Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Technische Staf en Bestuur
Gertjan Verbeek
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 100 »

Poster
Topic: Gertjan Verbeek 
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 00:41:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Bosvelt word toch ook geen hoofdtrainer. Zolang de hoofd coach maar ervaring heeft. En dat heeft hij vind ik.

En wat moet Bosvelt dan doen? Een boze kop optrekken en voetbalgeintjes uithalen in de kleedkamer? Zet daar lekker een trainer neer. Laat Bosvelt eerst maar eens laten zien dat hij iets wil doen als trainer en zijn papieren halen en ergens meelopen als assistent bij een kleiner cluppie dan Feyenoord. Bovendien voegt hij weinig toe aan Verbeek denk ik, wellicht als 3e trainer, maar dan nog ben ik benieuwd wie de assistent wordt van Verbeek.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 7 april 2008 om 00:50:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil eerst nog zien of Verbeek echt wel komt. Iedereen doet alsof alles al in kannen en kruiken is maar er wordt ook door hemzelf gezegd dat nog niet alles rond is.
Nu wordt er hier al gespeculeerd over wie zijn assistenten dan wel gaan worden. Eerst moeten Verbeek en Bosz nog tot overeenstemming komen.

Er komt, als dat gebeurd is, ongetwijfeld een presentatie waarna pas het vraagstuk van de assistenten in beeld komt. Daarvoor is nog tijd zat.

Zelfs nu nog bespeur ik het nodige ongeduld. De mensen die snel een nieuwe trainer wilden zijn waarschijnlijk op hun wenken bediend.
 Help mods!
Pool: 18eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / - / 82eOpstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Lid 2e elftal

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Vak: -
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 01:03:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Morgen weten we het allemaal ik juich het toe
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 08:27:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord presenteert Verbeek
Geschreven op maandag, 7 april om 08:23

Feyenoord en Gertjan Verbeek zijn zondagavond definitief tot overeenstemming gekomen. De 45-jarige Deventenaar volgt vanaf komend seizoen Bert van Marwijk op als hoofdtrainer van de Rotterdamse club en wordt maandagochtend om 11:00 uur aan de pers gepresenteerd.

"De gesprekken met de club zijn heel positief verlopen en mijn gevoel bij Feyenoord is heel erg goed", vertelt de scheidende coach van SC Heerenveen in de maandageditie van De Telegraaf. "Feyenoord is een mooie club. Ik ben niet een trainer, die bij elke club past, maar bij Feyenoord wel. De cultuur spreekt me enorm aan."

De kans is groot dat Hendrie Krüzen, assistent-trainer van Heracles Almelo, de rechterhand wordt van Verbeek. Beide trainers werkten in het recente verleden samen in Almelo. Ook Hans Visser, nu de assistent van Verbeek in Heerenveen, is een optie voor volgend seizoen.

Verbeek was de belangrijkste, maar niet de enige kandidaat om Van Marwijk op te volgen. Ook Fred Rutten werd geschikt geacht voor de baan, maar al snel werd duidelijk dat de huidige FC Twente-coach niet meteen stond te springen om naar Rotterdam te komen.

De Deventenaar is bezig aan zijn vierde seizoen in Friesland en presteert uitstekend. Hij eindigde sinds zijn komst in 2004 als vijfde, zevende en vijfde. Heerenveen, dat goede resultaten koppelt aan aantrekkelijk voetbal, staat op de vijfde plaats in de Eredivisie.

Verbeek startte zijn loopbaan als trainer in 1994 als assistent-trainer van Foppe de Haan. In 2001 maakte hij de overstap naar Heracles Almelo, waar hij als voetballer nog had gespeeld. Daar bleef hij drie seizoenen, voordat hij terugkeerde naar Heerenveen. Hij was de opvolger van Foppe de Haan.

Help mods!
Pool: 36eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.630,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 08:27:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Ik wil eerst nog zien of Verbeek echt wel komt. Iedereen doet alsof alles al in kannen en kruiken is maar er wordt ook door hemzelf gezegd dat nog niet alles rond is.
Nu wordt er hier al gespeculeerd over wie zijn assistenten dan wel gaan worden. Eerst moeten Verbeek en Bosz nog tot overeenstemming komen.

Er komt, als dat gebeurd is, ongetwijfeld een presentatie waarna pas het vraagstuk van de assistenten in beeld komt. Daarvoor is nog tijd zat.

Zelfs nu nog bespeur ik het nodige ongeduld. De mensen die snel een nieuwe trainer wilden zijn waarschijnlijk op hun wenken bediend.

AD meldt online dat Verbeek om 11 uur wordt gepresenteerd:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/ek2008/2202828/Feyenoord_presenteert_Verbeek.html
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 7 april 2008 om 08:47:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vooraf heb ik mijn twijfels en nu nog steeds heb ik mijn twijfels over Verbeek. Niettemin ben ik het met iedereen eens dat je hem voorlopig het voordeel van de twijfel moet geven. Wie weet presteert hij boven verwachting.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 09:04:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Vooraf heb ik mijn twijfels en nu nog steeds heb ik mijn twijfels over Verbeek. Niettemin ben ik het met iedereen eens dat je hem voorlopig het voordeel van de twijfel moet geven. Wie weet presteert hij boven verwachting.

Als je twijfels hebt verwacht je niet veel van hem, hij zal jouw verwachtingen dus wel overtreffen.
Ach, ik verwacht geen wonderen. Maar ik zie geen enkele reden geen vertrouwen te hebben in de man.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 09:19:09.       MSN: ba-rt@gmx.net      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gertjan Verbeek loopt al jaren mee en is al een aantal seizoenen een goed presterende trainer bij een subtopper.
Ik denk dat hij nu wel rijp is voor een topclub. Heeft bij Heerenveen laten zien wat bij Feyenoord veelal niet lukte. Vooruit voetballen en aantrekkelijk spelen. Denk dat er geen enkele reden is te twijfelen bij de logica van het aantrekken van deze trainer.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Thedge
Nationale topspeler

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 7 april 2008 om 09:20:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Begint het gezeik nu alweer, hij is nog niet eens gepresenteerd! Hou toch eens op joh. Welke trainer er ook wordt gepresenteerd, er is altijd wel weer een groep die iets te zeiken heeft.

Verbeek heeft prima gepresteerd met Heerenveen. Een paar kwalitatief goede (geweldige) aankopen en een paar in de breedte en dan heeft Verbeek prima materiaal om te laten zien wat hij wel of niet kan.

Met de genoemde aankopen heb ik het gevoel dat het volgend jaar een prima seizoen kan worden. Wel even deze nog positief afsluiten met de beker en CL play offs.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: -
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 7 april 2008 om 09:42:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is ieder geval geen lulletje rozenwater .Ik heb ook vertrouwen in hem ,ik denk dat het ook mentaal een sterke persoonlijkheid is .

[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 7 april 2008 09:43:27).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 7 april 2008 om 09:44:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Begint het gezeik nu alweer, hij is nog niet eens gepresenteerd! Hou toch eens op joh. Welke trainer er ook wordt gepresenteerd, er is altijd wel weer een groep die iets te zeiken heeft.

Verbeek heeft prima gepresteerd met Heerenveen. Een paar kwalitatief goede (geweldige) aankopen en een paar in de breedte en dan heeft Verbeek prima materiaal om te laten zien wat hij wel of niet kan.

Met de genoemde aankopen heb ik het gevoel dat het volgend jaar een prima seizoen kan worden. Wel even deze nog positief afsluiten met de beker en CL play offs.

Doe zelf eens even normaal joh. Hij mag toch zijn twijfels hebben? Hij schrijft er nog bij dat hij Verbeek het voordeel van de twijfel geeft, niets mis mee lijkt me. Of moet iedereen altijd maar jouw mening delen en zijn mond houden?

Ik heb ook ergens mijn twijfels maar zoals het er naar uit zag is Verbeek het best haalbare. Mijn kritiek is dat Verbeek nog nooit buiten Friesland getraind heeft en een boer is. Een boer als trainer van Feyenoord? Het kan werken, ik hoop het. Maar Feyenoord is geen Heerenveen. Niet qua cultuur en niet qua druk. Bovendien is de selectie van Heerenveen niet die van Feyenoord, je kunt dus niet zeggen dat verbeek minimaal hetzelfde zal presteren als met Heerenveen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk. De trainer Verbeek spreekt me wel aan in ieder geval, ik hoop op een aanvallende instelling en op minder behoudend spel als BvM.
Maar laten we vooral weer niet te hard van de toren gaan blazen want we roepen al jaren achtereen aan het begin van het seizoen dat we kampioen gaan worden. Wanneer we daar eindelijk eens van gaan leren...?
 Help mods!
Pool: 484eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.413,1VoVo: 171e / - / 88eOpstelling: 4-5-1
Thedge
Nationale topspeler

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 7 april 2008 om 09:59:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Doe zelf eens even normaal joh. Hij mag toch zijn twijfels hebben? Hij schrijft er nog bij dat hij Verbeek het voordeel van de twijfel geeft, niets mis mee lijkt me. Of moet iedereen altijd maar jouw mening delen en zijn mond houden?

Ik bedoelde het meer in het algemeen (niet op een persoon gericht. Er zitten een paar zwartkijkers tussen die bij voorbaat al beginnen te zeiken (wie het ook zou worden). Natuurlijk moeten we idnerdaad afwachten hoe het gaat lopen, maar nu alweer kritiek gaan leveren is gewoon niet nodig.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: -
Ray
Ballenjongen

Uit: Hoogvliet
Vak: Olympiatribune - D
Reg.: 18 juli 2005
Gepost op 7 april 2008 om 10:00:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

had ik het niet gezegd dat hij trainer zou worden bij ...
 Help mods!
Pool: 674eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 330e / - / 354eOpstelling: 4-4-2
rudolfo
Aanstormend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 17 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 10:02:06.       MSN: rudolfo80@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kobe, Almelo ligt niet in Friesland !

Ben persoonlijk zeer blij met de komst van Verbeek. Heb laatst een mooi interview gelezen over zijn coachingsmethoden en hoop dat deze aanslaan bij onze jongens.

Ben overigens wel benieuwd hoe hij Makaay gaat gebruiken, aangezien Verbeek bij Heerenveen altijd met veelvuldig gebruik van de flanken heeft gespeeld. Makaay is toch meer een in-de-loop-spits. Maar misschien krijgen we wel een mooie mix. Kopsterke spits en buitenspelerer met diepgang en goede voorzet erbij zou geen overbodige luxe zijn m.i.. Koef Koef Koef ?
 Help mods!
Pool: 652eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.556,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 7 april 2008 om 10:06:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:
Mijn kritiek is dat Verbeek nog nooit buiten Friesland getraind heeft en een boer is. Een boer als trainer van Feyenoord? Het kan werken, ik hoop het. Maar Feyenoord is geen Heerenveen. Niet qua cultuur en niet qua druk.
In Hard Gras van een aantal maanden geleden stond een mooi artikel over Verbeek als voetballer. Hij zat meer in de kroeg en achter de vrouwen aan dan dat hij trainde, maar hij stond er wel iedere wedstrijd. Daarnaast heeft hij heel wat van de wereld gezien. Zoals mijn opa altijd zei "waar hij gescheten heeft, moet jij nog eens gaan ruiken".
 Help mods!
Pool: 613eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 10:10:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BartV schreef:

Gertjan Verbeek loopt al jaren mee en is al een aantal seizoenen een goed presterende trainer bij een subtopper.
Ik denk dat hij nu wel rijp is voor een topclub. Heeft bij Heerenveen laten zien wat bij Feyenoord veelal niet lukte. Vooruit voetballen en aantrekkelijk spelen. Denk dat er geen enkele reden is te twijfelen bij de logica van het aantrekken van deze trainer.

Dit snap ik niet, dat iedere keer weer wordt benadrukt hoe goed Heerenveen het wel niet doet onder Verbeek. Hij is 5e, 7e en 5e geworden. En dat met de 5e begroting van Nederland (na de top-3 en AaSet). Cru gezegd heeft hij het dus 2 seizoenen naar verwachting gedaan, en 1 seizoen minder dan verwachting gepresteerd. Kijk je nu naar trainers die beter presteren dan de begroting zou aangeven, dan kom je uit bij Fred Rutten, Mario Been en Ron Jans.
Blijft overeind staan dat Heerenveen wel goed voetbal speelt, beter om aan te gluren dan het spel van Feyenoord dit seizoen. Maar dat is ook de verdienste van de scouting van Heerenveen, een kwaliteit die wij duidelijk missen.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.736,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
voelmeklote
Jeugdspeler

Vak: Maastribune - W3
Reg.: 30 november 2006
Gepost op 7 april 2008 om 10:11:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

Zoals mijn opa altijd zei "waar hij gescheten heeft, moet jij nog eens gaan ruiken".

Heeeeee, das nog eens een leuke uitspraak
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 7 april 2008 om 10:16:09.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet waarom iedereen het nog over aankopen heeft. Volgens het gros van de mensen heeft Van Marwijk het slecht gedaan omdat hij met het huidige materiaal niet tot op de laatste dag voor de titel meestreed.

Als Verbeek inderdaad een betere trainer is, zou hem dit zonder aankopen (of hooguit één aankoop) wel moeten lukken. Lukt dit hem niet, dan is het simpelweg niet een betere trainer en zal ook hij binnen een seizoen het veld moeten ruimen.
 Help mods!
Pool: 234eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 10:17:23.       MSN: ba-rt@gmx.net      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Ik heb ook ergens mijn twijfels maar zoals het er naar uit zag is Verbeek het best haalbare. Mijn kritiek is dat Verbeek nog nooit buiten Friesland getraind heeft en een boer is. Een boer als trainer van Feyenoord? Het kan werken, ik hoop het. Maar Feyenoord is geen Heerenveen. Niet qua cultuur en niet qua druk. Bovendien is de selectie van Heerenveen niet die van Feyenoord, je kunt dus niet zeggen dat verbeek minimaal hetzelfde zal presteren als met Heerenveen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk. De trainer Verbeek spreekt me wel aan in ieder geval, ik hoop op een aanvallende instelling en op minder behoudend spel als BvM.
Maar laten we vooral weer niet te hard van de toren gaan blazen want we roepen al jaren achtereen aan het begin van het seizoen dat we kampioen gaan worden. Wanneer we daar eindelijk eens van gaan leren...?

Niet, bij Feyenoord is er gewoon altijd een hoog verwachtingspatroon. Zeker met het oog op de spelers die dit jaar gehaald zijn was dat helemaal niet gek. Als je dan ook halverwege nog meedoet, moet je voor het kampioenschap gaan. Het was alleen zoals vaker bij Feyenoord te mooi om waar te zijn. Droomaankopen, maar slechte resultaten. Vreselijke uitwedstrijden tegen PSV, VVV, Ajax, Heracles, FC Groningen, Heerenveen, NAC. Thuiswedstrijden waar ook een hoop fout ging. Er is echt ondergepresteerd met dramatisch voetbal.
We zijn misschien wel de slechtst draaiende ploeg dit jaar. Doodzonde, maar misschien dat nu met Verbeek eens deze selectie optimaal wordt benut. Van Marwijk, kunnen we stellen, is hier helaas niet in geslaagd.

quote:
RoelofLuinge schreef:

(...)

Dit snap ik niet, dat iedere keer weer wordt benadrukt hoe goed Heerenveen het wel niet doet onder Verbeek. Hij is 5e, 7e en 5e geworden. En dat met de 5e begroting van Nederland (na de top-3 en AaSet). Cru gezegd heeft hij het dus 2 seizoenen naar verwachting gedaan, en 1 seizoen minder dan verwachting gepresteerd. Kijk je nu naar trainers die beter presteren dan de begroting zou aangeven, dan kom je uit bij Fred Rutten, Mario Been en Ron Jans.
Blijft overeind staan dat Heerenveen wel goed voetbal speelt, beter om aan te gluren dan het spel van Feyenoord dit seizoen. Maar dat is ook de verdienste van de scouting van Heerenveen, een kwaliteit die wij duidelijk missen.

Ik bedoel niet te zeggen dat Verbeek een miracleworker is bij Heerenveen, hij heeft alleen wel (vooral) dit seizoen bewezen dat hij een team kan smeden wat aantrekkelijk speelt en waar de spelers met bijzondere kwaliteiten kunnen uitblinken, bijvoorbeeld Sulejmani dit jaar. Heerenveen had thuis tegen Feyenoord veel blessures, en ondanks dat speelde Heerenveen met lef en felheid. Dat is Van Marwijk vaak niet eens gelukt met een volledig eerste elftal. Daardoor acht ik hem wel geschikt. Of een trainer verantwoordelijk is voor goede resultaten is vaak moeilijk hard te maken natuurlijk, het kan ook een kwestie zijn van goede plaats op het juiste moment. Daarom zijn ook trainers die hetzelfde kunstje telkens herhalen de toptrainers van deze tijd. Of Verbeek daar daadwerkelijk bij kan gaan horen is onder andere afhankelijk van wat hij bij Feyenoord gaat laten zien. Maar dat hij daarvoor de kans heeft verdiend is voor mij wel duidelijk.

[Dit bericht is veranderd door BartV (op 7 april 2008 10:29:39).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Nielsen
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 mei 2006
Gepost op 7 april 2008 om 10:37:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hou er wel rekening mee dat de resultaten de eerste wedstrijden wel eens tegen kunnen vallen! Verbeek is een trainer die rustig begint met opbouwen en dat kan weleens wat punten kosten. Dat was bij Heerenveen ook altijd het geval. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt!
 Help mods!
Pool: 164eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.570,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sirmike
Ballenjongen

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 28 juli 2007
Gepost op 7 april 2008 om 10:46:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

feyenoord speelt nooit rustig.
kortom hou je advies voor je.
 Help mods!
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 10:53:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BartV schreef:

(...)

Ik bedoel niet te zeggen dat Verbeek een miracleworker is bij Heerenveen, hij heeft alleen wel (vooral) dit seizoen bewezen dat hij een team kan smeden wat aantrekkelijk speelt en waar de spelers met bijzondere kwaliteiten kunnen uitblinken, bijvoorbeeld Sulejmani dit jaar. Heerenveen had thuis tegen Feyenoord veel blessures, en ondanks dat speelde Heerenveen met lef en felheid. Dat is Van Marwijk vaak niet eens gelukt met een volledig eerste elftal. Daardoor acht ik hem wel geschikt. Of een trainer verantwoordelijk is voor goede resultaten is vaak moeilijk hard te maken natuurlijk, het kan ook een kwestie zijn van goede plaats op het juiste moment. Daarom zijn ook trainers die hetzelfde kunstje telkens herhalen de toptrainers van deze tijd. Of Verbeek daar daadwerkelijk bij kan gaan horen is onder andere afhankelijk van wat hij bij Feyenoord gaat laten zien. Maar dat hij daarvoor de kans heeft verdiend is voor mij wel duidelijk.

Bij een topclub spelen er andere zaken. Het is maar de vraag of er altijd met lef en felheid gespeeld wordt, ook als de eerste resultaten tegenvallen. Een bomvolle, morrende Kuip dan die lef en felheid als sneeuw voor de zon doen smelten. Ik moet het nog zien...
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.736,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hassel
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 7 april 2008 om 11:01:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Voor een ouwe lul ben je wel erg naïef. Iedereen jokt altijd over dit soort zaken in de voetballerij. Ik zet er 100 euris op dat het al weken rond is.
Overigens denk ik dat Feyenoord weer last heeft van een lek aangezien dit in de telejood is.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.496,2VoVo: -Opstelling: -
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 7 april 2008 om 11:11:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

staat nu op feyenoord.nl
 Help mods!
Feyenoord 100 jaar
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 11:14:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

NIEUWS

07-04-2008 GERTJAN VERBEEK NIEUWE TRAINER VAN FEYENOORD
Gertjan Verbeek treedt per 1 juli 2008 aan als de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige trainer zal in De Kuip een contract tekenen dat hem voor drie seizoenen aan de Rotterdamse club verbindt. Verbeek was de laatste vier seizoenen trainer van sc Heerenveen. Bij Feyenoord volgt hij Bert van Marwijk op, die naar Oranje vertrekt. Verbeek is verheugd over zijn nieuwe club: ‘Trainer worden van Feyenoord is een prachtige uitdaging. Ik ben er heel blij mee.’

Gertjan Verbeek, een geboren Deventenaar met een Rotterdamse moeder, speelde tijdens zijn actieve voetbalcarrière voor SC Heerenveen (1984-1986, 1987-1994) en Heracles Almelo (1986-1987). Als trainer werkte hij met succes voor dezelfde clubs. Zo eindigde sc Heerenveen onder leiding van Verbeek respectievelijk als vijfde, zevende en vijfde, wat telkens voldoende was voor plaatsing voor het UEFA Cuptoernooi. Daarin slaagde Verbeek er tot twee keer toe in om te overwinteren met zijn elftal. Momenteel staan de Friezen op de vijfde plaats, goed voor deelname aan de playoffs om een Champions League-plek.

‘Nadat de KNVB ons officieel benaderd had voor een overgang van Bert van Marwijk, zijn we als directie zeer zorgvuldig te werk gegaan met het vaststellen van een profiel voor een nieuwe trainer’, licht algemeen directeur Eric Gudde toe. ‘Gertjan Verbeek past perfect in ons profiel en heeft zijn vakmanschap inmiddels ruimschoots bewezen. Daarnaast hebben we een heel goed gevoel overgehouden aan de uitvoerige gesprekken die we met hem gevoerd hebben. We zijn er binnen Feyenoord allemaal van overtuigd dat Verbeek de trainer is die Feyenoord weer een stap verder kan brengen.’

Voor Gertjan Verbeek gaat met zijn trainerschap van Feyenoord een lang gekoesterde wens in vervulling. ‘In 1974 maakte ik als 12-jarig jongetje voor het eerst kennis met De Kuip, toen ik het kampioensduel Feyenoord-FC Twente bezocht’, vertelt hij. ‘Ik was meteen geïmponeerd door de entourage. Zoiets vergeet je je leven niet. Elk bezoek aan De Kuip als voetballer was ook een feest. Dat ik er nu kom te werken als trainer van Feyenoord is een fantastisch vooruitzicht.’

‘Gertjan Verbeek heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een moderne trainer die het uiterste uit zijn teams wil en kan halen’, aldus technisch directeur Peter Bosz. ‘Zijn ploegen maken een hele fitte indruk en spelen aantrekkelijk en aanvallend voetbal. Daarnaast heeft Verbeek bewezen spelers beter te kunnen maken, iets wat gezien de talentvolle jonge spelers in onze selectie voor ons heel belangrijk was bij het maken van een keuze. We zijn daarom heel blij dat we overeenstemming hebben bereikt met Gertjan. De komende tijd zullen we ons met hem in alle rust buigen over de nadere invulling van zijn staf.’
 Help mods!
Pool: 523eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.461,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk