Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord in de media
Voetbal insite/ Studio Voetbal
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 100 »

Poster
Topic: Voetbal insite/ Studio Voetbal 
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 12 februari 2007 om 20:38:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord voor altijd schreef:

(...)

BERT VAN MARWIJK!!!

BVM tijdens interviews:

[Dit bericht is veranderd door DR (op 12 februari 2007 20:38:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Corleone
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 4 november 2000
Gepost op 12 februari 2007 om 21:22:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft iemand geturfd hoevaak Peter "te gemakkelijk" Bosz bleef herhalen "Dit is te gemakkelijk"

het leek wel op Bert "ik zie progressie" van Marwijk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Flofeyenoord2005 Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 21:37:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch zou ik 10x liever BvM aan het roer zien staan bij Feyenoord dan die slapjanus van een E. Koeman. Ben benieuwd wat hij vanavond allemaal te melden heeft..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.451,6VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord voor altijd
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 12 februari 2007 om 21:54:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flofeyenoord2005 schreef:

Toch zou ik 10x liever BvM aan het roer zien staan bij Feyenoord dan die slapjanus van een E. Koeman. Ben benieuwd wat hij vanavond allemaal te melden heeft..

idd, ik ook! Bij bert zag je wel progresie! iets wat we bij Koeman niet hebben. Daar gaat het steeds slechter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 12 februari 2007 om 22:00:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord voor altijd schreef:

(...)

idd, ik ook! Bij bert zag je wel progresie! iets wat we bij Koeman niet hebben. Daar gaat het steeds slechter.

Nee, Bert zei zelf dat ie progressie zag, ik heb namelijk onder Bert helemaal geen progressie gezien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 12 februari 2007 om 22:04:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Nee, Bert zei zelf dat ie progressie zag, ik heb namelijk onder Bert helemaal geen progressie gezien.

Ik had daar ook behoorlijk veel moeite mee moet ik zeggen.
Sympathieke vent hoor,maar dat was het dan ook wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 12 februari 2007 om 22:04:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 22:24:23.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Helemaal niet????
De laatste prijs die we hebben gewonnen is anders wel onder Bert van Marwijk geweest.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Joost_23
Regelmatige invaller

Uit: Reeuwijk
Vak: Maastribune - K
Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 12 februari 2007 om 22:31:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Helemaal niet????
De laatste prijs die we hebben gewonnen is anders wel onder Bert van Marwijk geweest.

ja in zn tweede seizoen dankzij piair. het 3e en het 4e seizoen ging het bergafwaarts en werden van persie, leonardo, bosvelt en b. kalou zodanig gekleineerd (10 wedstrijden achter elkaar de falende lurling ipv v persie opstellen (want lurling werkt zo hard) dat ze voor appels en eieren weggingen en nu elders aan de top staan.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 12 februari 2007 om 22:52:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'hij trok aan zijn shit' aldus WvH.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordowns
Nationale topspeler

Uit: Westwoud
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 juni 2006
Gepost op 12 februari 2007 om 23:17:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is ook altijd weer wat anders met Derksen he Nou, ik heb nog geen cent gezien en ik heb nog geen persoon horen bevestigen dat er geld in Feyenoord gestoken zou worden, dus nog steeds een lulverhaal van Derksen, die het nog beter denkt te weten dan onze eigen technisch directeur
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 12 februari 2007 om 23:25:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een klote programma toch, Jorien is daar de held, nix fout gedaan, neej de lijken die uit de kast komen zijn vooral nadat Jorien is opgerot. Nou meneer is nog niet weg en zo te horen duurt het nog wel ff met dat geld. Volgens de snor zijn Woerts, Bosz, Blankert en al die andere mensen nix. Alleen Jorien is het. En die schuld dan??
En die rooie snol maar lachen en stoken. bah bah bah.!
Die van Marwijk met ze goed samenwerken met Jorien, dat is ook al weer 3/4 jaar geleden toch? er is wel het nodige veranderd en Bert heeft ook lekker meegedaan om 68 spelers onder contract te krijgen dus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
hassel
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 23:57:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
laatste man schreef:

Wat een klote programma toch, Jorien is daar de held, nix fout gedaan, neej de lijken die uit de kast komen zijn vooral nadat Jorien is opgerot. Nou meneer is nog niet weg en zo te horen duurt het nog wel ff met dat geld. Volgens de snor zijn Woerts, Bosz, Blankert en al die andere mensen nix. Alleen Jorien is het. En die schuld dan??
En die rooie snol maar lachen en stoken. bah bah bah.!
Die van Marwijk met ze goed samenwerken met Jorien, dat is ook al weer 3/4 jaar geleden toch? er is wel het nodige veranderd en Bert heeft ook lekker meegedaan om 68 spelers onder contract te krijgen dus.

Kijk dan niet sukkeltje Dat gaat toch altijd zo, dat van Hanegem zich daarvoor leent geeft ook te denken langzamerhand.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,2VoVo: -Opstelling: -
Pascal
Vedette

Reg.: 6 juli 2003
Gepost op 13 februari 2007 om 00:09:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

volgens mij heeft koeman dit seizoen ook al tot vervelens toe gezegd dat hij steeds progressie ziet. alleen niet bij feyenoord waarschijnlijk...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Dick v/d Polder ( Delgad
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 13 februari 2007 om 00:43:55.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Bosz zijn hele verhaal bestond uit vaagheden en algemeenheden. Ik kon er eigenlijk geen touw aan vastknopen.
Maar waarom zou hij ontkennen getuige te zijn geweest van onenigheid tussen Romeo en Pierre? Hij weet donders goed dat dit door meerdere mensen gezien zou zijn. Hij ontkende dus omdat hij er niet bij betrokken was. Irrelevant omdat het niets toevoegt aan wat dan ook maar als je meteen niets meer gelooft van wat Peter Bosz zegt houdt het ook op.
Peter Bosz gaat binnen twee weken het nieuwe beleidsplan presenteren. Of is dat dan ook een broodje aap?

Bosz heeft zondag bevestigd dat hij binnen enkele weken het nieuwe beleidsplan zal gaan presenteren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 13 februari 2007 om 08:57:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het wel apart. Aan de ene kant gelooft hij GKL als die zegt dat hij prive geen enkele lening heeft verstrekt aan de club. Naar nu blijkt is het dus die BV op de Antillen. Waarom zou GKL dan worden ingelicht als die schuld wordt afbetaald aan die BV?
Dus of GKL liegt over de lening. Of Derksen moet geen waarde hechten aan de woorden van GKL.
Verder vind ik het ook vreemd dat er weinig wordt gezegd over de lijken die ook nu nog steeds uit de kast vallen.
Derksen geeft daar natuurlijk de directie de schuld van. Maar wat was de taak van GKL dan? Die zit er om dat soort excessen te voorkomen. Los van het feit dat hij de enige was die dit soort afspraken kon bezegelen.
En dan de mening van BVM, lekker belangrijk. Die heeft geen enkele zicht gehad op de enorme tekorten die GKL heeft toegestaan na zijn periode.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 13 februari 2007 om 08:58:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Dat komt dan waarschijnlijk omdat je niet hebt zitten opletten.
Ook onder Bert van Marwijk werd er volop gekankerd, mede omdat Bert ons geen kampioen kon maken.
Toch was zijn laagste plek een derde plek.
Moet je eens kijken waarmee hij begon in het seizoen 2003/2004.
Pi-air, Bosvelt, Emerton en B.Kalou weg en toch krijgt meneer het voor elkaar om derde te eindigen.
Dat noem ik nou een prestatie van formaat.
 Help mods!
Legionair_X
International

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 31 mei 2006
Gepost op 13 februari 2007 om 11:25:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je niet hebt zitten opletten.
Ook onder Bert van Marwijk werd er volop gekankerd, mede omdat Bert ons geen kampioen kon maken.
Toch was zijn laagste plek een derde plek.
Moet je eens kijken waarmee hij begon in het seizoen 2003/2004.
Pi-air, Bosvelt, Emerton en B.Kalou weg en toch krijgt meneer het voor elkaar om derde te eindigen.
Dat noem ik nou een prestatie van formaat.

Inderdaad. Van Marwijk is typisch zo iemand die je pas mist als hij weg is. Ik weet dat ik ook tijdens zijn trainerschap vaak niet tevreden was over de prestaties van het elftal (de Uefa-cup winst daargelaten natuurlijk), maar nu zou ik wat over hebben voor een team dat zo voetbalt als in zijn tijd. Niet dat ik hem terug hoef te zien komen, ik geef na dit seizoen liever een andere ervaren trainer een kans.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 13 februari 2007 om 12:23:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Ik vind het wel apart. Aan de ene kant gelooft hij GKL als die zegt dat hij prive geen enkele lening heeft verstrekt aan de club. Naar nu blijkt is het dus die BV op de Antillen. Waarom zou GKL dan worden ingelicht als die schuld wordt afbetaald aan die BV?
Dus of GKL liegt over de lening. Of Derksen moet geen waarde hechten aan de woorden van GKL.
Verder vind ik het ook vreemd dat er weinig wordt gezegd over de lijken die ook nu nog steeds uit de kast vallen.
Derksen geeft daar natuurlijk de directie de schuld van. Maar wat was de taak van GKL dan? Die zit er om dat soort excessen te voorkomen. Los van het feit dat hij de enige was die dit soort afspraken kon bezegelen.
En dan de mening van BVM, lekker belangrijk. Die heeft geen enkele zicht gehad op de enorme tekorten die GKL heeft toegestaan na zijn periode.

Nee,de inzichten van buitenstaanders zijn belangrijk.Mensen die de kuip alleen maar voorbij rijden en naar dr fill kijken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hassel
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 13 februari 2007 om 12:45:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder ( Delgad schreef:

(...)

Bosz heeft zondag bevestigd dat hij binnen enkele weken het nieuwe beleidsplan zal gaan presenteren.

Bosz riep in oktober nog dat we derde zouden worden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,2VoVo: -Opstelling: -
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 13 februari 2007 om 13:08:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:
(..)Verder vind ik het ook vreemd dat er weinig wordt gezegd over de lijken die ook nu nog steeds uit de kast vallen.

Het trieste is: de cover-up artist Bosz mompelt iets over 'lijken in de kast' en opeens papagaait iedereen elkaar na over lijken in de kast. Zoals Cheque van Gelder zondag heel terecht opmerkte: ga naar de Kamer van Koophandel en je weet over alle jaren precies hoe Feyenoord ervoor stond. Het falen van Feyenoord speelde zich allereerst af op het (trainings)veld. Waar we nu over praten is alleen maar een gevolg hiervan. We kunnen maanden praten over een bedrag van 4 mln, maar dat is nog altijd minder dan wat Lazovic ons heeft gekost. Bijvoorbeeld.

De hele organisatie Feyenoord is zo rot als een mispel, de scouting, het aan- en verkoopbeleid, de technische staf, het bestuur. Nu is de club onthoofd maar de rest zit er nog, plus wat nog stromannen in diverse supportersorganisaties. Het is als het uitzwaaien van de Titanic.
 Help mods!
Tati
Vedette
2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk

Reg.: 16 februari 2002
Gepost op 13 februari 2007 om 16:01:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar snor heeft wel een punt als hij het judasgedrag van Woerts aan de kaak stelt...
En als hij aan de kaak stelt dat er nu volslagen nitwits aan het roer zijn (komen) bij Feyenoord die enkel een fascinatie hebben met het verkopen van beton...

Wat de geruchten betreft moet je Johan natuurlijk totaal niet serieus nemen. Maar zijn visie op voetbal klopt vaak best aardig. Gullit was i.d.d. volkomen incapabel als trainer, zoals ook Van Basten dat is. Von Bommel hoort i.d.d. in oranje a.s.o. a.s.o.
 Help mods!
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 13 februari 2007 om 17:50:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alsjeblieft geen Bert van Marwijk. Het voetbal was in die tijd gewoon vreselijk. Met heel veel mazzel is die Europacup gewonnen. Of zijn we de o zo belangrijke vrije trappen van Pierre vergeten. We lagen er op een haar na uit tegen de nummer laatst van Duitsland. Het positiespel was dramatisch, zo ongeveer elke wedstrijd waar het ergens om ging werd verloren. Alles wat meer dan gemiddelde kwaliteit had werd opgeofferd aan de grauwe middelmaat. Talenten zijn er nauwelijks doorgebroken.

Dat hij in het laatste seizoen nog derde geworden is zegt meer over de zwakte van de andere teams op dat moment.

Misschiem zou Feyenoord eens een trainer moeten hebben wiens kwaliteiten niet liggen in een goede relatie met het bestuur, maar in voetbalcoachende sferen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 13 februari 2007 om 18:34:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat van Marwijk enorm veel heeft bijgeleerd in Duitsland. Zoals ik hem heb horen praten over voetbal en voetballers bij de NOS en bij VI dan zit daar iemand met niet alleen een man met een grote voetbalkennis maar ook een trainer die denk ik erg goed kan opschieten met voetballers.

Ik denk dat hij nu een betere coach is dan in zijn tijd bij Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 13 februari 2007 om 19:48:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben niets aan een trainer de er zo goed over kan praten. We hebben een trainer nodig die spelers beter maakt en een team kan bouwen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk