Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 18:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 »

HR

Sixto Rovina
Crack

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 augustus 2010

quote:HR
aliendwurf schreef:

omdat een doelpunt wat onterecht goed gekeurd wordt zwaarder telt dan dat er 1 afgekeurd wordt?
HR
Misschien. Zou kunnen. Maar na het spektakel dat ze er vorige week van maakten hebben ze bij de NOS wel een bepaalde setting gecreëerd waar ze wederom slecht mee omgegaan zijn. Vraag maar aan de fans van Utrecht, die hebben ook een bepaalde mening over stemmingmakerij van onze zogenaamd neutrale nationale sportomroep.
HRHR
HR
ik ben het er ook niet mee oneens hoor maar om daar nou tot vervelends aan toe elke week weer verontwaardigd over te gaan zitten doen....dat vind ik gewoon zielig en lost niks op anders dan dat je als een huilend klein kind overkomt.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Zullen we dan maar het hele forum opdoeken, of alleen de discussies die jij niet interessant vindt?
HR
HR

Sixto Rovina schreef:

Zullen we dan maar het hele forum opdoeken, of alleen de discussies die jij niet interessant vindt?
HR
nee hoor ga gerust jullie gang....maar als je niet erg vind zal ik dat verveolgens wel weer becommentariëren
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

aliendwurf schreef:

(...)

nee hoor ga gerust jullie gang....maar als je niet erg vind zal ik dat verveolgens wel weer becommentariëren
HR
Ja, dat gezeur van je over welke discussie je wel of niet interessant vindt en dat elke keer weer herhalen, best wel zielig, kom je een beetje als een huilend klein kind over.
HR
HR
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

aliendwurf schreef:

jezus wat slecht zeg.
HR
Ja, doet altijd pijn als je kutgedrag gereflecteerd wordt he? :D

Serieus ali, zeik niet zo, en laat mensen gewoon de discussie houden die ze willen. Topics binnenstormen om te zeggen dat ze van jou de discussie niet mogen houden omdat het jou persoonlijk niet interesseert is een beetje klootzakkerig. Negeer de topic dan gewoon.
HR
HR

Hondje37 Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Droomaankoop: Samuel Armenteros
Reg.: 24 augustus 2012

aliendwurf schreef:

omdat een doelpunt wat onterecht goed gekeurd wordt zwaarder telt dan dat er 1 afgekeurd wordt?
HR
Wat een onzin, vergeet ook niet dat de scheids gisteren 2 hele dikke fouten maakte. Goal van Elia onterecht afkeuren en een penalty niet toekennen. Meer dan genoeg reden om de scheids ter verantwoording te roepen, maar het was tegen Feyenoord dus lekker negeren en doen of er niets gebeurt is.

De media is gewoon een groot amsterdams bolwerk, je zag het al met hun ongenuanceerde berichtgeving over Utrecht heel toevallig een week voor ze tegen Ajax moesten en nu 2 keer bij Feyenoord. Walgelijk is het gewoon.

[Dit bericht is veranderd door Hondje37 (op 22 januari 2017 12:00:07).]
HR
HR
noem je dat reflecteren sixto? :B

en ik heb nog nooit gezegd dat iets niet gezegd mag worden...en ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je dit weer probeert....ik kom hier al zo lang en nog nooit heb ik mijn gedrag aangepast...kun je rekenen?

maar huil rustig verder over de NOS...vanavond zullen de secondes wel weer geteld worden hoelang erover de verchillende clubs gepraat wordt....de stopwatch mag uit t vet.....en morgen wordt t weer huilen over Gijp en Derksen....o o o wat wordt ons toch een onbeschrijfelijk onrecht aan gedaan. :D

EDIT:

en op trollen reageer ik niet :pul
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Ed Jansen heeft niet bewust tegen ons gefloten. De beste man kan gewoon niet beter.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

aliendwurf schreef:

noem je dat reflecteren sixto? :B

en ik heb nog nooit gezegd dat iets niet gezegd mag worden...en ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je dit weer probeert....ik kom hier al zo lang en nog nooit heb ik mijn gedrag aangepast...kun je rekenen?

maar huil rustig verder over de NOS...vanavond zullen de secondes wel weer geteld worden hoelang erover de verchillende clubs gepraat wordt....de stopwatch mag uit t vet.....en morgen wordt t weer huilen over Gijp en Derksen....o o o wat wordt ons toch een onbeschrijfelijk onrecht aan gedaan. :D

EDIT:

en op trollen reageer ik niet :pul
HR
Mijn enige punt is dat je op dit moment gewoon een lul bent, eigenlijk :B
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Sixto Rovina schreef:

(...)

Mijn enige punt is dat je op dit moment gewoon een lul bent, eigenlijk :B
HR
Dat is vast wederzijds :)
HR
HR
maar wie zegt dat ik daar problemen mee heb? :B
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

berg1f schreef:

(...)

Dat is vast wederzijds :)
HR
Hoe werkt dat dan?

aliendwurf schreef:

maar wie zegt dat ik daar problemen mee heb? :B
HR
Je blijft wel reageren ;)
HR
HR

Sixto Rovina schreef:

(...)

Je blijft wel reageren ;)
HR
jij een troll?

je overschat jezelf :pul
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

aliendwurf schreef:

(...)

jij een troll?

je overschat jezelf :pul
HR
Nee, ik bedoelde dat je wel heel erg veel woorden vuil maakt met aangeven dat je er geen woorden aan vuil wenst te maken ;)
HR
HR
Laten we de discussie over wat Aliendwurf wel of niet interessant vindt op een apart topic voeren. niet dat ík dat interessant zou vinden overigens, maar ik zou helemaal niet op zo'n topic komen, veel te oninteressant, in plaat van dat ik om de haverklap me, alleen maar om interessant te doen me zou melden, om te schrijven dat ik het niet interessant zou vinden.

Van het rijtje media neemt een NOS teletekst, en/of RTL tekst helemaal een aparte plaats in. Daar ontbreekt werkelijk iedere vorm van eindredactie. En heb je dus puur te maken met de voorkeuren van die ene persoon die daar zit, weekenddienst ook nog, en een stukkie schrijft.

Vertel mij nou niet dat die, ook nog van de sportredactie, geen enkele voorkeur heeft, en vertel mij nou niet dat die meestal ,et de nadruk op meestal, voor ajax is, en soms ook, nadruk soms, voor Feyenoord of bijv voor Utrecht en dus tegen Ajax. Zowel de buitenspelgoal als de strafschop wél noemen getuigt net zo goed van toch enige sympathie voor Feyenoord. helemaal eens.

Dat ontkracht niet dit topic, dat de media ook maar gewoon mensen zijn en dus gekleurd, dat bevestigt het juist.
HR
HR
:D

ah daar hebben we de reincarnatie van charles versnick (even de naam ijdel gebruiken) :D
HR
HR

beppie172
Vedette

Uit: Utreg
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 13 juli 2006

Schandalig dat ze het beslissende strafschopmoment van Odegaard niet laten zien. Niet omdat het perse een strafschop is, maar als je er een aan PSV zo makkelijk geeft, moet je deze ook geven.

Afgekeurd doelpunt van Elia ook niet in de samenvatting. Wel strafschopmoment.

Ach, je kan wel aan de gang blijven. De nepnieuws machine draait op volle toeren.

[Dit bericht is veranderd door beppie172 (op 22 januari 2017 19:47:35).]
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 3 januari 2009

aliendwurf schreef:

ik ben het er ook niet mee oneens hoor maar om daar nou tot vervelends aan toe elke week weer verontwaardigd over te gaan zitten doen....dat vind ik gewoon zielig en lost niks op anders dan dat je als een huilend klein kind overkomt.
HR
Inderdaad, moe wordt je ervan. stelletje jankerds.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

beppie172 schreef:

De nepnieuws machine draait op volle toeren.
HR
Ok, dit soort uitspraken zijn dus wel lachwekkend :D

You would not believe the goals we scored, so many goals. Lying media only reported one. Sad!
HR
HR

Pepertje
Crack

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

Toch wel apart dat het onterecht afgekeurde doelpunt van Elia bepaald niet in die mate uitgelicht werd als dat, achteraf terecht goedgekeurde doelpunt van Kuijt van vorige week.

Niets met Calimero of i.d. te maken. Is gewoon apart.
HR
HR

beppie172
Vedette

Uit: Utreg
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 13 juli 2006

Sixto Rovina schreef:

(...)

Ok, dit soort uitspraken zijn dus wel lachwekkend :D

You would not believe the goals we scored, so many goals. Lying media only reported one. Sad!
HR
OK, misschien te sterk uitgedrukt of een andere woord moeten gebruiken. Maar door een ander beeld te schetsen van de werkelijkheid krijg je onwaarheid die vervolgens door de meute die niet alles heeft gezien als waarheid wordt aangenomen.

Bij Studio Voetbal krijgt vanavond de raaskallende Adriaanse het woord die aangeeft dat we Willem 2 meteen de eerste 20 minuten bij strot hadden moeten pakken, maar dat we dat niet deden en de tegenstander rustig lieten opbouwen. Ik weet niet of ie bij de onder 19 heeft staan kijken, maar in de Kuip was de waarheid dat we vooral het eerste kwartier startte met fanatiek afjagen en onder druk zetten waardoor er snel balverlies was bij W2, alleen kwam er geen doelpunt uit. Vervolgens komt ie met het verhaal dat Feyenoord moet doordrukken naar de 2-0 en er worden dan beelden getoond van wat gemiste kansen, maar niet van het zuivere maar afgekeurde doelpunt en daar wordt ook niet over gerept. Tenslotte zakte m'n broek helemaal af toen er aan tafel werd gezegd dat de niet gegeven penalty een gemiste kans van Bilal was. Geen woord over de scheidsrechters. En misschien wel het ergste: dat de gespreksleider, maar helemaal Pi-air en Blinker aan tafel hun bek dichthouden en het daarmee dus beamen (wie zwijgt, stemt toe).

Als je zo de wedstrijd nabeschouwd en analyseert dan vertel je dus niet de waarheid, maar je eigen waarheid waarin die scheidsrechterlijke dwalingen niet passen.

Hebben wij met onze rood witte bril natuurlijk ook last van, maar wij zitten niet bij de Nederlandse Omroep Stichting.

[Dit bericht is veranderd door beppie172 (op 23 januari 2017 01:18:50).]
HR
HR

Pepertje schreef:

Toch wel apart dat het onterecht afgekeurde doelpunt van Elia bepaald niet in die mate uitgelicht werd als dat, achteraf terecht goedgekeurde doelpunt van Kuijt van vorige week.

Niets met Calimero of i.d. te maken. Is gewoon apart.
HR
Of juist niet natuurlijk. Dat is precies waar dit topic over gaat. Dat het niet apart, maar heel logisch is.
HR
HR

Fraeserd
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 14 januari 2014

'nepnieuws', wat is dat toch, dat iedere nitwit opeens met die term komt aankakken? Ik ga verder met mn winterslaap.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 62,2% dat Heracles Almelo wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!