| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
reactc Basisspeler
Uit: Rijen Vak: Stadiontribune - RR Posts: 315 Reg.: 21 juli 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
@Reactc: Zo te zien aan je profiel ben je oud genoeg dat te weten. Het lijkt mij op een vraag naar de bekende weg. Het enige wat ik weet is dat het al vanaf ongeveer 1974/5 bergafwaarts is gegaan met Feyenoord. Ligt dat aan besturen, trainers, spelers, een combinatie van deze drie elementen? Wie zal het zeggen. Feit is dat het eigenlijk al meer dan 30 jaar rommelt.
We zitten nu nog steeds op de rokende puinhopen die achtergelaten zijn na het HCS-debacle. Toen is Jorien van den Herik er in gekomen die ons tijdelijk gered heeft. Er is echter nooit sprake geweest van een gestructureerde aanpak. Alleen daarmee kan je namelijk verder. Op dit moment is men kennelijk bezig met die herstructurering. Hopelijk gebeurt dit nu echt waardoor er weer eens een bestendig kapitaal komt waaruit geput kan worden. Zonder dat blijft het behelpen en blijven we op het niveau zitten waar we, op een paar toevallige uitschieters na, al ruim 32 jaar zitten.
Tuurlijk ken ik de geschiedenis, en het hele gebeuren,maar het blijft maar doorzeuren, dan weer gezeik met dit, dan weer zus dan weer zo, en natuurlijk brengt een topclub hectiek met zich mee, maar bij de andere, 2 hou ik het maar op, zie je nooit zo langdurig deze ellende.
|
|
|
frstevie Veelbelovend talent
Uit: Gouda Vak: Maastribune - V Posts: 92 Reg.: 2 augustus 2005 | Heren, mag ik even mij gal spuwen?? Elke keer als ik die rooie rot k...k kop van die Barend zien (Frits welteverstaan) kan hij het niet laten om het steeds te hebben over de TOP 3: Ajax, PSV en AZ..
Dit roept hij nu echt al maanden, terwijl onze club toch recent toch echt 2 punten achterstand had!! WALGELIJKE KEREL! Het is toch ongelooflijk dat dit gewoon getolereerd wordt door die jodenzender.
Please laat de play-offs dit jaar dezelfde werking hebben als vorig seizoen, toen die joden geen klote presteerden en toch CL in gingen...
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: frstevie schreef:
Heren, mag ik even mij gal spuwen?? Elke keer als ik die rooie rot k...k kop van die Barend zien (Frits welteverstaan) kan hij het niet laten om het steeds te hebben over de TOP 3: Ajax, PSV en AZ..
Dit roept hij nu echt al maanden, terwijl onze club toch recent toch echt 2 punten achterstand had!! WALGELIJKE KEREL! Het is toch ongelooflijk dat dit gewoon getolereerd wordt door die jodenzender.
Please laat de play-offs dit jaar dezelfde werking hebben als vorig seizoen, toen die joden geen klote presteerden en toch CL in gingen...
Ach ik zapte gelijk weg toen ik die rode worst zag. Heeft zichzelf blijkbaar weten omhoog te ellebogen tot voetbal analist en komt er regelmatig klaar op dat hij dit voor elkaar heeft gekregen. Die man neem je toch nog minder serieus dan brom snor. 
|
|
|
frstevie Veelbelovend talent
Uit: Gouda Vak: Maastribune - V Posts: 92 Reg.: 2 augustus 2005 |
quote: Seldon schreef:
(...)
Ach ik zapte gelijk weg toen ik die rode worst zag. Heeft zichzelf blijkbaar weten omhoog te ellebogen tot voetbal analist en komt er regelmatig klaar op dat hij dit voor elkaar heeft gekregen. Die man neem je toch nog minder serieus dan brom snor. 
Je hebt ook gelijk. Ik wil ook geen calimero zijn zoals sommige anderen die overal een complot in zien. Normaal reageer ik ook niet zo, maar dit gaat toch gewoon te ver? Ook niemand die die man corrigeert..
Overigens zapte ik ook meteen weg en heb die goed nieuws show in 020 niet meer afgekeken. Was die rooie toch nog ergens goed voor...
|
|
|
Dick v/d Polder ( Delgad Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | 24/1/2007 - Derksen: investeerders zetten geld even in de ijskast
(Gepost door K)
Volgens Johan Derksen heeft de groep investeerders, die ieder 5 miljoen en gezamenlijk 25 miljoen euro in de selectie zou willen pompen, in afwachting van de dingen die komen gaan plaatsgenomen in de wachtkamer. Volgens Derksen zijn zij niet van plan geld over te maken ter meerdere glorie van een paar topmensen uit het bedrijfsleden, die positief reageerden op een telefoontje van Hans Blankert. Derksen meldt dat in zijn column in Voetbal International.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Dick v/d Polder ( Delgad schreef:
24/1/2007 - Derksen: investeerders zetten geld even in de ijskast
(Gepost door K)
Volgens Johan Derksen heeft de groep investeerders, die ieder 5 miljoen en gezamenlijk 25 miljoen euro in de selectie zou willen pompen, in afwachting van de dingen die komen gaan plaatsgenomen in de wachtkamer. Volgens Derksen zijn zij niet van plan geld over te maken ter meerdere glorie van een paar topmensen uit het bedrijfsleden, die positief reageerden op een telefoontje van Hans Blankert. Derksen meldt dat in zijn column in Voetbal International.
Derksen wordt ook steeds ongeloofwaardiger!
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Dit is toch helemaal niets nieuws. Met precies ditzelfde verhaal kwam hij al op de proppen een week nadat hij meldde dat Jansen 25 miljoen had geritseld bij investeerders.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | En nou is het genoeg. Barend bij Talpa doet de das om. Ik kijk al jarenlang voetbal op de TV. Zelfs naar clubs waar ik helemaal niets mee heb. Zodra er een bal rolt, dan kijk ik. Sport in Beeld bij de NTS, NTS Sport,Sport in Beeld, Studio Sport, Jan Cottaar, Bob Spaak, Hugo Walker. Allemaal gezien. Ik neem al De Wedstrijden op om later te bekijken en de grootste onzin eruit te filteren. Het sprekende pak is nog tot daar aan toe, maar die dombo is teveel. Ik ga vragen of zijn tandarts voor een kistje sinaasappelen zijn gebit aan elkaar wil vastlassen.
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: L.Pincoffs schreef:
En nou is het genoeg. Barend bij Talpa doet de das om. Ik kijk al jarenlang voetbal op de TV. Zelfs naar clubs waar ik helemaal niets mee heb. Zodra er een bal rolt, dan kijk ik. Sport in Beeld bij de NTS, NTS Sport,Sport in Beeld, Studio Sport, Jan Cottaar, Bob Spaak, Hugo Walker. Allemaal gezien. Ik neem al De Wedstrijden op om later te bekijken en de grootste onzin eruit te filteren. Het sprekende pak is nog tot daar aan toe, maar die dombo is teveel. Ik ga vragen of zijn tandarts voor een kistje sinaasappelen zijn gebit aan elkaar wil vastlassen.
AMEN!!!!!!!!
P/s; En je hebt nog gelijk ook!!!! 
[Dit bericht is veranderd door Mr Bean collumnist (op 25 januari 2007 19:03:27).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: L.Pincoffs schreef:
En nou is het genoeg. Barend bij Talpa doet de das om. Ik kijk al jarenlang voetbal op de TV. Zelfs naar clubs waar ik helemaal niets mee heb. Zodra er een bal rolt, dan kijk ik. Sport in Beeld bij de NTS, NTS Sport,Sport in Beeld, Studio Sport, Jan Cottaar, Bob Spaak, Hugo Walker. Allemaal gezien. Ik neem al De Wedstrijden op om later te bekijken en de grootste onzin eruit te filteren. Het sprekende pak is nog tot daar aan toe, maar die dombo is teveel. Ik ga vragen of zijn tandarts voor een kistje sinaasappelen zijn gebit aan elkaar wil vastlassen.
Een posting naar mijn hart. Die vader van die rooie snol komt bij mij niet meer op de buis. Voor het eerst sinds 1963 ga ik op zondagavond niet meer naar de samenvattingen kijken, zolang dit figuur in beeld kan komen.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: frstevie schreef:
Heren, mag ik even mij gal spuwen?? Elke keer als ik die rooie rot k...k kop van die Barend zien (Frits welteverstaan) kan hij het niet laten om het steeds te hebben over de TOP 3: Ajax, PSV en AZ..
Dit hoorde ik zijn (bastaard?) dochter laatst ook bij Voetbal Insite vertellen, toen de grote sponsor van dit programma te gast was, nl. Scheringa; eigenaar van AZ(=DSB).
|
|
|
plus Basisspeler
Vak: - Posts: 300 Uploads: 5 Reg.: 20 februari 2005 | Al die joden in de media (en dat zijn er wat hoor) hebben het over de nieuwe top 3. Nu kan je 2 dingen doen:
1. Opwinden
2. Lachen
1. = zinloos
2. = prachtig. Het staat natuurlijk buiten kijf dat Feyenoord een Nederlandse topclub is. De jodenmedia hanteert een soort humor dat dagelijks te vinden is in de onderbouw van de middelbare school. Ik vind zoiets vermakelijk (en genant tegelijkertijd) om te zien. Het is een stel zielepieten bij elkaar wat het droevige niveau van de hedendaagse media goed in beeld brengt.
En dan die lelijke snor met zijn pulpblaadje. Die bedient zich van exact dezelfde tactiek als bladen als Prive en Story. Zolang je met hem meewerkt (informatie geeft, interviews afgeeft) dan zal ie niet slecht over je schrijven en praten op tv. Doe je dit niet dan weet ie altijd wat negatiefs te vertellen. Erg goedkoop en verwerpelijk.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | AZ bij de Nederlandse top 3. Ja, op dit moment wel. Ze staan volgens mij op de 3e plaats in de Eredivisie. Maar volgens mij is er toch wat meer nodig echt tot de top 3 te horen. Een club die zijn laatste en enige landskampioenschap in 1981 gevierd heeft komt daar toch echt nog niet voor in aanmerking, hoe graag allerlei media dit zouden willen zien. En diezelfde media weten dit ook best wel.
Een zelfde verhaal speelde zich ongeveer 10 jaar geleden af toen Vitesse een keertje 3e werd nadat ze al wat 4e plaatsen gepakt hadden. Al dit soort bespiegelingen hebben maar met één ding te maken: de waan van de dag.
|
|
|
|
plus Basisspeler
Vak: - Posts: 300 Uploads: 5 Reg.: 20 februari 2005 | Een topploeg en een topclub wordt ook te pas en te onpas door elkaar gehaald. FC Graspol kan volgend jaar een topploeg zijn en landskampioen worden, maar dan zijn ze nog geen topclub.
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | Vanavond Studio voetbal met Ernie & Earnest. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben over Leonardo.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
AZ bij de Nederlandse top 3. Ja, op dit moment wel. Ze staan volgens mij op de 3e plaats in de Eredivisie. Maar volgens mij is er toch wat meer nodig echt tot de top 3 te horen. Een club die zijn laatste en enige landskampioenschap in 1981 gevierd heeft komt daar toch echt nog niet voor in aanmerking, hoe graag allerlei media dit zouden willen zien. En diezelfde media weten dit ook best wel.
Een zelfde verhaal speelde zich ongeveer 10 jaar geleden af toen Vitesse een keertje 3e werd nadat ze al wat 4e plaatsen gepakt hadden. Al dit soort bespiegelingen hebben maar met één ding te maken: de waan van de dag.
Nou, AZ is onderhand toch niet meer te vergelijken met die paar geluksjaartjes van Vitesse. AZ is duidelijk bezig om structureel tot de top te behoren.
|
|
|
Phil Vaste waarde in elftal
Uit: Hulst Vak: - Posts: 373 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: Heineken schreef:
(...)
Nou, AZ is onderhand toch niet meer te vergelijken met die paar geluksjaartjes van Vitesse. AZ is duidelijk bezig om structureel tot de top te behoren.
Dat zal wel. Ik vond het fragment van de uitreiking van de loden leeuw voor de slechtste reclame in ieder geval erg vermakelijk. Met name de slotzin sprak boekdelen; 'Waarom bent u er niet blij mee? Het is de enigste prijs die u dit jaar zal winnen ( en dan die prachtige zure blik van van Gaal erbij) . En zo is het maar net. Waar zijn de concrete prijzen en titels die aangeven dat AZ tot de top behoort. AZ heeft een leuk ploegje dat in staat is het publiek te vermaken met goed voetbal, voorlopig niet meer en niet minder. En zo denken ze er in het buitenland ook over. Zolang er geen prijzen worden gepakt zal AZ nooit serieus genomen worden. Waarom zouden wij dat hier in Nederland dan wel doen?
|
|
|
mila  Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - U Posts: 352 Reg.: 22 september 2003 | Hebben we vandaag kabouter puntmunts ( Sneijder ) nog gezien bij Talpa die wordt toch zeker wel geschorst ??
Of zouden we hier ook niets meer van horen ?
HIj gaat echt bewust op die speler zijn poot staan !
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | natuurlijk niet. daar mogen ze alles. werd huntelaar geschorst na die doodschop tegen az? 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Dat zullen ze dan toch eens een keertje moeten gaan waarmaken. Telkens weer, wanneer ze cruciale wedstrijden moeten spelen gaan ze ten onder aan de spanning of wat dan ook. Telkens weer hebben ze problemen in de competitie in de eindfase. Ze winnen vaak gemakkelijk van kleine ploegjes waardoor bijvoorbeeld het doelsaldo prachtig lijkt maar als je zoets soortgelijks opstelt in verband met topwedstrijden staat AZ vaak onderaan. En in tegenstelling tot de Nederlandse voetbalgoeroe denk ik dat je competities mede wint dankzij prestaties tegen de topteams.
AZ behoort volgens mij nog echt niet tot de top-3 van Nederland. Daarvoor is, en ik weet dat het een vies woord is hier, bijvoorbeeld hun prijzenkast wat mager bezet. Bovendien hebben ze buiten het Alkmaarse nauwelijks aanhang. Iets wat bij een nationale topclub toch ook wel hoort.
En de structuur is gebaseerd op één man, Dirk Scheringa. Als hij wegvalt blijft er van die structuur weinig over.
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
(...)Dat zullen ze dan toch eens een keertje moeten gaan waarmaken. Telkens weer, wanneer ze cruciale wedstrijden moeten spelen gaan ze ten onder aan de spanning of wat dan ook. Telkens weer hebben ze problemen in de competitie in de eindfase. Ze winnen vaak gemakkelijk van kleine ploegjes waardoor bijvoorbeeld het doelsaldo prachtig lijkt maar als je zoets soortgelijks opstelt in verband met topwedstrijden staat AZ vaak onderaan. En in tegenstelling tot de Nederlandse voetbalgoeroe denk ik dat je competities mede wint dankzij prestaties tegen de topteams.
AZ behoort volgens mij nog echt niet tot de top-3 van Nederland. Daarvoor is, en ik weet dat het een vies woord is hier, bijvoorbeeld hun prijzenkast wat mager bezet. Bovendien hebben ze buiten het Alkmaarse nauwelijks aanhang. Iets wat bij een nationale topclub toch ook wel hoort.
En de structuur is gebaseerd op één man, Dirk Scheringa. Als hij wegvalt blijft er van die structuur weinig over.
PSV heeft ook weinig aanhang buiten Eindhoven.Alleen Feyenoord en Ajax hebben grote landelijke uitstraling.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | PSV heeft dan op z'n minst nog een goed gevulde prijzenkast, ook al mag ik zoiets hier niet zeggen. Daarbij onderschat je de aanhang die PSV inmiddels in het land heeft. Ik ken er meer dan een paar in mijn omgeving. AZ-fans ken ik echter nauwelijks buiten het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier te Alkmaar waar ik ooit als externe geweest ben.
|
|
|
Vak Q Basisspeler
Vak: - Posts: 336 Reg.: 17 januari 2006 |
quote: mila schreef:
Of zouden we hier ook niets meer van horen ?
Genee probeerde het wel (mag ook eens gezegd worden), maar Gullit en Mulder vonden het niet 'belangrijk genoeg' om het erover te hebben en deden er alles aan om er overheen te lullen. Heb ik ze bij andere clubs/wedstrijden nog nooit horen zeggen...
Dit was eigenlijk precies het tegenovergestelde wat ze bij bijvoorbeeld Van Persie doen als hij een prachtig doelpunt heeft gescoord (die zie je dan 1 á 2x) en een nare overtreding gemaakt heeft (die word meerdere keren herhaald en besproken)
|
|
|
Dick v/d Polder ( Delgad Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | 28/1/2007 - Feyenoord: coach blokkeerde transfer Timmer
(Gepost door K)
Volgens Hugo Borst ontkent Feyenoord de lezing van het verhaal dat de transfer van Timmer mislukte omdat Feyenoord 1,3 miljoen vroeg na een bod van 1,1 miljoen van Villarreal. Dat verhaal zou van de betrokken zaakwaarnemers zijn gekomen. Volgens Feyenoord zou er wel een akkoord zijn geweest over de transfersom van 1,1 miljoen euro, maar heeft de coach van de Spanjaarden die de transfer nog moest goedkeuren uiteindelijk de transfer geblokkeerd. Borst meldde dat in het programma Voetbal Insite.
Ik dacht toch echt dat die programma studio voetbal heette.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Ik ben het helemaal met je eens.
Tuurlijk is de historie van AZ niet te vergelijken met die van ons. Maar het te vergelijken met Vitesse is absurd.
AZ heeft een vermogen achter zich staan en heeft niet alleen een enorme ambitie, maar maakt die ook waar.
Nieuw stadion, trainer van naam, veel talenten kopen etc. En dat allemaal in behoorlijk korte tijd.
Of ze echt de stap kunnen maken is de vraag, maar de toekomst voor die club is een stuk roosleuriger dan die van ons. Daar waar de lijn van onze club recht naar benede gaat, gaat die van AZ recht omhoog. Dat zij enorm worden geholpen door de zak geld van Scheringa is een feit, maar dat doet niets af aan hun kansen voor de toekomst.
|
|
|