| Poster | | Topic: Voetbal International / Studio Voetbal (deel 2) |  |
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 | |
|
Sjonnie Meervoudig international
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Ajax heeft 2x lopen broddelen tegen een ongeplaatste ploeg. Mee eens?
Wie geeft jou de garantie dat zij nu wel door zouden komen tegen een club als FC Artmedia Bratislava of zoiets?
Want dat kan jij ook niet.
Het is een zegen voor het Nederlands voetbal dat nu eens een andere club dan de neuzen de voorronde CL speelt. En so what als FC Twente de FC Barcelona loot? Dan ga je in ieder geval eervol ten onder. Iets wat van Ajax de laatste keren absoluut niet gezegd kan worden.
Ik vind het in ieder geval een uitstekende zaak dat Ajax nu met lege handen staat.
Zo is het en meer dan terecht !! dan zegt die van der Aat ook nog "en dit is nou de reden waarom de play offs zijn afgeschaft" man zit niet te zeiken, dit is de eerste keer dat ze op "eigen" kracht 2e zijn geworden, twee jaar terug ten koste van ons door toen wij tweede werden en vorig jaar was az de nummer twee dus ik vind het helemaal top dat ze nu zelluf naast de pot pissen. Kortom "Helemaal niets in Amsterdammmmm" heb er maar ff een paar op gedronken gisteren ha ha
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3757 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Maar ajax zou een geplaatste ploeg zijn en dus een mindere tegenstander treffen, en twente zal een zeer moeilijke tegenstander krijgen als niet geplaatste ploeg
Ja net zoals tegen Kopenhagen, Slavia én Dinamo zeker.
Waar volgens diverse ajax spelers :' als we ons niveau halen van winnen'
Ik vind het een prima zaak dat nu eens een andere ploeg het mag gaan proberen. 
|
|
|
Willie M. Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 764 Reg.: 18 december 2003 |
quote: Sjonnie schreef:
(...)
Zo is het en meer dan terecht !! dan zegt die van der Aat ook nog "en dit is nou de reden waarom de play offs zijn afgeschaft" man zit niet te zeiken, dit is de eerste keer dat ze op "eigen" kracht 2e zijn geworden, twee jaar terug ten koste van ons door toen wij tweede werden en vorig jaar was az de nummer twee dus ik vind het helemaal top dat ze nu zelluf naast de pot pissen. Kortom "Helemaal niets in Amsterdammmmm" heb er maar ff een paar op gedronken gisteren ha ha
Niet posten als je hebt gedronken he, ga je fouten maken. In 2006 was AZ tweede, vorig jaar Ajax. 
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: Sjonnie schreef:
Zo is het en meer dan terecht !! dan zegt die van der Aat ook nog "en dit is nou de reden waarom de play offs zijn afgeschaft"
En wat riepen ze een paar maanden geleden ook alweer over amateurclubs in de Beker nadat ze er bijna waren uitgetieft door Kozakken Boys?
Hoe diep kun je zakken als club. Van het grote Ajax is verdomd weinig over.
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 | Waar is Hugo Borst gebleven vanavond bij Studio Voetbal????
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
Waar is Hugo Borst gebleven vanavond bij Studio Voetbal????
Laat ie lekker wegblijven, zijn domme gebler kan gemist worden als kiespijn.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: Obiku schreef:
(...)
Laat ie lekker wegblijven, zijn domme gebler kan gemist worden als kiespijn.
Hoor toch liever Hugo dan dat domme gebler van Youri Mulder!
|
|
|
remmie Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 889 Reg.: 30 mei 2006 | Ik kies voor beide 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2776 Reg.: 5 augustus 2003 | Wat ben ik blij dat die Jol geen trainer van ons is zeg. Wat een vervelend mannetje vind ik dat. Stomme wijsneus is 't. Zegtie ook nog dat Mathijsen vóór Oostenrijk altijd goed heeft gespeeld.
[Dit bericht is veranderd door Scrummie (op 25 mei 2008 23:58:17).]
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
(...)
Hoor toch liever Hugo dan dat domme gebler van Youri Mulder!
Die heeft als oud speler en (asistent) trainer tenminste nog enige kennis van zaken, Borst doet zichzelf graag als kenner voor terwij hij natuurlijk niets meer is dan een simpele journalist.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Scrummie schreef:
Wat ben ik blij dat die Jol geen trainer van ons is zeg. Wat een vervelend mannetje vind ik dat. Stomme wijsneus is 't. Zegtie ook nog dat Mathijsen vóór Oostenrijk altijd goed heeft gespeeld.
Dat is toch niet meer dan een logische uitspraak van Jol? Er van uitgaande dat Mathijssen volgende seizoen onder Jol gaat werken, moet je nu niet gaan denken dat Jol zijn eigen spelers in de media gaat lopaen afbranden. Dat zou erg onverstandig zijn. Neemt niet weg dat ook ik vind dat Mathijssen niet thuis hoort in oranje.
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
Die was met vakantie, zei Van Gelder .
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
Je mist hem pas als hij er niet is 
|
|
|
BaasK Veelbelovend talent
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 118 Reg.: 13 juni 2005 | Is voetbalinsite nu afgelopen,voor dit seizoen althans?
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: BaasK schreef:
Is voetbalinsite nu afgelopen,voor dit seizoen althans?
Het lijkt er wel op, het gaat vaak nergens over en toch mis ik het wel 
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Het was gisteren al niet meer op TV dat Voetbal Instite.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Je mist hem pas als hij er niet is 
Dat heb ik met jou ook altijd 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
(...)
Dat heb ik met jou ook altijd 
Dan moet ik je vast waarschuwen,van 6 jini af ga ik een week of drie met vakantie,sterkte 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
Vorige week was de laatste, ze komen "ooit" terug, ze weten alleen niet wanneer...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Nu de beeldrechten weer bij de NOS zijn zal dit programma waarschijnlijk een heel andere vorm krijgen.
Toch denk, en hoop ik ook, dat dit programma het komend seizoen weer gewoon op RTL7 uitgezonden gaat worden. Dus met Genee, Derksen en Van Hanegem. Ze zullen het misschien zonder de beelden moeten doen maar ondanks dat verwacht ik nog steeds leuke televisie.
Je moet er niet aan denken dat alleen de NOS nog dergelijke programma's gaat verzorgen.
Dan wordt de aandacht alleen maar weer gevestigd op wat de clubkleuren zijn van de NOS. Wit-rood-wit dus. 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: ajax_michael schreef:
(...)
Jullie lijken psv wel, die denken ook dat het alléén maar over Ajax gaat, waar komt dat calimero gevoel toch steeds vandaan?? Ze hebben het over genoeg andere onderwerpen hoor!
Vanuit 020 oogpunt kun je dat inderdaad zeggen ja
Maarre.... Wie was er ook alweer kampioen... o ja: psv... Wie heeft de beker...??? O ja wij
En de vcl??? Twetne, klopt....
En in 020??? HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!  
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Nu de beeldrechten weer bij de NOS zijn zal dit programma waarschijnlijk een heel andere vorm krijgen.
Toch denk, en hoop ik ook, dat dit programma het komend seizoen weer gewoon op RTL7 uitgezonden gaat worden. Dus met Genee, Derksen en Van Hanegem. Ze zullen het misschien zonder de beelden moeten doen maar ondanks dat verwacht ik nog steeds leuke televisie.
Je moet er niet aan denken dat alleen de NOS nog dergelijke programma's gaat verzorgen.
Dan wordt de aandacht alleen maar weer gevestigd op wat de clubkleuren zijn van de NOS. Wit-rood-wit dus. 
Inderdaad, de kleuren van een gebruikt maandverband. 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | En de kleuren van PSV, Feyenoord, Utrecht etc. Alleen omdat het wit-rood-wit is het een Ajax logo? 
|
|
|