Feyenoord Netwerk
dinsdag 28 maart 2017 - 23:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 »

HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

quote:HR
marrtijn schreef:

(...)

Die gasten kunnen zich niet voorstellen dat het goed is om andere middenvelders te halen terwijl immers hier rondloopt, want die deed het vorig jaar zo fantastisch. Letterlijke tekst. Dan snap je echt helemaal niets van voetbal.
HR
Haha zeiden ze dat echt? :B :B :B te lachwekkend voor woorden, dan snap je idd niks van voetbal.
HRHR
HR

Obiku
Wereldster
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Droomaankoop: -
Reg.: 17 maart 2003

RJJ schreef:

(...)

En gewoon zeggen dat die Larson al had. Die kwam een seizoen later dan van Loen???
HR
Die Vijg zal hem ook niet ff corrigeren, zat natuurlijk al veel te diep in Willem.
HR
HR

Sterk
Wereldster

Vak: Stadiontribune - R
Droomaankoop: Darth Vader
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002

Obiku schreef:

(...)

Die Vijg zal hem ook niet ff corrigeren, zat natuurlijk al veel te diep in Willem.
HR
Alle vragen die Vijg voorlas, zijn daarvoor door Vijg, Willem, Jan de Knecht en een stuk of 12 anderen genodigden aan de lange tafel in La Salute eerst besproken, aangepast etc. Het was dus gewoon een monoloog van de hele tafel die Willem afstak.

[Dit bericht is veranderd door Sterk (op 7 september 2014 22:02:27).]
HR
HR
Dus alleen forumleden mogen Mulder en Immers en Verhoek en weet ik veel wie allemaal afzagen en Willem v. Hanegem mag niets zeggen? Beetje'kromme' reacties hier.
HR
HR

frankyboy
Wereldster

Vak: -
Reg.: 26 februari 2003

Vond het allemaal niet zo schokkend wat Willem zei. Hij is niet enthousiast over Tevrede en Kazim en snapt het halen van Boulahrouz en Wilshire niet. Over El Ahmadi en Vilhena is hij wel enthousiast. V Geel en Gudde heeft hij helemaal niks mee. Rutte vindt hij een sympathieke vent. En hij snapt niet waarom nu wel het kampioenschap het doel is met een matige selectie terwijl dat vorig seizoen met een goede selectie dat niet was. Kortom, hij vindt wat 95 % zo ongeveer vind.
HR
HR

Obiku
Wereldster
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

fredheftruck16 schreef:

Dus alleen forumleden mogen Mulder en Immers en Verhoek en weet ik veel wie allemaal afzagen en Willem v. Hanegem mag niets zeggen? Beetje'kromme' reacties hier.
HR
Willem mag zijn (rancuneuze) mening hebben, maar als hij simpelweg feitelijke onwaarheden verkondigt uit een periode waarin hij notabene zelf hoofdtrainer was mag je toch verwachten dat de presentator hem daarin corrigeert? Of knip desnoods dat stuk eruit, dit is gewoon een afgang.

[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 7 september 2014 22:28:41).]
HR
HR

Obiku schreef:

(...)

Willem mag zijn (rancuneuze) mening hebben, maar als hij simpelweg feitelijke onwaarheden verkondigt uit een periode waarin hij notabene zelf hoofdtrainer was mag je toch verwachten dat de presentator hem daarin corrigeert? Of knip desnoods dat stuk eruit, dit is gewoon een afgang.
HR
Hij werd wel kampioen.
Hij is niet rancuneus, hij praat over spelers zoals er hier ook over gesproken wordt. Hij verwoordt het een ander beter dan wie dan ook. Over spelers, supporters en ja ook over v. Geel.
HR
HR

feyemonder
Vaste waarde in elftal

Uit: hellimond
Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 1 september 2006

fredheftruck16 schreef:

[/QUOTE

In feite zegt hij met dat verhaal over van Loen;
Ik was het niet eens met zijn komst, want niet goed genoeg maar ik stelde hem toch op.
Ik heb Willem altijd horen zeggen je moet met je sterkste opstelling spelen.
Dan lult hij hier toch onwijs uit zijn nek?
Voor mij is Willem een icoon, maar zijn vendetta met van Geel en Gudde wordt een beetje te..
En dat gezever verleden jaar zei ik dat ze kampioen moesten worden..
En ze zijn het verleden jaar toch niet geworden met die hemel ingeprezen Immers.
Misschien heeft dit seizoen Willem ook wel niet gelijk, en worden ze het wel.HR
HR
HR

Hondje37
Vedette

Droomaankoop: Samuel Armenteros
Reg.: 24 augustus 2012

Sterk schreef:

Het clubje is weer bezig. Vanuit La Salute kraken Jan de Knecht, Frank Vijg en nu ook Willem van Hanegem het hele zooitje weer af. Maar kom niet aan Immers of Te Vrede. Kansloze zender.
HR
Het oude jongens krentenbrood groepje. Alles was vroeger beter, toen waren er nog harde werkers. Leven nog steeds in de jaren 60/70.

[Dit bericht is veranderd door Hondje37 (op 7 september 2014 22:59:34).]
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 3 januari 2009

Helemaal aan het einde zie je ze zitten. Willem zegt alleen maar wat "die gasten" willen horen, zo simpel is het.

[Dit bericht is veranderd door JACK (op 7 september 2014 23:04:19).]
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

JACK schreef:

Helemaal aan het einde zie je ze zitten. Willem zegt alleen maar wat "die gasten" willen horen, zo simpel is het.
HR
Ik heb ht niet gezien, maar wat ik hier lees is het dus zo dat men niet begrijp dat er versterking op het middenveld is bijgekomen omdat Immers het in hun ogen zo aardig deed vorig seizoen??

En Jan de Knecht, acht die stumpert, hij is waarschijnlijk op zijn teentjes getrapt dat hij er bij van Geel niet inkomt. Een ******gezwel voor de club, hij en zijn vriendjes. Alles wat ik over die kerel zegt is 1 letter te veel. Heeft samen met wat andere supportersgetrouwen Wim van Sluis bij zijn nekvelletje gepakt en hem vooral richting renovatie geduwd. En nu?? Nu zal hij daar wel spijt als haren op zijn hoofd van hebben. Maar zijn intentie was toen duidelijk. Velen trappen nog steeds in zijn schijnheilige praatjes, om achteraf te moeten constateren dat de vork heel anders in de steel zit.

Figuren als Jan de Knecht zijn mensen die denken goed voor de club te zijn, maar eigenlijk een groot probleen zijn voor de club omdat ze constant op zoek zijn naar macht. En als ze die macht niet kunnen krijgen gaan ze schoppen en mensen verzamelen om hun ongenoegen te uiten.

En WvH? Over Kazim mag hij natuurlijk gewoon die mening hebben, iedereen had die mening maandag op varkenoord over Kazim. Iedereen schrok zich kapot dat ht zo weinig voorstelde. En toevalig zat WvH ook maandag te kijken.

Als Willem maar niet gezegt heeft dat Immers het zo aardig deed vorig seizoen en daarom wij maar geen middenvelders hadden moeten halen.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

JACK schreef:

HR
Zo is het niet !
HR
HR

De OverbruggingsTD
Legende

Reg.: 2 januari 2007

Zure vragen, zure antwoorden. Vijg legt ze er precies voor en Willem schiet ze in. Dat is jammer want hij doet z'n ongeëvenaarde inzicht zo ernstig tekort. En hij doet hard z'n best om niet meer serieus genomen te worden.
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

De OverbruggingsTD schreef:

Zure vragen, zure antwoorden. Vijg legt ze er precies voor en Willem schiet ze in. Dat is jammer want hij doet z'n ongeëvenaarde inzicht zo ernstig tekort. En hij doet hard z'n best om niet meer serieus genomen te worden.
HR
Ik heb ht net pas gezien op tv rijnmond. En ik moet zeggen dat WvH nog steeds zijn ongeevenaarde inzicht heeft als het over voetbal gaat. Alleen maar logica en puur verstand wat er uit zijn mond komt. Natuurlijk hoef je ht niet met alles een te zijn met Willem, maar ik ben dat altijd in 90 procent van de gevallen wel. Het is inderdaad jammer dat zo'n paarden-vijg hem mag intervieuwen. Zijn vragen zijn echt inkoppertjes, gelukkig ging Willem vaker door met praten dan alleen maar een antwoord geven. Maar iedereen zou een discussie voetbalinhoudelijk met deze icoon verliezen. Want een icoon is het en zal het altijd blijven. Nog meer in mijn ogen dan Moulijn. Een held is het voor altijd, onze WvH. En ja, ook ik zit ermee waarom hij gvd niet bij Feyenoord werkzaam is. Niet als trainer maar vooral als spreekbuis, als icoon van de club, die advies geeft over spelers, die trainers bijstaat indien nodig, die vooral kan kijken naar de langere termijn. Was het niet eerst Been en Beenhakker die WvH als gevaar zagen?? Nu is WvH een tijdje in gesprek geweest met van Geel, die doodleuk zei dat WvH van de club was, en WvH die daarop weer reageerde dat hij van niks wist?? En die later ook de stekker eruit heeft getrokken omdat hij de indruk had dat men in het maasgebouw WvH vooral als zoethoudertje voor de supporters erbij wilde hebben. Want gek is WvH absoluut niet met zijn mensenkennis.
HR
HR

Oprutten
Administrator

Uit: uit uit uit, pleur op met Kuijt.
Reg.: 26 augustus 2005

E.C schreef:

(...)

En Jan de Knecht, acht die stumpert, hij is waarschijnlijk op zijn teentjes getrapt dat hij er bij van Geel niet inkomt. Een ******gezwel voor de club, hij en zijn vriendjes. Alles wat ik over die kerel zegt is 1 letter te veel. Heeft samen met wat andere supportersgetrouwen Wim van Sluis bij zijn nekvelletje gepakt en hem vooral richting renovatie geduwd. En nu?? Nu zal hij daar wel spijt als haren op zijn hoofd van hebben. Maar zijn intentie was toen duidelijk. Velen trappen nog steeds in zijn schijnheilige praatjes, om achteraf te moeten constateren dat de vork heel anders in de steel zit.
HR
Zo is het en niet anders. Juist dit soort kneuzen, die het hardste roepen dat clubbelang voorop staat in plaats van eigenbelang, zijn ontzettend geil van zichzelf en zitten opgewonden achter de televee als hun kop een seconde in beeld is bij Rijnmond. Heb net voor de grap zijn twitter gelezen en inhoudelijk is het geen haar beter dan de digitale uitspattingen van onze Billy.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Willem zat destijds ook niet op Larson te wachten
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

willem van Hanegem schreef:

Willem zat destijds ook niet op Larson te wachten
HR
Heb jouw reactie op her gesprek met Willem nog niet gelezen, zanikerd :B
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

met rood witte groeten schreef:

(...)

Heb jouw reactie op her gesprek met Willem nog niet gelezen, zanikerd :B
HR
Klopt geen zin in en FC Rijnmond kijk ik (ook) niet meer
HR
HR

Oprutten schreef:

(...)

Zo is het en niet anders. Juist dit soort kneuzen, die het hardste roepen dat clubbelang voorop staat in plaats van eigenbelang, zijn ontzettend geil van zichzelf en zitten opgewonden achter de televee als hun kop een seconde in beeld is bij Rijnmond. Heb net voor de grap zijn twitter gelezen en inhoudelijk is het geen haar beter dan de digitale uitspattingen van onze Billy.
HR
Hoewel ik het met een hoop dingen niet eens ben met Jan de Knecht is juist hij wel iemand die open staat voor andere meningen. Het is dan ook zeker geen kneusje.
HR
HR

EPA001
Vedette

Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 september 2012

Obiku schreef:

(...)

HR
Helaas ben ik het helemaal met je eens. RTV Rijnmond/Frank Vijg geeft Willem elke keer een vele te groot podium wat er juist bij uitstek voor zorgt dat er binnen het legioen verschillende meningen, en dus ook groepen die die meningen aanhangen, gaan ontstaan. Wat een onschuldig toevallig interview, relatief kort na een serie van andere interviews waar WvH een groot en uitgebreid podium kreeg, was dit uiteraard dan ook niet.
HR
HR

Falanx
Vedette

Uit: In your mind!
Reg.: 4 januari 2007

EPA001 schreef:

(...)

Helaas ben ik het helemaal met je eens. RTV Rijnmond/Frank Vijg geeft Willem elke keer een vele te groot podium wat er juist bij uitstek voor zorgt dat er binnen het legioen verschillende meningen, en dus ook groepen die die meningen aanhangen, gaan ontstaan. Wat een onschuldig toevallig interview, relatief kort na een serie van andere interviews waar WvH een groot en uitgebreid podium kreeg, was dit uiteraard dan ook niet.
HR
Alsof die verschillende meningen afhangen van het woord van Willem, ik ben ook van mening dat van Geel gefaald heeft, maar dat heeft geen moer met Willem van Hanegem en zijn mening te maken.

Ik vind het angstaanjagend dat er types zijn, die ten koste van alles anderen monddood willen maken, die enigszins een andere mening aanhangen of kritisch zijn. De waarheid moet altijd uitgesproken worden, of het nou de rust aantast of niet ten koste van alles, en meningen moeten ook altijd uitgesproken kunnen worden.

Het Feyenoord bestuur kan totaal niet tegen kritiek, en ze worden zelfs boos als ze logische vragen krijgen voorgeschoteld, zie het Hans Kraay incident van laatst. Men wilt dat het legioen bestaat uit passieve jaknikkers, die alles wat er op bestuurlijk niveau gebeurt goedkeuren zonder kritiek, nou dat gaat toch mooi nooit niet gebeuren zeg!

Goed werk dus van Frank Vijg en RTV Rijnmond, dat er nog vele van dit soort interviews mogen volgen met Willem van Hanegem!
HR
HR

danall
Crack

Uit: Den Helder
Reg.: 29 april 2009

Falanx schreef:

(...)

Alsof die verschillende meningen afhangen van het woord van Willem, ik ben ook van mening dat van Geel gefaald heeft, maar dat heeft geen moer met Willem van Hanegem en zijn mening te maken.

Ik vind het angstaanjagend dat er types zijn, die ten koste van alles anderen monddood willen maken, die enigszins een andere mening aanhangen of kritisch zijn. De waarheid moet altijd uitgesproken worden, of het nou de rust aantast of niet ten koste van alles, en meningen moeten ook altijd uitgesproken kunnen worden.

Het Feyenoord bestuur kan totaal niet tegen kritiek, en ze worden zelfs boos als ze logische vragen krijgen voorgeschoteld, zie het Hans Kraay incident van laatst. Men wilt dat het legioen bestaat uit passieve jaknikkers, die alles wat er op bestuurlijk niveau gebeurt goedkeuren zonder kritiek, nou dat gaat toch mooi nooit niet gebeuren zeg!

Goed werk dus van Frank Vijg en RTV Rijnmond, dat er nog vele van dit soort interviews mogen volgen met Willem van Hanegem!
HR
Dus je gaat er van uit, dat Vijg kwaliteiten bezit om Willem met goed onderbouwde vragen antwoorden te geven die het er toe doen? Ik heb dat interview gezien, maar ik verwonderde me helemaal niet voor de meest domme vragen of suggesties die Vijg gaf en Willem, ja kopt ze dankbaar in, maar weet ook dat Vijg een amateur is. Je had een uitsteken inteview gehad als je terdege voetbalkennis bezit en met Willem in de clinch gaat, want dat doet hem ook goed, maar zo'n dweil van een Vijg, asjeblieft zeg, die weet niet eens wat hoogstaand betekent en komt met domme vragen. Als jullie dat kunnen pruimen, nou, dan denk ik dat met nitwits te maken heb.
HR
HR

Falanx
Vedette

Uit: In your mind!
Reg.: 4 januari 2007

danall schreef:

(...)

Dus je gaat er van uit, dat Vijg kwaliteiten bezit om Willem met goed onderbouwde vragen antwoorden te geven die het er toe doen? Ik heb dat interview gezien, maar ik verwonderde me helemaal niet voor de meest domme vragen of suggesties die Vijg gaf en Willem, ja kopt ze dankbaar in, maar weet ook dat Vijg een amateur is. Je had een uitsteken inteview gehad als je terdege voetbalkennis bezit en met Willem in de clinch gaat, want dat doet hem ook goed, maar zo'n dweil van een Vijg, asjeblieft zeg, die weet niet eens wat hoogstaand betekent en komt met domme vragen. Als jullie dat kunnen pruimen, nou, dan denk ik dat met nitwits te maken heb.
HR
Dus nu was de vraagstelling weer niet in orde? Dat is puur zeiken om het zeiken, en verder mag Vijg toch zelf wel bepalen wat hij vraagt, of moet hij eerst door de Feyenoord.Netwerk.to commissie heenkomen?

Waarom moet men in de clinch gaan met Willem? Dat soort schokjournalistiek, is pas echt voor nitwits.... Van die VI types enzovoorts... :D
HR
HR

frankyboy
Wereldster

Reg.: 26 februari 2003

Het is ook geen kritisch interview. Het was gewoon een podium voor Willem. Dat snap je toch ook wel. Willem gaat daar toch niet zitten om in de clinch te gaan met een kritische interviewer? En dat is toch prima? Gewoon een amicabel interview waar Willem zijn verhaal mag doen omdat Willem gewaardeerd wordt en zijn mening op prijs wordt gesteld en zijn optreden vermakelijk. Verder niks.

Eng wordt het wanneer mensen van streek raken als Willem Kazim Kazim op de korrel neemt. Of het niet zo ziet zitten in Te Vrede. Dat ze liever willen dat Willem monddood wordt gemaakt. Of een uiterst kritische doch hoogstaande interviewer erop af willen sturen omdat het kritische toontje niet bevalt.
HR
HR

Ice
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Ik zie niet wat WvH verkeerd zegt in dat interview, ben het niet met alles eens wat hij zegt maar het is wel duidelijk dat deze man nog een prima kijk op het spel heeft, de vraagstelling was amateuristisch
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wint Feyenoord in de Arena?

Ja
Nee, we spelen het rustig uit naar een gelijkspel
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,4% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!