| Poster | | Topic: Gertjan Verbeek |  |
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4512 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: Thedge schreef:
Wat een trieste drol is het ook!
pfff, De pot verwijt de ketel ! Waarom ben je eigenlijk Feyenoord supporter... Of nee, noem je je zo ? Je loopt alles en iedereen af te vallen binnen Feyenoord...
Vind dat Verbeek dit juist heel goed aanpakt ! Zoiets doe je binnenskamers en niet in de Media. Als ie dat gedaan zou hebben zouden jullie (lees: De klaagbakken) daar weer wat over te zeiken hebben !
We moeten het gewoon doen met deze trainer, staff en spelersmateriaal .. Hoe teleurgesteld je ook ben in de afgelopen periode.. Support je club !!
|
|
|
In hart en nieren! Geselecteerd voor Oranje
Uit: Beverwijk Vak: - Posts: 474 Reg.: 27 augustus 2006 |
quote: Happel schreef:
(...) Hangt je verstand tussen je benen?
Wat wil je dan? Dat Verbeek gaat zeggen dat De Guzman het verdient om 10 wedstrijden geschorst te worden?
LOL 
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1915 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: Happel schreef:
(...) Hangt je verstand tussen je benen?
Wat wil je dan? Dat Verbeek gaat zeggen dat De Guzman het verdient om 10 wedstrijden geschorst te worden?
Daar zou ik meer respect voor hebben dan voor het feit dat hij nu de boel goed probeert te praten. Laat Verbeek gewoon maar een statement maken tegen dit soort idiote overtredingen, dat kan de ploeg alleen maar ten goede komen.
Maar goed, Verbeek staat daar niet alleen in als je ziet hoe de acties van Davids, Sneijder en Perez destijds bij Ajax door de mantel der liefde werden bedekt. Het zijn beschamende vertoningen. Niet alleen voetballers maar ook trainers zouden zich moeten beseffen dat ze een voorbeeldfunctie hebben.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12010 Reg.: 13 maart 2002 | Ik vind dat een trainer zich geheel moet onthouden van commentaar in dit soort situaties. In ieder geval naar buiten toe.
Het is aan de scheidsrechter de overtreding te zien en deze naar behoren te sanctioneren en te rapporteren en het is aan de tuchtcommissie, eventueel na het horen van de speler en getuigen, de strafmaat te bepalen of te komen tot vrijspraak.
Van het horen van de speler en getuigen is afgezien zodat de uitspraak van de tuchtcommissie bindend is.
Verbeek moet nu dus helemaal zijn mond houden en gewoon genoegen nemen met het feit dat hij 4 wedstrijden zonder De Guzman zit.
Of er moet alsnog overgegaan worden tot een protest. Ook dan is het beter dat je je eventuele commentaar als trainer of als speler binnenshuis houdt.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14417 Reg.: 1 augustus 2004 | GJV is niet te benijden.... 
|
|
|
ForeverFeyenoord Internationale topspeler
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1376 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
GJV is niet te benijden.... 
Dat zul je deze trainer denk ik niet snel horen zeggen. Belangrijkste is dat hij de komende tijd intern de rust weet te bewaren. Want net als ieder ander heb ik er dan wel mijn mening over, Feyenoord wordt er niet wijzer van wanneer ze net als sommigen hier gaan doem denken of gaan somberen over hoe kut het wel niet gaat met de club.
Verbeek heeft gewoon even de tijd nodig om aan de selectie te bouwen zodat er dalijk een elftal (selectie) staat die bij Feyenoord hoort.
Bij zijn vorige werknemers heeft hij de afgelopen jaren niet voor niets aansprekende resultaten neer gezet.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2036 Reg.: 4 april 2002 |
quote: De Sigaar schreef:
Ik vind dat een trainer zich geheel moet onthouden van commentaar in dit soort situaties. In ieder geval naar buiten toe.
Het is aan de scheidsrechter de overtreding te zien en deze naar behoren te sanctioneren en te rapporteren en het is aan de tuchtcommissie, eventueel na het horen van de speler en getuigen, de strafmaat te bepalen of te komen tot vrijspraak.
Van het horen van de speler en getuigen is afgezien zodat de uitspraak van de tuchtcommissie bindend is.
Verbeek moet nu dus helemaal zijn mond houden en gewoon genoegen nemen met het feit dat hij 4 wedstrijden zonder De Guzman zit.
Of er moet alsnog overgegaan worden tot een protest. Ook dan is het beter dat je je eventuele commentaar als trainer of als speler binnenshuis houdt.
Het verbaast me dat Verbeek een standpunt verdedigt dat helemaal niet te verdedigen valt. Van een nuchtere man als hij zou je toch wel een objectiever standpunt verwacht hebben. Dus of hij zegt dat hij de rode kaart terecht vond met commentaar op de aantal wedstrijden schorsing of hij zegt niets en geeft De Guzman achter de schermen op zn klote.
Deze reactie zal De Guzman waarschijnlijk wel tot steun zijn maar het maakt Verbeek er bepaald niet geloofwaardiger op.
Overigens steun ik de beste man voor de volle 100%, ik heb alle vertrouwen in zijn capaciteiten als trainer.
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1634 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Het verbaast me dat Verbeek een standpunt verdedigt dat helemaal niet te verdedigen valt. Van een nuchtere man als hij zou je toch wel een objectiever standpunt verwacht hebben. Dus of hij zegt dat hij de rode kaart terecht vond met commentaar op de aantal wedstrijden schorsing of hij zegt niets en geeft De Guzman achter de schermen op zn klote.
Deze reactie zal De Guzman waarschijnlijk wel tot steun zijn maar het maakt Verbeek er bepaald niet geloofwaardiger op.
Overigens steun ik de beste man voor de volle 100%, ik heb alle vertrouwen in zijn capaciteiten als trainer.
Verbeek is geen analist van Studio Sport, maar trainer van Feyenoord. Hij moet dus gewoon doen wat het beste is voor Feyenoord en als dat het vrij lullen van een speler is, so be it. Als ze een objectief oordeel willen moeten ze maar naar de beelden kijken.
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 995 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: willem07 schreef:
(...)
Verbeek is geen analist van Studio Sport, maar trainer van Feyenoord. Hij moet dus gewoon doen wat het beste is voor Feyenoord en als dat het vrij lullen van een speler is, so be it. Als ze een objectief oordeel willen moeten ze maar naar de beelden kijken.
De trainer van een club als Feyenoord moet dit soort gasten eens haarfijn vertellen hoe ze door dit soort acties hun teamgenoten en hun publiek duperen. Zo kunnen we wedstrijden met elf man uitvoetballen en punten binnenhalen. Dat is goed voor Feyenoord.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4618 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
De trainer van een club als Feyenoord moet dit soort gasten eens haarfijn vertellen hoe ze door dit soort acties hun teamgenoten en hun publiek duperen. Zo kunnen we wedstrijden met elf man uitvoetballen en punten binnenhalen. Dat is goed voor Feyenoord.
Ps De Guzman zelf is accoord met die schorsing gegaan. In landen als Duitsland , Italie bepaalt de club dat. Speler hebben wel erg veel te zeggen. En waarom zou een trainer niet in de pers mogen aangeven dat de speler goed fout zat , desnoods na uitspraak van de tuchtcommissie. Daarom had hij beter een zondag geen commenteer kunnen geven. Ik wil die "schijnheiligheid" ook gerust aan onervarenheid in het omgaan met de media zien als trainer van een grote club die nu eenmaal in de schijnwerpers staat. Voer voor vd Zwam .
Wat ik wel verwacht is dat er qua instelling een ander elftal staat. En geen laffe taktiek meer tegen clubs uit het rechterrijtje ! Dus ik heb er zeker nog wel vetrouwen in. 
Beschermen is duidelijk ook en publiek aangeven wat er mis is, zeker met een speler die en bijna 3 jaar meeloopt en de indruk wekt dat ie Jezus. is .
Zachte heelmeesters makem stinkende wonden.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 2 september 2008 19:11:52).]
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4443 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: willem07 schreef:
(...)
Inderdaad. Verbeek moet zijn spelers gewoon beschermen, in plaats van af te vallen in de pers. Ik geloof ook best dat het de intentie was van De Guzman om zich los te rukken, maar de manier waarop hij dat deed was natuurlijk stom en ook volledig terecht bestraft.
Dit is ook ongetwijfeld binnenskamers besproken met de betrokkenen, en De Guzman snapt zelf ook wel dat het niet slim was. Het heeft geen enkel nut om De Guzman publiekelijk af te branden. Verbeek heeft trouwens alleen gezegd dat hij hoopt op vrijspraak. Ik snap niet wat daar raar aan is.
[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 2 september 2008 19:09:07).]
|
|
|
John van Loen Aanstormend talent
Uit: Woerden Vak: - Posts: 127 Reg.: 8 februari 2005 |
quote: ulligan schreef:
(...)
Inderdaad. Verbeek moet zijn spelers gewoon beschermen, in plaats van af te vallen in de pers. Ik geloof ook best dat het de intentie was van De Guzman om zich los te rukken, maar de manier waarop hij dat deed was natuurlijk stom en ook volledig terecht bestraft.
Dit is ook ongetwijfeld binnenskamers besproken met de betrokkenen, en De Guzman snapt zelf ook wel dat het niet slim was. Het heeft geen enkel nut om De Guzman publiekelijk af te branden. Verbeek heeft trouwens alleen gezegd dat hij hoopt op vrijspraak. Ik snap niet wat daar raar aan is.
punt is ook dat jona niet naar zn tegenstander keek toen hij met zn arm naar achteren zwaaide (net zoals amrabat dat vaak doet). nu had hij de pech dat hij vol in het gezicht sloeg (bij amrabat gaat t tot nu toe steeds net mis). Hij schrok daarvan aangezien hij hoopte niet vol in zn gezicht te slaan. Dus als je zonder te kijken naar achteren slaat met je arm dan is de straf als volgt.
- raak je je tegenstander dan is het rood.
- raak je hem niet dan is het helemaal niks.
terwijl de overtreding precies hetzelfde is. 
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2233 Reg.: 27 mei 2007 | Het is leuk om op het forum bezig te zijn, maar soms is het ook wel wat overdreven hoor.
Bij elke gebeurtenis zie je vaak van die overtrokken reactie's.
Verbeek zeg iets en veel mensen vallen daar dan meteen weer over terwijl ik denk waar hebben jullie het nou eigenlijk over.
Een beetje relativeren zou ik wel hier wel eens op zijn plaats vinden.
Maar goed, dit is mijn mening. 
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4530 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Bestlander schreef:
Het is leuk om op het forum bezig te zijn, maar soms is het ook wel wat overdreven hoor.
Verbeek zeg iets en veel mensen vallen daar dan meteen weer over terwijl ik denk waar hebben jullie het nou eigenlijk over.
Je hebt gelijk Bestlander. Trainer van Feyenoord zijn is een hondebaan als het tegen zit.
quote: aliendwurf schreef:
GJV is niet te benijden.... 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4443 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Bestlander schreef:
Het is leuk om op het forum bezig te zijn, maar soms is het ook wel wat overdreven hoor.
Daar is een forum voor Bestlander. Iedereen mag zijn mening geven! Ook als jij het overtrokken vindt.
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1314 Reg.: 16 augustus 2006 | |
|