Feyenoord Netwerk
zondag 28 mei 2017 - 05:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Technische Staf & Directie » Eric Gudde (Algemeen Directeur, deel 3)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 190 »

HR

Perceptive
Veelbelovend talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 oktober 2011

Alweer een nieuw deel over onze algemeen directeur. De laatste postings uit deel 2 waren:

quote:HR
Pascal schreef:

dan ben je een van de weinigen nog, want het is de laatste weken angstvallig stil in dit topic..
HR

FR_1908 schreef:

(...)

Oh maak je niet druk, zodra er weer een wedstrijd wordt verloren dan zijn dezelfde mensen hier weer te vinden in deze topic.
HR
Deel 2 is hier na te lezen.
HRHR
HR
HR
HR

1908oldskool Rode kaart: waarschuwing
Vaste waarde in elftal

Vak: Maastribune - W4
Reg.: 5 mei 2010

ulligan schreef:

(plaatje)
HR
Dit is de man met een uitstraling van een dronken terreinknecht.Deze man heeft jarenlang verkeerde beslissingen genomen.Moeten we naar een paar leuke resultaten deze man de hemel in prijzen.Hij loopt alleen maar achter Pimmetje Plakband aan.Gudde RAUS :pul :pul :pul !!!
HR
HR

Pascal
Legende

Droomaankoop: Daniel Pranjic
Reg.: 6 juli 2003

GUDDEtti :pul
HR
HR

futre
Crack

Reg.: 17 juli 2007

1908oldskool schreef:

(...)Dit is de man met een uitstraling van een dronken terreinknecht.Deze man heeft jarenlang verkeerde beslissingen genomen.Moeten we naar een paar leuke resultaten deze man de hemel in prijzen.Hij loopt alleen maar achter Pimmetje Plakband aan.Gudde RAUS :pul :pul :pul !!!
HR
Jij hebt echt het niveau van Graus
HR
HR

1908oldskool schreef:

(...)Dit is de man met een uitstraling van een dronken terreinknecht.Deze man heeft jarenlang verkeerde beslissingen genomen.Moeten we naar een paar leuke resultaten deze man de hemel in prijzen.Hij loopt alleen maar achter Pimmetje Plakband aan.Gudde RAUS :pul :pul :pul !!!
HR
Kun je iets verder uitwijden over de verkeerde beslissingen die hij heeft genomen en wat de consequenties van deze beslissingen waren, alsmede over de rol van mogelijke medeverantwoordelijken?
Zou je ook kunnen aantonen dat Gudde klakkeloos achter Pim Blokland aanloopt, op welke concrete punten hij dat gedaan heeft en beargumenteren waarom dat een onjuiste gang van zaken is?

Bij voorbaat bedankt voor je ongetwijfeld verhelderende verhaal.
HR
HR

Vaste waarde in elftal

futre schreef:

(...)

Jij hebt echt het niveau van Graus
HR
Die man vecht hard voor betere omstandigheden voor dieren,daar moet JIJ toch blij mee zijn. :tong :B :pul

profielverwijderd. schreef:

(...)

Kun je iets verder uitwijden over de verkeerde beslissingen die hij heeft genomen en wat de consequenties van deze beslissingen waren, alsmede over de rol van mogelijke medeverantwoordelijken?
Zou je ook kunnen aantonen dat Gudde klakkeloos achter Pim Blokland aanloopt, op welke concrete punten hij dat gedaan heeft en beargumenteren waarom dat een onjuiste gang van zaken is?

HR
Heb je jarenlang op de maan gewoont??? Verdiep je eerst eens in een onderwerp voordat je reageert!!

[Dit bericht is veranderd door 1908oldskool (op 9 februari 2012 22:33:18).]
HR
HR

nielsvd
Administrator

Uit: Pyongyang
Reg.: 3 november 2008

1908oldskool schreef:

(...)
Heb je jarenlang op de maan gewoont??? Verdiep je eerst eens in een onderwerp voordat je reageert!!
HR
Hij had simpelweg de, nu waarschijnlijk vervlogen, hoop dat jij een keer met sterk onderbouwde argumenten zou komen, in plaats van simplistische one liners.
HR
HR

Ove Kindvall
Internationale topspeler

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Ricky van Wolfswinkel
Reg.: 3 juli 2007

1908oldskool schreef:

HR
Maak jij jezelf eens even nuttig.

[Dit bericht is veranderd door Ove Kindvall (op 10 februari 2012 10:00:28).]
HR
HR

guzzie
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 5 augustus 2003

1908oldskool schreef:

(...)
HR
Nee hij heeft gelijk, ik heb ook nog nooit ook maar één steekhoudend argument gehoord of gelezen. Weet je wat het namelijk is? Het heeft geen zin om jou iets te laten uitleggen over Gudde, net zo goed als het geen zin heeft een kleuter te laten uitleggen wat snaartheorie inhoudt.

Jouw gemiddelde argumentatie is dat snaartheorie stom is want het is niet lief en het heeft de uitstraling van een dronken terreinknecht. Dat kun je een mening noemen, je kunt het ook gebrabbel van een kleuter noemen.
HR
HR
Reageer er dan niet op. :I
HR
HR

pipapaauwe
Legende

Uit: liefde geboren
Reg.: 17 februari 2005

Heineken schreef:

Reageer er dan niet op. :I
HR
Ik vind het wel vermakelijk.
Gewoon stom dwars gaan liggen en sommige happen wel.
HR
HR
Ja joh, dan moet je het gewoon lekker doen. Maar als je vindt dat mensen nog nooit een onderbouwde reactie hebben gegeven, je ze dit keer op keer meldt, je er dood aan ergert, waarom dan de moeite blijven doen om het er wel uit te krijgen als het er nu eenmaal niet inzit? Lekker laten bazelen toch?

Uitlokken is leuk! :B :pul
HR
HR

Heineken schreef:

Ja joh, dan moet je het gewoon lekker doen. Maar als je vindt dat mensen nog nooit een onderbouwde reactie hebben gegeven, je ze dit keer op keer meldt, je er dood aan ergert, waarom dan de moeite blijven doen om het er wel uit te krijgen als het er nu eenmaal niet inzit? Lekker laten bazelen toch?
HR
:ja Net als de mensen die toch weer E.C. proberen te overtuigen op basis van argumenten of types die WvH vragen op de rest van hun posting in te gaan
HR
HR

ulligan schreef:

(...)

:ja Net als de mensen die toch weer E.C. proberen te overtuigen op basis van argumenten of types die WvH vragen op de rest van hun posting in te gaan
HR
Kun je iets uitwijden over de mensen die E.C. willen overtuigen op basis van argumenten? En wat de consequenties waren van deze pogingen, alsmede de rol van mogelijke medeforumleden?
Zou je ook kunnen aantonen waar mensen WvH vragen of hij op de rest van hun posting wil aangaan, op welke contrete punten hij dat niet heeft gedaan en beargumenteren waarom dit een ojuiste gang van zaken is?

HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Ché Cliché schreef:

(...)

Kun je iets uitwijden over de mensen die E.C. willen overtuigen op basis van argumenten? En wat de consequenties waren van deze pogingen, alsmede de rol van mogelijke medeforumleden?
Zou je ook kunnen aantonen waar mensen WvH vragen of hij op de rest van hun posting wil aangaan, op welke contrete punten hij dat niet heeft gedaan en beargumenteren waarom dit een ojuiste gang van zaken is?

HR
Nee
HR
HR

berg1f schreef:

(...)

Nee
HR
Hahahaha berg dat dat iemand hem om een mening vroeg. Datkantochhelemaalniet!
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

Ché Cliché schreef:

(...)

Hahahaha berg dat dat iemand hem om een mening vroeg. Datkantochhelemaalniet!
HR
Hé PIK, haal lekker je moer erbij, maar laat mij erbuiten.
Ga lekker je buurvrouw pijpen.
:dood :dood :dood :dood :dood :dood

[Dit bericht is veranderd door berg1f (op 10 februari 2012 13:19:43).]
HR
HR

Ché Cliché schreef:

(...)

HR
Gebruik de zoekfunctie van dit forum maar.
HR
HR

Vaste waarde in elftal

Zondag weer lekker pmds bij DHZ en vertellen hoe ik de hele boel weer op stelten heb gezet op het beruchte :feyenoord netwerk.Vooral de beruchte nielsje van d schijnt nogal gevaarlijk te zijn.S.C.F oldskool :B :pul :B
HR
HR

Vleespet
Crack

Reg.: 1 juli 2011

1908oldskool schreef:

Zondag weer lekker pmds bij DHZ en vertellen hoe ik de hele boel weer op stelten heb gezet op het beruchte :feyenoord netwerk.Vooral de beruchte nielsje van d schijnt nogal gevaarlijk te zijn.S.C.F oldskool :B :pul :B
HR
forumillustratie
HR
HR

1908oldskool schreef:

HR
...de w.c.-juf zal weer aan je lippen hangen....
HR
HR

c.b.o
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

1908oldskool schreef:

HR
Lekkere verkapte " kijk mij eens stoer zijn ik kom op dhz en ik ken daar mensen" post. :)
HR
HR

Vaste waarde in elftal

drummerboy schreef:

(...)

...de w.c.-juf zal weer aan je lippen hangen....
HR
De w.c. juf hangt heel ergens anders aan. :B :B :B LATER!!!

c.b.o schreef:

(...)

Lekkere verkapte " kijk mij eens stoer zijn ik kom op dhz en ik ken daar mensen" post. :)
HR
Jij ken waarschijnlijk weer een hoop mensen bij de ballenbak in de MAC- donalds.Is ook stoer hoor!!Veel plezier met je vriendjes. :B :B :B

[Dit bericht is veranderd door 1908oldskool (op 11 februari 2012 13:47:46).]
HR
HR

c.b.o
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

1908oldskool schreef:

(...)Jij ken waarschijnlijk weer een hoop mensen bij de ballenbak in de MAC- donalds.Is ook stoer hoor!!Veel plezier met je vriendjes. :B :B :B
HR
Haha ik mag je eigenlijk wel, jij komt tenminste met een leuke reactie terug, niet zo zuurpruimerig als de meeste hier ;) maar nee ik kom nooit bij de Mac, kwam vroeger wel dhz, nu sportclub.

Misschien moet ik maar eens weer naar dhz komen,
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Technische Staf & Directie » Eric Gudde (Algemeen Directeur, deel 3)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 82,9% dat Roda JC wint van MVV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.