Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Technische Staf en Bestuur
Gertjan Verbeek
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 100 »

Poster
Topic: Gertjan Verbeek 
wimpiejansen
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 6 april 2008 om 09:57:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede zaak! Nuchtere vent, goeie kop erop, eigenzinnig, zegt waar het op staat, en is inderdaad in staat een team neer te zetten dat wil en kan voetballen.

GertJan Welkom! Maak er wat moois van!

quote:
zwembad schreef:

zojuist op het nieuws van 9.00 bevestigd!!

Kan er wel mee leven. GvB speelt al 5 jaar goed voetbal bij Heerenveen met veel goals en goede resultaten.

1 minpunt is dat hij iedere seizoen slecht start!!

Dat heeft natuurlijk als belangrijkste oorzaak dat bij Heerenveen elke zomer zo'n beetje de belangrijkste spelers vertrekken. Toch weet hij steeds in vrij korte tijd zijn ploeg weer aan het voetballen te krijgen.

quote:
Hotschaap87 schreef:

Hij mag van mij half Heerenveen wel meenemen, een Sulejmani, Pranjic, Beerens..

Hij mag van mij ook gewoon zorgen dat de spelers die we al hebben gaan presteren naar hun vermogen.
Daar lijkt zijn kracht iig in te zitten.
Maar idd, een Sulejmani, een Pranjic, een Beerens zouden uiterst welkom zijn.
Zelfs een Sibon naast Makaay zou prima passen. Ik denk alleen dat ze in Heerenveen niet echt zitten te springen om hun betere spelers naar ons te sturen.

[Dit bericht is veranderd door wimpiejansen (op 6 april 2008 10:01:26).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DennisOos
Vedette

Uit: Delft
Reg.: 31 oktober 2004
Gepost op 6 april 2008 om 10:06:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

Goede zaak! Nuchtere vent, goeie kop erop, eigenzinnig, zegt waar het op staat, en is inderdaad in staat een team neer te zetten dat wil en kan voetballen.

GertJan Welkom! Maak er wat moois van!

(...)

Hij mag van mij ook gewoon zorgen dat de spelers die we al hebben gaan presteren naar hun vermogen.
Daar lijkt zijn kracht iig in te zitten.
Maar idd, een Sulejmani, een Pranjic, een Beerens zouden uiterst welkom zijn.
Zelfs een Sibon naast Makaay zou prima passen. Ik denk alleen dat ze in Heerenveen niet echt zitten te springen om hun betere spelers naar ons te sturen.
Financieël zullen deze spelers denk ik ook niet haalbaar zijn, maar Sulejmani zal voor op links al een goede versterking zijn...

Maar prima keuzen van FEYENOORD om met VERBEEK in zee te gaan!! Een trainer die er tenminste vol voor durft te gaan. Kwa technische staf zou ik een De Jonge toejuichen, maar ik vraag me af of hij assistent wil worden. VAN GASTEL zou een goede optie zijn, kent de club & doet goede dingen bij de jeugd....

Maar METGOD moet weg!! Leuke vent, maar geen toegevoegde waarde & hij heeft er nu lang zat bijgezeten!!
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 6 april 2008 om 10:07:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vroeger hadden we er eentje die zei: "Kein gelul, fussballen.."en nu hebben we er eentje die zegt "geen gelul, voetballen.." Eindelijk een trainer waar ik voor de volle 100% achter kan staan.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 6 april 2008 om 10:12:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Verbeek goed past bij onze mooie club.
Is eigenwijs, houdt van aanvallend voetbal en wil er hard voor werken.

Daarbij vind ik het bijzonder knap dat na het vertrek van Alves, Heerenveen er niet slechter op is geworden.

Dus veel succes GJV!!!

p.s. Hugo Borst en het nieuwe AD Sportwereld hebben dus niet de juiste bronnen!

[Dit bericht is veranderd door tufo (op 6 april 2008 10:23:00).]
 Help mods!
Pool: 329eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 6 april 2008 om 10:13:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een hele goeie zaak dit. Misschien dat ie Sulejmani inderdaad wel meeneemt .

Dit is een trainer die denkt vanuit de eigen kracht en naar voren speelt, ook bij een voorsprong. Luister naar niemand alleen naar zichzelf en daar heeft hij suxes mee.

En dat zal hij in De de komende jaren ook doen.
 Help mods!
Pool: 279eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.542,1 (daag uit)VoVo: 223e / - / 171eOpstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 6 april 2008 om 10:14:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

Vroeger hadden we er eentje die zei: "Kein gelul, fussballen.."en nu hebben we er eentje die zegt "geen gelul, voetballen.." Eindelijk een trainer waar ik voor de volle 100% achter kan staan.

Helemaal mee eens. De mentaliteit die hij uitstraalt moet elke Feyenoorder aanspreken, lijkt me en vertolkt uitstekend waar de club voor staat.

Gezien het moeilijke karakter van Verbeek was ik even bang dat voor de gemoedelijke Rutten gekozen zou worden maar proficiat voor Bosz. Opnieuw een toptransfer uit zijn koker.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
wimpiejansen
Vedette

Gepost op 6 april 2008 om 10:15:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DennisOos schreef:

(...)

Financieël zullen deze spelers denk ik ook niet haalbaar zijn, maar Sulejmani zal voor op links al een goede versterking zijn...

Maar prima keuzen van FEYENOORD om met VERBEEK in zee te gaan!! Een trainer die er tenminste vol voor durft te gaan. Kwa technische staf zou ik een De Jonge toejuichen, maar ik vraag me af of hij assistent wil worden. VAN GASTEL zou een goede optie zijn, kent de club & doet goede dingen bij de jeugd....

Maar METGOD moet weg!! Leuke vent, maar geen toegevoegde waarde & hij heeft er nu lang zat bijgezeten!!

Nou ben ik overigens erg benieuwd naar Verbeeks verklaring over zijn uitlatingen over Sulejmani, na de wedstrijd tegen 020.
Want dat hij toen al ver was met Feyenoord lijkt me duidelijk. Als mocht blijken dat ook Sulejmani naar de Kuip komt verdient Verbeek alleen daarom al een oprichtingscomité voor een standbeeld.
 Help mods!
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 6 april 2008 om 10:18:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

(...)

Nou ben ik overigens erg benieuwd naar Verbeeks verklaring over zijn uitlatingen over Sulejmani, na de wedstrijd tegen 020.
Want dat hij toen al ver was met Feyenoord lijkt me duidelijk. Als mocht blijken dat ook Sulejmani naar de Kuip komt verdient Verbeek alleen daarom al een oprichtingscomité voor een standbeeld.

Praat me bij, want dat heb ik gemist.

Overigens hoop ik voor de linkerkant meer op Pranjic.
 Help mods!
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 6 april 2008 om 10:19:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Staat nu ook op VI.nl
 Help mods!
Arjan23
Ballenjongen

Reg.: 29 april 2007
Gepost op 6 april 2008 om 10:20:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees ook net dat Verbeek Jan de Jonge en Hendrie Kruzen wil overhalen wel zown goed idee? Ik vind Jan de Jonge wel een goed idee maar Kruzen ik zie liever een Feyenoorder!

Verbeek WELKOM In Rotterdam!!!!!!
 Help mods!
j1908
Bankzitter

Uit: stiens frieland
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 10:22:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik ben er blij mee,het voetbal zal er een stuk aantrekkelijker van worden.Deze fase snel achter ons laten.

Help mods!
Pool: 442eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Patrick017
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 6 april 2008 om 10:23:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gertjan Verbeek is de nieuwe coach van Feyenoord
06/04/2008 10:01

Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De huidige coach van SC Heerenveen wordt maandag gepresenteerd door de Rotterdamse club.

Voor hoe lang Verbeek tekent bij Feyenoord, is VI.nl nog niet duidelijk. Waarschijnlijk signeert de 45-jarige coach een tweejarige verbintenis in De Kuip. Daarnaast zou hij proberen om Jan de Jonge of Hendrie Krüzen over te halen om assistent te worden. De Jonge is momenteel hofodcoach van De Graafschap, Krüzen zit als assistent op de bank bij Heracles.

Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen bij SC Heerenveen. Momenteel bezet de Friese club de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. En in de voorgaande drie seizoenen lukte het de trainer telkens om zich met zijn ploeg te plaatsen voor Europees voetbal.

Na dit seizoen moet Verbeek bij Heerenveen echter plaatsmaken voor Trond Sollied. De Noorse coach van AA Gent signeerde onlangs een contract bij de Friese club.

Bron: Vi.nl

(al doen ze net ofdat hun met het nieuws zijn gekomen terwijl het de telegraaf is).
 Help mods!
Pool: 361eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Gepost op 6 april 2008 om 10:24:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frankyboy schreef:

(...)

Praat me bij, want dat heb ik gemist.

Overigens hoop ik voor de linkerkant meer op Pranjic.

Verbeek blies na Heerenveen-020 de loftrompet over Sulejmani. En daarna vertelde hij dat als hij ajaks was het wel zou weten: Nu Sulejmani kopen voor 10 miljoen, en over 3 jaar verkopen voor 25 miljoen.

Zullen we dan zowel Pranjic als Sulejmani maar halen?
Dan hebben we een linkerflank van TOP-klasse, met de Cler, Pranjic en Sulejmani.
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 6 april 2008 om 10:26:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben zeer content met deze trainer, een zeer nuchtere vent en een die een team echt beter kan maken en weet hoe je het spelletje moet spelen.

Gert-jan welkom in Rotterdam.....
 Help mods!
Pool: 137eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
tufo
Vedette

Gepost op 6 april 2008 om 10:31:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

(...)

Verbeek blies na Heerenveen-020 de loftrompet over Sulejmani. En daarna vertelde hij dat als hij ajaks was het wel zou weten: Nu Sulejmani kopen voor 10 miljoen, en over 3 jaar verkopen voor 25 miljoen.

Zullen we dan zowel Pranjic als Sulejmani maar halen?
Dan hebben we een linkerflank van TOP-klasse, met de Cler, Pranjic en Sulejmani.

Ik denk dat Feyenoord Sulejmani al gekocht heeft en dat 020 niet het bedrag ervoor over had als wat Feyenoord betaald heeft.
 Help mods!
Pool: 329eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Martyn
Vedette

Reg.: 29 mei 1999
Gepost op 6 april 2008 om 10:37:45.       ICQ: 52964185      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is fantastisch nieuws, ik heb er opeens weer alle vertrouwen in. (Werd vorige week niet goed van het verhaal dat die uitgebluste Van Gaal naar Feyenoord zou komen.)

quote:
Arjan23 schreef:

Ik lees ook net dat Verbeek Jan de Jonge en Hendrie Kruzen wil overhalen wel zown goed idee? Ik vind Jan de Jonge wel een goed idee maar Kruzen ik zie liever een Feyenoorder!
Waar heb je dat gelezen? (Heb er zelf kennelijk overheen gelezen.)
In ieder geval kan ik het me niet voorstellen dat mister Heracles weg gaat bij die club. Bovendien, twee voormalige Heraclestrainers in de technische leiding van Feyenoord lijkt mij wel voldoende.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.477,1VoVo: -Opstelling: -
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 6 april 2008 om 10:37:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

...hopelijk heeft Feyenoord een grondig DNA-onderzoek uitgevoerd om ook maar iedere overeenkomst met PIM Verbeek uit te sluiten...
 Help mods!
Pool: 613eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalouless
Vedette

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 6 april 2008 om 10:38:53.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

Dat was puur omdat ie in de persconferentie naast Koster zat. Als ie tegen Feyenoord had gespeeld had ie net zo goed gezegd "Als ik Feyenoord was had ik het wel geweten". Hij verbaast zich er gewoon over dat topclubs hem nog niet gekocht hebben terwijl bv. Amrabat wel al is gekocht door PSV.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
tufo
Vedette

Gepost op 6 april 2008 om 10:40:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

...hopelijk heeft Feyenoord een grondig DNA-onderzoek uitgevoerd om ook maar iedere overeenkomst met PIM Verbeek uit te sluiten...

Help mods!
Haaglander
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 30 december 2006
Gepost op 6 april 2008 om 10:42:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Ik ben zeer content met deze trainer, een zeer nuchtere vent en een die een team echt beter kan maken en weet hoe je het spelletje moet spelen.

Gert-jan welkom in Rotterdam.....

Een toptrainer .... in spé.
Ben zeer blij met de komst van Verbeek.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Corleone
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 4 november 2000
Gepost op 6 april 2008 om 10:43:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

lachen.... maar Gert Jan is inderdaad een trainer van geen woorden maar daden..... eindelijk... de watjes kunnen hun borst nat maken.... wie verzaakt kan op de bank....
 Help mods!
Pool: 235eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Haaglander
Regelmatige invaller

Gepost op 6 april 2008 om 10:45:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

Als dit waar is, dan ken ik een paar profvoetballers die volgend jaar veel meer zweetdruppeltjes gaan krijgen dan ze tot nu to gewend zijn.

De zweep gaat er over .... no guts no glory!!!!

quote:

(...)
Nu snap ik ook waarom ze ergens anders willen gaan trainen; het oefenveld is te klein voor een lekkere duurloop

[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 6 april 2008 10:47:14).]
 Help mods!
Moon
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 6 april 2008 om 10:47:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welkom Gert-jan!

Laat Luigi zweten tot dat die erbij neervalt!
Ik hoop op Jan de Jonge + van Gastel!

[Dit bericht is veranderd door Moon (op 6 april 2008 10:48:36).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 6 april 2008 om 10:49:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welkom Gertjan ,ik ben erg blij met je

[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 6 april 2008 10:50:11).]
 Help mods!
Haaglander
Regelmatige invaller

Gepost op 6 april 2008 om 10:49:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

... niet meer dat angsthazenvoetbal in de kuip, maar er gewoon opklappen en pas loslaten als alle wil tot verzet uit de tegenstander is.
Schitterend ....
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk