ik betaal al een paar jaar voor Sport1 + EL 16,95 bij UPC ook, omdat ik Digitale TV Royaal met DVR + 60 Mb Internet erbij heb.
HR
Heb je daar misschien een link van?
HRHR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

amadeus schreef:

(...)

Ik betaal al een paar jaar voor Sport1 + EL 16,95 bij UPC ook, omdat ik Digitale TV Royaal met DVR + 60 Mb Internet erbij heb.
HR
Sport 1 + EL tezamen voor € 16,95 per maand? Dat is helemaal een schijntje :schrik

Nogmaals: Bij Ziggo betaal je voor EL (4 kanalen) alleen al € 16,95 :slaap
Voor Sport 1 betaal je € 15,00, i.c.m. Film 1 € 22,00 (het laatste uit mijn hoofd aangezien ik geen Film 1 heb genomen).

Sport 1 + EL kost dus € 31,95 per maand bij Ziggo...
HR
HR
Als je in de rechterkolom van deze link kijkt dan zie je dat het nu € 17,50 is en vanaf 1 september € 21,50. Nog steeds goedkoper dan Ziggo though.

http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/eredivisie-live/
HR
HR

Marlboro schreef:

Als je in de rechterkolom van deze link kijkt dan zie je dat het nu € 17,50 is en vanaf 1 september € 21,50. Nog steeds goedkoper dan Ziggo though.

http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/eredivisie-live/
HR
Raar die prijsverschillen, maar € 21,50 is nog steeds heel redelijk voor alles wat je ervoor terugkrijgt. Waarschijnlijk zouden de meesten hier het ook nog betalen als ze alleen de wedstrijden van Feyenoord ervoor konden zien.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2011 om 12:34:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Happel schreef:

(...)Raar die prijsverschillen, maar € 21,50 is nog steeds heel redelijk voor alles wat je ervoor terugkrijgt. Waarschijnlijk zouden de meesten hier het ook nog betalen als ze alleen de wedstrijden van Feyenoord ervoor konden zien.
HR
Dat is zeer juist. Studio Sport kent ook het fenomeen dat er mensen afhaken als bepaalde clubs geweest zijn. Dat is ook zo krom aan de betalingen: Iedereen betaalt een bedrag aan (indirect) de eredivisie bv, dit wordt via een verdeelsleutel over de clubs 'verdeeld'. Neemt men dus eredivisielive eigenlijk alleen voor één club, en betaalt daarmee de andere club, omdat deze hoger staat in allerlei irrelevante lijstjes. Irrelevant, want we hebben het hier over het marktprincipe 'betalen voor tv-minuten'.

Logischer zou zijn dat de clubs zelf contracten afsloten voor hun thuiswedstrijden. Net zoals de recettes (betalende toeschouwers) gewoon terechtkomen bij de thuisclub.

Dat de totale pot van tv-gelden daardoor lager zou zijn is tevens niet relevant. Het is een elkaar concurrerende markt, dus een lager budget bij club A, maar een veel lager budget bij club B, leidt via de concurrentie in spelerssalarissen toch tot een comparatief voordeel bij club A. (Alleen tov het buitenland dan niet)

[Dit bericht is veranderd door de realist (op 29 juli 2011 12:34:52).]
HR
HR

de realist schreef:

(...)
Dat is zeer juist. Studio Sport kent ook het fenomeen dat er mensen afhaken als bepaalde clubs geweest zijn. Dat is ook zo krom aan de betalingen: Iedereen betaalt een bedrag aan (indirect) de eredivisie bv, dit wordt via een verdeelsleutel over de clubs 'verdeeld'. Neemt men dus eredivisielive eigenlijk alleen voor één club, en betaalt daarmee de andere club, omdat deze hoger staat in allerlei irrelevante lijstjes. Irrelevant, want we hebben het hier over het marktprincipe 'betalen voor tv-minuten'.

Logischer zou zijn dat de clubs zelf contracten afsloten voor hun thuiswedstrijden. Net zoals de recettes (betalende toeschouwers) gewoon terechtkomen bij de thuisclub.

Dat de totale pot van tv-gelden daardoor lager zou zijn is tevens niet relevant. Het is een elkaar concurrerende markt, dus een lager budget bij club A, maar een veel lager budget bij club B, leidt via de concurrentie in spelerssalarissen toch tot een comparatief voordeel bij club A. (Alleen tov het buitenland dan niet)
HR
Daar ben ik het wel mee eens, maar voor de kleintjes blijft op die manier misschien zo weinig over dat het voor hen niet meer rendabel is om mee te werken aan live uitzendingen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juli 2011 om 00:42:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De kleintjes kunnen gewoon uitpakken als de top drie op bezoek komt.
Naast het traditionele 'uitverkocht huis' levert dat dan ook een mooie 'tv-recette'op. De beelden van derby's kunnen prima aan de lokale tv verkocht worden, daar waar ze thuis horen. Nu al wordt er hier bijv GoAhead-Zwolle live op TV Oost uitgezonden.
En laten we eerlijk zijn, Nec-Willem 2 hoort gewoon niet of heel kort op de buis op een landelijke zender. Als je het uitzendt OK, maar wanneer je hier ook maar een kwartje voor zou vragen zou 90 % echt niet kijken.

[Dit bericht is veranderd door de realist (op 30 juli 2011 00:43:05).]
HR
HR
De GKL zei dat 10 jaar geleden al.
HR
HR
Advertentie van de eerste sportpagina van De Telegraaf, onder interview Mario Been:

forumillustratie
HR
HR

amadeus
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Happel schreef:

Advertentie van de eerste sportpagina van De Telegraaf, onder interview Mario Been:

(plaatje)
HR
Ik wil die kop van Been dit seizoen niet zien bij EL (bij uitwedstrijden van ons)
HR
HR

amadeus schreef:

(...)

Ik wil die kop van Been dit seizoen niet zien bij EL (bij uitwedstrijden van ons)
HR
Hij heeft het al geregeld, dus bij wedstrijden van Feyenoord kun je over enige tijd niet om "de analyses" van Mario heen. Nog meer reden om te hopen dat Koeman aan Mario gaat laten zien hoe je onze talentvolle selectie wél coacht. "En Mario, wat is je analyse na deze verrassende overwinning van Feyenoord? Vorig seizoen verloren jullie hier nog met 10-0, met zo'n beetje hetzelfde elftal..."
HR
HR

Happel schreef:

(...) Hij heeft het al geregeld, dus bij wedstrijden van Feyenoord kun je over enige tijd niet om "de analyses" van Mario heen. Nog meer reden om te hopen dat Koeman aan Mario gaat laten zien hoe je onze talentvolle selectie wél coacht. "En Mario, wat is je analyse na deze verrassende overwinning van Feyenoord? Vorig seizoen verloren jullie hier nog met 10-0, met zo'n beetje hetzelfde elftal..."
HR
Je bent af en toe wel een sadist, Happel :B
HR
HR

ulligan schreef:

(...)

Je bent af en toe wel een sadist, Happel :B
HR
Maar qua sadisme ben ik niks vergeleken bij Mario, ulligan. Laten we hopen, ook voor Mario, dat hij spoedig zóveel gaat verdienen dat hij nooit meer terug hoeft te komen bij Feyenoord, zodat de masochisten in het Legioen nooit meer om hem hoeven treuren.
HR
HR
Wat gek toch weer dat ik bijna iedere week hier wel voorbeeldjes kan posten.
Oogst van vandaag:
- een goal van Fernandez, nou ja een moment van alleen voor de keeper, wordt afgevlagd wegens buitenspel, maar dat bleek niet het geval (+/- 75e min). Zit niet in de samenvatting

- nieuws over Oranje (de selectie wordt bekendgemaakt): Theo Jansen zit niet bij de selectie. Niet: Wijnaldum of Strootman zit er weer bij, neen, Ajacied Jansen zit er niet bij. En dan ook nog doodleuk: " hij was de afgelopen maanden toch een vaste waarde" Pardon ?? Altijd vanuit Ajax-perspectief de zaken bekijken.
HR
HR

Prutser
Crack

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004

Nieuw bij Veronica: studio ajax...
Daar hebben ze toch at5 voor? Waarom moet dat op een landelijke zender?
HR
HR
Studio Ajax op Nederland 1, dan een kwartietje rust, en dan gaat het door op Veronica. ik zag het ook in de gids staan. Dat is het enige wat ik ervan zal zien: de aankondiging.
(De eerste helft, die op de NOS, viel mee vandaag !)
HR
HR

joopsaai
Basisspeler

Reg.: 24 februari 2008

de realist schreef:

Studio Ajax op Nederland 1, dan een kwartietje rust, en dan gaat het door op Veronica. ik zag het ook in de gids staan. Dat is het enige wat ik ervan zal zien: de aankondiging.
(De eerste helft, die op de NOS, viel mee vandaag !)
HR
Het is een programma waarbij mensen aan tafel zitten die niet van voetbal houden maar alleen van hun cluppie.
Gisteren Jan Mulder: Het is toch schandalig dat de seizoensopening op Woudenstijn is! Armetierig zooitje daar, doe het dan in (en hij noemt alle andere steden).
Andere (objectieve) benadering zou zijn. Leuk voor excelsior dat ze de opening in eigen huis spelen.
Ik durf namelijk te wedden dat als excelsior weer met 3-2 had gewonnen dat iedereen zich vermaakt had.
Toen kwam de sjaggereinigge Waterreus (zijn cluppie had verloren)"de enige die het kijken waard was was Fer". Luister Waterneus: kijk dan niet! Ook clubs als excelior en feyenoord (club in zwaar weer die geen geld van de gemeente nodig heeft voor het kopen van spelers van ongeveer 15 miljoen) zijn het kijken waard. Sterker nog er zijn meer mensen geinteresseerd in feyenoord dan in psv.
HR
HR

larsson13
Meervoudig international

Uit: Zeist
Droomaankoop: Givanildo Vieira de Souza
Reg.: 30 mei 2010

Ik vond het wel grappig hoe van Gelder de rode kaart van Vormer probeerde goed te praten. Het zou me verder niet verbazen als Vormer gewoon tegen Feyenoord kan spelen vanwege het kwijtschelden van de rode kaart. We moeten niet te vroeg juichen dat hij niet speelt.
HR
HR

Sjakie
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 augustus 2011 om 14:38:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: sjaakreurink@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heerlijk, lees onderstaande mail. Antwoord komt zojuist binnen (een week nadat ik de mail verstuurd had..)

Beste,

We kunnen helaas niet alle oefenduels uitzenden. We moeten hierin een keuze maken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Eredivisie Live

-----Originele email-----
Van :..
Datum :maandag 1 augustus 2011
Betreft :Contact formulier

Bericht:
Waarom wordt de wedstrijd van as woensdag (fc twente vaslui) niet rechtstreeks uitgezonden??
Zelfs de nos geeft de voorkeur aan een afscheidswedstrijdje..

Schandalig
HR
HR
Wat ik ook opvallend vond was dit: Het is maar een detail, maar ik ben nu zo ver heen dat ik van alles opmerk.

Het ging over het late sluiten van de transfermarkt. Jack was uiteraard van mening dat dit competitievervalsing was, en dat de markt eigenlijk dicht zou moeten bij aanvang van de competitie. Daar is wat voor te zeggen.

Echter, als ik het mij goed herinner, was Ajax vorig jaar en ook het jaar ervoor nog tot ver tegen de deadline bezig met zaken. Toen hoorde je mister AFC niet.
Nu heeft Ajax de zaak al langer rond, en zijn met name PSV, Vitesse en Den Haag nog bezig (en Feyenoord nog ?), en moet de markt opeens sluiten.

Als je datn toch iets aan die markt wil doen, moet je de opening in de winterstop dichtgooien. Dat vind ik helemaal unfair: de competitie is eigenlijk één grote wedstrijd over meerdere dagen, zoals een Tour de France, een WK eindronde of een allround schaatstoernooi. Door halverwege de beste speler van de andere club plotseling een shirtje van jouw aan te laten trekken beinvloed je die wedstrijd veel meer.
HR
HR

Nilsgr
Talent

Uit: Ede
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 13 augustus 2010

Ook opvallend bij de samenvatting van RKC - Heracles :

Bij de opstelling : Castillon de huurling van Ajax en over Auassar werd niks gezegd!!??!!

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de NOS!

Overigens gaat per 1 september het abonnement voor Eredivisie Live bij UPC omhoog van : 12,50 naar 15 euro! Dat is een verhoging van 20 procent (het seizoen daarvoor ging het trouwens van 10 naar 12,50)! Schandalig!
HR
HR

El Jefecito
Wereldster

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Tjonge, het is allemaal wat zeg. Eredivisie live draait rode cijfers en nu maken ze het nog duurder ook. Neem het dan lekker niet.
HR
HR

Uprising
International

Uit: Rotterdam-Zuid
Reg.: 18 september 2005

El Jefecito schreef:

Tjonge, het is allemaal wat zeg. Eredivisie live draait rode cijfers en nu maken ze het nog duurder ook. Neem het dan lekker niet.
HR
Ik/je kan het gelukkig, per maand opzeggen :B
HR
HR

Nilsgr schreef:

Ook opvallend bij de samenvatting van RKC - Heracles :

Bij de opstelling : Castillon de huurling van Ajax en over Auassar werd niks gezegd!!??!!
HR
Ja, die had ik ook al gemerkt. "RKC heeft zich versterkt met Auasassar en de van Ajax overgekomen Castillon. Kijk, dat doet me absoluut geen lijn hoor, want zo trots hoeven we niet op hem te zijn, maar het is toch een hele vreemde zin ?

Eredivisie live de prijzen omhoog ??? Het is maar de vraag of een niet lopend product meer op gaat leveren als je de prijzen omhoog doet. Je zou ook kunnen denken aan een prijsverlaging. Zit ook meer in de lijn van...Tour de France gratis, Olympische Spelen gratis, tennis gratis, Darts korfbal paardrijden formule1 zwemmen de marathon van Rotterdamen en verzin er nog es wat allemaal gratis, zelfs de samenvattingen bij Twannie & Tommie gratis, en dan zal je voor die livebeelden op je vrije zondagmiddag gaan betalen ?

Ik zou zelf meer zien in meer mogeljkheden om een enkele wedstrijd lastminute te kopen. Op een regenachtige zondagmiddag zou ik dat nog wel overwegen.
HR
HR

Nilsgr
Talent

Uit: Ede
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 13 augustus 2010

El Jefecito schreef:

HR
Het gaat mij meer om de procentuele prijsstijging!
20% omhoog is toch wel erg veel ( behalve als het mijn loon betreft)! :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.