Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord in de media
Voetbal insite/ Studio Voetbal
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 100 »

Poster
Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal 
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 17 mei 2007 om 10:29:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De mediastilte vanuit Feijenoord is zeer opvallend!
Er wordt niet meer gelekt..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 17 mei 2007 om 10:58:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Klopt datw as mij ook opgevallen. Het maatje van die Snor, Jan D. Swart was één van zijn informanten....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Matt1908
Meervoudig international

Uit: `S-Heerenberg
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 18 februari 2003
Gepost op 17 mei 2007 om 12:21:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

Het is jammer dat Barbara niet echt geïnteresseerd is in Feyenoord. Ik had wel graag willen weten waarom Willem denkt dat Feyenoord met Beenhakker de play-offs niet zal kunnen winnen.
Waarschijnlijk heeft Willem deze keer ongelijk.

Willem heeft gewoon meer verstand van voetbal dan menigeen in nederland.
Hij laat zich de kop ook niet gek maken.
Bovendien had ie helaas gelijk...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,5VoVo: -Opstelling: incompleet
reactc
Basisspeler

Uit: Rijen
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 17 mei 2007 om 13:24:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Valt er nog wat te lekken dan???
Er komt niemand meer...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Vak: -
Reg.: 12 mei 2000
Gepost op 17 mei 2007 om 17:35:36.       MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Was mij ook al opgevallen, net als dat Snor momenteel alleen maar loopt af te geven op Feyenoord, beettje zielig losse flodders schieten.

Maar ja, hij heeft nu geen bronnen meer en zijn imperium lijkt flink te krimpen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 00:35:46.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sportclub schreef:

(...)

Was mij ook al opgevallen, net als dat Snor momenteel alleen maar loopt af te geven op Feyenoord, beettje zielig losse flodders schieten.

Maar ja, hij heeft nu geen bronnen meer en zijn imperium lijkt flink te krimpen.

Derksen zei een tijdje terug op de TV dat hij zo kritisch is over Feyenoord, omdat hij wil dat het goed gaat met Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 18 mei 2007 om 17:13:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 17:47:04.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Dat zijn niet mijn woorden geweest, maar die van Derksen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 19 mei 2007 om 13:40:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Hooijdonk in Studio Voetbal

Datum: 19-05-2007 Bron: NOS

Pierre van Hooijdonk is morgenavond te gast in het NOS programma Studio Voetbal. Van Hooijdonk schuift aan bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst. Het programma begint om ongeveer 22:10 uur op Nederland 1

Ik denk dat het wel spraakmakend zal worden, ik ga zeker kijken!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 19 mei 2007 om 14:05:56.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat zijn niet mijn woorden geweest, maar die van Derksen.

Dat zei Derksen niet, dat was Willem van Hanegem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Mr Bean collumnist
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 augustus 2004
Gepost op 20 mei 2007 om 00:24:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tijdens de uitzending op maandag 21 mei zal Simon Cziommer aanschuiven bij Barbara Barend, Johan Derksen en Willem van Hanegem!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 20 mei 2007 om 22:14:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Van Hooijdonk in Studio Voetbal

Datum: 19-05-2007 Bron: NOS

Pierre van Hooijdonk is morgenavond te gast in het NOS programma Studio Voetbal. Van Hooijdonk schuift aan bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst. Het programma begint om ongeveer 22:10 uur op Nederland 1

Ik denk dat het wel spraakmakend zal worden, ik ga zeker kijken!

Ik kijk nu in ieder geval. Ik heb altijd respect voor hem gehad, hoewel hij in tegenstelling tot zijn eigen mening te lang is doorgegaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Phil
Vaste waarde in elftal

Uit: Hulst
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 20 mei 2007 om 22:34:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij hangt nog maar eens even lekker de vuile was buiten. En bedankt Pierre!! Dit kan er ook nog wel effe bij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 20 mei 2007 om 22:44:34.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

Hij hangt nog maar eens even lekker de vuile was buiten. En bedankt Pierre!! Dit kan er ook nog wel effe bij.

Zoveel heeft hij niet gezegd hoor, alles wat hij nu heeft gezegd wisten we al.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De Sigaar
Vedette

Gepost op 20 mei 2007 om 22:45:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

So what? En ik vind het nog wel meevallen. Ik vind dat hij als 37-jarige het recht heeft zijn kritiek te spuien op wat de afgelopen jaren gebeurd is.
Hij stelde bijvoorbeeld dat bepaalde spelers bewust te laat kwamen op de training of andere zaken deden die niet goed waren voor het team. Dat mag wat mij betreft best naar buiten komen. Hij versprak zich eigenlijk alleen over Boussabon. Verder heeft hij geen man en paard genoemd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 20 mei 2007 om 22:45:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

Hij zegt toch niks nieuws.Deze dingen zijn al vaker gezegd,ook door andere personen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 20 mei 2007 om 23:02:05.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom mogen ze trouwens geen blauwe trui aan? Vond ik wel een erg raar en opvallend detail..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Agonas
Talent

Uit: Hoofddorp
Reg.: 20 mei 2007
Gepost op 20 mei 2007 om 23:03:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

Ik vond juist niet dat hij de vuile was buiten hing, maar gewoon op een eerlijke en gedegen manier zijn verhaal deed. Volgens mij niets mis mee..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 20 mei 2007 om 23:06:41.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

Ik heb niets spannends gehoord hoor. Ik heb nog nooit zo'n saaie aflevering met pierre gezien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Phil
Vaste waarde in elftal

Uit: Hulst
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 20 mei 2007 om 23:12:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
So what? En ik vind het nog wel meevallen. Ik vind dat hij als 37-jarige het recht heeft zijn kritiek te spuien op wat de afgelopen jaren gebeurd is.
Hij stelde bijvoorbeeld dat bepaalde spelers bewust te laat kwamen op de training of andere zaken deden die niet goed waren voor het team. Dat mag wat mij betreft best naar buiten komen. Hij versprak zich eigenlijk alleen over Boussabon. Verder heeft hij geen man en paard genoemd.

Ik denk dat we de naam van het recalcitrante ettertje dat tegendraads alles doet wat een topclub wenst en daar zijn jonge medeploeggenoten in meetrekt ook wel in kunnen vullen. Bovendien vind ik het persoonlijk niet gepast deze kritieken naar buiten te brengen, maar dat is mijn mening. Het is mij in ieder geval wel duidelijk geworden wie het verhaal omtrent de onderbroekenlol en mp3 spelers de wereld in heeft geholpen. Zijn we daar dan uiteindelijk beter van geworden? Ik meen van niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 21 mei 2007 om 08:47:25.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

(...)

Ik denk dat we de naam van het recalcitrante ettertje dat tegendraads alles doet wat een topclub wenst en daar zijn jonge medeploeggenoten in meetrekt ook wel in kunnen vullen. Bovendien vind ik het persoonlijk niet gepast deze kritieken naar buiten te brengen, maar dat is mijn mening. Het is mij in ieder geval wel duidelijk geworden wie het verhaal omtrent de onderbroekenlol en mp3 spelers de wereld in heeft geholpen. Zijn we daar dan uiteindelijk beter van geworden? Ik meen van niet.

Ga je nu overal Pierre de schuld van geven, nee toch. En nog maar weer eens wat er gisteren naar buiten is gebracht (en dat was niets) wisten we al, en dat heeft Pierre ook al vaak genoeg binnenskamers verteld zoals je hoorde.
Ik vind dat hij het heel netjes heeft gehouden gisteren, want hij had ook echt zijn mondje open kunnen trekken en dan had er pas echt heel wat naar buiten gekomen want zo goed zit het nu bij onze club.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
rnn
Veelbelovend talent

Uit: Rotterdam - Zuid Holland
Reg.: 11 juli 2006
Gepost op 21 mei 2007 om 14:57:16.       ICQ: 66438225  MSN: rnn@msn.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

Ik dacht dat de Rotterdamse mentaliteit juis was om het hart op de tong te hebben? Of geldt dat nu plotseling niet meer....riiiiight..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,2VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Gepost op 21 mei 2007 om 17:34:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Phil schreef:

(...)

Baseer jij dat op wat jij gisteren hoorde? Ik heb het hele programma gezien en ik kan je conclusie in het geheel niet met je delen.
En wat is er op tegen weer te geven hoe de sfeer en de omstandigheden waren in het team het afgelopen seizoen? Ik vind dat wij het recht hebben daar een en ander van te weten. Van Hooijdonk heeft gisteren, buiten een kleine verspreking, geen namen genoemd. En ja, het is een ieder wel duidelijk wie niet de juiste discipline getoond hebben binnen de selectie. Maar daar hebben die spelers het zelf naar gemaakt. Ik zou het niet eens heel erg vinden als het wel op straat gegooid wordt.
Wij betalen ons goede geld om onze mannen met inzet en goede bedoelingen te zien spelen. En als ze dat dan om uiteenlopende redenen niet doen moeten ze daar maar verantwoording voor afleggen. Ze krijgen een vorstelijk salaris betaald tenslotte.

Misschien ben ik van de oude stempel en moet het tegenwoordig allemaal anders gaan. En moeten de verwende jochies met zachte hand aangepakt worden. Maar daar geloof ik zelf geen woord van.
 Help mods!
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 21 mei 2007 om 22:11:08.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En de stelling is:

Co Adriaanse is op dit moment de beste trainer voor Feyenoord.

Johan wat denk jij ? heb je nog nieuws?

Ja barbamama bronnen binnen Feyenoord hebben gezegd dat het misschien vrijwel zeker is dat hij waarschijnlijk niet komt. Voor de stelling eens maar hij komt niet.

Willem wat denk jij ?

uhm uhm uhm Co is een goede trainert maar ik denk niet dat hij bij feynoort past. Voor de stelling ook eens maar ik moet toch weer is Johan gelijk geven ik denk ook dat tie niet komt.

oke u kunt smsen of u het eens bent met de stelling.

Bar bar mag ik nog iets zeggen ? Er zijn geen investeerders daarom zegt Co dus waarschijnlijk nee. Geen geld geen Co.

[Dit bericht is veranderd door Nick.K (op 21 mei 2007 22:12:40).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
trith
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 11 april 2005
Gepost op 21 mei 2007 om 22:38:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Co als je tekent staan er sponsors klaar, tevens mag je een dozijn spelers wegschoppen naar keuze"

hmmm.... aldus Bosz en co
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk