Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

HR

EPA001
Vedette

Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 19 september 2012

^^ De uitzending staat inmiddels op de website van Rijnmond, maar nog niet als losse video op Youtube. Maar via de link is de aflevering wel al terug te kijken.

http://www.rijnmond.nl/sport/13-11-2015/gio-doel-feyenoord-kampioen-worden
HRHR
HR

EPA001
Vedette

quote:HR
EPA001 schreef:

^^ De uitzending staat inmiddels op de website van Rijnmond, maar nog niet als losse video op Youtube. Maar via de link is de aflevering wel al terug te kijken.

http://www.rijnmond.nl/sport/13-11-2015/gio-doel-feyenoord-kampioen-worden
HR
Inmiddels ook op Youtube:

HR
HR
Die Dijkhuizen heeft geen rust in zijn stem. Kolere zeg, vergeet niet te ademen gozer... Een robot is er niets bij :D
HR
HR

Moriarty
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 13 december 2004

Wat een heerlijke corrupte zender is het toch ook.

Een dergelijke zender verdient daarom ook degene die het meeste ervaring heeft met corrupte zaken.

-> Nieuwe directeur RTV-Rijnmond

Meavita
Verder heeft hij een lange staat van dienst in directie en managementwerk in publieke en private organisaties, onder meer bij het grote zorgconcern Meavita dat in 2009 door wanbeleid failliet ging.

Volgens voorzitter Con Schoenmakers van de Raad van Commissarissen van RTV Rijnmond is dit laatste besproken. "Dat voorval heeft tien jaar geleden gespeeld. Wat er zich tien jaar geleden heeft afgespeeld bij een andere werkgever is voor ons geen issue dat we het besproken hebben. We kennen de achtergronden niet en het is niet zo zinvol om daar na tien jaar nog naar te kijken. Het heeft bij onze beslissing geen rol gespeeld omdat we onder de indruk raakten van zijn bevlogenheid en zijn gevoel met RTV Rijnmond."

Momenteel werkt hij als projectmanager bij de gemeente Eindhoven.HR
:dood

[Dit bericht is veranderd door Moriarty (op 3 december 2015 18:54:05).]
HR
HR

GuardianAngel
Icoon

Reg.: 20 juli 2005

Moriarty schreef:

Wat een heerlijke corrupte zender is het toch ook.

Een dergelijke zender verdient daarom ook degene die het meeste ervaring heeft met corrupte zaken.

-> Nieuwe directeur RTV-Rijnmond

(...)

:dood
HR
Zijn we in ieder geval minimaal een jaar van de rotkop op tv af.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

GuardianAngel schreef:

(...)

Zijn we in ieder geval minimaal een jaar van de rotkop op tv af.
HR
Feyenoord moet deze kut zender weer bannen. Net zoals een paar jaar geleden. Een grote flutzooi met NEP journalisten :kots :kots
HR
HR

EPA001
Vedette

willem van Hanegem schreef:

(...)

Feyenoord moet deze kut zender weer bannen. Net zoals een paar jaar geleden. Een grote flutzooi met NEP journalisten :kots :kots
HR
De overeenkomst is kortgeleden voor nog eens 3 jaar verlengd. De relatie met Rijnmond is de laatste tijd een stuk verbeterd dus daar stappen ze denk ik niet zo snel nog een keer uit.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/131970/RTV-Rijnmond-en-Feyenoord-blijven-mediapartners

[Dit bericht is veranderd door EPA001 (op 4 december 2015 12:56:26).]
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

EPA001 schreef:

(...)

De overeenkomst is kortgeleden voor nog eens 3 jaar verlengd. De relatie met Rijnmond is de laatste tijd een stuk verbeterd dus daar stappen ze denk ik niet zo snel nog een keer uit.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/131970/RTV-Rijnmond-en-Feyenoord-blijven-mediapartners
HR
Jammer ik vind ze helemaal niks :kots :kots
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Jan Dirk Stouten: ''Mijn inschatting: Gio wil Kazim niet meer''

Feyenoord zag de achterstand op koploper Ajax door de 2-0 nederlaag tegen PSV zondagmiddag oplopen tot acht punten. De achterstand op PSV is vijf punten. Toch wil Jan Dirk Stouten de nederlaag tegen PSV geen mokerslag noemen. ''Natuurlijk is het niet tof om van PSV te verliezen, maar de titel verspeel je tegen de kleine clubs. Voor de zoveelste keer.''

Stouten blikte zondagavond samen met algemeen directeur Eric Gudde en oud-speler van de Rotterdamse club Joop van Daele in de voetbaltalkshow FC Rijnmond onder leiding van presentator Frank Vijg terug op de topper tussen Feyenoord en PSV. ''Dit is niet de mokerslag'', beschouwde Stouten na. ''De mokerslag is als je verliest van ADO, als je verliest van bij NEC. Als je punten verspeelt bij Groningen en Roda.''

Het ging in FC Rijnmond ook over het gedrag van spits Colin Kazim-Richards. Hij werd vrijdag uit de selectie gezet nadat hij AD-journalist Mikos Gouka bedreigde. Gudde herhaalde het gedrag van de spits onacceptabel te vinden. Maandag wordt in het directieoverleg een besluit genomen over de toekomst van Kazim-Richards. Stouten nam daar alvast een voorschot op: ''Mijn inschatting is dat Giovanni van Bronckhorst hem er niet meer bij wil hebben in de kleedkamer. Als je supporters zich moeten gedragen, dan kun je dit van je spits toch niet accepteren.''

Bron
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Met o.a Intervieuw Ron Vlaar
HR
HR

met rood witte groeten schreef:

Met o.a Intervieuw Ron Vlaar
HR
Ook wel bekend als de topsporter pur sang die het groepsproces zou verstoren. :D :nee
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

weshoofd schreef:

(...)

Ook wel bekend als de topsporter pur sang die het groepsproces zou verstoren. :D :nee
HR
:D :D Lachwekkend
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Kijk naar FC Rijnmond oa de reacties van de supporters
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Rijnmond op zoek naar echte Feyenoord-supporters

Wij zijn voor een unieke documentaire op zoek naar echte Feyenoord-supporters, die de wedstrijden van Feyenoord altijd volgen via Radio Rijnmond. Wil jij in beeld in deze film?

Luister jij als het even kan naar het liveverslag van Jan Dirk Stouten en Dennis van Eersel? Ook als Feyenoord thuis speelt? Zonder dat de TV aanstaat? Werk je in de haven en staat Radio Rijnmond altijd aan? Ben je gepensioneerd en staat de radio nog steeds met klem op 93.4 FM?

Dan ben jij misschien wel degene die we nodig hebben. Laat het ons weten door een mail te sturen naar sport@rijnmond.nl of te bellen met de redactie 010 7075781 en wie weet word jij een van de hoofdpersonen in een unieke documentaire.

Bron

Ik weet hier wel een paar : Frankyboy, Roaldinho, Epa, Charles Versnick Tyler Durden .. ? Kom maar op!

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 27 februari 2016 19:30:14).]
HR
HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Wij zijn voor een unieke documentaire op zoek naar echte Feyenoord-supporters, die de wedstrijden van Feyenoord altijd volgen via Radio Rijnmond. Wil jij in beeld in deze film?

Luister jij als het even kan naar het liveverslag van Jan Dirk Stouten en Dennis van Eersel? Ook als Feyenoord thuis speelt? Zonder dat de TV aanstaat? Werk je in de haven en staat Radio Rijnmond altijd aan? Ben je gepensioneerd en staat de radio nog steeds met klem op 93.4 FM?

Dan ben jij misschien wel degene die we nodig hebben. Laat het ons weten door een mail te sturen naar sport@rijnmond.nl of te bellen met de redactie 010 7075781 en wie weet word jij een van de hoofdpersonen in een unieke documentaire.

Bron

Ik weet hier wel een paar : Frankyboy, Roaldinho, Epa, Charles Versnick Tyler Durden .. ? Kom maar op!
HR
Jammer joh zit elke thuiswedstrijd in de Kuip. Bovendien zit er natuurlijk niemand op mijn rotkop te wachten op de tv :B
HR
HR

Bron

HR
Ik ben inderdaad een échte klant van Feyenoord. Echter, ik volg de thuiswedstrijden van de club altijd in De Kuip. En de uitwedstrijden ben ik er of zelf bij, of kijk ik via FOX. Radio Rijnmond staat meestal aan voor en na de wedstrijd. Dus ik ben niet de doelgroep die men zoekt.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Wat zijn ze ongelofelijk negatief als het gaat om Feyenoord bij RTV Rijnmond.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

L.Pincoffs schreef:

Wat zijn ze ongelofelijk negatief als het gaat om Feyenoord bij RTV Rijnmond.
HR
Ik heb het al eerder gezegd Feyenoord moet Rijnmond bannen zoals pakweg 5 jaar geleden
HR
HR

WANBELEID
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

Ieder medium dat negatief of kritisch is de deur wijzen, nee dat is inderdaad de oplossing... :D

Kleine kinderen lossen het ook zo op, die doen handen voor hun ogen en dan is alles wat ze niet zien er in hun beleving ook daadwerkelijk niet. Ik mag hopen dat voetbalclubs op een ietwat volwassener en constructievere manier omgaan met datgene wat ze liever niet zien of horen...
HR
HR

Feyenoord4ever
Veelbelovend talent

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 20 december 2000

WANBELEID schreef:

Ieder medium dat negatief of kritisch is de deur wijzen, nee dat is inderdaad de oplossing... :D

Kleine kinderen lossen het ook zo op, die doen handen voor hun ogen en dan is alles wat ze niet zien er in hun beleving ook daadwerkelijk niet. Ik mag hopen dat voetbalclubs op een ietwat volwassener en constructievere manier omgaan met datgene wat ze liever niet zien of horen...
HR
Kritiek niet kunnen verdragen is een teken van zwakte. Als je een goed verhaal hebt, kun je kritiek (inhoudelijk) weerleggen. Heb je dat niet, is het weren van de journalist de -op korte termijn- weg van de minste weerstand. Zo werd aan het begin van dit seizoen ook Krabbendam op de zwarte lijst gezet.

Maar goed dat we niet in de Turkse competitie spelen, waren Krabbendam, Gouka, Schelvis en de redactie van RTV Rijnmond gewoon aangeklaagd wegens belediging. ;-)

http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/02/turkije-klaagt-1-845-mensen-aan-voor-beledigen-erdogan
HR
HR

kees592
Talent

Reg.: 28 juli 2015

Niet negatief, wel realistisch. Het voetbal tegen Cambuur was niet goed.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

ik vind het een flutzender met Sparta pikken
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

Jan Dikke Stouten maakt zijn vertrek bekend. Mazzzellll
HR
HR
Dan wordt het echt een programma met enkel Sparta pikken en opportunistische nostalgieverheerlijkers.
HR
HR

E.C Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 10 november 2005

Ruud van Os is absoluut geen aanhanger van nostalgie. Was de enige altijd die bleef roepen dat de club vooruit moet en dat alleen kan met een Nieuw Stadion. JdS is altijd een meeloper geweest zonder ruggegraat. Wel scherpe interviews na de wedstrijd. Dat is zijn enige kwaliteit. Hoewel hij zijn vriend Mario Been nooit kritisch benaderde in interviews met hem.

Blijf je zitten met een aantal zeeeeeer nostalgische gekken daar, dat zeker. Dinosaurussen zoals van Deale, Jacobs, en Frank Vijg die allemaal werkvoetbal prediken zouden nooit meer in beeld moeten komen daar. Moderniseren moeten ze bij Rijnmond op Sportgebied.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 1 april 2016 20:03:55).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FC Rijnmond

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.