Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Technische Staf en Bestuur
Gertjan Verbeek
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 100 »

Poster
Topic: Gertjan Verbeek 
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 14 april 2008 om 10:04:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Waarom wordt dan met de vinger naar Van Marwijk gewezen?
Als het dan toch aan de trainer ligt, en Verbeek is de kanjer waar velen hier over praten, dan heb je toch geen nieuwe spelers nodig?
Ik roep al het hele jaar dat deze selectie weinig voorstelt en dat de beste spelers uitgerekend die aankopen.
Er zit zo'n niveauverschil in aankopen als Van Bronckhorst en Makaay vergeleken met anderen.........

Aan het begin van dit seizoen hebben we deze discussie ook al eens gevoerd geloof ik
Ik verwachte in ieder geval geen prijzen met deze spelers. Wel in ieder geval meedoen om de prijzen (en dan niet de beker), gewoon simpele plaatsing voor de P.O. en dat spelers beter worden. En dat is allemaal niet gebeurd. Ik denk en hoop dat een Verbeek er een stuk meer uit kan halen. En ik denk dat daarom BVM wel kritiek verdient, leg mij maar uit wat zijn verdiensten zijn geweest dan.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 14 april 2008 om 10:15:01.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Aan het begin van dit seizoen hebben we deze discussie ook al eens gevoerd geloof ik
Ik verwachte in ieder geval geen prijzen met deze spelers. Wel in ieder geval meedoen om de prijzen (en dan niet de beker), gewoon simpele plaatsing voor de P.O. en dat spelers beter worden. En dat is allemaal niet gebeurd. Ik denk en hoop dat een Verbeek er een stuk meer uit kan halen. En ik denk dat daarom BVM wel kritiek verdient, leg mij maar uit wat zijn verdiensten zijn geweest dan.

Er zijn twee mogelijkheden, je wint prijzen of je wint geen prijzen.

Menigeen heeft het Van Marwijk kwalijk genomen dat hij met de huidige selectie geen prijs heeft gewonnen. Dat we niet meedoen voor de prijzen is onzin, want we hebben het hele seizoen meegedaan voor de playoffs en we zitten ook in de bekerfinale

Feitelijk heeft SMOLLIE dus gewoon gelijk. Als Verbeek met dezelfde selectie geen prijzen kan pakken presteert hij dus nauwelijks beter als coach als Van Marwijk. Met 3 a 4 gerichte versterkingen wint Van Marwijk ook heus wel een prijs hoor. Je moet wel een brein van een doperwt hebben wil je dat niet inzien.
 Help mods!
Pool: 234eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 14 april 2008 om 10:22:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is natuurlijk ook allemaal heel betrekkelijk. Speelt Heerenveen nou zo leuk aanvallend door Verbeek of heeft het te maken met de aanwezigheid van Pranjic, Sulejmani, Sibon en Beerens die perfect bij elkaar passen en elkaar aanvullen.

Is het vreemd dat v Marwijk zijn ploeg geen soepel aanvalsspel kan laten spelen omdat hij maar over 2 spitsen beschikt en 4 mensen die achter de spits moeten spelen?

Een verschil is natuurlijk wel dat Verbeek met Heerenveen de eerste seizoenshelft de tijd krijgt om nieuwe krachten als Sulejmani en Beerens in te passen, wat gepaard ging met veel verliespunten. Bij Feyenoord ligt dat toch wat moeilijker.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 14 april 2008 om 10:23:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Menigeen heeft het Van Marwijk kwalijk genomen dat hij met de huidige selectie geen prijs heeft gewonnen. Dat we niet meedoen voor de prijzen is onzin, want we hebben het hele seizoen meegedaan voor de playoffs en we zitten ook in de bekerfinale

Feitelijk heeft SMOLLIE dus gewoon gelijk. Als Verbeek met dezelfde selectie geen prijzen kan pakken presteert hij dus nauwelijks beter als coach als Van Marwijk. Met 3 a 4 gerichte versterkingen wint Van Marwijk ook heus wel een prijs hoor. Je moet wel een brein van een doperwt hebben wil je dat niet inzien.

Die dingen staan los van elkaar. Ook BVM zal met 3 of 4 aankopen meedoen om de prijzen, dat kan zelfs hij niet verpesten. Maar dan nog heeft BVM een wanprestatie geleverd. Spelers zijn alleen maar minder gaan spelen, geen enkel idee te zien op het veld, laf voetbal en de jan lul van de top 3. Ik ga er vanuit dat de meeste trainers in NL een betere prestatie hadden geleverd dan BVM. En dus is de kritiek terecht. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ons een titel zag pakken dit jaar. Maar wat een rampzalig jaar is dit geworden en wat een armoedig voetbal. Zal een lekker afscheid worden voor hem dit jaar als hij de P.O. niet haalt.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 14 april 2008 om 10:30:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Ik ga er vanuit dat de meeste trainers in NL een betere prestatie hadden geleverd dan BVM.

Ook daar kun je over discussieren. Als je naar PSV en ajax kijkt bijvoorbeeld dan zie je dat ze over 3 a 4 goede aanvallers beschikken waardoor ze in hele slechte wedstrijden, ik durf zelfs te stellen dat psv en ajax geen haar beter hebben gevoetbald dan Feyenoord, wel telkens het net vonden waar Feyenoord telkens afhankelijk was van Makaay of een ingeving van middenvelders Bruins en DeGuzman. Aanvallend was en is het natuurlijk volkomen ruk bij Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 14 april 2008 om 10:33:21.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Die dingen staan los van elkaar. Ook BVM zal met 3 of 4 aankopen meedoen om de prijzen, dat kan zelfs hij niet verpesten. Maar dan nog heeft BVM een wanprestatie geleverd. Spelers zijn alleen maar minder gaan spelen, geen enkel idee te zien op het veld, laf voetbal en de jan lul van de top 3. Ik ga er vanuit dat de meeste trainers in NL een betere prestatie hadden geleverd dan BVM. En dus is de kritiek terecht. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ons een titel zag pakken dit jaar. Maar wat een rampzalig jaar is dit geworden en wat een armoedig voetbal. Zal een lekker afscheid worden voor hem dit jaar als hij de P.O. niet haalt.

Ik zeg ook nergens dat de kritiek op Van Marwijk onterecht is.

Maar de mensen die het hardst roepen dat het allemaal aan Van Marwijk (en niet aan de selectie) lag dit seizoen en dat Verbeek een toptrainer is, zouden niet over versterkingen moeten praten. De selectie speelde immers geen rol, het was allemaal de schuld van de trainer. Zonder 'laffe' Bertje hadden we tot op de laatste dag immers meegedaan om de titel en aanvallend voetbal gespeeld.

Waarschijnlijk zien deze mensen langzaam maar zeker in dat het toch niet alléén aan Van Marwijk lag, maar dat we toch eigenlijk wel een smalle selectie hebben. En nu hun stokpaardje Verbeek binnen is komen ze erachter dat hun inhousdloos geschreeuw misschien wel gelogenstraft wordt, omdat ook Verbeek met deze selectie geen kampioen zal worden. Dus gaan ze nu maar roepen dat er toch echt een paar versterkingen bij moeten. Dit vind ik hypocrisie ten top.

Als je zegt: dit seizoen is een fiasco, en zowel het falen van Bert van Marwijk, als de smalle selectie is hier debet aan, dan mag je gaan roepen om versterkingen. Maar als je zegt: elke trainer had het beter gedaan met deze selectie (en beter presteren dan dit seizoen betekent dus het winnen van de beker en tot op het laatste moment meedoen om de titel), wees dan ook een kerel en blijf bij je standpunt en verberg je niet plotseling achter de smalle selectie, iets dat Van Marwijk nooit als excuus mocht gebruiken.
 Help mods!
Pool: 234eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 10:33:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Als we uiteindelijk toch de beker pakken, hebben weer eens een prijs te pakken; en daar het allemaal om...prijzen.
Dit is gewoon een waardeloze selectie waar totaal geen balans in zit, iets wat je de technische beleidsbepalers kunt aanrekenen.
Wie heb jij gisteren op zien staan, bij afwezigheid van de routiniers?
Ik heb één jongen gezien die het nog enigszins probeerde: Luigi Bruins.
En de rest?
Die liep als een kip zonder kop over het veld.
Het was één groot onsamenhangend geheel.
De Guzman wist volgens mij helemaal niet waar hij mee bezig was, zo geforceerd liep hij te ballen.
Het overgrote deel weet niet eens wat het uitvoert en dat voetbal een teamsport is.
Ik kan niets anders concluderen dat deze selectie totaal verkeerd is samengesteld.
Voetbaltactisch was Mols (ex-ADO!!!) gisteren de beste; dat zegt wel genoeg lijkt mij.
 Help mods!
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 14 april 2008 om 10:37:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Als we uiteindelijk toch de beker pakken, hebben weer eens een prijs te pakken; en daar het allemaal om...prijzen.
Dit is gewoon een waardeloze selectie waar totaal geen balans in zit, iets wat je de technische beleidsbepalers kunt aanrekenen.
En de rest?
De Guzman wist volgens mij helemaal niet waar hij mee bezig was, zo geforceerd liep hij te ballen.
Het overgrote deel weet niet eens wat het uitvoert en dat voetbal een teamsport is.Ik kan niets anders concluderen dat deze selectie totaal verkeerd is samengesteld.
Voetbaltactisch was Mols (ex-ADO!!!) gisteren de beste; dat zegt wel genoeg lijkt mij.

Hier is natuurlijk wel op te trainen, maar dan moet van Marwijk wel een bepaalde visie hebben.
 Help mods!
Pool: 329eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
DR
Internationale topspeler

Gepost op 14 april 2008 om 10:37:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
En de rest?
Het overgrote deel weet niet eens wat het uitvoert en dat voetbal een teamsport is.
Ik kan niets anders concluderen dat deze selectie totaal verkeerd is samengesteld.

We zullen het verschil zien volgend jaar. Ik ben ook benieuwd. In ieder geval is het 100% zeker dat BVM een zeer teleurstellend jaar heeft gebracht. Wat volgend jaar brengt, ik ben benieuwd.
 Help mods!
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 10:50:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

We zullen het verschil zien volgend jaar. Ik ben ook benieuwd. In ieder geval is het 100% zeker dat BVM een zeer teleurstellend jaar heeft gebracht. Wat volgend jaar brengt, ik ben benieuwd.

Feit is dat Feyenoord een zeer teleurstellend seizoen heeft gedraaid.
 Help mods!
Frank Mir
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 15:11:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Feit is dat Feyenoord een zeer teleurstellend seizoen heeft gedraaid.

Teleurstellend seizoen dat vind ik nog te vroeg. Aangezien we de beker nog kunnen winnen en de CL play-offs nog kunnen halen. Maar Bert heeft er zeker niet het maximale uit gehaald. Want ook dit Feyenoord kan veel beter dan het laat zien.
 Help mods!
Pool: 120eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: JanotaBattle-rating: 1.451,7VoVo: 643e / - / 228eOpstelling: 4-4-2
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 14 april 2008 om 15:13:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Teleurstellend seizoen dat vind ik nog te vroeg. Aangezien we de beker nog kunnen winnen en de CL play-offs nog kunnen halen. Maar Bert heeft er zeker niet het maximale uit gehaald. Want ook dit Feyenoord kan veel beter dan het laat zien.

Wat hebben we momenteel in godsnaam te zoeken in de play offs? Leuk zeg, een oorwassing van 020 krijgen. Je houdt ook van sm?
 Help mods!
Pool: 607eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 14 april 2008 om 15:23:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frankyboy schreef:

(...)

Ook daar kun je over discussieren. Als je naar PSV en ajax kijkt bijvoorbeeld dan zie je dat ze over 3 a 4 goede aanvallers beschikken waardoor ze in hele slechte wedstrijden, ik durf zelfs te stellen dat psv en ajax geen haar beter hebben gevoetbald dan Feyenoord, wel telkens het net vonden waar Feyenoord telkens afhankelijk was van Makaay of een ingeving van middenvelders Bruins en DeGuzman. Aanvallend was en is het natuurlijk volkomen ruk bij Feyenoord.

Je vergeet dat Van Marwijk in de pers eerst riep een verdediger te willen en later een verdedigende middenvelder. Elke andere trainer had geroepen om een aanvaller, zeker als je hele spel op Makaay is ingesteld, je loopt dan wel een heel erg groot risico als hij wegvalt. En daarnaast, zelfs een lbinde kon voelen dat er een enorm gat zit tussen middenveld en aanval, omdat er geen enkele creativiteit zichtbaar is om de spits te bereiken. Als je dan ziet dat je met Bruins en De Guzman twee heel creatieve spelers hebt, dan is het toch frappant dat alles zo voorspelbaar oogt. Je zou bijna denken dat dat komt doot het tactisch harnas dat de trainer oplegt; Bertje mantra "geduldig spelen, dat doelpunt komt toch wel".*

* Nou ja, had ie het toch half goed, dat doelpunt valt inderdaad altijd, helaas nooit aan de goede kant.
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 15:23:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Het is zeker een dramatisch seizoen. Als we een trainer hadden gehad die maar enigsinds verstand van voetbal had gehad waren we kampioen geweest. 020 en de boeren zijn dit seizoen onthutsend zwak en ik ben bang dat ze volgend seizoen weer sterker zullen zijn.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 14 april 2008 15:24:27).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 14 april 2008 om 15:29:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bosvelt wordt geen assistent bij Feyenoord

Korte tijd geleden werd de naam van Paul Bosvelt genoemd als mogelijke assistent van Gertjan Verbeek bij Feyenoord.

De oud-speler van de Rotterdammers beschikt echter niet over de juiste papieren om Verbeek te assisteren. "Dus dan wordt het een lastig verhaal," aldus Bosvelt tegenover Elf Voetbal.

Oren naar een functie bij Feyenoord heeft Bosvelt echter zeker. "In Rotterdam willen ze graag iemand met een Feyenoord-verleden binnenhalen. En aangezien ik nog steeds prima contact heb met Verbeek, wordt de link snel gemaakt. Het lijkt me zeker leuk om met Verbeek samen te werken."
 Help mods!
willem van Hanegem Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 14 april 2008 om 17:11:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

Beste Gertjan,

Kan je mij uitleggen wat iemand, die -in een cruciale fase in de competitie- tegen een degradatiekandidaat een 0-2 voorsprong uit handen geeft, bij Feyenoord heeft te zoeken als hoofdcoach?

groetjes,

ulligan

Hij wilde Feyenoord graag helpen, maar die uitgestoken hand heeft Feyenoord geweigerd (ik zie Heerenveen niet weer de helpende hand toesteken door van Excelsior te verliezen )
 Help mods!
Pool: 96eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 14 april 2008 om 18:36:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ik zeg ook nergens dat de kritiek op Van Marwijk onterecht is.

Maar de mensen die het hardst roepen dat het allemaal aan Van Marwijk (en niet aan de selectie) lag dit seizoen en dat Verbeek een toptrainer is, zouden niet over versterkingen moeten praten. De selectie speelde immers geen rol, het was allemaal de schuld van de trainer. Zonder 'laffe' Bertje hadden we tot op de laatste dag immers meegedaan om de titel en aanvallend voetbal gespeeld.

Waarschijnlijk zien deze mensen langzaam maar zeker in dat het toch niet alléén aan Van Marwijk lag, maar dat we toch eigenlijk wel een smalle selectie hebben. En nu hun stokpaardje Verbeek binnen is komen ze erachter dat hun inhousdloos geschreeuw misschien wel gelogenstraft wordt, omdat ook Verbeek met deze selectie geen kampioen zal worden. Dus gaan ze nu maar roepen dat er toch echt een paar versterkingen bij moeten. Dit vind ik hypocrisie ten top.

Als je zegt: dit seizoen is een fiasco, en zowel het falen van Bert van Marwijk, als de smalle selectie is hier debet aan, dan mag je gaan roepen om versterkingen. Maar als je zegt: elke trainer had het beter gedaan met deze selectie (en beter presteren dan dit seizoen betekent dus het winnen van de beker en tot op het laatste moment meedoen om de titel), wees dan ook een kerel en blijf bij je standpunt en verberg je niet plotseling achter de smalle selectie, iets dat Van Marwijk nooit als excuus mocht gebruiken.

Ik vind dit veel te zwart/wit gesteld. Van Marwijk heeft het echt waardeloos gedaan, daar kan niemand omheen. Dat laat de stand op de ranglijst zien en dat laat de hele tweede seizoenshelft zien. Er aan verbinden dat een ander de beker zou hebben moeten winnen en kampioen zou zijn geworden met deze selectie is niet realistisch en niet fair. Wat dan wel?

- Spelers zouden zich hebben ontwikkeld in plaats van slechter geworden
- Er was een basis gelegd voor doorontwikkeling in het volgende seizoen
- Contouren van een topelftal zouden zichtbaar worden
- er zouden automatismes zichtbaar geworden zijn
- creatieve spelers zouden ingezet zijn op posities waar ze het best renderen in plaats van de waterdragers
- De spelers zouden conditioneel top zijn
- er is een herkenbare speelwijze zichtbaar
- spelers zouden weten wat ze van elkaar kunnen verwachten
- verdediging zou goed neergezet zijn
- er is enige mate van zelfvertrouwen

Natuurlijk is de selectie smal, maar die is ook smal gemaakt. De spelers die richting het gewenste niveau gingen zijn uitgeleend.

Het moet toch te denken dat een team als NAC, dat in niet onbelangrijke mate draait op afdankers van ons in de competitie een stuk hoger is geeindigd? Ook met deze selectie had je veel meer mogen verwachten. Een Titel? Nee, dat is niet realistisch. Overwinningen bij degradatiekandidaten? Zeker wel, al blijft een incidentele zeperd altijd wel mogelijk. Punten bij subtoppers? Niet overal maar een paar gelijke spelen en wat overwinningen had best gekund.
Het puntentotaal had dan veel hoger uitgekomen. Tot welke positie dat geleid had, weet ik niet. Zeker in deze competitie waarbij de concurrentie zoveel punten overboord gegooid heeft is daar geen peil op te trekken. Maar de eerste vijf had niet alleen geen probleem mogen zijn, maar ook al weken geleden zeker moeten zijn.

[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 14 april 2008 18:38:24).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 14 april 2008 om 20:02:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
En de rest?

Je ziet het dus wel, je trekt alleen de verkeerde conclusies.
Dat er te weinig balans in de selectie zit mag duidelijk zijn. Dat is echter geen reden om de hele boel maar als een stelletje schroot af te schrijven, want dan zit je er compleet naast.

Trainers die wel hun vak verstaan kunnen in ieder geval een team neerzetten, kunnen wel duidelijk maken welke taken er door wie uitgevoerd dienen te worden, en hebben na 33 wedstrijden in de competitie een speelwijze (of zelfs meerdere) ingeslepen.
Bij ons is niets van dat alles te zien.
Gewoon omdat de onkunde regeert.

Ook jij ziet dat Bruins de kar wil trekken, en je weet waarschijnlijk ook wel dat hij dat ook kan.
Onze trainer loopt deze topper-in-spé al het hele seizoen te verkrachten. En als klap op de vuurpijl, in een cruciale wedstrijd waarin we ervaren krachten op het middenveld missen presteert van Marwijk het om de beste beschikbare middenvelder (Bruins) wederom op een eiland voorin te parkeren, en aan de veel minder ervaren Fer die rol te geven.
Wat dat betreft zijn het weer dezelfde stompzinnige blunders als toendertijd met van Persie.

En om even on-topic te gaan: Verbeek was waarschijnlijk geen kampioen geworden met deze selectie. Maar ik durf wel te beweren dat we lang zouden hebben meegedaan, dat we heel wat meer wedstrijden op Feyenoord-waardige wijze hadden volbracht en zeker dat onze talenten enkele stappen verder waren geweest dan ze op dit moment zijn.
Bovendien hadden we de deelname aan de CL-playoffs dan al weken lang in onze zak gehad, en hadden we vol vertrouwen de CL-playoffs in kunnen gaan.

En het allerbelangrijkste: We hadden met zijn allen met recht trots kunnen zijn op de manier waarop onze mooie club zich op het veld presenteerde.

Nu, op dit moment, is dat niets meer of minder dan beschamend. En daar ben ikzelf dood- en doodziek van.
Daar verandert een eventuele bekerwinst echt niks meer aan.

Bovendien zie ik het al gebeuren dat mensen zoals jij straks ook nog beginnen te roepen dat van Marwijk in zijn beide periodes bij Feyenoord toch maar mooi een prijs heeft gepakt.
Als wij die beker nog winnen, dan is dat ONDANKS BvM, net zoals toendertijd de Uefa-cup.

Hopelijk nog 2 potjes, dan zijn we verlost van dit verschrikkelijke puinvoetbal, en kunnen we uitkijken naar het moment dat een échte trainer met onze selectie aan de slag gaat.

[Dit bericht is veranderd door wimpiejansen (op 14 april 2008 20:05:01).]
 Help mods!
FR-Forever1908
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam-Noord
Reg.: 28 juli 2004
Gepost op 14 april 2008 om 20:58:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op het Heerenveen forum zijn ze dolblij dat ze af zijn van verbeek. Dat zal ook niet voor niets zijn lijkt me.
 Help mods!
Pool: 307eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.491,9VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 14 april 2008 om 21:01:21.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR-Forever1908 schreef:

Op het Heerenveen forum zijn ze dolblij dat ze af zijn van verbeek. Dat zal ook niet voor niets zijn lijkt me.

Dat zal wel komen omdat hij nu bij ons getekend heeft, ik had wel willen zien als hij nu nog geen club zou hebben. Dan hadden ze zeker gehoopt dat hij alsnog zou blijven.
 Help mods!
Pool: 514eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 313e / - / 325eOpstelling: 4-3-3
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 14 april 2008 om 21:02:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR-Forever1908 schreef:

Ze hebben de laatste weken dan ook een slecht Heerenveen gezien. Hopelijk zijn dit geen voortekenen voor zijn functioneren bij ons.
Met een 4-2 zeperd in het Kasteel na een 0-2 voorsprong zou ik ook niet blij zijn met de trainer.
 Help mods!
Pool: 18eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / - / 82eOpstelling: 4-4-2
bami
Lid 2e elftal

Uit: zevenhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 14 april 2008 om 21:30:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Met 3 a 4 gerichte versterkingen wint Van Marwijk ook heus wel een prijs hoor. Je moet wel een brein van een doperwt hebben wil je dat niet inzien.

De technishe staf vertelde ons dat die aankopen kwamen in de naam van Makaay/Hofland/De Cler/landzaat.
de enige die mij werkelijk heeft overtuigd is de Cler.
Gio heeft onzichtbaar werk gedaan,maar had ik meer van verwacht. Landzaat heeft het ook (nog) niet laten zien.
Hofland komt zo langzamerhand weer terug op niveau. en de rest is niet meer dan een suptopper dus reorganiseren met verbeek.
Overigens is Timmer een held.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mdv_32
Basisspeler

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 14 april 2008 om 21:40:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR-Forever1908 schreef:

volgend jaar na een potje of 10 met Sollied piepen ze wel anders
 Help mods!
Pool: 760eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 14 april 2008 om 21:48:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Ze hebben de laatste weken dan ook een slecht Heerenveen gezien. Hopelijk zijn dit geen voortekenen voor zijn functioneren bij ons.
Met een 4-2 zeperd in het Kasteel na een 0-2 voorsprong zou ik ook niet blij zijn met de trainer.

Maar dat lag natuurlijk niet aan de trainer, maar aan dat stelletje lamzakken van spelers...
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 14 april 2008 om 21:59:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ik had deze post over het hoofd gezien. Maar ik kan je op een briefje geven dat Bert van Marwijk met de selectie van, zeg Manchester United, ook geen kampioen van Nederland geworden zou zijn. Daarvoor ontbreekt het Van Marwijk eenvoudigweg aan tactisch vernuft.
 Help mods!
Pool: 18eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / - / 82eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk