Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 18:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 »

HR

QQthebest
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Droomaankoop: -
Reg.: 15 april 2010

Geldt niet alleen voor de NOS hoor. Maar ik doe niet mee aan dit Calimero-gedrag heb er mee leren leven en voor mij is de NOS allang niet meer geloofwaardig net zomin als RTV Rijnmond want daar is het precies andersom. Ga meer af op eigen indruk en wat ik zie. ( en dat stemt mij NIET tevreden de laatste jaren.)
HRHR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Vak: -
Reg.: 24 september 2004

Mooi hé, je ziet gewoon voor de wedstrijd aan die bolle kop van Cheque dat hij opgewonden is.
Maar niet toegeven hé :D
HR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

quote:HR
berg1f schreef:

Mooi hé, je ziet gewoon voor de wedstrijd aan die bolle kop van Cheque dat hij opgewonden is.
Maar niet toegeven hé :D
HR
Die big smile na afloop was ook tekenend.
HR
HR

Prutser
Crack

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004

QQthebest schreef:

Geldt niet alleen voor de NOS hoor. Maar ik doe niet mee aan dit Calimero-gedrag heb er mee leren leven en voor mij is de NOS allang niet meer geloofwaardig net zomin als RTV Rijnmond want daar is het precies andersom. Ga meer af op eigen indruk en wat ik zie. ( en dat stemt mij NIET tevreden de laatste jaren.)
HR
Tja dat het bij Rijnmond precies andersom is lijkt me logisch.
Die R staat voor Regio dus ze maken alleen TV voor de regio Rijnmond dus kan je ook niet verwachten dat die objectief zijn.

De NOS is echter de publieke, landelijke nieuws en sport omroep dus die zouden zeker wel objectief moeten zijn.
En dat ze dan vaak negatief zijn over Feyenoord is tot daar aan toe, het is immers ook niet veel de laatste tijd. Maar dat er gewoon leugens worden verspreid die Feyenoord in een kwaad daglicht zetten (zoals o.a. in mn eerste post in dit topic) kan echt niet.
HR
HR

Middenveldert schreef:

Het ochtendjournaal besteedde er aandacht aan. Mooie beelden.

Overigens wordt terecht opgemerkt dat ook RTL niet objectief is. Leo Driessen vind ik de slechtste commentator vanuit dat oogpunt. Die gast zit ín alles wat 020 is. Daarnaast is de man sowieso een drama. Maar dat heb ik in een ander topic mijn frustratie al over laten gaan, dat ben ik nu kwijt.

Zolang verslaggeving mensenwerk is zal het altijd vanuit een bepaald referentiekader gebeuren dat door anderen als 'gekleurd' wordt beschouwd.
HR
OOOO DAAR BEN ik hetzo mee eens als hij de commentator is heb ik eigenlijk al geen zin meer volgende keer maar zonder geluid kijken denk
HR
HR
en jahoor gvdgvdgvd

leo driesen doet t commentaar
gekkkkkkkk van!!!

( ja zit nie in de kuip tis papa dag mn dochter krijg opvoeding!!
feyenoord opvoeding
HR
HR

happyleonardo
Internationale topspeler

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 2 februari 2005

Er zijn Feyenoorders die aldoor lopen te zeiken over Calimerogedrag. Die hebben het zo verkeerd en denken niet verder na wat voor voordeel die club hier in heeft. Dagelijks de naam ajaks op de tv en zoals gisteren, een half uur gelul over ajaks zorgen ervoor dat zij vele miljoenen meer aan sponsering krijgen. Die opperneus zit eigenlijk commersie voor zijn geliefde club te bedrijven. Hoeveel x is het doelpunt van Monir gisteren besproken en in zijn geheel hoe ajaks werdt belicht. In het eerste half uur is de naam Feyenoord 1x gevallen. De naam Cabral heb ik bijna niet horen noemen, deze jonge voetballer speelde een geweledige wedstrijd. geen enkel leuk verhaal over hem. Hoe anders is het wanneer ajaks een debutant laat invallen. Nee het is pure commersie wat die opperneus bedrijft hij geniet hier zo van, dat ik hem ervan verdenkt stilletjes zit klaar te komen, zelfs wanneer het niet goed gaat wat al jaren het geval is. Maar bedenk wel beter slecht nieuws dan geen nieuws op de radio/tv of úberhaubt in de media. Het levert veel geld op, heel veel geld. Daarnaast vind ik dat een landelijk sportpramma het over het gehele Nederlandse voetbal moet hebben. NOS sport zou zo op TV5 kunnen uitzenden zou het niet misstaan.
HR
HR

Ludwig van Schnabel
Meervoudig international

Uit: Singapore
Droomaankoop: Bas Dost
Reg.: 27 november 2003

QQthebest schreef:

HR
Je noemt het eerst Calimero gedrag en daarna bevestig je dat het zo is?

Vanavond zullen we het in ieder geval niet de hele tijd over Ajax hebben. Leuk dan van Bronckhorst te gast is...
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Ludwig van Schnabel schreef:

(...)

Je noemt het eerst Calimero gedrag en daarna bevestig je dat het zo is?

Vanavond zullen we het in ieder geval niet de hele tijd over Ajax hebben. Leuk dan van Bronckhorst te gast is...
HR
Maak je geen ilussies, die grafnek weet het wel weer zo te draaien, dat het op 020 uitkomt.
Gewoon niet kijken, dat is het allerbeste.
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Kijken of sjack van gelder weer met een kloppende lul gaat zitten praten over jozefzoon, die een assist gaf en daarna niks meer liet zien?
Dat zou toch wel héél belachelijk zijn!
HR
HR

Fr-loyals
Crack

Uit: Zwolle
Reg.: 16 mei 2006

Keurig hoor nos, 2 afgekeurde doelpunten niet in de samenvatting stoppen.
Oke dat buitenspeldoelpunt hoeft er niet perse bij in, omdat volgens mij de keeper er ook niet meer volledig voor ging nadat er gefloten werd.(?)

Maar dat doelpunt uit die corner was zeer discutabel, en ik neig zelf meer naar een doelpunt dan naar buitenspel, want volgens mij raakte Luc die bal geeneens.
Dus waarom ze die niet uitzenden vraag ik me echt af?

Ik weet trouwens de regels niet precies omtrend buitenspel.
Wanneer je perongeluk zonder voorbedachte rade een (buitenspel) assist geeft, moet je als scheids daar wel voor fluiten?
HR
HR

Mr Bean collumnist
Crack

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 augustus 2004

Vorige week liet de NOS ook niet de schandalige overtreding van Jong a Ping (Heerenveen) jegens Matavz (groningen) daar waar rood op zijn plaats was ( ten onrechte niet gegeven door scheidsrechter Ed Jansen) daar liet de NOS dat niet eens zien wat schandelijk te noemen was en is!

Maar ook dat is de NOS he!
HR
HR

Conan
Lid 2e elftal

Uit: Woonplaats
Reg.: 10 augustus 2009

De Nos knipt er zoveel uit,dat het altijd een vertekend beeld is.het zijn net kapper,s :B
HR
HR
Ik zou de twee buitenspel situaties ook graag even terugzien, vreemd dat dit niet belangrijk genoeg wordt geacht. Ook de handsbal ergens na een kwartier of zo, die een vrije trap recht voor de goal had moeten opleveren, wilde ik wel terugkijken.

Kan mij trouwens ook herinneren dat het in de samenvatting van Feyenoord - Roda
leek of Feyenoord heer en meester was, terwijl een gelijkspel echt wel terecht was. Misschien hangt het van de voorkeur af van degene die de samenvatting knipt ?
HR
HR

Fr-loyals schreef:

Keurig hoor nos, 2 afgekeurde doelpunten niet in de samenvatting stoppen.
Oke dat buitenspeldoelpunt hoeft er niet perse bij in, omdat volgens mij de keeper er ook niet meer volledig voor ging nadat er gefloten werd.(?)

Maar dat doelpunt uit die corner was zeer discutabel, en ik neig zelf meer naar een doelpunt dan naar buitenspel, want volgens mij raakte Luc die bal geeneens.
Dus waarom ze die niet uitzenden vraag ik me echt af?

Ik weet trouwens de regels niet precies omtrend buitenspel.
Wanneer je perongeluk zonder voorbedachte rade een (buitenspel) assist geeft, moet je als scheids daar wel voor fluiten?
HR
Kijk, daar heb ik dan (alleen de SV gezien) weer wat aan. Een buitenspelgoal moet er altijd in, zeker een discutabele. Een situatie waarin de aanvaller nog even doorgaat tegen passieve verdedigers hoeft niet altijd.

Dus waarom ze die niet uitzenden vraag ik me echt af?HR
Tja, dat zou dus (ik zeg het heel voorzichtig he) met topicnaam te maken kunnen hebben.
Over 2e deel: bij buitenspel telt het bewust of onbewust niet. Het feitelijk er staan is het enige criterium.

En over de topicnaam: ik erger me ook steeds meer aan het buitengewoon gematigde enthousiasme als een tegenstander van Ajax in de titelstrijd scoort. Zaterdag was dat bij PSV: Wat een chagrijn zeg, als ze de 3e en 4e scoren. En zeggen dat Berg buitenspel staat, en dat later niet herroepen als de beelden het tegendeel bewijzen.

[Dit bericht is veranderd door de realist (op 14 februari 2011 18:24:01).]
HR
HR
Zijn de betreffende buitenspelsituaties (ik kan me er drie herinneren die en doelpunt zouden zijn geweest) nog ergens terug te vinden op jouwbuis ofzo?
HR
HR
en nu was een een-op-een situatie van Castaignos weer niet te zien ???
HR
HR

amadeus
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

"Mario Been die als speler bij Feyenoord exceleerde "
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

22:15 uur Feyewnoord bij de NOS op 1
HR
HR

willem van Hanegem schreef:

HR
:offtopic Eindelijk het goede topic gevonden?
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

willem van Hanegem schreef:

HR
nou, wat werd er verteld???
HR
HR

tricky-dicky
Legende

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juli 2011 om 22:35:03.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

E.C schreef:

(...)

nou, wat werd er verteld???
HR
Niks.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juli 2011 om 15:21:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vorig jaar was ik op vakantie, maar werd toen Paok-Ajax ook uitgezonden ?
Twente -Vaslui is nl niet rechtstreeks te zien. NOS objectief ?
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Nee, maar naar Ajax kijken nu eenmaal meer mensen.
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

Nee, maar naar Ajax kijken nu eenmaal meer mensen.
HR
Zo is het, pure marktwerking.Maar mensen willen daar niet aan. Al speelt Feyenoord dadelijk topklasse, dan nog verwacht men van de NOS evenveel aandacht voor Feyenoord als voor die neuzen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » NOS objectief?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 62,2% dat Heracles Almelo wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!