| Poster | | Topic: Voetbal International / Studio Voetbal (deel 2) |  |
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Laatste man schreef:
En de kleuren van PSV, Feyenoord, Utrecht etc. Alleen omdat het wit-rood-wit is het een Ajax logo? 
Geen van de door jou genoemde cubs heeft een wit-rood-wit shirt. Het logo van de NOS is toch overduidelijk een weergave van dat shirt? Het lijkt in niets op de shirts van Sparta, PSV, FC Utrecht of dat van Feyenoord.
Het is dus duidelijk een Ajax-logo omdat het inderdaad wit-rood-wit is. Zoals St0ere al terecht opmerkt een stuk gebruikt maandverband.
Het wordt volgend seizoen weer afzien bij de televisie als je naar eredivisiewedstrijden wil gaan kijken. Daar kom je vanzelf weer achter.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Het viel me op dat ze op microfoons bij de NOS (Grijs-Rood-Grijs hadden).
Maar oké, als jij dat denkt vind ik dat natuurlijk prima Ik denk dat het wel meevalt.
|
|
|
futre Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 159 Reg.: 17 juli 2007 | Die Hugo Borst mogen ze er van mij direct uitflikkeren. Wat een respectloos figuur is dat. Zoals hij onlangs met Hennie Huisman omging tijdens De Wereld Draait Door ging alle perken te buiten.
Je zal mij niet horen zeggen dat ik een fan ben van Hennie Huisman, maar die man heeft ontzettend veel bereikt in zijn carriere. De hele toonzetting was volledig ongepast. Al was het nog een incident zou je er overheen kunnen stappen, maar die Hugo Borst maakt zich er vaker schuldig, ook tijdens de voetbalprogramma's. Een misselijk figuur.
|
|
|
eddo Veelbelovend talent
Uit: rotterdam Vak: Maastribune - VV Posts: 114 Reg.: 4 augustus 2003 | hugo borst heeft dadelijk nieuws over feyenoord
|
|
|
Frankenoord Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 12 december 2003 | Hugo Borst zegt net in de aankondiging van Studio Voetbal "heel opvallend nieuws" over Feyenoord te hebben, en het zou met het EK te maken hebben. Ik ben benieuwd.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | WIM JANSEN WORDT ASSISTENT VAN VERBEEK!!!!
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: futre schreef:
Die Hugo Borst mogen ze er van mij direct uitflikkeren. Wat een respectloos figuur is dat. Zoals hij onlangs met Hennie Huisman omging tijdens De Wereld Draait Door ging alle perken te buiten.
Je zal mij niet horen zeggen dat ik een fan ben van Hennie Huisman, maar die man heeft ontzettend veel bereikt in zijn carriere. De hele toonzetting was volledig ongepast. Al was het nog een incident zou je er overheen kunnen stappen, maar die Hugo Borst maakt zich er vaker schuldig, ook tijdens de voetbalprogramma's. Een misselijk figuur.
He dat wil ik wel even zien Wanneer was dat ervoor?!
|
|
|
roytje435 Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 28 april 2007 | Volgens Hugo Borst heeft Feyenoord Vennegoor benaderd om naast Makaay in de spits te gaan spelen. Lijkt mij een prima keuze.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: futre schreef:
Die Hugo Borst mogen ze er van mij direct uitflikkeren. Wat een respectloos figuur is dat. Zoals hij onlangs met Hennie Huisman omging tijdens De Wereld Draait Door ging alle perken te buiten.
Wat heeft jouw post met Feyenoord in de media te maken jochie ?
En ben je verplicht om naar StudioVoetbal te kijken?
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Wat heeft jouw post met Feyenoord in de media te maken jochie ?
En ben je verplicht om naar StudioVoetbal te kijken?
Het heeft toch met Borst te maken en die zit altijd bij Studio Voetbal waar dit topic over gaat. Je hoeft het ook niet te lezen, ik geef hem overigens 100% gelijk.. Eng mannetje die Borst..
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: ulligan schreef:
(...)
He dat wil ik wel even zien Wanneer was dat ervoor?!
http://www.dumpert.nl/mediabase/108801/bf0cdfd2/hugo_borst_sloopt_henny_huisman.html
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 | |
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 | |
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | |
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | Denk je EK ZONER BORST!!!
Nee dus...
Kan die gast nou niet eens in z'n grot blijven...

|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 | Dat stuk over de tweede keepers van alle landen... 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Jordy_FR schreef:
Dat stuk over de tweede keepers van alle landen... 
Geweldige kerel die Ruben Nicolai (wel een beetje ingestudeerd)
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Voetbal Insite dagelijks via VI.nl op internet
04/06/2008 12:33
Met ingang van dinsdag 10 juni is Voetbal Insite ook dagelijks te volgen op VI.nl. Wilfred Genee en VI-hoofdredacteur Johan Derksen, de makers van het populaire RTL7-praatprogramma over voetbal, gaan de actuele gebeurtenissen nu ook voor de site van Voetbal International analyseren.
Elke werkdag om 14.30 uur verschijnt er een nieuwe aflevering. Op maandagmiddag om half drie worden er vragen van bezoekers beantwoord. Je kunt je vragen mailen naar derksen@vi.nl.
Voetbal Insite wordt al tien jaar door RTL uitgezonden en zal komend seizoen waarschijnlijk bij RTL7 op de maandagavond te zien zijn. Wilfred Genee: 'Op maandagavond moeten we op de televisie de hele week coveren. Dan kun je nooit compleet zijn. Er gebeurt zóveel in een week, dat je wel dagelijks móét reageren
O.a deze link kun je beluisteren!
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | |
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | |
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | |
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
Oranje gaf Rusland de kans te excelleren !
Geweldig onze Johan !
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is dat van basten in die wedstrijd gefaald heeft. Helemaal NIKS deed ie om de wedstrijd te doen kantelen. Het was echt tenenkrommend. Ook de commentaren na afloop. Alleen Jan van Halst kwam redelijk in de buurt met een aantal taktische fouten die er gemaakt zijn en waar onze bejubelde bondscoach helemaal niks aan deed. Ook de messias wordt steeds triester. heb hem alleen horen zeggen dat de Russen fitter waren in de verlenging.... wat een drama.
|
|
|
schreudje Ballenjongen
Uit: almkerk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 24 Reg.: 18 maart 2004 |
quote: FRANCESCOLI schreef:
(...)
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is dat van basten in die wedstrijd gefaald heeft. Helemaal NIKS deed ie om de wedstrijd te doen kantelen. Het was echt tenenkrommend. Ook de commentaren na afloop. Alleen Jan van Halst kwam redelijk in de buurt met een aantal taktische fouten die er gemaakt zijn en waar onze bejubelde bondscoach helemaal niks aan deed. Ook de messias wordt steeds triester. heb hem alleen horen zeggen dat de Russen fitter waren in de verlenging.... wat een drama.
Hier kan ik mij ook helemaal in vinden en voor de rest was het diep triest wat ik hoorde maar vooral zag ,en die kale van gelder wilde zijn maatje van basten nog helpen,maar wat een trieste bedoening
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: schreudje schreef:
(...)
Hier kan ik mij ook helemaal in vinden en voor de rest was het diep triest wat ik hoorde maar vooral zag ,en die kale van gelder wilde zijn maatje van basten nog helpen,maar wat een trieste bedoening
Hij moet zn lijntjes naar Duivendrecht intact houden he 
|
|
|
Roeltheboel Talent
Uit: Steenwijk Vak: - Posts: 62 Reg.: 7 augustus 2005 | Die 'kale van Gelder' maakte nog wel een punt toen het over de steun van het publiek aan kwam. In Bazel bleef het publiek akelig stil toen Oranje het moeilijk had tegen de Russen. Typisch iets Nederlands wat ook bij het clubvoetbal voorkomt concludeerden de gasten van NOS studio Sportzomer. Maar toen maakte Jack(ass) even fijn duidelijk waar het verschil in publiek zit. "Alleen bij Feyenoord staan ze als 1 man (nummer 12) achter hun club om het te steunen in een moeilijke fase".
Kijk, dat weten wij allemaal wel, maar het is toch goed om dat uit de mond van o.a. van Gelder te horen. En ergens voel je dan toch wel een beetje jaloezie bij die anderen.
En ik weet dat ons cluppie die steun komend seizoen ook nodig zal hebben. en die zullen ze krijgen ook. 
|
|
|