Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 november 2006

Die vraagstelling en dat jankende ondertoontje.
HRHR
HR

PeterVanVossen
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

quote:HR
Laatste man schreef:

Brr. Joep Schreuder :nee
HR
Walgelijk inderdaad. Alleen maar over Kuijt lullen, zuigert.
HR
HR

Sobat
Talent

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 6 juli 2007

Tja, wat nu NOS??? :D
HR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Reg.: 3 februari 2009

Daar is-ie weer: Feyenoords wonderadvocaat Van Benthem
Als bij Feyenoord de juridische nood hoog is, dan is de redding doorgaans nabij. Huisadvocaat Joris van Benthem heeft de afgelopen jaren bij de Rotterdamse club een welhaast legendarische status verworven. En hij mag weer aan de bak.
Vanavond dient in Zeist de arbitragezaak tegen Tonny Vilhena. De 22-jarige middenvelder kreeg, naar aanleiding van zijn vermeende elleboogstoot tegen Spartaan Mathias Pogba, een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing. En vooral die derde wedstrijd komt op zijn zachtst gezegd niet zo goed uit. Op 2 april speelt Feyenoord namelijk (met een beetje gevoel voor overdrijving) de kampioenswedstrijd tegen Ajax. De afwezigheid van Vilhena op het middenveld zou de Rotterdammers zomaar kunnen opbreken.

Onorthodox
En dus wordt Van Benthem weer in stelling gebracht. De huisadvocaat staat al jarenlang op de loonlijst van Feyenoord, maar liet zich vooral vorig seizoen gelden met een paar onorthodoxe en juridische hoogstandjes.
- Deelde Michiel Kramer een klap uit? Welnee. Met behulp van een bewegingswetenschapper bewees Van Benthem dat het een duw was. Vrijspraak.
- Was een tackle van Rick Karsdorp goed voor twee duels schorsing? Welnee. Beelden van veel ergere tackles werden erbij gehaald. Vrijspraak.
- Verdiende de kopstoot van Eljero Elia een flinke straf? Welja. Maar Van Benthem ontdekte een vormfout in de procedure. Vrijspraak.

"Ik denk dat de vrijspraken juist een bewijs zijn dat het tuchtsysteem goed werkt", zei Van Benthem na de vrijspraak voor Michiel Kramer. "In de tuchtcommissie en de commissie van beroep zitten deskundige mensen die in staat zijn om een onafhankelijk oordeel te vellen. Zij koppelen juridische kennis aan affiniteit met het betaald voetbal. Het zijn geen trucs die ik heb toegepast. Ik heb simpelweg verwezen naar de reglementen en deze gebruikt."

Op handen gedragen
En zo verwierf de jurist, die het liefst op de achtergrond zijn werk doet, bij het Rotterdamse legioen een heldenstatus. Hem werd een bijzondere gave toegedicht. Hij werd toegezongen. Er werden zelfs shirts met zijn naam achterop in De Kuip gesignaleerd!
Of Van Benthem vanavond (20.00 uur) opnieuw een konijn uit de hoge hoed kan toveren, is nog maar de vraag. De beelden van de overtreding laten weinig aan de verbeelding over. Maar al kan de wonderadvocaat er maar een wedstrijd schorsing afsnoepen, dan is Rotterdam-Zuid al danig in zijn nopjes.HR
Bron
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2017 om 20:09:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bah. Dat je je zo laat gaan op een foum of in de kroeg is tot daar aan toe, maar dit is toch geen praat voor een site als de NOS?

Opvallend dat door de getinte media nu ook al twijfels aan de eerlijkheid worden geuit wanneer het zoiets objectiefs als de rechtspraak is, of bijvoorbeeld zoiets als laatst bij goal line technology.
dan is er dus objectief voordeel van Feyenoord en dan nóg kan men het niet geloven.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Vanmorgen om 10:25 op TT: Vilhena mist ajax. Dat hebben ze veranderderd nadat de club in beroep is gegaan.
HR
HR

Wiseguy
Crack

Reg.: 19 augustus 2004

Welke mongool heeft dat stukje tekst geschreven bij de nos. Echt, het misgunnen en leedvermaak spat er vanaf. Stelletje kutwauzen.
HR
HR

Feyenoord Amersfoort
Vedette

Uit: Amersfoort
Reg.: 29 augustus 2006

Alle ophef over de afgekeurde goal van Ajax tegen Kopenhagen. Geen woord over dat de goal van Ajax buitenspel was. Zucht... :kots

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Amersfoort (op 11 maart 2017 13:10:31).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 maart 2017 om 15:28:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
buitenspel? was het buitenspel dan? Die goal van kuyt tegen roda-weet je nog wel- die was buitenspel.
Ajx scoort nooit uit buitenspelpositie. :kots
HR
HR

frankyboy
Wereldster

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

Door al het gelul hebben ze het wel voor elkaar dat de eerste keer dat straks een ajacied lichtjes wordt aangeraakt in het strafschopgebied ze direct een penaltie meekrijgen.
HR
HR

danall
Crack

Uit: Den Helder
Reg.: 29 april 2009

frankyboy schreef:

Door al het gelul hebben ze het wel voor elkaar dat de eerste keer dat straks een ajacied lichtjes wordt aangeraakt in het strafschopgebied ze direct een penaltie meekrijgen.
HR
Volgens mij is die al lang geweest en zullen ze voor de zoveelste keer een penalty door een schwalbe meekrijgen. Let straks maar op als onze club tegen hun gaat spelen. Hufters zijn het.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003

Wat een gelul van een dronken aardbei, zeg. Feyenoord speelt dadelijk uit eigen kracht en pakt daar 3 punten. Want 020 speelt als een drol ( al wil de NOS (AJAX)TV anders doen geloven)
HR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 22 februari 2006

Het waren 5 fantastische minuten.

Ach prima dan gaat het goed met ons :B
HR
HR

Laatste man
Legende

6-7 minuten op de radio. Walgelijk commentaar. Alleen maar We en juichen. Pleurisvolk :kots
HR
HR

Harry Mens
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2017 om 23:30:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
...en ze zijn allemaal ook zó vreselijk lelijk. Ik bedoel, De Kuip is geen fashioncenter, maar die aRENa slaat werkelijk alles. Een onnoemelijke verzameling gedrochten.
HR
HR

Moriarty
Icoon

Uit: Rotterdam
Reg.: 13 december 2004

Wat een t*ring samenvatting weer zeg :kots :kots :kots
HR
HR

beppie172
Vedette

Uit: Utreg
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 13 juli 2006

Moriarty schreef:

Wat een t*ring samenvatting weer zeg :kots :kots :kots
HR
Klopt. Die wereldkans op 1-3 van Jørgensen zit er niet eens in. Lachwekkend.
HR
HR

Laatste man
Legende

Kansen van Jorgensen gewoon niet in de samenvatting. Lekker vertekend beeld weer.

En wel direct een orgasme over die ***** De Ligt.
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

En de elleboog van klaassen staat kennelijk ook alleen in het dossier van joris...
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Reg.: 2 juni 2009

Momenten Kluivert en Klaassen ook weer niet laten zien, weer typisch. Zal wel Calimero gedrag zijn, maar bij ons was het loepje er weer bij te pas gekomen. Misselijkmakende willekeurigheid :kots
HR
HR

Il Fenomeno schreef:

Momenten Kluivert en Klaassen ook weer niet laten zien, weer typisch. Zal wel Calimero gedrag zijn, maar bij ons was het loepje er weer bij te pas gekomen. Misselijkmakende willekeurigheid :kots
HR
ik moet bekennen dat ik het nu ook wel stuitend vind...maar misschien laat de knvb zich niet door de media leiden en komt er gewoon een onderzoek.

al zou ik liever zien dat dat achteraf straffen afgeschaft wordt.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 19:43:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Harry Mens
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 19:53:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb zelden een commentator een Ajax-speler zo opzichtig horen verdedigen. En maar volhouden dat talentjes van hunnie niet omhoog worden geluld door de media. Ik ben niet van de complotten, maar het gaat allemaal wel erg ver. :D
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Reg.: 2 juni 2009

aliendwurf schreef:

(...)

ik moet bekennen dat ik het nu ook wel stuitend vind...maar misschien laat de knvb zich niet door de media leiden en komt er gewoon een onderzoek.

al zou ik liever zien dat dat achteraf straffen afgeschaft wordt.
HR
Achteraf straffen mogen ze van mij ook acuut afschaffen. Ze hoeven die lelijke albino en dat over het paard getilde mannetje ook niet te schorsen, ik win namelijk het liefst van hun sterkste elf. Maar dat smerige selectieve gedoe, daar wordt ik gewoon kotsmisselijk van. Hoevaak is die elleboog van Vilhena niet herhaalt twee weken geleden? Tot in den treuren.... en dan met hun schijnheilige bek roepen "volgens mij heeft de scheids het niet beoordeeld, dus kan er door de knvb nog gestraft worden". Net zo vaak, totdat een knvb er eigenlijk niet meer omheen kan.

Dat deze momenten niet 1x (!) herhaalt worden door beide zenders is gewoon ronduit stuitend. Je mag het op z'n minst een keer laten zien en er je vraagtekens bij zetten. Nogmaals, die schorsing aanpraten hoeft van mij niet dat vind ik jodengedrag, maar het zo opzichtig in de doofpot stoppen is echt misselijkmakend.
HR
HR

Duvel
Crack

Uit: Poortugaal
Vak: Olympiatribune - C
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 augustus 2010

Schande dit, stop maar met die tuchtcommissie want Fox bepaald wie er onder de loep komt, Feyenoord dus.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.