| Poster | | Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal |  |
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 | Ik zie het voor het eerst in weken weer en het is toch echt niveau 0,0, ook leuk hoe iedere keer zeer lange stiltes vangen na domme vragen van Barbara 
|
|
|
Feyenoorder Lennart Nationale topspeler
Uit: Zevenhuizen Vak: Marathontribune - E Posts: 894 Reg.: 3 december 2003 | Lagen jullie ook zo in een deuk van het grapje van babsie? 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Ja
HaHaHa 
Grapje van de snor richting Henk Timmer:
'Als Professor Bosz met zijn verhaal komt is alles voorbij'.
Doelende op de voortdurende ellende bij Feyenoord.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 19 februari 2007 23:10:08).]
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Maar van Hanegem is wel op dreef zeg. Ware woorden. Ik hoop dat de mensen die hem onzin vinden verkondigen dit ook ff hebben gezien.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 | de Kromme gaat ook met de week vreemder praten, ik vind dit keer zelfs ras opputunist Derksen genuanceerder.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: srb schreef:
Maar van Hanegem is wel op dreef zeg. Ware woorden. Ik hoop dat de mensen die hem onzin vinden verkondigen dit ook ff hebben gezien.
Bij deze
Ik vind hem vaak de paljas uithangen met flauwe humor maar vandaag is hij wel bezig zeg.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: DR schreef:
(...)
Bij deze
Ik vind hem vaak de paljas uithangen met flauwe humor maar vandaag is hij wel bezig zeg.
Hij is gewoon wederom vreemd aan het raaskallen, zelfs Derksen merkt terecht op dat jonge spelers vaak een terugval krijgen (maar we hebben het hier over de trainer die van Bronckhorst op de bank hield t.o.v. Witschge). Over die aankopen heeft hij natuurlijk wel gelijk, maar een grotere open deur bestaat niet.
|
|
|
eelc - 00 - tje Aanstormend talent
Vak: - Posts: 120 Reg.: 13 augustus 2006 | En blijf die kale maar kontlikken, Derksen vieze rat.
Je mist je dealtjes met die oplichter he snor.
|
|
|
Phil Vaste waarde in elftal
Uit: Hulst Vak: - Posts: 373 Reg.: 6 juni 2001 | Kan iemand mij vertellen hoe die Timmer het in godsnaam in zijn hoofd haalt om voor de zoveelste keer in dat kolderieke programma plaats te nemen om vragen over de Guzmans juichen richting zijn moeder, het wel of niet douchen in onderbroeken en nog meer van die belachelijke vragen, emails te beantwoorden. Is het hem nog steeds al niet duidelijk dat dit programma inmiddels is afgezakt naar een lachwekkend niveau? Heeft hij geen belangrijkere zaken aan zijn hoofd om zijn aandacht aan te schenken (de coaching van zijn verdediging, het analyseren van zijn blunders, of zijn aantrekkelijke vrouw voor mij part)?
|
|
|
D-rise International
Vak: - Posts: 622 Reg.: 21 april 2005 | Je vraagt je het inderdaad af. Zeker als Babs bij elk positief antwoord over Feyenoord weer in de lach schiet
|
|
|
hiep hiep hoi Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 397 Reg.: 15 juni 2006 | Ik vroeg me ook al af waarom timmer zich daarvoor leent, die rooie doet alleen maar feyenoord bashen omdat dr eige clubbie weer teleurstelt.
Overigens samenvatting van sjonnie en anita was wel leuk 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: srb schreef:
Maar van Hanegem is wel op dreef zeg. Ware woorden. Ik hoop dat de mensen die hem onzin vinden verkondigen dit ook ff hebben gezien.
Wat jammer dat deze discussie in de kiem gesmoord werd omdat er zonodig wat reclame uitgezonden moest worden.
Ik heb overigens ook geen bezwaren tegen Van Hanegem's visie op het voetbalspel maar meer op de manier waarop hij die visie probeert over te bengen. En daarom zie ik hem niet meer als trainer, assistent trainer of in een beleidsfunctie bij ons.
|
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4355 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Phil schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe die Timmer het in godsnaam in zijn hoofd haalt om voor de zoveelste keer in dat kolderieke programma plaats te nemen om vragen over de Guzmans juichen richting zijn moeder, het wel of niet douchen in onderbroeken en nog meer van die belachelijke vragen, emails te beantwoorden. Is het hem nog steeds al niet duidelijk dat dit programma inmiddels is afgezakt naar een lachwekkend niveau? Heeft hij geen belangrijkere zaken aan zijn hoofd om zijn aandacht aan te schenken (de coaching van zijn verdediging, het analyseren van zijn blunders, of zijn aantrekkelijke vrouw voor mij part)?
Dit was ook het moment dat ik aan het zappen sloeg, volgens mij kunnen ze ook niemand meer voor dat programma krijgen behalve publiciteitsgeile? types als Timmer
Des te triester dat iemand als van Hanegem er iedere week gaat zitten, hij verlaagt zich op die manier tot het niveau van de mensen waar hij altijd zo'n commentaar op heeft.
|
|
|
Klaas Vedette
Uit: Breda Vak: - Posts: 1579 Reg.: 23 juli 2005 | Ik heb het programma nu weer eens sinds redelijk lange tijd gekeken, maar het lijkt wel of het niveau alleen nog maar verder is gezakt. Ik heb ook begrepen dat de uitzending op vrijdag voor de livewedstrijd een soort RTL-boulevard format is geworden. Is het dus zo dat dat programma nog minder diepgang en waarheidsgehalte heeft als die poppenkast op maandagavond???
Ik vond het eigenlijk wel komisch om te zien hoe die rooie en die rat Derksen telkens weer de grootst mogelijke onzin op tafel gooiden onder het mom van 'maar die verhalen komen toch steeds naar buiten'. Tsja ik dacht bij mezelf, 99% komt naar buiten via dat pulpprogramma en die tabloid van Derksen die wekelijks de schappen van tijdschriftenhandel vervuilt.
Wat betreft van Hanegem. Die vind ik een verademing tussen die rooie, die graag zoveel mogelijk zaken relateert aan haar geleifde FC Duivendrecht, en Derksen die constant met alle winden meelult. Je kunt veel van v. Hanegem zeggen, maar hij heeft een heel nuchtere kijk op voetbal en staat voor z'n mening.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Het niveau van dit programma is inderdaad tenenkrommend. Snorremans en babsje zijn kennelijk alleen maar bezig met het berijden van hun eigen stokpaardjes. Willem van Hanegem heeft zo nu en dan echt wel wat zinnigs te zeggen maar wordt gewoon botweg afgekapt en de gast zit erbij en kijkt ernaar zonder echt wat zinnigs in te kunnen brengen. Wat een verschil met dit soort programma's op de RAI, de BBC en zelfs Sport TV in Portugal.
|
|
|
Dick v/d Polder ( Delgad Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | En ik had niet het idee dat Timmer de waarheid sprak over dat onderbroeken verhaal onder de douche. Bosz had dit destijds nog in het AD bevestigd, terwijl Timmer dit verhaal liep te ontkennen.
|
|
|
Feyenoord1993 Basisspeler
Vak: - Posts: 324 Reg.: 4 januari 2007 | Ik vindt het ook een verademing dat Willem tussen die Ajax - vrienden zit. Want man o man wat heb ik me geirriteerd aan de media dit weekend.
Nou was de wedstrijd tegen Utrecht niet echt een wedstrijd te noemen, maar de aandacht ervoor was zo verschrikkelijk minimaal. En bij Studio Voetbal ging het contstant over Ajax, Ajax en nog een Ajax dat gewoon een trieste wedstrijd speelde. Op "Talpa(text)" stond er "Feyenoord langs grieperig Utrecht" Alsof we het aan Utrecht te danken hebben dat we gewonnen hebben?.
Nou ik lees het "AD" en zag alleen maar positiviteit over Castelen en Castelen en de Guzman dit en dat, ik ben fan van Castelen maar er stond ook nog een Griek naast die toch bij 2 doelpunten heel belangrijk was en een heel team achter. En als er weer één of andere rel is bij Feyenoord dan liggen ze er allemaal bovenop! En die Wilfred Genee die vernoemde Feyenoord in het berichtten van de stand nog niet eens!
|
|
|
Dick v/d Polder ( Delgad Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: DR schreef:
(...)
Bij deze
Het valt me trouwens op dat van Hanegem bijna alles onzin, of flauwekul vind.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Dick v/d Polder ( Delgad schreef:
(...)
Dat is ook niet zo moeilijk in dit vreselijk slechte programma. Zeg nu zelf: veel zinnigs komt er niet uit Derksen, Barend of de gast.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik snap wel dat Timmer er gaat zitten. Hij is inderdaad niet wars van publiciteit maar het is ook leuk voor de fans om af en toe een Feyenoord gezicht te zien in zo'n programma (en dan heb ik het niet alleen over 'ons kritische forum'-fans, maar iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt).
Bovendien is Henk redelijk welbespraakt en zal zich bijvoorbeeld minder snel een uitspraak laten ontlokken dan Lucius, die (met alle respect) toch wat onnozel is.
Het programma is wel echt in niveau gedaald de laatste jaren. Waar ik tijdens de presentatie van Genee nog steevast klaarzat om het te kijken sla ik tegenwoordig stukken of zelfs de hele show over. Het programma begint een karikatuur op zichzelf te worden. Derksen zal altijd een constante factor blijven die af en toe tegen alles en iedereen zeikt, daar heb ik geen problemen mee, ook niet als wij het eens moeten ontgelden. Maar de amateuristische benadering van de verre van objectieve Barend, het gegiechel, het stellen van domme en tenenkrommende vragen. Ik vind Van Hanegem ook steeds voorspelbaarder worden en ondanks dat hij af en toe een leuke grap maakt voegt hij weinig toe aan het programma. Dan vond ik Kieft nog voor meer balans zorgen, maar die lijkt ook spoorloos verdwenen.
Ach ze zullen het zelf ook wel merken in de kijkcijfers en op een dag inzien dat het zo niet langer kan.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21713 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Dick v/d Polder ( Delgad schreef:
(...)
Hij durfde , als enige, wel het functioneren van Koeman aan de kaak te stellen, maar daar werd de discussie te lang voor, want babs zei: 'daar komen we niet uit en gaan over naar de reclame' 
|
|
|
Onofan Vaste waarde in elftal
Posts: 418 Reg.: 26 augustus 2002 | Het was weer tenenkrommend. Barbara die wat ingetogener dan anders de uitzending begon. Ze keek niet zo blij (ajax had immers gelijkgespeeld).
Waar ik langzamerhand doodziek van wordt is elke keer weer die vragen en opmerkingen over de voorzitter die op een uiterst onaangename manier weggepest is door het publiek. Elke keer weer die opmerkingen. En elke keer wordt de andere kant niet belicht. Dat VdH er gedurende 15 jaar een potje ervan gemaakt heeft en dat de club er in 15 jaar niet veel beter is geworden. In menig bedrijf had hij er allang uitgelegen. Maar ja dat kon niet gezien de structuur die opgebouwd was. Daar hoor ik dus nooit wat over bij Derksen en co.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Hij durfde , als enige, wel het functioneren van Koeman aan de kaak te stellen, maar daar werd de discussie te lang voor, want babs zei: 'daar komen we niet uit en gaan over naar de reclame' 
Neenee, dat ging over het feit dat de spelersgroep een geluid hadden moeten laten horen naar aanleiding van de schandalige behandeling tov GKL door het legioen.
Wat betreft Koeman sloeg hij de spijker op zijn kop. Er zit gewoon nog steeds geen voetbal in de ploeg en dat mag je Koeman zeker aanrekenen.
Trouwens wel mooi over die onderbroeken. Of Babs ook met onderbroek douchte. Toen ze bij de jongetjes speelde wel, daarna niet meer. 
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 20 februari 2007 08:59:30).]
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 |
quote: Heineken schreef:
Trouwens wel mooi over die onderbroeken. Of Babs ook met onderbroek douchte. Toen ze bij de jongetjes speelde wel, daarna niet meer. 
Toen ze nog een jongetje was zullen ze bedoeld hebben....
Wat liep die snor de GKL weer te verdedigen zeg ongelovelijk. Het leek wel alsof het de paus was, zoveel onrecht wordt aangedaan en bla bla bla. Die man heeft ons na 15 jaar achtergelaten met een zooi schulden waar je U tegen zegt een structuur die niet deugd en een kwaliteitsarme selectie. Maar oh wee als hij er uitgegooit word omdat hij zelf weigerde netjes op te stappen. Maar goed dit wordt wel heel erg .
4 Life
|
|
|