| Poster | | Topic: Gertjan Verbeek |  |
|
Mario Been Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1506 Reg.: 1 juni 2003 | Goed nieuws. De beste optie. Een trainer die werklust, en fitheid combineert met nieuwe succesvolle trainingsaanpak (dwz spelers individueel benaderen en ze nadrukkelijk vertrouwen en verantwoordelijkheid geven). Elke speler groeit onder zijn leiding.
Mooi!
|
|
|
Grolsch Regelmatige invaller
Uit: Utrect Vak: Olympiatribune - OO Posts: 254 Reg.: 29 november 2004 | |
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2446 Reg.: 5 februari 2003 | |
|
mdv_32 Basisspeler
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 897 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
(...)
Nu snap ik ook waarom ze ergens anders willen gaan trainen; het oefenveld is te klein voor een lekkere duurloop 
hehehehe inderdaad 
|
|
|
mdv_32 Basisspeler
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 897 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: remmie schreef:
(...)
In de nationale of internationale top?
ik weet nog wel een internationale topcoach, die won met Göteborg ofzo nog eens een UEFA cup: Gunder Bengtsson
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1396 Reg.: 9 januari 2005 | Welkom, en veel succes Gertjan!

|
|
|
DennisOos Vedette
Uit: Delft Vak: - Posts: 2013 Reg.: 31 oktober 2004 |
quote: Piekoo schreef:
Ik weet het niet. Verbeek is een goede trainer voor een subtopper, dat is bewezen. In de wedstrijd tegen Groningen heeft hij ook punten gescoord bij mij, door er bij een 0-0 stand een aanvaller bij te zetten. Hij wil graag aanvallend spelen en lijkt zich niet teveel aan te trekken van de bestuurders boven hem.
Alleen Heerenveen is vorig jaar boven ons geeindigd en zal dat vermoedelijk dit seizoen weer doen. Zij doen de trainer weg en die nemen wij in dienst. Zelf halen ze iemand die internationaal al prijzen heeft gepakt. Ze willen iemand die hun naar een hoger plan kan tillen.... Dat geeft me een beetje een onzeker gevoel over deze hele situatie...
Ik zou graag heel erg blij willen zijn, alleen ben ik dat nog niet 
Ik denk dat het bestuur gewoon een probleem met hem had. De resultaten waren gewoon goed & het voetbal ook!! VERBEEK is gewoon iemand die zegt wat hij denkt & blijkbaar valt dat niet goed in de bestuurskamer van Heerenveen.
Hij heeft zich bewezen bij Heerenveen, logische stap is dan naar de top om zich daar te bewijzen!!
|
|
|
Piekoo Regelmatige invaller
Uit: Emmen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 255 Reg.: 21 maart 2007 |
quote: DennisOos schreef:
(...)
Ik denk dat het bestuur gewoon een probleem met hem had. De resultaten waren gewoon goed & het voetbal ook!! VERBEEK is gewoon iemand die zegt wat hij denkt & blijkbaar valt dat niet goed in de bestuurskamer van Heerenveen.
Hij heeft zich bewezen bij Heerenveen, logische stap is dan naar de top om zich daar te bewijzen!!
Zo zag ik het eerst ook, tot ik hoorde dat Trond Sollied werd aangesteld, die staat volgens mij nou ook niet echt bekend om zijn flexibele karakter.
Ach we zullen het wel zien 
|
|
|
joopsaai Jeugdspeler
Vak: - Posts: 32 Reg.: 24 februari 2008 | wat ik erg knap vond van verbeek dit seizoen dan is dat toen alves ineens vertrokken was dat er meteen omgeschakeld werd naar een ander systeem met Sibon als aanpeelpunt. ook het ontbreken van bak-nielsen en roorda heeft hij prima op kunnen vangen....hulde!
|
|
|
Elphinstone Meervoudig international
Vak: - Posts: 670 Reg.: 23 april 2005 |
(...)
Zo zag ik het eerst ook, tot ik hoorde dat Trond Sollied werd aangesteld, die staat volgens mij nou ook niet echt bekend om zijn flexibele karakter.
Ach we zullen het wel zien 
De status van Trond Sollied wordt hier en daar ook wel een beetje overdreven. Die heeft inderaad bij een aantal in de eigen nationale competitie topteams gewerkt, vandaar dat hij een fraaie palmares heeft opgebouwd. Echter na 2005 heeft hij alleen nog de Grieke beker en supercup gewonnen: bij Olympiakos is hij eruit gegooid, en momenteel wordt er ook bij AA Gent openlijk gespeculeerd over een ontslag omdat die ploeg niet draait. AA Gent staat nu zesde in België.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2857 Reg.: 5 augustus 2003 | Nou, ik ben er blij mee 
Bosvelt als assistent? Graag! Als Metgod maar 's een keer gaat wieberen, die zit er nou al te lang.
|
|
|
trith Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: Maastribune - W1 Posts: 327 Reg.: 11 april 2005 | Lekker! Verbeek heb ik hoog zitten, lekker aanvallend voetbal ole! 
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12695 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Scrummie schreef:
Nou, ik ben er blij mee 
Bosvelt als assistent? Graag! Als Metgod maar 's een keer gaat wieberen, die zit er nou al te lang.
idd, Bosvelt lijkt mij een ideale assistent. 1.Feyenoord verleden 2.het type speler wat hij was daar kunnen veel jonge spelers veel van leren. 
|
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4603 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
idd, Bosvelt lijkt mij een ideale assistent. 1.Feyenoord verleden 2.het type speler wat hij was daar kunnen veel jonge spelers veel van leren. 
Wat een prietpraat, die man heeft geen enkele ervaring als trainer. Op basis van jouw stelling zou een nitwit als Ruud Gullit ook een geweldige trainer zijn, we hebben het gezien .
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1504 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Elphinstone schreef:
De status van Trond Sollied wordt hier en daar ook wel een beetje overdreven.
In elk geval is Sollied kampioen zuipen. Dat is volgens mij één van de redenen geweest dat Feyenoord niet met hem verder is gegaan. Ik hoorde een interview op de radio waarin een belgische journalist vertelde dat "op Europese verplaatsing" Sollied steevast om 04.00 uur de bar uitrolde...lekker voorbeeld voor je spelers...
|
|
|
Legionair_X International
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 579 Reg.: 31 mei 2006 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
Jammer dat je vergeet dat hij ook al met Verbeek heeft samengewerkt in Heerenveen.
Jol was voor mij eerste keus, maar Verbeek is een hele goede tweede. Nuchtere man die niet bang is om zijn mond open te trekken en spelers flink op hun flikker te geven. Hij laat zijn team lekker aanvallend spelen, durft risico te nemen en heeft een aantal jaar gewerkt met de beste scouts van Nederland, dus wellicht kan hij ook op dat gebied wat voor ons gaan betekenen.
Gert-Jan, welkom bij de mooiste club van Nederland. Heel veel succes toegewenst!
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1504 Reg.: 23 september 2002 |
Ik weet het niet. Verbeek is een goede trainer voor een subtopper, dat is bewezen.
Inderdaad, en daarom staat "subtopper" Heerenveen nu fijn boven "subtopper" Feyenoord.
Da's dus al erg genoeg...
|
|
|
Hans Worst International
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Verbeek lijkt me een trainer die de komende 2 seizoenen met Feyenoord de weg omhoog verder in kan gaan zetten, met
aggressief en aanvallend voetbal, maar toch verzorgd.
Er komen waarschijnlijk 2 nieuwe assistenten. Gelukkig, want ook ik vind dat Metgod er nu wel te lang zit. Tijd voor vernieuwing.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1210 Reg.: 1 november 2006 | Als het waar is en dat lijkt me wel vind ik dit een goede keus. Heb er gewoon een goed gevoel bij, verder iemand die wel streng (wel rechtvaardig) is en die vanuit goed voetbal wil voetballen. Ik wens hem veel succes
PS: Eens te meer blijkt dat heel veel media alleen maar gissen en speculeren. Laten we ons daar niet meer teveel door opfokken!
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10510 Reg.: 6 februari 2006 | Ben tevreden met Verbeek, leuke vent die al wat heeft neergezet bij Heerenveen. Ben benieuwd of hij de club een stap verder kan brengen, namelijk niet meedoen voor jan lul in de competitie maar eens meedoen om de prijzen, en dan bedoel ik niet de beker, maar kampioen, dan wel CL voorronde. Bosvelt als assistent lijkt me nonsens, al vind ik het belangrijk dat er iemand in de staf zit met een historie bij de club. Het gezeur over Metgod vind ik onbegrijpelijk, al is het dat ook weer niet als je ziet hoe sommigen denken. Ik ken de beste man niet en weet ook niet wat hij brengt maar heeft een langere historie bij deze club dan de namen die worden geopperd als assistent. Een beetje respect mag dan wel. Ik zou het niet erg vinden als er een nieuwe staf komt, zonder recent verleden bij de club. Daar wordt je als club niet slechter van, maar om Metgod zo af te zeiken zonder te weten wat hij brengt is gewoon dom. Ik denk dat naast Verbeek juist een ander type nodig is als Bosvelt.
|
|
|
mafkees15 Basisspeler
Vak: - Posts: 327 Reg.: 14 juni 2005 |
quote: Scrummie schreef:
Nou, ik ben er blij mee 
Wel toevallig dat je dit nu zegt. Ik heb ze vanmiddag nog samen gezien bij het huis van Paul Bosvelt. Huis van Bosvelt staat overigens wel te koop dus het kan ook zijn dan Verbeek voor het huis van Paul kwam kijken Vroeg nog of hij morgen al gepresenteerd zou worden, 'Wie weet' was het antwoord met een grote glimlach en Suljemani zou hij ook wel meenemen. 
[Dit bericht is veranderd door mafkees15 (op 6 april 2008 23:00:15).]
|
|
|
Elphinstone Meervoudig international
Vak: - Posts: 670 Reg.: 23 april 2005 |
quote: Hans Worst schreef:
Verbeek lijkt me een trainer die de komende 2 seizoenen met Feyenoord de weg omhoog verder in kan gaan zetten, met
aggressief en aanvallend voetbal, maar toch verzorgd.
Het wordt ook tijd voor een coach die uit gaat van de sterke punten van de spelers en het team. Mijns inziens is dat de laatste jaren te weinig gebeurt. Ik heb veel te veel spelers op posities waar ze niet horen zien lopen, en ik heb Feyenoord veel te vaak passief en traag zien voetballen.
Verbeek had met die hele soap rond Alves afgelopen seizoen zwaar wind tegen, en heeft toch weer wat moois weten neer te zetten. Zowel bij Hercales als Heerenveen heeft hij iets moois weten neer te zetten, en ik ben dan ook benieuwd of hij Feyenoord wel aan het voetballen weet te krijgen.
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12695 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Obiku schreef:
(...)
Wat een prietpraat, die man heeft geen enkele ervaring als trainer. Op basis van jouw stelling zou een nitwit als Ruud Gullit ook een geweldige trainer zijn, we hebben het gezien .
Bosvelt word toch ook geen hoofdtrainer. Zolang de hoofd coach maar ervaring heeft. En dat heeft hij vind ik.
|
|
|
Fabio C. Vaste waarde in elftal
Vak: Maastribune - W1 Posts: 440 Reg.: 6 januari 2006 |
quote: Elphinstone schreef:
(...)
Het wordt ook tijd voor een coach die uit gaat van de sterke punten van de spelers en het team. Mijns inziens is dat de laatste jaren te weinig gebeurt. Ik heb veel te veel spelers op posities waar ze niet horen zien lopen, en ik heb Feyenoord veel te vaak passief en traag zien voetballen.
Verbeek had met die hele soap rond Alves afgelopen seizoen zwaar wind tegen, en heeft toch weer wat moois weten neer te zetten. Zowel bij Hercales als Heerenveen heeft hij iets moois weten neer te zetten, en ik ben dan ook benieuwd of hij Feyenoord wel aan het voetballen weet te krijgen.
Ook ik ben er benieuwd naar. Verbeek was mijn 2e keus achter Jol, maar beide hebben als sterke punten dat ze het maximale uit spelers kunnen halen, niet bepaald de eigenschappen van onze laatste 2 trainers. Ik zei aan het begin van het seizoen al dat iemand als van Marwijk wel goed is voor zo'n seizoen met een hele nieuwe groep, om de rust te bewaren wanneer het niet zo vloeiend gaat, maar dat er iemand anders nodig is om succes te behalen. Ik hoop dat Verbeek dat kan zijn.
Waar ik echter wel een beetje angst voor heb is dat het een soort Gullit verhaal wordt, waarbij het leuke en aanvallende voetbal tot consequentie heeft dat er dramatisch verdedigd wordt, waardoor alsnog veel punten verloren gaan. Maargoed het is nu te snel om daar over te oordelen, laten we, los van de rest van dit seizoen, eerst maar eens afwachten wat er aan spelersmateriaal nog bijkomt, want naar mijn mening moeten er nog ongeveer 4 aankopen komen om een kampioensteam te maken...
|
|
|
geraldo di basta Internationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 914 Reg.: 15 februari 2003 | Als Bosvelt er maar bij komt dan zijn er toch nog Feyenoorders bij betrokken. Maar Verbeek is the mann.
Nu inkopen doen en verkopen.
El Ahmadi / Berg / Lamah / Wilskhire / Dingsdag / Sujeamani (maar ja zal wel niet) / Klasnic en Pieters/Klavan voor linksback !
|
|
|