Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 58 »
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2004
fredheftruck16
Nationale topspeler
Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
aliendwurf
Vedette
Reg.: 1 augustus 2004
De Sigaar ![]()
Vedette
Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Dick v/d Polder
Vedette
st0ere2006 ![]()
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
st0ere2006 ![]()
Vedette
De Sigaar ![]()
Vedette
Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
PIAIR-nr9
Vedette
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005
st0ere2006 ![]()
Vedette
fredheftruck16
Nationale topspeler
Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
Dick v/d Polder
Vedette
st0ere2006 ![]()
Vedette
quote:Hij blijft bescheidden Don Leo !
Gemengd gevoel bij Beenhakker
WARSCHAU - Leo Beenhakker heeft uit handen van de Poolse president Lech Kaczynski het Kruis van de Renaissance ontvangen. De Nederlandse trainer kreeg deze hoge onderscheiding voor zijn verdiensten voor het Poolse voetbal en het nationale elftal in het bijzonder.
Beenhakker is sinds 2006 werkzaam in Polen. De nationale ploeg bereikte onder zijn leiding voor het eerst de eindronde van een Europees kampioenschap, deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk.
De bondscoach zelf vond het allemaal te veel eer. „Deze onderscheiding is te groot en komt eigenlijk te vroeg. Ik probeer iedereen te motiveren en klaar te stomen voor het Europees kampioenschap. Dan is dit, zo vlak voorde Europese titelstrijd, een beetje moeilijk uit te leggen aan de spelers.”
De 65-jarige Beenhakker, die nog tot 2010 onder contract staat, ontving in november ook al een (minder belangrijke) decoratie van de Poolse president voor zijn goede resultaten met het nationale elftal.
Middenveldert
Internationale topspeler
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 juni 2007
Michael_Jordan
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 20 juni 2006
st0ere2006 ![]()
Vedette
quote:Leo Beenhakker wijst Dortmund af
Michael_Jordan schreef:
'Beenhakker aan de slag bij Dortmund'
quote:
Bondscoach Polen (juli 2006-heden)
Direct na het WK in Duitsland trad hij aan als bondscoach van Polen. Onder zijn leiding haalde Polen voor het eerst de eindronde van het EK in 2008, mede door overwinningen op Portugal en België. Nog voordat de kwalificatie een feit was, verlengde Beenhakker zijn contract tot en met de kwalificatiereeks voor het WK 2010 inclusief het eindtoernooi mocht Polen zich daarvoor plaatsen. Op 20 februari 2008 werd hij door de Poolse president Lech Kaczyński onderscheiden met de Orde Polonia Restituta in de rang van officier.
QUOTE]
Happel
Internationale topspeler
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
quote:
De Telegraaf, 16 januari 2009
Beenhakker alternatief als tussenpaus
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, vrijdag
Bij Feyenoord passeren momenteel verschillende scenario’s de revue voor de opvolging van de ontslagen Gertjan Verbeek. Met stip bovenaan staat het direct losweken van topkandidaat Mario Been bij NEC. Been heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij door Feyenoord voor een vast bedrag (7,5 ton) op elk moment kan worden vrijgekocht. In het geval dat toch niet lukt, omdat Been zich moreel verplicht voelt om het seizoen af te maken, is een alternatief het aanstellen van een tussenpaus.
Voor die rol circuleert binnen Feyenoord de naam van Leo Beenhakker. De bondscoach van Polen zou het dan over moeten nemen tot het einde van het seizoen en dan bij de komst van Been door moeten stromen in de functie van technisch directeur. Beenhakker heeft het in zijn huidige functie al een tijdje wat minder naar zijn zin vanwege strubbelingen met de bureaucratie bij de Poolse bond en heeft een rijk verleden bij Feyenoord. „Op dit moment speelt het niet, maar natuurlijk jeuken mijn handen. Het blijft een fantastische uitdaging om zo’n club weer terug aan de top te krijgen. Zulke klussen vind ik altijd prachtig”, aldus Beenhakker.
De functie van technisch directeur vindt ’Don Leo’ in ieder geval op zijn lijf geschreven. „Nou ga ik iets heel onbescheidens zeggen. In die functie ben ik inderdaad goed. Een tijdje terug zat ik naar een wedstrijd van Inter op de tv te kijken en daar zag ik Julio Ricardo Cruz, die ik naar Feyenoord heb gehaald. En verder zag ik Zlatan Ibrahimovic en Maxwell, die ik heb gestrikt als technisch directeur van Ajax. Daar werden volop vraagtekens bij gezet, maar volgens mij heb ik het toen allemaal nog niet zo slecht gezien.”
• Leo Beenhakker
Been werd gisteren door de spelers van NEC onthaald in een met Feyenoord-attributen versierde kleedkamer. Been, die al is gepolst door een tussenpersoon, liet weten: „Er komt ineens veel op me af, maar ik ga er pas echt over nadenken als er iemand van de club belt en dat is niet gebeurd. Ik heb de spelers van NEC toegesproken over de situatie en verteld dat er voor mij op dit moment maar één ding telt: de wedstrijd tegen Ajax.”
Bij NEC houden ze ondertussen hun hart vast voor wat er allemaal komen gaat. „We zijn nog niet benaderd door Feyenoord, maar ik heb al wel met Mario gesproken over de ontwikkelingen. Dat lijkt me normaal, want in mijn ogen is het logisch dat Mario een van de kandidaten is”, aldus technisch directeur Carlos Aalbers. „Wat deze situatie moeilijk maakt, is dat er sentimenten meespelen. Je hebt met iemand te maken die hart en gevoel heeft voor een club. Mario heeft er nooit een geheim van gemaakt dat het een droom van hem is om ooit voor Feyenoord te werken.”
remmie
Vedette
Reg.: 30 mei 2006
GreyHornet
Vedette
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 januari 2005
Xildur
Vedette
Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003
quote:Hier kan ik goed in meegaan. Ondanks dat ik vind dat GJV ontslaan niet de juiste keuze was, kan ik me goed vinden in deze constructie.
remmie schreef:
Het zijn voor de forumleden die Verbeek een warm hart toedragen natuurlijk zware dagen maar een duo Been/Beenhakker of een duo Verbeek/Bosz, das toch een verschil van dag en nacht?
tricky-dicky
Vedette
Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Droomaankoop: Kevin Strootman
Reg.: 2 september 2005
quote:Zijn de tribunes al besteld voor de eerste training van
GreyHornet schreef:
Dit zou inderdaad de beste optie zijn, mijn insziens. Beenhakker tot Juli. Vanaf Juli Been als trainer en Beenhakker als Technisch Directeur. Als ze dit voor elkaar krijgen
Daniele Massaro
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
maaswammes ![]()
Vedette
tricky-dicky
Vedette
Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Droomaankoop: Kevin Strootman
Reg.: 2 september 2005
quote:Been was al een keer werkzaam met Beenhakker in seizoen 1999/2000.
Daniele Massaro schreef:
Been en Beenhakker..Iets in die namen zegt me dat dat geen goede combinatie kan zijn![]()
Zonder gein. Het is het proberen waard. Slechter als nu kan het onmogelijk worden.
maaswammes ![]()
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Technische Staf en Bestuur » Leo Beenhakker (Technisch Adviseur)

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 9,3% dat Sparta Rotterdam wint van AZ. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!