Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 30 »

HR

quote:HR
Heineken schreef:

(...)

Zo is het, pure marktwerking.Maar mensen willen daar niet aan. Al speelt Feyenoord dadelijk topklasse, dan nog verwacht men van de NOS evenveel aandacht voor Feyenoord als voor die neuzen.
HR
Het is geen RTL he. Het marktoogpunt zou bij de publieken van ondergeschikt belang moeten zijn. Waarom wel belastingcenten spenderen aan een CL-voorronde wedstrijd van de ene Nederlandse club, maar niet van de andere?
HRHR
HR

weshoofd schreef:

(...)

Het is geen RTL he. Het marktoogpunt zou bij de publieken van ondergeschikt belang moeten zijn. Waarom wel belastingcenten spenderen aan een CL-voorronde wedstrijd van de ene Nederlandse club, maar niet van de andere?
HR
Omdat je bij de ene een groter deel terugverdient via reclame-inkomsten dan bij de andere?
HR
HR

Heineken schreef:

(...)

Omdat je bij de ene een groter deel terugverdient via reclame-inkomsten dan bij de andere?
HR
Marktoverwegingen dus. Dan hoort het voetbal helemaal niet thuis bij de publieken. Maar dat was al langer duidelijk wat mij betreft.
HR
HR

weshoofd schreef:

(...)

Marktoverwegingen dus. Dan hoort het voetbal helemaal niet thuis bij de publieken. Maar dat was al langer duidelijk wat mij betreft.
HR
De tijd dat kijkcijfers er bij de publieke opmroep niet toe deden is allang voorbij. Er worden zat programma's van de buis gehaald vanwege tegenvallende kijkcijfers. De laatste die ik me zo kan herinneren is de madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw.

Ik vind het een moeilijke discussie of voetbal bij de publieke omroep thuishoort. Aan de ene kant geef ik je gelijk, daarentegen kun je dan Nederland 2 en 3 wel afschaffen. Want dan moet ook amusement, films, comedy's en dergelijke verdwijnen, daar is tenslotte ook genoeg aanbod van op de commerciele zenders.

Hoe dan ook, ik vind wel dat voetbal (samenvattingen en Europees) op het open net te zien moet zijn. Dus niet tegen een extra betaling.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 4 april 2002

Wat mij betreft ook. Maar Heineken geeft terecht aan dat kijkcijfers wel degelijk van groot belang zijn voor de publieken. Naar Ajax kijken nu eenmaal meer mensen, ik denk in totaliteit wel ongeveer 2x zoveel als naar Twente.

Ik kijk er dus niet van op. We moeten er ook niet zo verontwaardigd over doen. Volgens mij komt dat nl. voornamelijk voort uit haat en niet omdat we zo graag naar Twente willen kijken. Mij interesseert beiden nauwelijks, ik zet hooguit de tv even aan op de achtergrond als ik andere dingen doe
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Ik zie overigens dat de wedstrijd van Twente wordt uitgezonden op Eredivisie Live vanavond.
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

Ik zie overigens dat de wedstrijd van Twente wordt uitgezonden op Eredivisie Live vanavond.
HR
das lekker dan want die heb ik eruit getyft.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Waar ga je de uitwedstrijden van Feyenoord kijken dan? Ik heb hem hier ook niet, i.t.t. Sport 1 vind ik het zeer mager wat erop komt. Bovendien kijk ik altijd bij een maat thuis met een groepje medesupporters.
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

Waar ga je de uitwedstrijden van Feyenoord kijken dan? Ik heb hem hier ook niet, i.t.t. Sport 1 vind ik het zeer mager wat erop komt. Bovendien kijk ik altijd bij een maat thuis met een groepje medesupporters.
HR
Ik kijk bij toon7 of in de kroeg nar de uitwedstrijden. Ik vond 150 euries voor een handvol uitwedstrijden toch echt een beetje té...keek er bijna nooit naar.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Precies, daarom heb ik het ook niet meer. Sport 1 vind ik die 15 pleuro nog waard, bij Ziggo hebben ze de prijs voor Eredivisie Live juist weer verhoogd naar 16,95 :nee

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 26 juli 2011 20:24:19).]
HR
HR
hier is het 12 euro geloof ik...maar ook dat vind ik te veel, je hebt geen klote aan die zender.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Je hebt UPC zeker? Die zijn een stuk goedkoper dan Ziggo. In Rotterdam zit UPC ook, ik moest laatst voor een neefje tv en internet regelen toen ik zag dat je bij UPC Sport 1 en Eredivisie Live voor 22 euro hebt. Bij Ziggo betaal je voor Sport 1 15 euro en voor EL dus 16,95. Scheelt 10 euro per maand :nee

Maar dankzij de/het marktwerking monopolie van Ziggo hier valt er niets te kiezen...

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 26 juli 2011 20:35:49).]
HR
HR
nope, ik heb lijbrandt.

zie dat het 14.95 is geworden trouwens....dat gaat rap in die paar maanden
HR
HR

El Jefecito
Wereldster

Uit: Barcelona
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

Kobe Bryant schreef:

Je hebt UPC zeker? Die zijn een stuk goedkoper dan Ziggo. In Rotterdam zit UPC ook, ik moest laatst voor een neefje tv en internet regelen toen ik zag dat je bij UPC Sport 1 en Eredivisie Live voor 22 euro hebt. Bij Ziggo betaal je voor Sport 1 15 euro en voor EL dus 16,95. Scheelt 10 euro per maand :nee

Maar dankzij de/het marktwerking monopolie van Ziggo hier valt er niets te kiezen...
HR
Mensen die in Capelle aan de Ijssel wonen verdienen het ook om genaaid te worden. :pul
HR
HR

Prutser
Crack

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004

Ik heb el via kpn digitenne, 10 euro per maand dus dat is nog net te doen. Nadeel is alleen dat je alleen de eerste 2 kanalen ontvangt en dat ze de laatste tijd nogal eens de neiging hebben om Feyenoord op kanaal 3 uit te zenden. Ach, als we nu gewoon weer eens mee gaan spelen voor het kampioenschap zullen ze dat vast niet meer doen..
HR
HR

Prutser schreef:

Ik heb el via kpn digitenne, 10 euro per maand dus dat is nog net te doen. Nadeel is alleen dat je alleen de eerste 2 kanalen ontvangt en dat ze de laatste tijd nogal eens de neiging hebben om Feyenoord op kanaal 3 uit te zenden. Ach, als we nu gewoon weer eens mee gaan spelen voor het kampioenschap zullen ze dat vast niet meer doen..
HR
Dat is helemaal belachelijk al weet jij het van te voren....voor mij was de maat al vol voordat ze de laaatste wedstrijden gewoon gingen schakelen op het laatste kanaal.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

El Jefecito schreef:

(...)

Mensen die in Capelle aan de Ijssel wonen verdienen het ook om genaaid te worden. :pul
HR
Als dat door een lekker wijf gebeurt hoor je mij ook niet klagen.
HR
HR

XXX
Icoon

Vak: -
Reg.: 13 december 2004

Kobe Bryant schreef:

HR

Per 1 september 2011 worden de tarieven van Film1 Sport1 en Eredivisie Live bij UPC verhoogd als gevolg van uitbreiding en verbetering van het programma-aanbod in de afgelopen periode. Hier volgen de belangrijkste verbeteringen. Sport1 Tennis: uitbreiding tennisaanbod, met onder meer Wimbledon, Roland Garros en ATP 1000. Golf: 24 uur per dag, 7 dagen per week de mooiste toernooien, nieuws en achtergronden. Alle toernooien uit de Europese en Amerikaanse Tour, de vier Majors en de World Golf Championships zijn live te zien. Sport1 on demand: sport kijken op het moment dat het u uitkomt. Eredivisie Live Uitbreiding met live uitzendingen van de FA Cup en de KNVB Beker. Extra HD-kanaal. Voortaan kijkt u de belangrijkste wedstrijden alsof u er zelf bij bent (alleen in combinatie met een HD-abonnement). U mist geen wedstrijd meer met Eredivisie Live Gemist.Naar aanleiding hiervan wordt uw maandelijkse tarief van Film1 Sport1 en Eredivisie Live met € 4,00 verhoogd van € 27,50 naar € 31,50. U ziet dit vanaf september op uw factuur. HR
Wordt even duur als bij ziggo....en hier in rotterdam heb je ook geen keuze als je via de kabel kijkt.

[Dit bericht is veranderd door XXX (op 26 juli 2011 23:50:29).]
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Oh kijk aan, dat verschil wordt dus mogelijk kleiner.

Het enige verschil is wel dat (voor zover ik weet) alle UPC-gebruikers die interactieve mogelijkheden al hebben in hun decoders terwijl bij Ziggo tot voor kort enkel standaard digitale decoders zijn verzonden, tenzij men specifiek een abonnement nam op interactieve tv.

Ik blijf het overigens belachelijk vinden dat er sprake schijnt te zijn van een concurrentiestrijd terwijl er wat betreft Rotterdam en Capelle nagenoeg sprake is van een monopoliepositie voor UPC respectievelijk Ziggo. Zij concurreren weliswaar met Tele 2 en Digitenne maar niet met elkaar.
HR
HR

QQthebest
Vedette

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 15 april 2010

Die studio sport maakt het wel heel erg bont zeg. Als die koorknaapjes uit amsterdam een oefenpotje spelen tegen bal op dak 27 dan zenden ze daar wel iets van uit en als twente europees speelt dan moet je nog langer opblijven om iets te kunnen zien. Ik kijk nu alweer een week sport op Ned 2 maar het gaat elke dag wel een keer over die grote bekken club. Nu weer dat gezeik over johan de verlosser.
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

Oh kijk aan, dat verschil wordt dus mogelijk kleiner.

Het enige verschil is wel dat (voor zover ik weet) alle UPC-gebruikers die interactieve mogelijkheden al hebben in hun decoders terwijl bij Ziggo tot voor kort enkel standaard digitale decoders zijn verzonden, tenzij men specifiek een abonnement nam op interactieve tv.

Ik blijf het overigens belachelijk vinden dat er sprake schijnt te zijn van een concurrentiestrijd terwijl er wat betreft Rotterdam en Capelle nagenoeg sprake is van een monopoliepositie voor UPC respectievelijk Ziggo. Zij concurreren weliswaar met Tele 2 en Digitenne maar niet met elkaar.
HR
15 euro in de maand, en dan niet eens alle wedsstrijden kunnen zien, de laatstee bijvoorbeeld....toch niet onbelangrijk. En de rest van het seizoen allemaal bagger wedstrijden en herhalingen....Jorien was zo gek nog niet....die zag het allemaal behoorlijk helder.
HR
HR
Stelletje krentenkakkers! :D
HR
HR
180 euro voor 5 wedstrijden.....ben je dan in de war!!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juli 2011 om 19:19:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

QQthebest schreef:

Die studio sport maakt het wel heel erg bont zeg. Als die koorknaapjes uit amsterdam een oefenpotje spelen tegen bal op dak 27 dan zenden ze daar wel iets van uit en als twente europees speelt dan moet je nog langer opblijven om iets te kunnen zien. Ik kijk nu alweer een week sport op Ned 2 maar het gaat elke dag wel een keer over die grote bekken club. Nu weer dat gezeik over johan de verlosser.
HR
Sorry dat ik er nog weer p terugkom, maar mijn aanname was dus juist dat de 4 (!) voorrondewedstrijden van Ajax vorig jaar dus alle 4 te zien waren op het belastingnet, en dat Twente het nu met 10 minuutjes moet doen ?
je leidt je eigen publiek ook op natuurlijk. Door almaar A uit te zenden kweek je ook meer belangstelling voor zo'n club.
Bijvoorbeeld: Als je de eerste wedstrijd Twente-Vaslui uitzendt gaan er otch meer mensen kijken, gaan ze erover praten, etc, en krijg je meer kijkers de 2e, en 3e en 4 e wedstrijd.
HR
HR

amadeus
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Kobe Bryant schreef:

HR
Ik betaal al een paar jaar voor Sport1 + EL 16,95 bij UPC ook, omdat ik Digitale TV Royaal met DVR + 60 Mb Internet erbij heb.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.