Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Technische Staf en Bestuur
Gertjan Verbeek
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 100 »

Poster
Topic: Gertjan Verbeek 
ago
Jeugdspeler

Uit: joure
Vak: -
Reg.: 24 april 2007
Gepost op 13 april 2008 om 19:21:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop voor Feyenoord dat Verbeek er meer van bakt dan bij SC Heerenveen.

Er zijn hem dit jaar 3 doelstellingen opgelegd.
...en zoals het nu lijkt haalt hij er geen één, en dat is wel heel erg triest met het materiaal wat hem ter beschikking staat bij SC Heerenveen.

Doelstelling 1: Overwinteren in Europa - Hopeloos gefaald.
Doelstelling 2: Halve finale beker - Hopeloos gefaald.
Doelstelling 3: Eindigen bij de eerste 5 - Wordt heel moeilijk

Kortom: Heeft Feyenoord wel de gewenste Toptrainer binnengehaald.

Hopen op betere tijden.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 13 april 2008 om 19:24:51.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

...en zoals het nu lijkt haalt hij er geen één, en dat is wel heel erg triest met het materiaal wat hem ter beschikking staat bij SC Heerenveen.

Hopen op betere tijden.

Hahaha, ik wist dat dit zou komen. Gaan we Verbeek afmaken voordat hij ook maar 1 training heeft geleid?
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.462,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 13 april 2008 om 19:26:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerenveen wint gewoon volgende weke van Excelsior thuis dus voor Verbeek is er niks aan de hand. Ik denk dat hij met veel meer bedenkingen naar zijn toekomstige club kijkt.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 13 april 2008 om 19:43:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Heerenveen wint gewoon volgende weke van Excelsior thuis dus voor Verbeek is er niks aan de hand. Ik denk dat hij met veel meer bedenkingen naar zijn toekomstige club kijkt.

Gewoon? Lijkt voor de hand te liggen maar Heerenveen verliest ook zijn onverwachte wedstrijdjes. Vrij "knullig" wordt er tenslotte ook bij Sparta verloren.

En voor wat de bedenkingen van zijn nieuwe club valt wel mee natuurlijk. Het had voor hem leuk geweest als zijn nieuwe club CL zou spelen maar zelfs wanneer Feyenoord nu een plekje bij de eerste 5 zou hebben behaald dan nog zou het zeer de vraag zijn of daar ook een CL ticket uit zou voortvloeien.

Dan nog heeft Verbeek niets te klagen want hij krijgt tot zijn beschikking een elftal van kwalitatief sterke spelers waar hij er nog een paar aan mag toevoegen. Los van de huidige malaisse treedt Verbeek aan in een voor Feyenoord begrippen ongewoon luxe positie. Dat is gewoon een feit. De laatste 20 jaar hebben trainers, op een enkele uitzondering na, het moeten zien te redden zonder geld en vrij mager spelersmateriaal.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 13 april 2008 om 19:47:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frankyboy schreef:

(...)

Gewoon? Lijkt voor de hand te liggen maar Heerenveen verliest ook zijn onverwachte wedstrijdjes. Vrij "knullig" wordt er tenslotte ook bij Sparta verloren.

En voor wat de bedenkingen van zijn nieuwe club valt wel mee natuurlijk. Het had voor hem leuk geweest als zijn nieuwe club CL zou spelen maar zelfs wanneer Feyenoord nu een plekje bij de eerste 5 zou hebben behaald dan nog zou het zeer de vraag zijn of daar ook een CL ticket uit zou voortvloeien.

Dan nog heeft Verbeek niets te klagen want hij krijgt tot zijn beschikking een elftal van kwalitatief sterke spelers waar hij er nog een paar aan mag toevoegen. Los van de huidige malaisse treedt Verbeek aan in een voor Feyenoord begrippen ongewoon luxe positie. Dat is gewoon een feit. De laatste 20 jaar hebben trainers, op een enkele uitzondering na, het moeten zien te redden zonder geld en vrij mager spelersmateriaal.

Als Feyenoord het gehele seizoen gewoon naar zijn huidige mogelijkheden had gevoetbald waren we wellicht zelfs kampieon geworden. Of we hadden via de play/offs gewoon een CL plek kunnen veilig stellen.

Het scheelt nogal wat of je je begroting naar UEFA/cup of CL maatstaven mag vaststellen.
 Help mods!
ago
Jeugdspeler

Uit: joure
Reg.: 24 april 2007
Gepost op 13 april 2008 om 19:56:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Zo gemakkelijk zal dat niet gaan, aangezien Verbeek nog nooit een ploeg scherp heeft kunnen maken voor een belangrijke wedstrijd.
Bij SC Heerenveen is al lang bekend dat als het erop aan komt Verbeek de ploeg niet op scherp kan krijgen.
Dat is mede een reden voor het SC Heerenveen bestuur om hem te laten gaan.
Ik hoop dat hij het bij Feyenoord wat dat betreft beter gaat doen.

Het is al 2 jaar NET NIET.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 13 april 2008 om 19:58:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

(...)

Zo gemakkelijk zal dat niet gaan, aangezien Verbeek nog nooit een ploeg scherp heeft kunnen maken voor een belangrijke wedstrijd.
Bij SC Heerenveen is al lang bekend dat als het erop aan komt Verbeek de ploeg niet op scherp kan krijgen.

Het is bij ons al dik 10 jaar NET NIET.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 13 april 2008 om 20:02:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kiprich66 schreef:

(...)

Nee hoor, het is al jaren totaal niet.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
frankyboy
Vedette

Gepost op 13 april 2008 om 20:03:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We moeten de eigen kwaliteiten ook weer niet overschatten. PSV en ajax beschikken over iets betere en evenwichtigere selecties. Maar dat houdt dus in dat je minstens derde had moeten worden en zeker kanshebber voor een CL ticket. Ik ben het er volkomen mee eens dat er wanprestatie geleverd is met dit elftal.
 Help mods!
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 13 april 2008 om 20:12:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

QUOTE]ago schreef:

Hopen op betere tijden.
hij heeft er zelf voor gezorgd dat die doelstellingen zo hoog zijn.Dus zo slecht is ie toch ook niet.En bij mij telt het voetballende aspect ook en daarmee gaan we denk ik met Verbeek HEEL veel vooruit
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
frankyboy
Vedette

Gepost op 13 april 2008 om 20:28:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kiprich66 schreef:

(...)

Die UEFA cup niet vergeten he? In deze moeilijke tijden wil ik er nog weleens op teren.

Nog even en het is het enige noemenswaardige wat een Nederlandse club in 20 jaar op internationaal gebied heeft gepresteerd.

Je ziet, ik ben uitermate positief en chauvinistisch ingesteld.
 Help mods!
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 13 april 2008 om 21:27:35.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Hahaha, ik wist dat dit zou komen. Gaan we Verbeek afmaken voordat hij ook maar 1 training heeft geleid?

Azijn pissers zullen er altijd zijn
 Help mods!
Fabio C.
Vaste waarde in elftal

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 14 april 2008 om 00:20:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Nee hoor, het is al jaren totaal niet.

Inderdaad, net niet is toch iets teveel eer helaas.

De laatste keer dat we tot een paar wedstrijden voor tijd meededen om de titel is ondertussen al weer een hele tijd geleden.

Hoop dat Verbeek het goed gaat doen, maar kijk nog steeds met veel angst naar het verdedigende plaatje. Ik zie hem bij Heerenveen mooi voetbal spelen en aanvallend loopt het lekker, maar als ik zie hoeveel tegendoelpunten Heerenveen de laatste tijd weer krijgt ben ik daar toch een beetje angstig voor.

Achja hoe je het ook wendt of keert, het zal mij verbazen als Verbeek het slechter doet dan Bert nu. Helaas is mijn (en velen met mij) slechte gevoel over BvM aan het begin van het seizoen alleen maar bevestigd en versterkt. Ben de knvb in ieder geval dankbaar dat ze ons van hem verlost hebben, om in ieder geval weer hoop te geven op een beter volgend seizoen
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 14 april 2008 om 02:08:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

(...)

Bij Feyenoord is inderdaat al 10 jaar net niet, en daarbij komt nog dat ik vindt dat Heerenveen al jaren beter speelt dan onze club Feyenoord.
 Help mods!
Pool: 406eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: van BronckhorstBattle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: 729e / - / 556eOpstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 14 april 2008 om 08:30:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beste Gert-Jan,
Ben je een beetje bijgekomen van gisteren? Gekkenhuis daar tussen de ruïnes op Spangen zeg! Ik weet niet of je al de kans hebt gehad om de wedstrijd van Feyenoord te kijken, maar bespaar je de moeite. Het is eigenlijk heel simpel, maar dat had jij natuurlijk allang gezien. Zal ik toch nog even herhalen?
- Theo Lucius komt tekort voor het middenveld, zeker in het centrum hoort hij niet thuis. Rechtsback kan nog net, maar ook liever niet.
-Ekramy is een man van een boel woorden, en nog steeds maar heel weinig daden. Ik hoop dat hij nog voordat jij begint in de Kuip weg is, anders weet je denk ik zelf wel wat je te doen staat.
- Doe er alles aan om Danny Buijs buiten je elftal te houden. Punt.
Ik geef toe dat ik maar weinig kaas gegeten heb van tactiek enzo, zelf train ik de F1 van mijn oude amateurcluppie en dat is natuurlijk niet te vergelijken met een club als Feyenoord. Maar bij mij staat de beste voetballer wél centraal. En wij hebben afgelopen weekend wél gewonnen. Zo moeilijk is dat niet hoor.
Heel veel succes volgend seizoen, Gert-Jan. Ik hoop dat je ervoor kan zorgen dat ik dit seizoen snel kan vergeten...

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 14 april 2008 08:31:52).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 14 april 2008 om 08:42:43.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beste Gertjan,

Kan je mij uitleggen wat iemand, die -in een cruciale fase in de competitie- tegen een degradatiekandidaat een 0-2 voorsprong uit handen geeft, bij Feyenoord heeft te zoeken als hoofdcoach?

groetjes,

ulligan
 Help mods!
Pool: 234eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 14 april 2008 om 08:44:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Da's ook een hele goeie vraag...

Daarom dacht ik; misschien moet ik hem een aantal goeie tips geven met betrekking tot volgend jaar...
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 14 april 2008 om 08:46:16.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De vraag is of ze in Jubbega internet hebben, zodat GJV ons ook zelf van repliek kan dienen
 Help mods!
Pool: 234eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
M
Basisspeler

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 11 augustus 2006
Gepost op 14 april 2008 om 08:47:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Ja en zeker als hij Timmern direkt tweede of derde doelman maakt. Dan scoort hij bij mij direct punten.

keepers en Heerenveen. Daar begint ook een belangrijk probleem van de Heerenveense verdediging.

die V/d Bussche keept of geweldig of hij bakt er helemaal niets van. En nu zit ie ook mentaal in de knoop en staat v. Dijk op de goal. Lijkt een beetje op die Belg. soms geweldig, soms helemaal niets. Toch gek dat Heerenveen de afgelopen jaren niets met dit latente keeprsprobleem gedaan heeft.
Overigens vind ik de verdediging van Heerenveen ook niet altijd even goed staan, met name oud-Feyenoorder Zuiverloon kost de ploeg punten. Ook snap ik niet dat dingsdag in verband wordt/werd gebracht met 020. Modale verdediger, (die overigens bij ons zo in de basis kan).
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 08:49:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

Beste Gertjan,

Kan je mij uitleggen wat iemand, die -in een cruciale fase in de competitie- tegen een degradatiekandidaat een 0-2 voorsprong uit handen geeft, bij Feyenoord heeft te zoeken als hoofdcoach?

groetjes,

ulligan

Tja dit is makkelijk lullen. De heer Polak had er al afgemoeten en de strafschop voor de 3-2 was zeer twijfelachtig.

Maar goed, maak je niet druk.. De jongens van Heerenveen zullen een extra rondje moeten lopen maak je maar niet druk
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 09:20:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb zo'n gevoel dat Verbeek wel bij Feyenoord past: 2-0 voor bij rust en 4-2 verliezen
Nee, dat zit wel goed
 Help mods!
Elphinstone
Meervoudig international

Reg.: 23 april 2005
Gepost op 14 april 2008 om 09:43:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

Hopen op betere tijden.

Heel mooi natuurlijk, die doelstellingen, maar na de hele soap rond het vertrek van Alves was al duidelijk dat minimaal doelstelling 1 lastig zou worden. Verder heeft Heerenveen een goede mogelijkheid om doelstelling 3 te realiseren, en dat terwijl de ploeg na de Alves soap in het rechterrijte stond. In tegenstelling tot Feyenoord heeft Heerenveen wel progressie gemaakt gedurende het seizoen, terwijl het in tegenstelling tot Feyenoord uitermate negatief aan het seizoen begon, en ook geen ex-international kon aantrekken in de winterstop. Blijft over het niet halen van de halve finale van de beker, en de nogal knullige manier waarop Heerenveen in Europe werd uitgeschakeld.

Het blijft natuurlijk afwachten hoe Verbeek het bij Feyenoord gaat doen, maar ik heb wel de indruk dat hij ten opzichte van Van Marwijk een verbetering is.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
frankyboy
Vedette

Gepost op 14 april 2008 om 09:51:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elphinstone schreef:

Het blijft natuurlijk afwachten hoe Verbeek het bij Feyenoord gaat doen, maar ik heb wel de indruk dat hij ten opzichte van Van Marwijk een verbetering is.

Volgend jaar gaat het altijd beter, dat geloof, daar ben je Feyenoorder voor tenslotte.

Soms heb ik weleens de indruk dat we de beste trainer en de beste spelers kunnen aanstellen, zodra het Feyenoord shirt omgaat dan gaat het fout.

Feyenoord en de vloek van de Joodse Zigeuner of zoiets.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 14 april 2008 om 09:55:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zolang er niet 3 of 4 basisspelers bijkomen doen we ook volgend jaar niet mee om de prijzen, met of zonder Verbeek.
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 14 april 2008 om 10:00:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Zolang er niet 3 of 4 basisspelers bijkomen doen we ook volgend jaar niet mee om de prijzen, met of zonder Verbeek.

Waarom wordt dan met de vinger naar Van Marwijk gewezen?
Als het dan toch aan de trainer ligt, en Verbeek is de kanjer waar velen hier over praten, dan heb je toch geen nieuwe spelers nodig?
Ik roep al het hele jaar dat deze selectie weinig voorstelt en dat de beste spelers uitgerekend die aankopen.
Er zit zo'n niveauverschil in aankopen als Van Bronckhorst en Makaay vergeleken met anderen.........
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk