Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

HR

FR-kameraad1908
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 februari 2009

Helemaal niks......Ach ja, bij de media werken ook mensen die gewoon een club voorkeur hebben.
HRHR
HR

quote:HR
Il Fenomeno schreef:

(...)

Achteraf straffen mogen ze van mij ook acuut afschaffen. Ze hoeven die lelijke albino en dat over het paard getilde mannetje ook niet te schorsen, ik win namelijk het liefst van hun sterkste elf. Maar dat smerige selectieve gedoe, daar wordt ik gewoon kotsmisselijk van. Hoevaak is die elleboog van Vilhena niet herhaalt twee weken geleden? Tot in den treuren.... en dan met hun schijnheilige bek roepen "volgens mij heeft de scheids het niet beoordeeld, dus kan er door de knvb nog gestraft worden". Net zo vaak, totdat een knvb er eigenlijk niet meer omheen kan.

Dat deze momenten niet 1x (!) herhaalt worden door beide zenders is gewoon ronduit stuitend. Je mag het op z'n minst een keer laten zien en er je vraagtekens bij zetten. Nogmaals, die schorsing aanpraten hoeft van mij niet dat vind ik jodengedrag, maar het zo opzichtig in de doofpot stoppen is echt misselijkmakend.
HR
volledig mee eens in dit geval.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

Sensatienieuws :dood
HR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Reg.: 3 februari 2009

Wat een sneu mannetje is die Schreuder toch. :kots

[Dit bericht is veranderd door FR-kameraad1908 (op 2 april 2017 18:03:20).]
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

FR-kameraad1908 schreef:

Wat een sneu mannetje is die Schreuder toch. :kots
HR
gelukkig niet gekeken
HR
HR

Surplus
Internationale topspeler

Reg.: 24 januari 2009

Sowieso geen SS kijken vanavond, tenzij je de pravda Ajax show wil zien. Nee, ik sla deze engerds lekker over.
HR
HR
Na zo een pot sla ik alles wat uit Hilversum en omstreken komt over. Moet er niet aan denken dat te moeten kijken.
HR
HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Schevenees schreef:

Na zo een pot sla ik alles wat uit Hilversum en omstreken komt over. Moet er niet aan denken dat te moeten kijken.
HR
Die zitten met een stijve lul te praten over hoe buitenaards ajax wel niet speelt. Ondertussen al die kutwedstrijden van ze vergeten.
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Tyler Durden schreef:

(...)

Die zitten met een stijve lul te praten over hoe buitenaards ajax wel niet speelt. Ondertussen al die kutwedstrijden van ze vergeten.
HR
Dit was ook een kutwedstrijd, winnen van een elftal wat 5 basisspelers mist en waarin Kramer met een afstandsschot scoort.....knap hoor.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2017 om 18:56:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Wat een miselijke pro 020 gelul bij SSport :kots
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Reg.: 2 juni 2009

Weer spijt ervan dat ik Studio Sport heb opgezet. Het gegeil op die stinkneuzen is stuitend, ronduit ranzig gewoon. Wat zit die Gruter te genieten joh, afschuwelijk... 80% Ajax, 20% Feyenoord en je hebt een "super combinatie". Ze proberen het niet eens meer te verbergen :kots

Die Kluivert ook, gadverdamme wat een klein arrogant tyfuskind. Daar zit ik nu al van te kokhalzen.
Uit met dat ding, ik ga weer wat anders doen. Wat een KUT weekend :kots
HR
HR

wateringer
Koning

Ik heb niet eens een poging gedaan om het te kijken, dit ga je jezelf toch niet aandoen?
HR
HR
Echt hé... Dan ben je eigenlijk ook echt een mongool, als je daar naar gaat zitten kijken. :D
HR
HR

wateringer
Koning

Schevenees schreef:

Echt hé... Dan ben je eigenlijk ook echt een mongool, als je daar naar gaat zitten kijken. :D
HR
Ik denk dat dr Lecter het wel heeft zitten kijken, die houdt er wel van.
HR
HR

Surplus
Internationale topspeler

haha, we zeiden het toch. Niet kijken, tenzij je van SM houdt. ;)
HR
HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Je weet van tevoren al wat voor show het gaat worden, knap als je dan toch gaat kijken. Ik zit lekker aan een biertje zonder tv. Stuk minder frustratie
HR
HR

Surplus
Internationale topspeler

Zelfs op het PSV forum spreken ze over het de "van Ajax krijg ik een dikke lul" Grueter:

Inmiddels heb me kapot geërgerd aan de verslaggever bij de samenvatting van Ajax - Feyenoord. Ze hadden beter sjaak Swart kunnen nemen, die was objectiever. En dan vervolgens nog even de programma's van Feyenoord en Ajax doornemen, alsof PSV niet bestaat.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Surplus schreef:

Zelfs op het PSV forum spreken ze over het de "van Ajax krijg ik een dikke lul" Grueter:

Inmiddels heb me kapot geërgerd aan de verslaggever bij de samenvatting van Ajax - Feyenoord. Ze hadden beter sjaak Swart kunnen nemen, die was objectiever. En dan vervolgens nog even de programma's van Feyenoord en Ajax doornemen, alsof PSV niet bestaat.
HR
Die reporter kwam bij de 1-0 prompt fertig! :kots
HR
HR

wateringer
Koning

HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

https://www.fr12.nl/nieuws/41781-supporters-verlaten-rustig-stadhuisplein.html

De supporters van Feyenoord verlaten rustig het Stadhuisplein, dit meldt Media TV zojuist. De politie en ME is aanwezig om toezicht te houden. Diverse media maken melding dat er een grimmige sfeer hangt, waaronder Fox Sports en de NOS, maar hier blijkt niet veel van te kloppen. De teleurstelling van de nederlaag in de Klassieker overheerst vooral bij de Feyenoorders.
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Reg.: 2 juni 2009

Laatste man schreef:

De supporters van Feyenoord verlaten rustig het Stadhuisplein, dit meldt Media TV zojuist. De politie en ME is aanwezig om toezicht te houden. Diverse media maken melding dat er een grimmige sfeer hangt, waaronder Fox Sports en de NOS, maar hier blijkt niet veel van te kloppen. De teleurstelling van de nederlaag in de Klassieker overheerst vooral bij de Feyenoorders.
HR
Het stinkt weer aan alle kanten, gore rattennesten bij Fox, NOS en Telegraaf :kots
Hadden ze verwacht dat dat plein lachend en fluitend leegliep dan? Tuurlijk zal er een wat grimmige sfeer zijn geweest, maar hoe het weer aangedikt en overdreven wordt is walgelijk.
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

Laatste man schreef:

HR
Kim Jong-Un

http://voetbalflitsen.nl/nieuws/ymht40/bizarre-beelden-uit-rotterdam-man-op-hoofd-geschopt-na-klassieker-ajafey-schokkende-beelden

http://voetbalflitsen.nl/nieuws/mwya57/feyenoordfans-bekogelen-pownews-met-bierglazen-en-vuurwerkbommen-na-2e-goal-ajax

http://www.dumpert.nl/mediabase/7094189/1f9a9533/kopschopvlog_214.html

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 3 april 2017 00:27:04).]
HR
HR

Pepertje
Crack

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

Zonder die beelden tig keer te herhalen was de Vilhena echt niet geschorst geweest.

Die beelden van het slaan in de rug van de tegenstander door Kluivert werden alleen in de samenvatting getoond. Waardoor Kluivert nu gewoon kon spelen.

Het is niet anders. De invloed van de media is groter dan menige scheidsrechter en speler wel zou willen.
HR
HR

Harry Mens
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2017 om 01:54:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

E.C schreef:

(...)

Kim Jong-Un

http://voetbalflitsen.nl/nieuws/ymht40/bizarre-beelden-uit-rotterdam-man-op-hoofd-geschopt-na-klassieker-ajafey-schokkende-beelden

http://voetbalflitsen.nl/nieuws/mwya57/feyenoordfans-bekogelen-pownews-met-bierglazen-en-vuurwerkbommen-na-2e-goal-ajax

http://www.dumpert.nl/mediabase/7094189/1f9a9533/kopschopvlog_214.html
HR
Kim Jong-Un, zegt-ie. Ik was er toevallig bij en ik kan absoluut beamen wat Laatste man post. In ruim vijf uur, en heb ik slechts twee akkefietjes gezien. Wel zag ik een hoop cameraploegen, die als honden met schuim op de bek naar arrestaties (op één hand te tellen) afrenden. Framing in een notendop.

En tuurlijk, dit is een aardig heftig beeld. Echter, dit zijn slechts twee-drie individuen (van de fucking drieduizend) die compleet de weg kwijt waren, zowel de ruziezoeker die de trap op zijn bek ontvangt, als degene die hem uitdeelde. De algehele sfeer ziet er op zo'n filmpje natuurlijk tig keer guurder en grimmiger uit dan de realiteit. Sterker nog, ik heb het er erg gezellig gehad, afgezien van die dramatische pot.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.