| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Gelukkig zijn wij niet de enige die zich ergeren aan mevrouw Barend. Derksen is haar al maanden meer dan zat. Jullie zien toch ook dat ze elkaar vaak lopen af te zeiken?
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1832 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Gelukkig zijn wij niet de enige die zich ergeren aan mevrouw Barend. Derksen is haar al maanden meer dan zat. Jullie zien toch ook dat ze elkaar vaak lopen af te zeiken?
Die XXXXheeft anders nog wel een contract van een jaar bij dat RTL7. Dus zitten we nog een jaar gebakken aan die rooie XXXX met haar voorkeur voor de snavels. 
edit: taalgebruik aangepast
[Dit bericht is veranderd door Milan (op 7 maart 2007 10:01:11).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Die XXXXheeft anders nog wel een contract van een jaar bij dat RTL7. Dus zitten we nog een jaar gebakken aan die rooie XXXX met haar voorkeur voor de snavels. 
Ze hadden haar al lang al moeten ontslaan.
[Dit bericht is veranderd door Milan (op 7 maart 2007 10:02:00).]
|
|
|
plus Basisspeler
Vak: - Posts: 300 Uploads: 5 Reg.: 20 februari 2005 |
(...)
Het valt mij inderdaad ook op dat Derksen vaak loopt te zeiken met " Professor Bosz", of " Doktorandus Bosz ". Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom hij dat doet.
Dat doet die lelijke snor omdat hij dezelfde tactiek hanteert als bladen als Prive en Story. Dit houdt in dat mensen (i.c. Peter B.) die niet wensen mee te werken aan die pulp door datzelfde persoon (Derksen) net zo makkelijk belachelijk gemaakt worden. Gewoon heel goedkoop wat het niveau van die snor duidelijk weergeeft.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Ach..uiteindelijk zijn die uitlatingen alleen maar te danken aan het feit dat het met hun eigen clupje niet crescendo gaat.....lach er dus maar om... 
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: titan57nl schreef:
Ach..uiteindelijk zijn die uitlatingen alleen maar te danken aan het feit dat het met hun eigen clupje niet crescendo gaat.....lach er dus maar om... 
Ze kunnen alleen maar sneren, opbouwend en inhoudelijk zijn ze nooit geweest. Ze zijn gewoon zielig!
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Ze hadden haar al lang al moeten ontslaan.
Inderdaad. Die rooie XXXX denkt nog steeds dat ze bij het programma 'de godenzonen' van de amsterdamse sufferdjesomroep at5 zit in plaats van bij een nationale zender.
|
|
|
vakkie qq Aanstormend talent
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 145 Reg.: 8 augustus 2003 | Vandaag GEEN studio Voetbal dus dat wordt morgen met 2x zoveel "plezier" naar Voetbal In(side)neuze kijken...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: vakkie qq schreef:
Vandaag GEEN studio Voetbal dus dat wordt morgen met 2x zoveel "plezier" naar Voetbal In(side)neuze kijken...
Wat nou? Is dat schaatsen ineens zo belangrijk?
|
|
|
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 145 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Wat nou? Is dat schaatsen ineens zo belangrijk?
Nee joh ze willen schaats-hooli's zoet houden...want over 1 club kunnen (mee)praten woude ze 1 weekje overslaan want de sleur sluipt er in bij Studio Voetbal...
Nou hebben ze "goed" nieuws moeten ze 1 week wachten 
[Dit bericht is veranderd door vakkie qq (op 11 maart 2007 18:31:06).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Wat nou? Is dat schaatsen ineens zo belangrijk?
Je kunt het ook omdraaien.
Is dat Studio Voetbal dan zo belangrijk?
Het antwoord op die vraag is een volmondig NEEN.
Schaatsen(WK-afstanden)is idd veel belangrijker dan een dikke zeehond te zien geilen op fc Neuzenvreugd,veel belangrijker...en interessanter ook.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Ik mis zo toch weer een voetbalprogramma. Zo heel veel kan ik er de laatste tijd niet zien door werkzaamheden. Ik vind Studio Voetbal toch iets interessanter dan die afstandskampioenschappen. En daarbuiten hadden ze dat op dezelfde manier kunnen oplossen als vorige week, Studio Voetbal tijdens één van de dweilpauzes. Dan was iedereen tevreden geweest.
En het is natuurlijk wrang voor die Ajacieden. Winnen ze een keertje, kunnen ze er niet op zitten geilen vanavond :D
Op 22.20 is overigens gewoon Studio Voetbal :)
Foppe de Haan is de gast.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 11 maart 2007 18:42:29).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Op 22.20 is overigens gewoon Studio Voetbal
Kijk eens aan,weer in de dweil?
Maargoed,iedereen weer blij. 
|
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Jij bent nu natuurlijk naar het schaatsen aan het kijken. Ik kijk uiteraard naar De Wedstrijden 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 | We zappen wat heen en weer....
Talpa heeft zat reklame en bovendien is het met schaatsen net als bij het voetbal,de één is een stuk interessanter dan de ander. 
|
|
|
mila  Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - U Posts: 352 Reg.: 22 september 2003 |
Het moet echt niet gekker worden met dat Talpa !
Reclame maken tijdens het voetbal.
En dan gaan we nu even schakelen met just the 2 of us waar Bettina koeman
gaat zingen
IK WIL STUDIO SPORT TERUG 
[Dit bericht is veranderd door mila (op 11 maart 2007 20:51:16).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: mila schreef:
Het moet echt niet gekker worden met dat Talpa !
Reclame maken tijdens het voetbal.
En dan gaan we nu even schakelen met just the 2 of us waar Bettina koeman
gaat zingen
IK WIL STUDIO SPORT TERUG 
Ik ergerde mij daar ook aan. Dit is een belediging voor de kijker.
Ik ben het eens met je dat Studio Sport de wedstrijden beter in beeld bracht. In ieder geval confronteerden ze ons daar niet met die bullshit.
|
|
|
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 145 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
dwielen kunnen ze beter na de uitzending Van Studio Voetbal doen na dat gekwijl en gegeil op 020 want de studio daar moet ontsmet worden zo ziekelijk gewoon 
[Dit bericht is veranderd door vakkie qq (op 11 maart 2007 21:33:15).]
|
|
|
Fortis Jeugdspeler
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 31 Reg.: 16 november 2004 | Ben ik nou gek of hebben ze Feyenoords beste kansen in de eerste helft (De Guzman voorlangs en de kopbal van Pierre naast de goal) gewoon niet in de samenvatting opgenomen???
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Fortis schreef:
Ben ik nou gek of hebben ze Feyenoords beste kansen in de eerste helft (De Guzman voorlangs en de kopbal van Pierre naast de goal) gewoon niet in de samenvatting opgenomen???
Die van Guzzie is uitgezonden, de kopbal bij de eerste paal net naast is niet uitgezonden...
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Gadverdamme! Mag ik effe kotsen?
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | Hou je wel je hoofd de goede kant op?
Hoe zong Bartina eigenlijk?
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | In de stabiele zijligging.
Bartina? 
|
|
|
Phil Vaste waarde in elftal
Uit: Hulst Vak: - Posts: 373 Reg.: 6 juni 2001 | Gaan we nu weer discussieren over het wel en wee van sleutelhanger Sneijder. Ik dacht dat die vorige week al ruim genoeg aan bod was geweest. Och ja ik begrijp het al, de samenwerking met Klaas Konijn is natuurlijk niet behandeld. Toch nog te weinig zendtijd klaarblijkelijk.
[Dit bericht is veranderd door Phil (op 11 maart 2007 22:57:52).]
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Heineken schreef:
In de stabiele zijligging.
Bartina? 
Je gaat me niet vertellen, dat je het gemist hebt?
|
|
|