Deze topic is open en bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 59 »
Tonny Trindade de Vilhena
Crack
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 26 augustus 2005

quote:
E.C schreef:
(...)
man dat staat daar in de wandelgangen gek![]()
voetbalzone neemt dat zelf totaal niet serieus, en onze willem komt het hier ff als groot nieuws brengen
quote:
willem van Hanegem schreef:
(...)
Niet dat ik daar een cent voor geef.....![]()
ik denk zelfs dat Koeman bijtekent
quote:
ForeverFeyenoord schreef:
(...)
Ik denk ook niet dat Koeman zomaar weer ineens vertrekt. Zoals FR_1908 al zegt, heeft Koeman al aangegeven niet snel meer naar het buitenland te gaan. Bovendien lijkt hij het prima naar zijn zin te hebben bij Feyenoord.
Je vraagt je alleen af uit welke dikke duim voetbalzone deze onzin ineens vandaan haalt.
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Vak: -
Reg.: 9 december 2001
quote:Nou en!
Tonny Trindade de Vilhena schreef:
Het vorige topic over Ronald Koeman werd alweer aardig groot.
quote:Waarom?
Tijd voor een nieuw deel.
Tonny Trindade de Vilhena
Crack
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 26 augustus 2005
quote:Een aantal maanden geleden stelde jij dezelfde vraag.
quote:Nou en!
Het vorige topic over Ronald Koeman werd alweer aardig groot.![]()
quote:Waarom?
Tijd voor een nieuw deel.
quote:Ik heb je destijds via een PM laten weten waarom we dit doen
Heineken schreef:
(...)
Hoezo te groot? Wie heeft daar last van? Ik heb het al vaker gevraagd maar nog nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen. Waarom niet alle topics lekker zo lang laten worden als het wordt? Waarom weer een nieuw deel maken? Het oude deel blijft ook staan, dus wat capaciteit betreft mag het volgens mij niet uitmaken.
quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik snap het soms ook niet. Het is een regel die ooit is verzonnen door de mods. Het is de trend op andere fora om na een bepaald aantal pagina's een topic te sluiten, kennelijk om alles overzichtelijk te houden. Die regel werd hier soms niet en soms wel nagevolgd, wat al helemaal leidde tot onduidelijkheid. Wel, op een gegeven moment is besloten om het hier helemaal niet of helemaal wel te doen. Het is dat laatste geworden en vandaar dat het nu gewoonte is om telkens een nieuw deel te openen bij een pagina-aantal dat rond de honderd ligt. Er zit natuurlijk wel iets in. Dit systeem is handiger als jij een post wilt terugvinden die in een bepaalde periode is gepost, bijvoorbeeld. Dat gaat makkelijker in een topic van 100 pagina's dan in een topic van 500 pagina's. Voor de rest ontgaat mij het nut er soms ook een beetje van. Groet, Daniel Plainview
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
FR_1908 ![]()
Icoon
Uit: stekend
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
draaideur
Meervoudig international
Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011
Ronald Hamming
Wereldster
Hompie ©
Uit: erst bekwaam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Scrummie
Icoon
Uit: schot
Reg.: 5 augustus 2003
quote:Aanvulling; ik weet dat van vroeger uit het misschien makkelijker is om een topic uit de database te vissen van 100 pagina's dan 1 van 300 pagina's, puur vanuit performance oogpunt. Inmiddels lijkt het me dat de programmeurs van netwerk.to dit wel op kunnen vangen en dat het dus ook niet meer nodig is.
Heineken schreef:
Klopt, dat wist ik ook nog wel.![]()
Maar lees je bericht nu zelf eens opnieuw. Eigenlijk doen jullie het dus uit gewoonte omdat het nu eenmaal zo hoort maar zien er zelf ook het nut niet of nauwelijks van in. Doe het dan gewoon niet meer.![]()
Maar goed, ik zal erover ophouden.
FrFc
Administrator
Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Przemyslaw Tyton
Reg.: 5 september 2009
FR_1908 ![]()
Icoon
Uit: stekend
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
EPA001
Bankzitter
Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 september 2012
quote:Ik kwam Ronald Koeman en Martin van Geel (en hun echtgenotes) gisteren tegen bij een heel goed Italiaans restaurant in Amsterdam. Zij gingen heel goed met elkaar om, wat tevens een bewijs is voor de stelling die Martin van Geel uitte in het interview met Jan-Drik Stouten van RTV Rijnmond. Die gaan echt goed met elkaar om en ik hoop dat beide nog lang(er) bij Feyenoord hun goede werk kunnen doen.
De Sigaar. schreef:
(...)
De betreffende club heet al jarenlang Espanyol. De enige echte bvo uit Barcelona. Daar kan RK echter nooit werken gezien zijn verleden bij FC Barcelona. Alle verhalen hieromtrent zijn dus echt broodjes aap.
Guidetti
Vedette
Uit: Maaskantje
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 24 maart 2009
quote:Jammer dat ze dat in die stinkstad doen! Wat moest jij daar eigenlijk?
EPA001 schreef:
(...)
Ik kwam Ronald Koeman en Martin van Geel (en hun echtgenotes) gisteren tegen bij een heel goed Italiaans restaurant in Amsterdam. Zij gingen heel goed met elkaar om, wat tevens een bewijs is voor de stelling die Martin van Geel uitte in het interview met Jan-Drik Stouten van RTV Rijnmond. Die gaan echt goed met elkaar om en ik hoop dat beide nog lang(er) bij Feyenoord hun goede werk kunnen doen.
Zodat Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst op een gegeven moment voldoende rijp zijn om (misschien via een omweg) iemand als een Ronald Koeman op te kunnen volgen.
EPA001
Bankzitter
Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 september 2012
quote:Ik had ook een meeting die ik liever in Rotterdam houd. Maar ik had geen meeting met Koeman en Van Geel.
Guidetti schreef:
(...)
Jammer dat ze dat in die stinkstad doen! Wat moest jij daar eigenlijk?
Guidetti
Vedette
Uit: Maaskantje
Reg.: 24 maart 2009
quote:
EPA001 schreef:
(...)
Ik had ook een meeting die ik liever in Rotterdam houd. Maar ik had geen meeting met Koeman en Van Geel.
Laatste man
Crack
Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
bierviltje
Crack
Reg.: 21 februari 2006
willem van Hanegem ![]()
Legende
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
quote:Schaken heeft liesklachten vandaar misschien????
bierviltje schreef:
Die zag er vandaag niet al te vrolijk uit tijdens de persconferentie voor de wedstrijd tegen Groningen.
Hij was ook niet meteen positief over Schaken ....
Volgens mij werd er vandaag niet scherp genoeg getrained, ofzo.
geraldo di basta
Crack
Uit: Bergambacht
Vak: Olympiatribune - DD
Droomaankoop: Edson Braafheid
Reg.: 15 februari 2003
SMOLLIE
Icoon
Reg.: 13 mei 2004
met rood witte groeten
Nationale topspeler
Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010
Hondje37
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Samuel Armenteros
Reg.: 24 augustus 2012
E.C
Icoon
Reg.: 10 november 2005
quote:leerdam EN immers. koeman heeft een tunnelvisie in plaats van een voetbalvisie.
Hondje37 schreef:
Koeman moet heel snel het middenveld gaan aanpassen, dit kan niet langer zo door gaan. Maar hij blijft maar vasthouden aan die Leerdam die helemaal niets toevoegt.
Happel
Crack
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Reg.: 17 april 2007
quote:Koeman wil kampioen worden. Nu al 5 punten meer dan vorig seizoen uit hetzelfde programma. Alleen de eerste plaats en directe kwalificatie voor de Champions League is goed geld waard.
E.C schreef:
(...)
leerdam EN immers. koeman heeft een tunnelvisie in plaats van een voetbalvisie.
frankyboy
Legende
Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Hondje37
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Samuel Armenteros
Reg.: 24 augustus 2012
quote:Vilhena bracht voetbal in de ploeg daardoor liep het beter, heeft inmiddels wel duidelijk gemaakt dat hij er in moet komen voor Leerdam.
frankyboy schreef:
Wel weer een gouden pik. Snapte alleen niet veel van de wissel van Clasie. Immers met al een kaart op zak won geen duel op het middenveld. De wissel van Schaken snapte ik ook niet. Die kwam los de tweede helft terwijl Verhoek er helemaal niet in zat.
Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat los van de poppetjes op het veld er wel veel agressie in de ploeg zat in de tweede helft en Pelle en Immers beter in de wedstrijd kwamen na de wissel van Clasie. Of dat met elkaar te maken had weet ik niet maar hoe dan ook heeft Koeman wel een succesvol strijdplan in elkaar gezet dat uiteindelijk een kostbaar punt heeft opgeleverd.
Deze topic is open en bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Technische Staf & Directie » Ronald Koeman (deel 3)

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 90,7% dat Sparta Rotterdam wint van Helmond Sport. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.