| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: DR schreef:
(...)
Ik hoop dat de bondscoach WVH niet volgt door Sneijder centraal achterin te zetten, iets waar jij het kennelijk dan wel mee eens bent.
van Hanegem vind al jaren dat Sneijder als libero moet gaan spelen. Als je dat gaat doen dan vraag je om alle ellende. Verder ben ik het wel met hem eens, dat van Basten oranje nooit beter heeft laten voetballen.
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 403 Reg.: 24 november 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Je kan zeggen wat je over Derksen wilt, maar hij is een van de weinige journalisten/analisten die van Basten fel durft te bekritiseren. Ook ik erger me aan Derksen zodra hij Feyenoord loopt af te zeiken, maar dat hij van Basten afkraakt vind ik wel goed van hem.
Nee hij is niet de enige die v.basten af valt,gisteren bij langs de lijn begon nu ook A.Houtkamp zich tegen van Basten te keren en dat met de woorden dat dit Nederlands 11-tal onder van Basten de laatste 2 jaar steeds slechter is gaan voetballen.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Ach, als ze een wedstrijd met 3-0 winnen, is de media weer vol lof. Ik bedoel, het was woensdag toch al stukken beter dan zaterdag. Dat heb ik maar al teveel gehoord en gelezen. 
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 29 maart 2007 21:54:25).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Heineken schreef:
Ach, als ze een wedstrijd met 3-0 winnen, is de media weer vol lof. Ik bedoel, het was woensdag toch al stukken beter dan zaterdag. Dat heb ik maar al teveel gehoord en gelezen. 
Het is ook allemaal niet zo moeilijk. Zet gewoon een linkspoot op links etc.
Nu nog Heitinga en Bouma eruit en het wordt nog wat.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 |
(...)
Het is ook allemaal niet zo moeilijk. Zet gewoon een linkspoot op links etc.
Nu nog Heitinga en Bouma eruit en het wordt nog wat.
mag babbels er ook uit aub 
|
|
|
JulioCruzFR Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | trouwens wie is er zondag te gast bij Studio voetbal zeker weer een neus die daar zijn drol komt leggen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: JulioCruzFR schreef:
trouwens wie is er zondag te gast bij Studio voetbal zeker weer een neus die daar zijn drol komt leggen.
Aad de mos (oftewel 21 = 5) is dan te gast.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Die janssen. 'volgens mij kunnen we via de intertoto ook nog uefacup halen. Misschien komen we dan bij Feyenoord in de groep want die gaan het ook niet meer halen denk ik'.
Hoop dat hij ongelijk krijgt.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Bananensplit schreef:
Die janssen. 'volgens mij kunnen we via de intertoto ook nog uefacup halen. Misschien komen we dan bij Feyenoord in de groep want die gaan het ook niet meer halen denk ik'.
Hoop dat hij ongelijk krijgt.
Ik denk nu eerder dat Janssen rekening moet gaan houden met Heerenveen in de groep.
|
|
|
quote: De Sigaar schreef:
(...)Ik denk nu eerder dat Janssen rekening moet gaan houden met Heerenveen in de groep.
Dikke Theo haalt met zijn cluppie nog minder dan punten dan hij in zijn bek heeft zitten. Hij moet zijn bek houden over clubs waar hij wil spelen maar nooit zal spelen. Is dit jaar weer even irrelevant voor het team als altijd.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
(...)
Dikke Theo haalt met zijn cluppie nog minder dan punten dan hij in zijn bek heeft zitten. Hij moet zijn bek houden over clubs waar hij wil spelen maar nooit zal spelen. Is dit jaar weer even irrelevant voor het team als altijd.
Het Sonja-Bakker dieet is alweer uitgewerkt bij hem.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Ja. Wat een plofkop heeft die Theo Janssen
En ik moet nog zien of zijn team in de poule voor de intertoto MAG uitkomen. 
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
(...)
Dikke Theo staat anders wel mooi in de belangstelling van Tottenham.
|
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | Jol zal het geen bezwaar vinden.
|
|
|
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Dikke Theo staat anders wel mooi in de belangstelling van Tottenham.
Wie zegt dat dan? Theo zelf zeker? Of heeft Tottenham een verklaring gegeven? Zullen er eerder hebben gezeten voor Lazovic.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 | Voetbal Insite begint tegenwoordig toch om half tien?
|
|
|
feyenoordanko Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Volgens mij nu weer om half 11 vanaf vandaag.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 | Okey,bedankt. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Waarom haalt Feyenoord Vanenburg niet als techniek trainer bij het eerste....?
Volgend jaar Co erbij. 
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 |
quote: titan57nl schreef:
Waarom haalt Feyenoord Vanenburg niet als techniek trainer bij het eerste....?
Volgend jaar Co erbij. 
Wat heeft Vanenburg al bewezen dan afgezien van niet presteren bij Helmond Sport. En dan krijg je het weer hoor. Koeman haalt oud Nederlands 11tal/PSV maatje is vriendjespolitiek boehoehoe...
Kortom niet doen.
4 Life
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Ik vind het wel vreemd dat Derksen deze week nog niet met zijn filmpje is gekomen bij VITV.
|
|
|
quote: titan57nl schreef:
Waarom haalt Feyenoord Vanenburg niet als techniek trainer bij het eerste....?
Volgend jaar Co erbij. 
Vind ik een prima plan, heb ik ook al eens geopperd.
Ben het met je eens hoor, kan die gasten veel leren.
|
|
|
TPP Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 329 Reg.: 6 juni 2005 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Jol zal het geen bezwaar vinden.
Was het niet Jol die niet naar Feyenoord kwam omdat hij wat dikkig was... 
|
|
|
quote: Don Roy schreef:
(...)
Wat heeft Vanenburg al bewezen dan afgezien van niet presteren bij Helmond Sport. En dan krijg je het weer hoor. Koeman haalt oud Nederlands 11tal/PSV maatje is vriendjespolitiek boehoehoe...
Kortom niet doen.
4 Life
Dus jij vond het aantrekken van Korneev als techniektrainer ook geen goede zet omdat hij uberhaupt nog nooit getraind had?
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
(...)
Wie zegt dat dan? Theo zelf zeker? Of heeft Tottenham een verklaring gegeven? Zullen er eerder hebben gezeten voor Lazovic.
Theo Janssen has admitted an interest in playing abroad, amidst reports Tottenham are keeping tabs on the Dutch midfielder.
Reports in the Dutch press state Tottenham have posted scouts at Vitesse games, with Janssen rumoured to be the object of their desire.
The Dutch international has spent the majority of his career with Vitesse, but is keen to embark on a new challenge.
"I have always said that I would like to play somewhere else at some stage, if a nice club comes," the 25-year-old told De Gelderlander. "Tottenham Hotspur are a nice club."
Janssen, who is contracted to Vitesse until 2009, is refusing to get carried away by the speculation.
"I don't find these things important," he added. "As long as nothing is concrete, it doesn't make sense to go in for it."
http://home.skysports.com/football/
[Dit bericht is veranderd door Michael_Jordan (op 3 april 2007 10:55:22).]
|
|
|