| Poster | | Topic: Gertjan Verbeek |  |
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2924 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: ago schreef:
Waarom heeft Feyenoord trouwens niet de nieuwe trainer van SC Heerenveen(Trond Sollied)gehaald.
Is internationaal gelouterd en heeft kampioenen(Rosenborg, Club Brugge, Panathinaikos)gemaakt en heeft met zijn teams altijd goed in Europa gepresteerd.
Of is het honorarium van Sollied wat te hoog gegrepen voor Feyenoord.
Waarom neemt Feyenoord dan toch weer een onervaren trainer als Verbeek.
ONBEGRIJPELIJK.
Vindt je het zó jammer dat Verbeek weggaat?
Azijnzeikert!
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1658 Reg.: 29 april 2006 | Ik ben zeer content met de komst van Verbeek. Het is een puur vakman die aanvallend voetbal predikt. Ook maakt hij spelers beter en is een man die goed overkomt. Prima gedaan door Peter!
|
|
|
Lustnoord Jeugdspeler
Uit: Noord Holland Noord-Oost Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 30 Reg.: 7 augustus 2007 |
quote: XXX schreef:
Wat zullen sommige spelers zich K*T voelen vandaag...wetende dat ze volgend jaar de longen uit hun lijf moeten lopen en misschien zelfs kramp kunnen krijgen 
Idd Van Marwijk is ziek, dus Verbeek kan vanmiddag wel ff een proefwedstrijdje coachen.
Laat ze vanmiddag ook meteen maar het goede voorbeeld geven aan Verbeek, werken dat ze erbij neerploffen, graag winnen en NAC ffies verliezen bij Grun en alles komt goed... 
|
|
|
ago Jeugdspeler
Uit: joure Vak: - Posts: 35 Reg.: 24 april 2007 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Vindt je het zó jammer dat Verbeek weggaat?
Azijnzeikert!
Nee, ik(en duizenden fans met mij)ben juist zeer ingenomen met zijn vertrek vanwege diverse beweegredenen.
|
|
|
NickFeyR  Talent
Vak: - Posts: 88 Reg.: 10 november 2007 | Heb die ago al een prive bericht gestuurd dat ie moet oprotten hij komt alleen maar om te provoceren, maar ja dat is te verwachten van supporters van kleine boeren provincieclubjes
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1427 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: ago schreef:
(...)
Nee, ik(en duizenden fans met mij)ben juist zeer ingenomen met zijn vertrek vanwege diverse beweegredenen.
Wil je die 'diverse beweegredenen' met ons delen?
|
|
|
NickFeyR  Talent
Vak: - Posts: 88 Reg.: 10 november 2007 |
quote: wimpiejansen schreef:
(...)
Wil je die 'diverse beweegredenen' met ons delen?
Dat wil ie toch niet hij komt alleen maar om te stoken.
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 1026 Reg.: 24 september 2004 |
quote: NickFeyR schreef:
(...)
Dat wil ie toch niet hij komt alleen maar om te stoken.
Net zoals ook veel van ons vaak op het scum netwerk zitten te jennen, kom op mensen niet zo selectief.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1651 Reg.: 6 april 2004 | Bosvelt:
"Verbeek prima keus. Laat elke keer zijn team goed voetballen met aantrekkelijk spel. Eerlijk, realistisch en altijd zichzelf."
Schelvis:
"blahblahblah"
Taco v/d Velde:
"Bij Heerenveen mag alles, maar moet niets. Bij Feyenoord is dat anders. Afwachten dus hoe het op een hoger niveau zal gaan. Qua karakter een goede keus."
Jol is overigens nooit in beeld geweest.
|
|
|
peetmargarita International
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 591 Reg.: 30 april 2006 | Ik kan er mee leven. Het lijkt me een trainer met een goede mentaliteit maar ik moet nog maar zien of ie tegen de grote druk bij Feyenoord kan. Ik had toch liever een absolute topper gezien maar blijkbaar heeft Feyenoord alleen achter de mensen van "het rijtje" aangezeten.
Ik wacht rustig af maar met veel meer vertrouwen dan dit seizoen.
|
|
|
norbert International
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 556 Reg.: 20 februari 2005 | Gert Jan Welkom.Goede keus lijkt mij. Spoedig zullen de transfergeruchten ook gaan komen of sterker worden.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4450 Reg.: 17 april 2007 |
quote:
Dagblad van het Noorden, 06 april 2008
Verbeek: Het gaat nog om details
ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek is er met Feyenoord ,,bijna'' uit. Dat zei de huidige coach van SC Heerenveen zondag in het sportprogramma van RTV Rijnmond. Hij reageerde op berichten in de zondageditie van De Telegraaf waarin hij als de nieuwe trainer van Feyenoord werd bestempeld.
,,We zijn in gesprek met elkaar. Dat valt na dat stuk in de krant niet meer te ontkennen', erkende Verbeek (45). ,,We hebben inmiddels de oriënterende fase achter de rug. Het ziet er goed uit, beide partijen hebben de intentie om er samen uit te komen. Maar belangrijke details moeten we nog invullen, zoals de duur van het contract, het salaris en de samenstelling van de technische staf. Het gaat in elk geval de goede kant op.''
Bij Feyenoord wilde zondag nog niemand commentaar geven op het nieuws rond Verbeek. ,,Dat vind ik niet zo gek'', liet de voormalige amateurbokser weten. ,,Ook Feyenoord is door dat verhaal in De Telegraaf in verlegenheid gebracht. We hadden deze zaak graag over het weekeinde heen willen tillen, omdat zowel Heerenveen als Feyenoord voor een belangrijke wedstrijd stond. Dat is helaas niet gelukt.''
Verbeek had zondagochtend nog wel even contact met de Rotterdamse clubleiding. ,,Na het duel van Feyenoord zondag met FC Utrecht zullen we opnieuw even met elkaar praten. Dan spreken we af hoe we nu verder gaan. Van een presentatie op maandag in De Kuip weet ik nog niets.''
|
|
|
uNit1 International
Uit: - Vak: - Posts: 572 Reg.: 2 mei 2002 | Hopelijk treed Bosvelt toe in de technische staf!
|
|
|
|
remmie Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 991 Reg.: 30 mei 2006 | Onbegrijpelijk dat ze weer in zee gaan met een beginnende trainer.
Ik begrijp best dat Bosz zijn vriendje graag dicht bij hem in de buurt heeft maar hij stuurt onze ploeg wel op een ongewis avontuur.
Geen enkele ervaring op nationaal en internationaal topniveau, is met zijn platte kar nog nooit de provincie uit geweest en enige druk om te presteren heeft hij nooit gevoeld, niet als speler en niet als trainer.
Waarom die haast om een nieuwe trainer te presenteren, de trainersmarkt moet nog volledig openbreken.
Nu geef je de leiding aan iemand die in de top nog nooit twee of drie keer achter elkaar heeft verloren. Wat er dan met Verbeek gebeurt weet niemand. Zo'n gok mag je niet nemen, vind ik.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4450 Reg.: 17 april 2007 |
quote: uNit1 schreef:
Hopelijk treed Bosvelt toe in de technische staf!
Dat is een veel beter idee dan Jan de Jonge van De Graafschap. Die ontkent (gelukkig) dat hij assistent wil worden:
De Jonge: "Rol bij Feyenoord met Verbeek flauwekul"
In het AD wordt Hans Visser genoemd, die nu bij Heerenveen ook assistent is van Verbeek.
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12695 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: remmie schreef:
Onbegrijpelijk dat ze weer in zee gaan met een beginnende trainer.
Ik begrijp best dat Bosz zijn vriendje graag dicht bij hem in de buurt heeft maar hij stuurt onze ploeg wel op een ongewis avontuur.
Geen enkele ervaring op nationaal en internationaal topniveau, is met zijn platte kar nog nooit de provincie uit geweest en enige druk om te presteren heeft hij nooit gevoeld, niet als speler en niet als trainer.
Waarom die haast om een nieuwe trainer te presenteren, de trainersmarkt moet nog volledig openbreken.
Nu geef je de leiding aan iemand die in de top nog nooit twee of drie keer achter elkaar heeft verloren. Wat er dan met Verbeek gebeurt weet niemand. Zo'n gok mag je niet nemen, vind ik.
Beginnende coach? Hij is al 6 jaar hoofdcoach!
|
|
|
remmie Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 991 Reg.: 30 mei 2006 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
Beginnende coach? Hij is al 6 jaar hoofdcoach!
In de nationale of internationale top?
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4341 Reg.: 2 juli 2004 | Een aardige keus. Je moet ook niet altijd in hetzelfde rijtje coaches gaan vissen. ( lees: coaches met topervaring) Ik zie hem bij Heerenveen aardige dingen doen, maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen, ben erg benieuwd naar volgend seizoen!
|
|
|
Moon Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 692 Reg.: 20 augustus 2007 | Ik zou ook graag paultje bosvelt zien!
Verbeek + Bosvelt - werklust genoeg 
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 6 april 2008 18:01:40).]
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1548 Reg.: 19 september 2004 | Wat willen jullie nou? Coaches met internationale ervaring komen niet of zijn gewoon te duur. Einde verhaal. Verbeek is iemand die als coach een goede ontwikkeling heeft doorgemaakt, met Heerenveen Europees gevoetbald heeft (is toch ook ervaring), een ideale leeftijd heeft en de ambitie om er iets van te maken. Daar komt nog bij dat het iemand is met een mentaliteit die Feyenoord gewoon nodig heeft. Doelgericht, volledig handelend in het teambelang. Iemand die de afgelopen jaren herhaaldelijk heeft aangetoond het beste uit zijn materiaal te halen. Je kunt er van verzekerd zijn dat er enorm veel fanatisme en inzet in het team gebracht worden, sowieso al een verademing in vergelijking met de laatste 10 jaar.
Toen Van Marwijk kwam was zijn beste prestatie iets van een 10e plaats in de eerset divisie. Verbeek heeft daarbij vergelijken tònnen ervaring. Ik denk dat ze met Verbeek de best mogelijke keus gemaakt hebben die maar mogelijk is. Zo ongelukkig als ik vorig jaar was met de keuze van Van Marwijk, zo gelukkig ben ik met de keuze van Verbeek.
Het lijkt me echt fantastisch om te zien dat we op basis van felheid en inzet al eenmeerwaarde hebben t.o.v . de tegenstanders. Of om automatismes te zien. Om nog maar van een hogere handelingssnelheid te zwijgen.
[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 6 april 2008 18:12:05).]
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Wauw, Bosvelt en Verbeek...
Leefde Ernst Happel nog maar, dan had ie hier als hoofdcoach moeten zitten met Verbeek en Bosvelt als assistenten...
Dat zou echt te geweldig zijn...
Maar goed, Verbeek als hoofdcoach en Bosvelt als assistent. Dat zie ik wel zitten ja En dan nog eens Jean Paul van Gastel met zijn patronage charisma... 
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3657 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: HenkVos schreef:
Ik ben zeer content met de komst van Verbeek. Het is een puur vakman die aanvallend voetbal predikt. Ook maakt hij spelers beter en is een man die goed overkomt. Prima gedaan door Peter!
eerst succesvol contracteren EN een goede technische staf...
METGOD TOT ZIENS!
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4298 Reg.: 4 januari 2003 | Trouwens compliment aan Happel dat die er zo'n nette/creatieve opening van de topic van heeft gemaakt.
Klasse
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4603 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Happel schreef:
Volgens Verbeek is Sulejmani nu al zo goed als uitgeleerd bij Heerenveen. Volgend seizoen zijn z’n medespelers eenvoudigweg niet goed genoeg meer om hem naar een nog hoger niveau te tillen. En dus luidt Verbeeks advies aan de Serviër: verkassen. Is het deze zomer niet, dan zeker het jaar erop. Aan de sportieve belangen van Heerenveen heeft de trainer geen boodschap. ,,Het zal mij een worst zijn wie er volgend seizoen wel of niet bij Heerenveen spelen. Volgend jaar zit ik hier niet meer.â€
Ik lees dit nu pas, maar vind het toch wel een uitspraak op het randje. Nog even en hij gaat zeggen dat het hem ook een worst is of Heerenveen Europees voetbal speelt volgend jaar, dan werkt ie immers bij (op dit moment concurrent) Feyenoord.
Verder vind het een voor de hand liggende keuze, al blijf ik het betreuren dat de echte topcategorie schijnbaar niet in beeld is geweest.
|
|
|
Piekoo Regelmatige invaller
Uit: Emmen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 255 Reg.: 21 maart 2007 | Ik weet het niet. Verbeek is een goede trainer voor een subtopper, dat is bewezen. In de wedstrijd tegen Groningen heeft hij ook punten gescoord bij mij, door er bij een 0-0 stand een aanvaller bij te zetten. Hij wil graag aanvallend spelen en lijkt zich niet teveel aan te trekken van de bestuurders boven hem.
Alleen Heerenveen is vorig jaar boven ons geeindigd en zal dat vermoedelijk dit seizoen weer doen. Zij doen de trainer weg en die nemen wij in dienst. Zelf halen ze iemand die internationaal al prijzen heeft gepakt. Ze willen iemand die hun naar een hoger plan kan tillen.... Dat geeft me een beetje een onzeker gevoel over deze hele situatie...
Ik zou graag heel erg blij willen zijn, alleen ben ik dat nog niet 
|
|
|