| Poster | | Topic: Voetbal International / Studio Voetbal (deel 2) |  |
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: LeroyFer schreef:
(...)
Zal wel niks bijzonders zijn. Het heeft te maken met de leden en niet met aankoopbeleid en dergelijke. Leden vind ik niet belangijk. Aankoopbeleid mededelingen wel.
En daat gaan ze via VI doen en niet gewoon via de door bestemde kanalen (Hand in Hand, internet). Dat geloof ik niet.
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Waar vind je zelf dat het het urgenste is?
voetballende centrale verdediger en rechtsback
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: FRB schreef:
(...)
En daat gaan ze via VI doen en niet gewoon via de door bestemde kanalen (Hand in Hand, internet). Dat geloof ik niet.
Ze zeggen toch ''namens de leden''.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 | En dat terwijl de leden niet eens op de hoogte zijn gebracht van de mededeling die ze gaan doen. Dan kan je het toch moeilijk 'namens de leden' noemen?
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Ze zeggen toch ''namens de leden''.
Precies. Wat kan er nou zo belangrijk zijn voor de FSV dat ze via televisie een mededeling gaan doen. Toch niet dat de contributie met 1 euro gaat stijgen komend seizoen.
Overigens heb ik nog nooit meegemaakt dat het publiek bij VI iets mocht zeggen. Alleen klappen is daar genoeg
En nu gaat een supportersvereniging ineens bij VI een mededeling doen namens de leden (ik ben lid maar ik zouniet weten wat ze namens mij moesten gaan mededelen).
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Ik ben benieuwd wat ze namens alle leden te zeggen hebben dan want ik als lid weet er ook niets vanaf.
Ik heb wel zoiets van als het me niet zint dan zijn ze na de uitzending 1 lid kwijt
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | En als ik het daar nou eens niet mee eens ben 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | OF het schokkend wordt weet ik niet maar het mag wel een verdomd belangrijke medeling zijn als je de TV uitzoekt om die te doen. Anders zet je jezelf natuurlijk gigantisch voor lul. OVerigens helemaal eens met vorige posters die het onbegrijpelijk vinden dat wij als leden niet weten om welke mededeling het gaat die notabene namens ons gedaan gaat worden. Daar zal het laatste woord wat mij betreft dan ook nog niet over gezegd zijn
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 | Waarschijnlijk willen ze Gertjan Verbeek namens alle leden succes wensen in het komende jaar ofso.
|
|
|
FRB Vedette
quote: Jordy_FR schreef:
Waarschijnlijk willen ze Gertjan Verbeek namens alle leden succes wensen in het komende jaar ofso.
Als dat zo is doe dat dan via Feyenoord-TV of TV Rijnmond oid maar dat ga je toch niet op de nationale televisie doen.
Als dat echt zo is zetten ze zich als FSV (en dus ook mij) gigantisch voor lul in heel Nederland.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Zie het vanavond laat wel als ik thuis kom.
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 | Niemand gedacht of het met het 100 jarig bestaan te maken kan hebben ?
|
|
|
FRB Vedette
quote: Nick.K schreef:
Niemand gedacht of het met het 100 jarig bestaan te maken kan hebben ?
Wellicht maar waarom weet nog steeds geen lid van deze actie af terwijl er namens alle leden gesproken gaat worden??
Ik vind dit wel een erg solistische actie van het FSV-bestuur.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: FRB schreef:
(...)
Wellicht maar waarom weet nog steeds geen lid van deze actie af terwijl er namens alle leden gesproken gaat worden??
Ik vind dit wel een erg solistische actie van het FSV-bestuur.
Je communiceert toch niet met je leden via een tv programma waar de meerderheid niet eens naar kijkt?
Ik denk dat Jordy dus wel eens dicht bij de waarheid kan zitten, zoiets onzinnigs zal het wel zijn.
|
|
|
FRB Vedette
quote: Obiku schreef:
(...)
Je communiceert toch niet met je leden via een tv programma waar de meerderheid niet eens naar kijkt?
Ik denk dat Jordy dus wel eens dicht bij de waarheid kan zitten, zoiets onzinnigs zal het wel zijn.
Dan denk ik er toch sterk aan om mijn lidmaatschap op te gaan zeggen.
|
|
|
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Zie het vanavond laat wel als ik thuis kom.
Is het al 18 mei dan?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
(...)
Is het al 18 mei dan?
Misschien bij hem wel 
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Misschien bij hem wel 
Rare mensen, die Rotterdammers.. 
|
|
|
noorderpoort Ballenjongen
Uit: Alteveer Vak: - Posts: 29 Reg.: 19 juli 2005 | Ik heb mijn artikel aangepast. Er is nu meer bekend.
Morgenavond is Gertjan Verbeek en een bestuursdelegatie van de FSV te gast bij "Voetbal Insite". De Bestuursdelegatie gaat in het programma een mededeling doen namens alle leden van de FSV. De uitzending op RTL 7 begint om 21:30 uur.
Update: De FSV zal tijdens de uitzending de top drie van de Feyenoorder van de eeuw bekend maken.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: noorderpoort schreef:
Update: De FSV zal tijdens de uitzending de top drie van de Feyenoorder van de eeuw bekend maken.
Ik kan me niet herinneren dat ze dit aan leden hebben gevraagd hoor, en moet je daarvoor nou trouwens in zo'n uitzending komen 
|
|
|
quote: noorderpoort schreef:
Ik heb mijn artikel aangepast. Er is nu meer bekend.
Morgenavond is Gertjan Verbeek en een bestuursdelegatie van de FSV te gast bij "Voetbal Insite". De Bestuursdelegatie gaat in het programma een mededeling doen namens alle leden van de FSV. De uitzending op RTL 7 begint om 21:30 uur.
Pffffffff....
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 | Morgen bij studio voetbal zit oud topscheidsrechter Mario vd Ede aan tafel bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst.
Denk dat het wel eens een intressante uitzending kan gaan worden
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
Morgen bij studio voetbal zit oud topscheidsrechter Mario vd Ede aan tafel bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst.
Het zal hooguit met modder gooien naar de knjb gaan omdat Mario daar is weggepest. Echt neutraal zal hij er niet tegen aan kijken.
Plus het feit dat jack vooral zal zeiken over de actie van Uilenberg over zijn troetelkindje Stuntelaar de Pinguin :0
Jol met sparta feyenoord zal die niet bespreken omdat Jol heel erg goed ligt bij Jack. Let maar op alle fouten tegen 020 zullen besproken worden de rest is maar bijzaak.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Morgen bij studio voetbal zit oud topscheidsrechter Mario vd Ede aan tafel bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst.
Dat denk ik dus ook. In tegenstelling tot Nick K denk ik niet dat Mario van der Ende met modder gaat gooien maar met een goede en gedegen visie komt op de arbitrage in Nederland.
De visie van Jaap Uilenberg hierop is namelijk te gek voor woorden. Die repte over een topseizoen terwijl een klein kind kan zien dat er meer gemarchandeerd wordt dan ooit door de Nederlandse scheidsrechter.
Dat laatste vind ik namelijk het ergste. Een scheidsrechter is een mens die een foutieve waarneming kan doen. Als door omstandigheden zijn assistenten niet corrigeren maakt hij een fout. Tot zover heb ik daar niet zoveel problemen mee.
Wat ik veel erger vind is dat een scheidsrechter daarna gaat trachten die fout goed te maken. Hetgeen naar mijn mening veel te veel gebeurt.
En ik zou ook wel eens van een deskundige, want dat is Mario van der Ende, willen horen waarom die wandelende seinpaal het hele jaar vrijuit gaat (Huntelaar) terwijl anderen voor dat soort vergrijpen direct rood aan de broek krijgen.
|
|
|