Feyenoord Netwerk
dinsdag 28 maart 2017 - 23:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20

HR

Euroshopper
Vaste waarde in elftal

Uit: Groningen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 augustus 2008

Beste kameraden,

Ik woon in het buitenland en kan Feyenoord helaas alleen volgen via Radio Rijnmond. Nu heb ik de laatste tijd continu het probleem dat die er tijdens de wedstrijd uitknalt. Meestal gaat het goed tot ergens halverwege de eerste helft. Daarna houdt ie gewoon op met afspelen, soms na een seconde of 3, waarna hij weer een minuut moet laden voor 3 seconden luisteren. Ik heb dit probleem zowel op de app als op mijn computer.
Ben ik de enige met dit probleem of hebben anderen hier ook last van?
Radio 1 langs de lijn doet het doorgaans een stuk beter, maar ik heb echt geen zin om op die zender straks de klassieker te gaan luisteren.

Kortom: Hebben anderen dit probleem ook en hoe kan ik dit oplossen?

Groeten, Euroshopper
HRHR
HR

Fraeserd
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 14 januari 2014

quote:HR
Euroshopper schreef:

Beste kameraden,

Ik woon in het buitenland en kan Feyenoord helaas alleen volgen via Radio Rijnmond. Nu heb ik de laatste tijd continu het probleem dat die er tijdens de wedstrijd uitknalt. Meestal gaat het goed tot ergens halverwege de eerste helft. Daarna houdt ie gewoon op met afspelen, soms na een seconde of 3, waarna hij weer een minuut moet laden voor 3 seconden luisteren. Ik heb dit probleem zowel op de app als op mijn computer.
Radio 1 langs de lijn doet het doorgaans een stuk beter, maar ik heb echt geen zin om op die zender straks de klassieker te gaan luisteren.

Groeten, Euroshopper
HR
Helaas een bekend probleem. Zowel de site als de app. Heb precies hetzelfde. Ook al gemailed naar Rijnmond, zonder reactie.
HR
HR

parena
Jeugdspeler

Uit: Helsinki
Reg.: 3 juli 2007

Euroshopper schreef:

Beste kameraden,

Groeten, Euroshopper
HR
Ik ken het probleem, Euroshopper. Zelf woon ik ook in het buitenland, dus dan is hun verslag wel gewenst en tegenwoordig is dat probleem er.

En mogelijk is dit nog een tip: mocht je _LEGAAL_ willen _kijken_ naar Feyenoord, kan je bij Unibet een account nemen. Dan moet je minimaal 5 euro op je account zetten, maar je hoeft er niets mee te doen. Ik heb dit eind 2011 of 2012 gedaan en de 5 euro staat er nog. En bezoekers uit het buitenland kunnen wel eredivisie kijken op unibet. Niet megakwaliteit natuurlijk, maar het is een mooie toevoeging op luisteren naar RR (hoewel ze niet in sync zijn).
HR
HR

Fraeserd
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 14 januari 2014

Overigens wel goed dat jullie in Groningen eindelijk erkennen dat jullie in het buitenland zitten. :pul
HR
HR

Romojo
Nationale topspeler

Uit: zichtloos
Reg.: 18 juli 2006

Hier hetzelfde probleem. Ik kijk de wedstrijden met commentaar van RR. Lekker gekleurd ;) .
Tijdens Heerenveen Feyenoord gebeurde het ook weer regelmatig dat hij uitviel. Waardeloos. Van armoe maar de tv weer aangezet.
HR
HR
Los van die uitvalproblemen, is er niet altijd een vertraging? Ik zou mij daar mateloos aan irriteren als ik een wedstrijd zit te kijken.
HR
HR

Romojo
Nationale topspeler

Je kan het beeld 14 seconden stilzetten en daarna weer aanzetten en voilà het loopt synchroon. Echt tof. Beter dan dat commentaar van Fox.
HR
HR
Top, ga het eens uitproberen. :pul
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

Romojo schreef:

Je kan het beeld 14 seconden stilzetten en daarna weer aanzetten en voilà het loopt synchroon. Echt tof. Beter dan dat commentaar van Fox.
HR
dat is nou niet echt moeilijk...
HR
HR

Romojo
Nationale topspeler

Euroshopper schreef:

Beste kameraden,

Groeten, Euroshopper
HR
Hoi Euroshopper ik heb hetzelfde probleem en daarom ook even een email gestuurd naar RR. Hieronder hun keurige reactie:

Allereerst : leuk om te horen dat u Rijnmond volgt !

Wij hebben de afgelopen tijd inderdaad regelmatig kuren met onze streams. De zogenaamde CDN partij die onze streams verzorgt heeft soms moeite om de streams goed aan alle clients aan te bieden. Zeker rondom wedstrijden van Feyenoord hebben ze duidenden aanvragen, en het huidige systeem (Icecast) is daar niet helemaal tegen op gewassen.

Momenteel wordt er aan gewerkt om het stream systeem om te bouwen naar HLS. Daarmee zou het betrouwbaarder moeten worden en ook beter mee moeten schalen met de grote aantallen luisteraars.

Hopelijk merkt u op termijn (zeg: binnen een week) dat het betrouwbaarder gaat werken.

Groeten uit Rotterdam,
HR
HR

Euroshopper
Vaste waarde in elftal

Uit: Groningen
Reg.: 18 augustus 2008

Romojo schreef:

(...)

Hoi Euroshopper ik heb hetzelfde probleem en daarom ook even een email gestuurd naar RR. Hieronder hun keurige reactie:

Allereerst : leuk om te horen dat u Rijnmond volgt !

Wij hebben de afgelopen tijd inderdaad regelmatig kuren met onze streams. De zogenaamde CDN partij die onze streams verzorgt heeft soms moeite om de streams goed aan alle clients aan te bieden. Zeker rondom wedstrijden van Feyenoord hebben ze duidenden aanvragen, en het huidige systeem (Icecast) is daar niet helemaal tegen op gewassen.

Momenteel wordt er aan gewerkt om het stream systeem om te bouwen naar HLS. Daarmee zou het betrouwbaarder moeten worden en ook beter mee moeten schalen met de grote aantallen luisteraars.

Hopelijk merkt u op termijn (zeg: binnen een week) dat het betrouwbaarder gaat werken.

Groeten uit Rotterdam,
HR
Thanks Romojo! Hopelijk dat het de stream tijdens de klassieker een beetje goed verloopt dan maar :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wint Feyenoord in de Arena?

Ja
Nee, we spelen het rustig uit naar een gelijkspel
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,4% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.