Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 »

HR
Van Os is een Immers-pik en JDS niet, da's de belangrijkste graadmeter.
HRHR
HR

Hondje37 Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Samuel Armenteros
Reg.: 24 augustus 2012

De Feyenoorder bij Rijnmond vertrekt, blijven Spartanen over.
HR
HR

EPA001
Vedette

Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 19 september 2012

Jammer dat JDS vertrekt bij RTV Rijnmond maar ik kan mij voorstellen dat hij na 26 jaar (merendeels) bij die organisatie zijn vleugels uit wil slaan naar nieuwe uitdagingen. Ik wens hem alle succes! :pul

[Dit bericht is veranderd door EPA001 (op 2 april 2016 08:17:47).]
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

1 april!!! :pul
HR
HR

Kuytebijter
Icoon

Reg.: 23 juli 2003

quote:HR
willem van Hanegem schreef:

1 april!!! :pul
HR
gisteren op 3 april nog een keer bevestigd bij fcr tv dus dan zal het wel waar zijn
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Kuytebijter schreef:

(...)

gisteren op 3 april nog een keer bevestigd bij fcr tv dus dan zal het wel waar zijn
HR
super nieuws :pul
HR
HR

Hansch
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 april 2016 om 12:55:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Snap de haat richting Jan Dirkie niet zo. Ik heb bij tijd en wijle best kunnen genieten van zijn radiocommentaar. Vind dat ie een prima stem heeft en dat ie door een gezond-kritische, weliswaar roze gekleurde bril naar Feyenoord kijkt. Overduidelijk een Feyenoorder en dan heb je gauw mijn zegen. Succes gewenst met zijn volgende avontuur.
HR
HR
Jan Dirk is een prachtvent die alleen wel heel erg veel op zanger Rinus lijkt. Heb ook heel vaak keihard genoten van zijn boosheid over Feyenoord dan wel zijn enthousiasme als het goed ging.
HR
HR
24 november 2013: RKC - Feyenoord 1-0

Ga je schamen, ga je schamen, ga je schamen.

Legendarisch commentaar was dat :B

2,5 jaar later, RKC de troosteloze hekkensluiter van de Jupiler League. Die dag, dat was ook verschrikkelijk. En volgend jaar, een nieuw seizoen, maar dezelfde teleurstelling :B
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Alex Gersbach
Reg.: 3 januari 2009

Hansch schreef:

Snap de haat richting Jan Dirkie niet zo. Ik heb bij tijd en wijle best kunnen genieten van zijn radiocommentaar. Vind dat ie een prima stem heeft en dat ie door een gezond-kritische, weliswaar roze gekleurde bril naar Feyenoord kijkt. Overduidelijk een Feyenoorder en dan heb je gauw mijn zegen. Succes gewenst met zijn volgende avontuur.
HR
Nouja, de man heeft echt de ballen verstand van het spelletje, echt de simpelste zaken ziet hij niet. Verder was het ook niet echt een kritische journalist. Dat kan ook niet, als je tegelijkertijd schnabbels presenteert. Radiocommentaar geven kan hij als de beste, dat is waar.
HR
HR

Salomon70
International

Uit: Boston
Reg.: 28 juli 2014

JACK schreef:

(...)

Nouja, de man heeft echt de ballen verstand van het spelletje, echt de simpelste zaken ziet hij niet. Verder was het ook niet echt een kritische journalist. Dat kan ook niet, als je tegelijkertijd schnabbels presenteert. Radiocommentaar geven kan hij als de beste, dat is waar.
HR
En dat laatste was voor mij het belangrijkste. Heerlijk commentaar door een Feyenoord bril. Ik zal hem missen.
HR
HR

gorbatsjov
Basisspeler

Uit: dordrecht
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 5 oktober 2000

Jan Dirk deed het prima als Feyenoord-verslaggever. Maar de uberverslaggever was natuurlijk Hans van Vliet. Wat een prachtvent. Dat doelpunt in 1991 van Henk Fraser in Eindhoven. :B :B Je kon Van Vliet naderhand ook bij het televisieverslag van de NAS boven het publiek uit horen gillen.
HR
HR
Hans van Vliet was als geen ander in staat verbaal de beleving van een wedstrijd over te brengen. De laatste in de traditie van Dick van Rijn, Han Hoogendoorn en Theo Koomen. Laten we een actie starten om Van Vliet voor de bekerfinale terug te halen om nog één keer het verslag te doen...
HR
HR

Charles Versnick
Icoon

Vak: Stadiontribune - X3
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Kermit schreef:

Hans van Vliet was als geen ander in staat verbaal de beleving van een wedstrijd over te brengen. De laatste in de traditie van Dick van Rijn, Han Hoogendoorn en Theo Koomen. Laten we een actie starten om Van Vliet voor de bekerfinale terug te halen om nog één keer het verslag te doen...
HR
Moet je hem van ver halen. Hij woont ergens op Bali. Dat gaat 'm niet worden volgens mij.
HR
HR

varkenoord
Wereldster

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Kermit schreef:

HR
Ik heb nog nooit van een verslaggever gehoord die in de stijl van Hans van Vliet versloeg,die Han Hoogendoorn heette.Wel Wim Hoogendoorn en Han Hollander.Waarvan Wim een rustige was,meer in de stijl van Reitsma
HR
HR

EPA001
Vedette

Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 september 2012

HR
HR

varkenoord schreef:

(...)

Ik heb nog nooit van een verslaggever gehoord die in de stijl van Hans van Vliet versloeg,die Han Hoogendoorn heette.Wel Wim Hoogendoorn en Han Hollander.Waarvan Wim een rustige was,meer in de stijl van Reitsma
HR
Je hebt hebt gelijk, het is Wim Hoogendoorn. Dat krijg je als je jarenlang een Han Hoogendoorn als collega hebt gehad... Overigens was Hoogendoorn niet zo'n rustige, hoor. Minder emotioneel, dat wel. Vaak deden twee van de drie een wedstrijd samen en dan wisselden ze elkaar steeds af. Ik zat toen echt vaak op het puntje van mijn stoel..

Hans van Vliet, Theo Koomen, Dick van Rijn en Wim Hoogendoorn hebben/hadden allen een geheel eigen stijl en zijn in die zin onvergelijkbaar. Ze waren ieder wel in staat de beleving verbaal sterk over te brengen. Dat is wat ik bedoelde.. Dat heb ik bij Reitsma nooit gehad. Was die vent niet helemaal idolaat van Carl Lewis? Ik kan me een verslag van hem herinneren van een 100 m. voor heren. Dat ging ongeveer zo: het startschot klonk en het commentaar van Reitsma: Carl Lewis..... Carl Lewis..... Carl Lewis..... Carl Lewis...... Carl Lewis is tweede.

[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 5 april 2016 16:55:05).]
HR
HR

Charles Versnick
Icoon

Vak: Stadiontribune - X3
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Kermit schreef:

(...)

Je hebt hebt gelijk, het is Wim Hoogendoorn. Dat krijg je als je jarenlang een Han Hoogendoorn als collega hebt gehad... Overigens was Hoogendoorn niet zo'n rustige, hoor. Minder emotioneel, dat wel. Vaak deden twee van de drie een wedstrijd samen en dan wisselden ze elkaar steeds af. Ik zat toen echt vaak op het puntje van mijn stoel..

Hans van Vliet, Theo Koomen, Dick van Rijn en Wim Hoogendoorn hebben/hadden allen een geheel eigen stijl en zijn in die zin onvergelijkbaar. Ze waren ieder wel in staat de beleving verbaal sterk over te brengen. Dat is wat ik bedoelde.. Dat heb ik bij Reitsma nooit gehad. Was die vent niet helemaal idolaat van Carl Lewis? Ik kan me een verslag van hem herinneren van een 100 m. voor heren. Dat ging ongeveer zo: het startschot klonk en het commentaar van Reitsma: Carl Lewis..... Carl Lewis..... Carl Lewis..... Carl Lewis...... Carl Lewis is tweede.
HR
Theo Reitsma 1976. Live verslag 800 meter hardlopen voor mannen Olympische spelen Montreal. Wij ergens in een huiskamer in Nederland. Theo: 'moet je zien wat er buiten beeld gebeurt. Sensationeel!!!'. Tja, dat was spectaculair en relevant. Dat zagen we pas toen de uitslag in beeld verscheen.

Wim Hoogendoorn kennen de meesten nog van een 33 toeren plaatje met een samenvatting van de radioreportage van Feyenoord-Celtic in Milaan op 6 mei 1970. Daar was hij te horen samen met de altijd overdrijvende Theo Koomen.

Ja, Theo Reitsma was idolaat van pakhaas Carl Lewis. Ook zo iets.

[Dit bericht is veranderd door Charles Versnick (op 5 april 2016 19:26:55).]
HR
HR

Rob62
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 4 maart 2014

Ook een mooie, King Kenny Roberts v Fast Freddie Spencer.
Roberts de koning van de 500cc, zo'n beetje op het niveau van Giacomini en Hawthorn.
Freddie de rebel die de drift introduceerde, met z'n eigen lijnen.
Yamaha v Honda.

Eurosport, 82 of 83, weet ik niet meer. De race op zich ook niet meer maar Spencer had King Kenny net op -en eigenlijk over- het randje ingehaald, bij het uitacceleren iets te veel gas en hij stuitert ff alle kanten op:
"Spencer's bike twitches violently... But he ignores it!"

Onvergetelijk haha!
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

kijk even naar rijnmond ook vanwege de mogelijke directie wisselingen
HR
HR
van de site van FR12 (met als vermoedelijke bron RTV Rijnmond)
Dit klinkt al heel anders..

Feyenoord lijkt na de bekerfinale afscheid te gaan nemen van directeuren Eric Gudde en Martin van Geel. Dat meldde Fox Sports gisteravond. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is het voorbarig dat het besluit al genomen is, maar de onvrede op met name Van Geel is wel degelijk groot. Commissarissen Pim Blokland en Rob Slotboom zouden schriftelijk al hun onvrede kenbaar hebben gemaakt over het functioneren van de technische beleidsman in De Kuip, vertelt Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. ''Het is best groot dat ze dat formeel doen, maar in de RvC hebben zij maar twee van de vijf posities. Dus er is nog één lid nodig om dat vertrek te bewerkstelligen.'' Slotboom en Blokland vertegenwoordigen de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord. ''De VvF heeft er mede voor gezorgd dat de club financieel gezond is, maar het nadeel is dat je dertig zakelijke mannen nu invloed hebt gegeven. Dat resulteert nu in deze zet'', vervolgt Stouten, die ook weet waar de onvrede vandaan komt. ''Ze vinden dat hij het geld aan de verkeerde spelers heeft uitgegegeven en ze nemen het Van Geel kwalijk dat het gat met Ajax en PSV is vergroot.''HR
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Kijken !
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Ieder uur t/m half vijf morgen om 10 voor het half die gewedige huldiging waar ik bij mocht zijn op TV Rijnmond

HR
HR

Falanx
Vedette

Uit: In your mind!
Reg.: 4 januari 2007

Krijg steeds meet het gevoel, dat JDS gaat werken voor Feyenoord... Hij is wel heel mild de laatste tijd!!! Het valt gewoon teveel op...
HR
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.