| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
jeltsin Ballenjongen
Vak: - Posts: 12 Reg.: 30 augustus 2006 | Dat die Barend weg gaat is prima,er staat nog net niet 020 op haar voorhoofd.
Genee en Derksen =prima combi.
En Leo zijn commentaar vind ik juist prachtig!
De kromme blijft gewoon komen in voetbal insite,heeft hij vast laten leggen in zijn contract.
Ik hoop wel dat het op maandagavond blijft en Jack?Hugo op zondag.
|
|
|
Dmvdzw Vedette
Uit: 's Heerarendskerke Vak: Stadiontribune - U Posts: 1354 Reg.: 26 juni 2005 |
quote: jeltsin schreef:
Dat die Barend weg gaat is prima,er staat nog net niet 020 op haar voorhoofd.
Genee en Derksen =prima combi.
De kromme blijft gewoon komen in voetbal insite,heeft hij vast laten leggen in zijn contract.
Ik hoop wel dat het op maandagavond blijft en Jack?Hugo op zondag.
Kunnen ze Toine Van Peperstraten niet vragen? Lijkt mij wel geschikt, Genee is ook goed natuurlijk
|
|
|
eddepet14 Vaste waarde in elftal
Uit: zeist Posts: 396 Reg.: 6 juli 2001 | Of we halen Cees jansma weer terug hahahahahahahahahaha
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Ben ik wel erg blij ze oprot daar de Wedsrijden gaat weer gepresenteerd worden door humberto tan.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: jeltsin schreef:
En wat vind je dan zo prachtig aan die Leo. Hij probeerd tijdens zijn commentaar alleen maar de grapjas uit te hangen, terwijl hij totaal niet grappig is. Een goee commentator loopt niet constant "grapjes" te maken. Hij is in mijn ogen een van de slechtste nederlandse commentator.
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
En wat vind je dan zo prachtig aan die Leo. Hij probeerd tijdens zijn commentaar alleen maar de grapjas uit te hangen, terwijl hij totaal niet grappig is. Een goee commentator loopt niet constant "grapjes" te maken. Hij is in mijn ogen een van de slechtste nederlandse commentator.
Zo niet DE
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Wilfred "morgen in de Sportweek staat"is de beste,met een liefde voor feyenoord en altijd goed ingelicht.Ik verheug me er al op.Daaaag pokdalige Rooie!!! 
|
|
|
VAKKIEW Nationale topspeler
Uit: Oss Vak: Maastribune - W3 Posts: 872 Reg.: 12 mei 2002 | Stel me het zo voor (Voetbal Insite)
Presentatie; Wilfred Genee, vaste gasten van Halst en Derksen, en elke week een gast afhankelijk van de ontwikkelingen in voetballand.
van Halst, ondanks zijn achtergrond kan vrij objectief en met verstand van zaken over voetbal praten. Derksen voor zijn soms gepeperde uitspraken, en voor het tegengas aan van Basten. Voor Genee worden hier al genoeg pro-argumenten genoemd.
|
|
|
Martyn Vedette
Vak: - Posts: 4078 Reg.: 29 mei 1999 |
quote: Nick.K schreef:
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Hij is in mijn ogen een van de slechtste nederlandse commentator.
Zo niet DE
Dan heb jij vroeger Harry Vermeegen zeker nooit commentaar horen geven. Jemig wat was dat een drama zeg.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Martyn schreef:
(...)Dan heb jij vroeger Harry Vermeegen zeker nooit commentaar horen geven. Jemig wat was dat een drama zeg.
Die kon er inderdaad ook wat van. Maar het grote verschil is juist dat Harry al jaren geen commentator is, en die Leo is dat nog steeds.
|
|
|
Uit: Oss Vak: Maastribune - W3 Posts: 872 Reg.: 12 mei 2002 |
quote: paulie007 schreef:
(...)
umberto tan? no thanks. hij is te zwak om een discussie te lijden.
10x liever Genee. Genee is geen neus!
Ik zie nog liever de goude oude tijd met Ruud ter weide (of hoe heet die gast ook al weer) en die belg (hugo.. nogwat) dat was nog leuk om naar te kijken.
Je bedoelt waarschijnlijk Hugo Camps???
Die mag wat mij betreft helemaal thuisblijven. Hugo zit altijd over wielrennen te mekkeren, en dat in een voetbalprogramma
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: VAKKIEW schreef:
(...)
Je bedoelt waarschijnlijk Hugo Camps???
Die mag wat mij betreft helemaal thuisblijven. Hugo zit altijd over wielrennen te mekkeren, en dat in een voetbalprogramma
Als ze dan een schrijver moeten nemen of zo, kunnen ze beter Spartaan Jules Deelder uitnodigen, krijgen we weer lekker Rotterdamse humor. Trouwens had hij ook niet commentaar gegeven tijdens Nederland-Egypte (WK90) en zei die toen niet dat Koeman zich door de boot aanwezige Egyptische matrozen eens in zijn reet moest laten nemen in de hoop dat hij wat sneller zou worden? Hij keerde na de rust overigens niet meer terug als gastcommentator. Lijkt mij wel lachen.
|
|
|
fredheftruck16 Vaste waarde in elftal
Uit: hillegom Vak: - Posts: 610 Reg.: 24 juni 2007 | Ik vind het in principe alle twee wel aardige programma's, alleen mogen ze van mij wel die brulboei van een Youri Mulder vervangen. Die eikel loopt er altijd maar doorheen te schreeuwen. Hij lijkt zijn vader wel. Die moet ook altijd zijn zin hebben. En wie Voetbal Insite presenteert: of dat nou Barbara de Loor, Barbara Streisand of Barbara "natnek" Barend is interesseert me niet zoveel, zolang Johan Derksen er maar is.
|
|
|
|
Uit: Oss Vak: Maastribune - W3 Posts: 872 Reg.: 12 mei 2002 |
quote: willem07 schreef:
(...)
Als ze dan een schrijver moeten nemen of zo, kunnen ze beter Spartaan Jules Deelder uitnodigen, krijgen we weer lekker Rotterdamse humor. Trouwens had hij ook niet commentaar gegeven tijdens Nederland-Egypte (WK90) en zei die toen niet dat Koeman zich door de boot aanwezige Egyptische matrozen eens in zijn reet moest laten nemen in de hoop dat hij wat sneller zou worden? Hij keerde na de rust overigens niet meer terug als gastcommentator. Lijkt mij wel lachen.
Ik heb in een voetbalprogramma uiteindelijk toch het liefst mensen die een mening hebben over voetbal, en liefst toch wel wat verstand van zaken. Als ze dan ook nog wat gevoel voor humor hebben, komt het helemaal goed.
[Dit bericht is veranderd door VAKKIEW (op 24 juli 2007 22:59:05).]
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik las laatst ergens dat RTL (in tegenstelling tot de voetbalrechten) Ruud Gullit, Fritz Barend en Jan Mulder niet overneemt van Talpa. Dat scheelt alweer een slok op de borrel 
|
|
|
Ove Kindvall Aanstormend talent
Vak: Marathontribune - E Posts: 133 Reg.: 3 juli 2007 |
quote: ulligan schreef:
Ik las laatst ergens dat RTL (in tegenstelling tot de voetbalrechten) Ruud Gullit, Fritz Barend en Jan Mulder niet overneemt van Talpa. Dat scheelt alweer een slok op de borrel 
Het is het zoveelste avontuur van Gullit dat mislukt.
http://www.telegraaf.nl/prive/article66471031.ece?cid=rss
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Ove Kindvall schreef:
Het is het zoveelste avontuur van Gullit dat mislukt.
Gullit wordt voetbal-analyst bij een Engelse zender (ITV geloof ik). Die zouden al lange tijd aan hem hebben getrokken...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 2 augustus 2007 15:21:55).]
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Gullit wordt voetbal-analyst bij een Engelse zender (ITV geloof ik). Die zouden al lange tijd aan hem hebben getrokken...
ik dacht dat juist die estelle aan hem trok? 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4073 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: jezus christus schreef:
(...)
ik dacht dat juist die estelle aan hem trok? 
Ja alleen aan zijn portomonee...
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Ja alleen aan zijn portomonee...
Voor het trekken aan zijn dingetje schijn je een hijskraan nodig te hebben. 
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 | hahha ik vond die hugo camps echt geweldig, cor va gijp mag ook vaker komen lullen. derksen en genee zijn ook blijvertjes, hans kraay senior mag ook weleens aanschuiven. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: STREETS schreef:
hans kraay senior mag ook weleens aanschuiven. 
Die durft niet meer. 
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 | Humberto Tan heeft nogal medelijden met kruiwagen Barbara:
quote: Jongen, wat heeft zij een hoop over zich heen
gekregen. Toch heeft ze altijd het hoofd boven water weten te houden. Grote klasse. En nu komt Wilfred weer in haar plaats. Vind ik echt niet leuk voor haar. De tv-wereld is erg hard. Heavy hoor.
Wat zielig nou, misschien is er bij AT5 nog plaats 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Geef mij Rene van der Gijp maar...
|
|
|
fcuvrouw Meervoudig international
Vak: - Posts: 659 Reg.: 17 augustus 2006 |
zon 020 muts kunnen ze idd beter maar stallen bij at5 past ze prima gaat ze daar maar de hele dag op 020 zitten glen 
|
|
|