| Poster | | Topic: Gertjan Verbeek |  |
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1427 Reg.: 26 februari 2004 | Goede zaak! Nuchtere vent, goeie kop erop, eigenzinnig, zegt waar het op staat, en is inderdaad in staat een team neer te zetten dat wil en kan voetballen.
GertJan Welkom! Maak er wat moois van!
quote: zwembad schreef:
zojuist op het nieuws van 9.00 bevestigd!!
Kan er wel mee leven. GvB speelt al 5 jaar goed voetbal bij Heerenveen met veel goals en goede resultaten.
1 minpunt is dat hij iedere seizoen slecht start!!
Dat heeft natuurlijk als belangrijkste oorzaak dat bij Heerenveen elke zomer zo'n beetje de belangrijkste spelers vertrekken. Toch weet hij steeds in vrij korte tijd zijn ploeg weer aan het voetballen te krijgen.
quote: Hotschaap87 schreef:
Hij mag van mij half Heerenveen wel meenemen, een Sulejmani, Pranjic, Beerens..
Hij mag van mij ook gewoon zorgen dat de spelers die we al hebben gaan presteren naar hun vermogen.
Daar lijkt zijn kracht iig in te zitten.
Maar idd, een Sulejmani, een Pranjic, een Beerens zouden uiterst welkom zijn.
Zelfs een Sibon naast Makaay zou prima passen. Ik denk alleen dat ze in Heerenveen niet echt zitten te springen om hun betere spelers naar ons te sturen.
[Dit bericht is veranderd door wimpiejansen (op 6 april 2008 10:01:26).]
|
|
|
DennisOos Vedette
Uit: Delft Vak: - Posts: 2013 Reg.: 31 oktober 2004 |
quote: wimpiejansen schreef:
Goede zaak! Nuchtere vent, goeie kop erop, eigenzinnig, zegt waar het op staat, en is inderdaad in staat een team neer te zetten dat wil en kan voetballen.
GertJan Welkom! Maak er wat moois van!
(...)
Hij mag van mij ook gewoon zorgen dat de spelers die we al hebben gaan presteren naar hun vermogen.
Daar lijkt zijn kracht iig in te zitten.
Maar idd, een Sulejmani, een Pranjic, een Beerens zouden uiterst welkom zijn.
Zelfs een Sibon naast Makaay zou prima passen. Ik denk alleen dat ze in Heerenveen niet echt zitten te springen om hun betere spelers naar ons te sturen.
Financieël zullen deze spelers denk ik ook niet haalbaar zijn, maar Sulejmani zal voor op links al een goede versterking zijn...
Maar prima keuzen van FEYENOORD om met VERBEEK in zee te gaan!! Een trainer die er tenminste vol voor durft te gaan. Kwa technische staf zou ik een De Jonge toejuichen, maar ik vraag me af of hij assistent wil worden. VAN GASTEL zou een goede optie zijn, kent de club & doet goede dingen bij de jeugd....
Maar METGOD moet weg!! Leuke vent, maar geen toegevoegde waarde & hij heeft er nu lang zat bijgezeten!!
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1548 Reg.: 19 september 2004 | Vroeger hadden we er eentje die zei: "Kein gelul, fussballen.."en nu hebben we er eentje die zegt "geen gelul, voetballen.." Eindelijk een trainer waar ik voor de volle 100% achter kan staan.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1322 Reg.: 21 april 2005 | Ik denk dat Verbeek goed past bij onze mooie club.
Is eigenwijs, houdt van aanvallend voetbal en wil er hard voor werken.
Daarbij vind ik het bijzonder knap dat na het vertrek van Alves, Heerenveen er niet slechter op is geworden.
Dus veel succes GJV!!! 

p.s. Hugo Borst en het nieuwe AD Sportwereld hebben dus niet de juiste bronnen!
[Dit bericht is veranderd door tufo (op 6 april 2008 10:23:00).]
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4992 Reg.: 23 mei 2003 | Een hele goeie zaak dit. Misschien dat ie Sulejmani inderdaad wel meeneemt .
Dit is een trainer die denkt vanuit de eigen kracht en naar voren speelt, ook bij een voorsprong. Luister naar niemand alleen naar zichzelf en daar heeft hij suxes mee.
En dat zal hij in De de komende jaren ook doen.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2703 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Kermit schreef:
Vroeger hadden we er eentje die zei: "Kein gelul, fussballen.."en nu hebben we er eentje die zegt "geen gelul, voetballen.." Eindelijk een trainer waar ik voor de volle 100% achter kan staan.
Helemaal mee eens. De mentaliteit die hij uitstraalt moet elke Feyenoorder aanspreken, lijkt me en vertolkt uitstekend waar de club voor staat.
Gezien het moeilijke karakter van Verbeek was ik even bang dat voor de gemoedelijke Rutten gekozen zou worden maar proficiat voor Bosz. Opnieuw een toptransfer uit zijn koker.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1427 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: DennisOos schreef:
(...)
Financieël zullen deze spelers denk ik ook niet haalbaar zijn, maar Sulejmani zal voor op links al een goede versterking zijn...
Maar prima keuzen van FEYENOORD om met VERBEEK in zee te gaan!! Een trainer die er tenminste vol voor durft te gaan. Kwa technische staf zou ik een De Jonge toejuichen, maar ik vraag me af of hij assistent wil worden. VAN GASTEL zou een goede optie zijn, kent de club & doet goede dingen bij de jeugd....
Maar METGOD moet weg!! Leuke vent, maar geen toegevoegde waarde & hij heeft er nu lang zat bijgezeten!!
Nou ben ik overigens erg benieuwd naar Verbeeks verklaring over zijn uitlatingen over Sulejmani, na de wedstrijd tegen 020.
Want dat hij toen al ver was met Feyenoord lijkt me duidelijk. Als mocht blijken dat ook Sulejmani naar de Kuip komt verdient Verbeek alleen daarom al een oprichtingscomité voor een standbeeld. 
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2703 Reg.: 26 februari 2003 |
(...)
Nou ben ik overigens erg benieuwd naar Verbeeks verklaring over zijn uitlatingen over Sulejmani, na de wedstrijd tegen 020.
Want dat hij toen al ver was met Feyenoord lijkt me duidelijk. Als mocht blijken dat ook Sulejmani naar de Kuip komt verdient Verbeek alleen daarom al een oprichtingscomité voor een standbeeld. 
Praat me bij, want dat heb ik gemist.
Overigens hoop ik voor de linkerkant meer op Pranjic.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6464 Reg.: 7 augustus 2005 | |
|
Arjan23 Ballenjongen
Vak: - Posts: 4 Reg.: 29 april 2007 | Ik lees ook net dat Verbeek Jan de Jonge en Hendrie Kruzen wil overhalen wel zown goed idee? Ik vind Jan de Jonge wel een goed idee maar Kruzen ik zie liever een Feyenoorder!
Verbeek WELKOM In Rotterdam!!!!!!
|
|
|
j1908 Bankzitter
Uit: stiens frieland Vak: Olympiatribune - C Posts: 463 Reg.: 3 februari 2008 | ik ben er blij mee,het voetbal zal er een stuk aantrekkelijker van worden.Deze fase snel achter ons laten.

|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 741 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Gertjan Verbeek is de nieuwe coach van Feyenoord
06/04/2008 10:01
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De huidige coach van SC Heerenveen wordt maandag gepresenteerd door de Rotterdamse club.
Voor hoe lang Verbeek tekent bij Feyenoord, is VI.nl nog niet duidelijk. Waarschijnlijk signeert de 45-jarige coach een tweejarige verbintenis in De Kuip. Daarnaast zou hij proberen om Jan de Jonge of Hendrie Krüzen over te halen om assistent te worden. De Jonge is momenteel hofodcoach van De Graafschap, Krüzen zit als assistent op de bank bij Heracles.
Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen bij SC Heerenveen. Momenteel bezet de Friese club de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. En in de voorgaande drie seizoenen lukte het de trainer telkens om zich met zijn ploeg te plaatsen voor Europees voetbal.
Na dit seizoen moet Verbeek bij Heerenveen echter plaatsmaken voor Trond Sollied. De Noorse coach van AA Gent signeerde onlangs een contract bij de Friese club.
Bron: Vi.nl
(al doen ze net ofdat hun met het nieuws zijn gekomen terwijl het de telegraaf is).
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1427 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Praat me bij, want dat heb ik gemist.
Overigens hoop ik voor de linkerkant meer op Pranjic.
Verbeek blies na Heerenveen-020 de loftrompet over Sulejmani. En daarna vertelde hij dat als hij ajaks was het wel zou weten: Nu Sulejmani kopen voor 10 miljoen, en over 3 jaar verkopen voor 25 miljoen.
Zullen we dan zowel Pranjic als Sulejmani maar halen?
Dan hebben we een linkerflank van TOP-klasse, met de Cler, Pranjic en Sulejmani. 
|
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7667 Reg.: 26 februari 2005 | Ik ben zeer content met deze trainer, een zeer nuchtere vent en een die een team echt beter kan maken en weet hoe je het spelletje moet spelen.
Gert-jan welkom in Rotterdam.....
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1322 Reg.: 21 april 2005 |
(...)
Verbeek blies na Heerenveen-020 de loftrompet over Sulejmani. En daarna vertelde hij dat als hij ajaks was het wel zou weten: Nu Sulejmani kopen voor 10 miljoen, en over 3 jaar verkopen voor 25 miljoen.
Zullen we dan zowel Pranjic als Sulejmani maar halen?
Dan hebben we een linkerflank van TOP-klasse, met de Cler, Pranjic en Sulejmani. 
Ik denk dat Feyenoord Sulejmani al gekocht heeft en dat 020 niet het bedrag ervoor over had als wat Feyenoord betaald heeft.
|
|
|
Martyn Vedette
Vak: - Posts: 4078 Reg.: 29 mei 1999 | Dat is fantastisch nieuws, ik heb er opeens weer alle vertrouwen in. (Werd vorige week niet goed van het verhaal dat die uitgebluste Van Gaal naar Feyenoord zou komen.)
quote: Arjan23 schreef:
Ik lees ook net dat Verbeek Jan de Jonge en Hendrie Kruzen wil overhalen wel zown goed idee? Ik vind Jan de Jonge wel een goed idee maar Kruzen ik zie liever een Feyenoorder!
Waar heb je dat gelezen? (Heb er zelf kennelijk overheen gelezen.)
In ieder geval kan ik het me niet voorstellen dat mister Heracles weg gaat bij die club. Bovendien, twee voormalige Heraclestrainers in de technische leiding van Feyenoord lijkt mij wel voldoende. 
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1504 Reg.: 23 september 2002 | ...hopelijk heeft Feyenoord een grondig DNA-onderzoek uitgevoerd om ook maar iedere overeenkomst met PIM Verbeek uit te sluiten... 
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1899 Reg.: 19 mei 2000 |
Dat was puur omdat ie in de persconferentie naast Koster zat. Als ie tegen Feyenoord had gespeeld had ie net zo goed gezegd "Als ik Feyenoord was had ik het wel geweten". Hij verbaast zich er gewoon over dat topclubs hem nog niet gekocht hebben terwijl bv. Amrabat wel al is gekocht door PSV.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1322 Reg.: 21 april 2005 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
...hopelijk heeft Feyenoord een grondig DNA-onderzoek uitgevoerd om ook maar iedere overeenkomst met PIM Verbeek uit te sluiten... 

|
|
|
Haaglander Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - C Posts: 293 Reg.: 30 december 2006 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ik ben zeer content met deze trainer, een zeer nuchtere vent en een die een team echt beter kan maken en weet hoe je het spelletje moet spelen.
Gert-jan welkom in Rotterdam.....
Een toptrainer .... in spé.
Ben zeer blij met de komst van Verbeek.
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1106 Reg.: 4 november 2000 |
...hopelijk heeft Feyenoord een grondig DNA-onderzoek uitgevoerd om ook maar iedere overeenkomst met PIM Verbeek uit te sluiten... 
lachen.... maar Gert Jan is inderdaad een trainer van geen woorden maar daden..... eindelijk... de watjes kunnen hun borst nat maken.... wie verzaakt kan op de bank....
|
|
|
quote: Kermit schreef:
Als dit waar is, dan ken ik een paar profvoetballers die volgend jaar veel meer zweetdruppeltjes gaan krijgen dan ze tot nu to gewend zijn.
De zweep gaat er over .... no guts no glory!!!!
(...)
Nu snap ik ook waarom ze ergens anders willen gaan trainen; het oefenveld is te klein voor een lekkere duurloop 

[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 6 april 2008 10:47:14).]
|
|
|
Moon Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 692 Reg.: 20 augustus 2007 | Welkom Gert-jan!
Laat Luigi zweten tot dat die erbij neervalt!
Ik hoop op Jan de Jonge + van Gastel!
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 6 april 2008 10:48:36).]
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 1011 Reg.: 25 juni 2007 | Welkom Gertjan ,ik ben erg blij met je 
[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 6 april 2008 10:50:11).]
|
|
|
quote: willem07 schreef:
... niet meer dat angsthazenvoetbal in de kuip, maar er gewoon opklappen en pas loslaten als alle wil tot verzet uit de tegenstander is.
Schitterend .... 
|
|
|