| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: L.Pincoffs schreef:
(...)
Je gaat me niet vertellen, dat je het gemist hebt?
Dat had ik gemist ja.
Ik moets kotsen omdat ik bij Studio Voetbal een ontdane en huilende Leonardo mocht aanschouwen.
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 12 maart 2007 10:29:28).]
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
Ik mis zo toch weer een voetbalprogramma. Zo heel veel kan ik er de laatste tijd niet zien door werkzaamheden. Ik vind Studio Voetbal toch iets interessanter dan die afstandskampioenschappen. En daarbuiten hadden ze dat op dezelfde manier kunnen oplossen als vorige week, Studio Voetbal tijdens één van de dweilpauzes. Dan was iedereen tevreden geweest.
En het is natuurlijk wrang voor die Ajacieden. Winnen ze een keertje, kunnen ze er niet op zitten geilen vanavond 
Op 22.20 is overigens gewoon Studio Voetbal
Foppe de Haan is de gast.
Voetbalgek ? 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Seldon schreef:
(...)
Voetbalgek ? 
Ja! 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Ongelooflijk als je dan bij Talpa al die buitenlandse wedstrijden ziet. Cruz die scoort, Ghaly die scoort, Kalou die scoort....Sno bij Celtic, Boateng, Kuyt, van Persie.......
Dan moet ik in stilte toch even denken aan Ono, die de pech had dat hij in zijn eerste jaar bij Feyenoord gelijk de uefa-cup won, ook naar het buitenland kon na dat seizoen.....maar bij Feyenoord bleef...en nu roemloos ergens in Japan speelt....heel jammer voor hem... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: mila schreef:
Het moet echt niet gekker worden met dat Talpa !
Reclame maken tijdens het voetbal.
En dan gaan we nu even schakelen met just the 2 of us waar Bettina koeman
gaat zingen
IK WIL STUDIO SPORT TERUG 
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden dat er bij Talpa om de samenvatting reclame word uitgezonden.
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 403 Reg.: 24 november 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden dat er bij Talpa om de samenvatting reclame word uitgezonden.
KIJK ER DAN NIET NAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 | En Check de Gelder zend tegenwoordig gewoon de filmpjes uit van 020-TV (over Leo de overloper).
Dat is voor mij de reden dat PSV kampioen mag worden, anders krijgen we nog meer Snavelkots uit "Hilversum" over ons heen!
En dat noemen zich journalisten 
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 | Bij Jack werd er met geen woord gerept over de 0-0 tussen Feyenoord en AZ. Er werd met geen woord gerept over de zware blessure van Green....nee. Onvoorstelbaar. Dit kan niet langer.
|
|
|
laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Dat viel mij ook idd op! Greene heeft toch volgens mij een vrij ernstige blessure?
En wel weer die jankende Leonardo! met ze 6000 kaarten . Kan hij niet eens lezen man.
De enige keren dat er over Feyenoord wordt gepraat in die programma's is als het slecht gaat en als er problemen zijn. Dan kunnen ze lekker met ze alle lopen zeiken..
PSV wordt aub kampioen!
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Bij Talpa ook niet 1 woord over AZ-Feyenoord.....alleen de einduitslag.....In wat voor een land leven we????
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Als AZ gelijkspeelt tegen een Heerenveen wordt daar toch ook niet een item van gemaakt? We zijn een subtopper. En al proberen wij onszelf elk jaar wijs te maken dat we meedoen om de prijzen, ziet de rest van NL ons als een middenmoter die niet meedoet. Het is niet anders.
We zijn geen groot nieuws momenteel. En dat zal nog wel zo blijven tot we in de buurt kunnen blijven van de 4 ploegen voor ons. Daar komt bij dat de wedstrijden die nu gespeeld worden nergens om gaan dank zij de play offs. Als er 1 ploeg "beledigd" mag zijn is het AZ, want die deed nog mee om de prijzen.
[Dit bericht is veranderd door DR (op 12 maart 2007 11:06:41).]
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: DR schreef:
Als AZ gelijkspeelt tegen een Heerenveen wordt daar toch ook niet een item van gemaakt? We zijn een subtopper. En al proberen wij onszelf elk jaar wijs te maken dat we meedoen om de prijzen, ziet de rest van NL ons als een middenmoter die niet meedoet. Het is niet anders.
We zijn geen groot nieuws momenteel. En dat zal nog wel zo blijven tot we in de buurt kunnen blijven van de 4 ploegen voor ons. Daar komt bij dat de wedstrijden die nu gespeeld worden nergens om gaan dank zij de play offs. Als er 1 ploeg "beledigd" mag zijn is het AZ, want die deed nog mee om de prijzen.
Precies, zo is het. We tellen momenteel nu eenmaal niet meer mee. AZ is trouwens wel elke keer de lul wat dit betreft. Worden vaak volkomen genegeerd, behalve de persconferenties van de coach natuurlijk.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
Als er 1 ploeg "beledigd" mag zijn is het AZ, want die deed nog mee om de prijzen.
AZ met z'n stadioncapaciteit van 16000 man wat voor 80% gevuld is met overgelopen Duivendrechters
Feyenoord is de populairste club van Nederland en zou daardoor (zeker bij de publieke omroep) ook de meeste aandacht moeten krijgen.
Niet dat het mij wat uitmaakt, want het niveau van die programma's is toch tenenkrommend.
|
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 |
(...)
Sportief mogen we dan niet om de eerste vier plaatsen meedoen, het is Tien alleen maar te doen om de kijkcijfers. Dat blijkt uit de harteloosheid waarmee de programma's worden gemaakt en het aantal keer dat een wedstrijd van Feyenoord achteraan in de programmering van dat programma met die vleermuis wordt geplaatst. Om zoveel mogelijk kijkers zolang mogelijk vast te houden. De uitzending later op de avond is alleen ter meerdere ere en glorie van het sprekende pak, de slisser, de alcoholspons en Gullit. Daar zijn ze helemaal niet in voetbal geinteresseerd. Vandaar ook hun warme belangstelling voor alles wat er in, om, onder, naast, of boven de Arena gebeurt
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Ik vind het overigens jammer, dat er gisteren bij Studio Voetbal niet werd gesproken over het beleidsplan van Bosz.
|
|
|
vakkie qq Aanstormend talent
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 145 Reg.: 8 augustus 2003 |
Ik vind het overigens jammer, dat er gisteren bij Studio Voetbal niet werd gesproken over het beleidsplan van Bosz.
Mag ik je uit je droom helpen het = GEEN "beleidsplan" maar een 5 jaar oud verlanglijstje van Het Legioen....wordt toch eens wakker joh of leef je met je gedachte in 2002?

Prof. P. Bosz de grooste capitaal vernietiger allertijden <<<oud papier hier, oud papier hier>>>
|
|
|
Benito Mussolini Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 |
(...)
Sportief mogen we dan niet om de eerste vier plaatsen meedoen, het is Tien alleen maar te doen om de kijkcijfers. Dat blijkt uit de harteloosheid waarmee de programma's worden gemaakt en het aantal keer dat een wedstrijd van Feyenoord achteraan in de programmering van dat programma met die vleermuis wordt geplaatst. Om zoveel mogelijk kijkers zolang mogelijk vast te houden. De uitzending later op de avond is alleen ter meerdere ere en glorie van het sprekende pak, de slisser, de alcoholspons en Gullit. Daar zijn ze helemaal niet in voetbal geinteresseerd. Vandaar ook hun warme belangstelling voor alles wat er in, om, onder, naast, of boven de Arena gebeurt
haha geweldige bewoording doet me denken aan Suske en Wiske albums; "Suske & Wiske en het Sprekende Pak" ondanks dat ik ook gewoon kijk en zie wie er aan tafel zitten, wie bedoel je precies met het sprekende pak en de slisser en hoezo?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: vakkie qq schreef:
(...)
Mag ik je uit je droom helpen het = GEEN "beleidsplan" maar een 5 jaar oud verlanglijstje van Het Legioen....wordt toch eens wakker joh of leef je met je gedachte in 2002?

Prof. P. Bosz de grooste capitaal vernietiger allertijden <<<oud papier hier, oud papier hier>>>
Ja, oke maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Ik vind het jammer dat ze het gisteren niet over dat gedoe van Bosz hebben gehad.
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Dan had je je waarschijnlijk alleen maar rotgeergerd.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Benito Mussolini schreef:
(...)
Heb je dat programma niet gezien, of kan er in dat benzinestation geen zenders ontvangen worden. Het lijkt me toch wat lastig kijken zo:

Het gaat bij de vergelijkingen om respectievelijk Humberto Tan, Frits Barend, Jan Mulder en Ruud Dil.
|
|
|
Benito Mussolini Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 |
(...)
Heb je dat programma niet gezien, of kan er in dat benzinestation geen zenders ontvangen worden. Het lijkt me toch wat lastig kijken zo:
(plaatje)
Het gaat bij de vergelijkingen om respectievelijk Humberto Tan, Frits Barend, Jan Mulder en Ruud Dil.
Ik heb het programma wel gezien, elke week, en ik heb het inderdaad niet in die hoedanigheid gezien 
Jan Mulder en Ruudje Dil kon ik nog wel thuisbrengen ja, maar het sprekende pak en de slisser vond ik hilarisch 
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
Ik vind het overigens jammer, dat er gisteren bij Studio Voetbal niet werd gesproken over het beleidsplan van Bosz.
Reken maar dat dit vanavond ruimschoots goed gemaakt gaat worden!
Die zeiksnor zal tekeer gaan.
|
|
|
mila  Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - U Posts: 352 Reg.: 22 september 2003 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
Reken maar dat dit vanavond ruimschoots goed gemaakt gaat worden!
Die zeiksnor zal tekeer gaan.
Alsof het iemand kan schelen wat zeiksnor en lekkende Barbara er van vinden.
De is gisteren weer 4 keer klaargekomen !
En zal vanvond nog wel nalekken
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21713 Reg.: 5 januari 2003 | En ja hoor.......................weer ZEIKT DIE KUTSNOR OVER FEYENOORD
(van de andere 17 clubs heeft hij zeker geen nieuws????)
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Trouwens dat wijf heeft net 2PUISTEN uitgeknepen bij haar zelf,wat een plekken he hahahahahahaha
|
|
|