Feyenoord Netwerk
maandag 27 maart 2017 - 16:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Eredivisie & Jupiler League » ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 63 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »

HR

danall
Crack

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 april 2009

quote:HR
aliendwurf schreef:

en dan heb je er bij ons tussen zitten die op Willem lopen te zeiken.

volkomen onterecht overigens...en moet je zien hoe je het ook kunt treffen. :B
HR
Nu ga je te ver, aliendwurf, De Kromme met die doos te vergelijken.
HRHR
HR

Duvel
Crack

Uit: Poortugaal
Vak: Olympiatribune - C
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 augustus 2010

Willem heeft humor, ik denk dat die Sjakie Harry Mens in z'n bek zou spugen als Harry zegt ik hoop dat Ajax verliest.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2017 om 01:11:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

JACK schreef:

:D :D :D
HR
hahaha, dit is echt lachen man. Je moet er even tegen kunnen, maar dit zou zo zo'n stukje van Spaan en vermegen kunnen zijn, of Michiel Romein.
Krijgt 5 minuten podium. Als hij er eens een keer iets van zou zeggen, vooruit, maar hij heeft het maar over één ding.

Sjakimero.
HR
HR

Dr. Lecter
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000

Heerlijk filmpie weer.
Geniet er elke week van. Ben ook blij dat ie hier
een soort cultheld in negatieve zin is geworden hahahaha.
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

Ik mag sjakie wel :B

Is gewoon een oerajacied die totaal niet tegen zijn verlies kan. Wij hadden vroeger Gerard Cox, strooide precies dezelfde soort teksten altijd in de Feyenoordkrant :B

En wie mag Cox nu niet? Heeerlijke man ook. En altijd was ik ht met hem eens. Dit zijn mensen wanneer ht met hun club niet loopt er allerlei complotttheorien worden verzonnen. Stiekum zijn wij gewoon hetzelfde van binnen.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

E.C schreef:

Is gewoon een oerajacied die totaal niet tegen zijn verlies kan. Wij hadden vroeger Gerard Cox, strooide precies dezelfde soort teksten altijd in de Feyenoordkrant :B

En wie mag Cox nu niet? Heeerlijke man ook. En altijd was ik ht met hem eens. Dit zijn mensen wanneer ht met hun club niet loopt er allerlei complotttheorien worden verzonnen. Stiekum zijn wij gewoon hetzelfde van binnen.
HR
Sjakie is geen heerlijke man en er is bijna niemand in al die jaren hier die zo knsloos als Swart.
HR
HR

WANBELEID
Icoon

Uit: ermate Teleurstellend
Reg.: 22 juni 2007

Je zou ermee getrouwd zijn...
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

Laatste man schreef:

(...)

Sjakie is geen heerlijke man en er is bijna niemand in al die jaren hier die zo knsloos als Swart.
HR
Je kan "weer" niet goed begrijpelijk lezen zie ik. Ik zeg nergens over sjakie een heerlijke man. Dat zeg ik over Gerard Cox. En sjakie mag ik wel. Voor de rest niet zo verschrikkelijk kinderachtig doen. Jij hebt zo vaak hier de grote calimero uitgehangen. Dan kan ht wel en wanneer een ander ht doet van een andere club is ht een misbaksel, zo werkt dat bij hypocrieten.

Nou ik denk vaak net zo als sjakie dat nu doet, alleen dan denk ik ht over Feyenoord. En velen met mij hier. Dus laat een man van 76 lekker zijn gang gaan en lacht erom verders niet direkt iemand haten om zoiets, dat is zooooo hypocriet namelijk.
HR
HR
HR
HR

WANBELEID
Icoon

socrates schreef:

http://www.ad.nl/nieuws/van-gogh-rover-ik-dook-onder-bij-patrick-kluivert~a2b6a415/
HR
Feyenoord is moreel laakbaar omdat ze gewelddadig gedrag van haar spelers rechtvaardigen en hen juridisch verdedigt wanneer ze voor dat gedrag ter verantwoording worden geroepen.

En Ajax, haar (oud)-spelers en haar supporters zijn tot in de kern vervlochten met de zwaarste criminelen van Nederland; drugsbaronnen, moordenaars en ander tuig. Men gaat er de dialoog mee aan, men laat zich erdoor beveiligen en men geeft ze een prachtig plekje op de tribune.

Moet kunnen.

Trouwens, deze roof heeft wel alles van een spannend jongensboek. Ik weet dat het niet mag en fout is, de daders worden terecht gestraft. Maar een dergelijke niet-gewelddadige kunstroof vind ik ook wel mooi.

Echter, je zou zo'n gozert maar in huis halen terwijl je jonge kinderen daar rondhuppelen...
HR
HR

pipapaauwe
Legende

Uit: werpsel
Reg.: 17 februari 2005

Het is natuurlijk ook gewoon een kut club.
HR
HR

E.C schreef:

(...)

Je kan "weer" niet goed begrijpelijk lezen zie ik. Ik zeg nergens over sjakie een heerlijke man. Dat zeg ik over Gerard Cox. En sjakie mag ik wel. Voor de rest niet zo verschrikkelijk kinderachtig doen. Jij hebt zo vaak hier de grote calimero uitgehangen. Dan kan ht wel en wanneer een ander ht doet van een andere club is ht een misbaksel, zo werkt dat bij hypocrieten.

Nou ik denk vaak net zo als sjakie dat nu doet, alleen dan denk ik ht over Feyenoord. En velen met mij hier. Dus laat een man van 76 lekker zijn gang gaan en lacht erom verders niet direkt iemand haten om zoiets, dat is zooooo hypocriet namelijk.
HR
:pul
HR
HR

WANBELEID
Icoon

E.C schreef:

(...)Nou ik denk vaak net zo als sjakie dat nu doet, alleen dan denk ik ht over Feyenoord. HR
Pfff, je zal maar met jou getrouwd zijn... ;) :B
HR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

E.C schreef:

HR
Is dat dezelfde Cox die zijn seizoenkaart inleverde toen het minder ging met Feyenoord???????????????
HR
HR

Patrick017 schreef:

(...)

Is dat dezelfde Cox die zijn seizoenkaart inleverde toen het minder ging met Feyenoord???????????????
HR
Die ja. Zie je gelijk wat Keesie's definitie van heerlijk is. WegloperT.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

E.C schreef:

(...)

HR
Jij vergelijkt hem met Cox. Zo heerlijk vind ik die niet. Jij bent de grootste calimero en angsthaas op dit forum. Bang voor een grote uitslag in de Arena, iedereen is tegen Barca. Hou toch op.

Neem jij het lekker voor Swart op. Ik vind het een zielig hoopje mens.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

Ik geloof ook niet dat wij van die kritiekloze coryfeeën hebben, daarvoor is er de afgelopen decennia teveel gezeik geweest, zelfs de grootste supporter kan niet zo lang zijn kop in het zand steken.
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

129
Winnaar Gouden Bal
Winnaar Play-offs Klassement Ajax Netwerk VoVo 2015/2016; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2017 om 10:42:14. Profiel Stuur een privébericht Wijzig deze posting Quote deze posting in je reactie
HR

Wateren schreef:

(...)

Waarom? Wat zie ik niet?
HR
Meer wat je denkt wel te zien. Enorme positionele tekortkomingen? Problemen in grotere ruimtes? Echt onzin. Dat er ook bij Sanchez nog ruimte is voor verbetering lijkt me duidelijk, maar jij chargeert.
Ik durf met droge ogen te stellen dat Sanchez de beste CV van de eredivisie is. Met afstand. .

aandoenlijk he... :B :B :B
HR
HR

Ice
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2017 om 11:22:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die 129 is ook een echte mongool, heeft volgens mij hier ook heel even gepost in een ver verleden

Maar goed, waarom druk maken om die gasten, lekker winnen in de Arena op 2 april en het wordt daar heel stil
HR
HR

FRB
Legende

Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor je vraag aan de KNVB.

Hoe bepaalt de aanklager wanneer hij wel of geen vooronderzoek start? Oftewel: wat zijn de criteria?

,,Het uitgangspunt is dat het alleen om ernstige overtredingen gaat. Niet van elk wissewasje kan een zaak worden gemaakt. Ook belangrijk: er wordt altijd contact gezocht met de scheidsrechter van dienst. Als hij het bewuste voorval heeft gezien en dus ook heeft beoordeeld, zoals in de gevallen met Klaassen en Kluivert, kan een aanklager niet meer in actie komen. Ook als hij dat wel zou willen. Het oordeel van de scheidsrechter is leidend. De aanklager is juist in het leven geroepen door de clubs om spelers te straffen die buiten het zicht van de scheidsrechter ernstige overtredingen maken.''

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Deze mail kreeg ik en wilde ik jullie niet onthouden. Blijkbaar hebben we het hier over twee wissewasjes en heeft Vilhena een ernstige overtrading begaan.
HR
HR

Jor9ensen
Nationale topspeler

Reg.: 18 november 2004

FRB schreef:

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor je vraag aan de KNVB.

Hoe bepaalt de aanklager wanneer hij wel of geen vooronderzoek start? Oftewel: wat zijn de criteria?

,,Het uitgangspunt is dat het alleen om ernstige overtredingen gaat. Niet van elk wissewasje kan een zaak worden gemaakt. Ook belangrijk: er wordt altijd contact gezocht met de scheidsrechter van dienst. Als hij het bewuste voorval heeft gezien en dus ook heeft beoordeeld, zoals in de gevallen met Klaassen en Kluivert, kan een aanklager niet meer in actie komen. Ook als hij dat wel zou willen. Het oordeel van de scheidsrechter is leidend. De aanklager is juist in het leven geroepen door de clubs om spelers te straffen die buiten het zicht van de scheidsrechter ernstige overtredingen maken.''

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Deze mail kreeg ik en wilde ik jullie niet onthouden. Blijkbaar hebben we het hier over twee wissewasjes en heeft Vilhena een ernstige overtrading begaan.
HR
Het enge hieraan is alleen dat Makkelie verklaart de situatie in eerste instantie niet beoordeeld/gezien te hebben, om desgevraagd tijdens de zitting toch tekst en uitleg te geven van wat hij in het veld gezien heeft. Dat is willekeur en zou voor vrijspraak moeten leiden van Vilhena omdat de objectiviteit echt in het geding is.
Daarnaast zou Makkelie een flink aantal wedstrijdjes als 4e man mogen opdraven. Lekker noppen controleren en met een digitaal bord staan wapperen waarop staat hoeveel minuten hij nog voor lul mag staan die middag.
HR
HR

De aanklager is juist in het leven geroepen door de clubs om spelers te straffen die buiten het zicht van de scheidsrechter ernstige overtredingen maken.''HR
Dit vind ik een opvallende: De overtreding van Vilhena was bepaald niet 'buiten het zicht van de scheidsrechter' maar er midden in, dat is eenvoudig op de beelden te zien. Dat de scheidsrechter desondanks verklaarde niets gezien te hebben, doet dan mijns inziens niet ter zake: het was binnen het zicht van de scheidsrechter en daarmee is de aanklager elke grond ontnomen om in actie te komen.
HR
HR

Willie M.
Vedette

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 18 december 2003

Kermit schreef:

(...)

Dit vind ik een opvallende: De overtreding van Vilhena was bepaald niet 'buiten het zicht van de scheidsrechter' maar er midden in, dat is eenvoudig op de beelden te zien. Dat de scheidsrechter desondanks verklaarde niets gezien te hebben, doet dan mijns inziens niet ter zake: het was binnen het zicht van de scheidsrechter en daarmee is de aanklager elke grond ontnomen om in actie te komen.
HR
Als Makkelie niets heeft gezien moet hij zijn fluit inruilen voor zo'n witte stok en er een leuke labrador bij nemen.
HR
HR

Willie M. schreef:

(...)

Als Makkelie niets heeft gezien moet hij zijn fluit inruilen voor zo'n witte stok en er een leuke labrador bij nemen.
HR
Makkelie is gewoon een jood

[Dit bericht is veranderd door nielsvd (op 23 maart 2017 18:15:10).]
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

Doe eens lief.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 63 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » B - Voetbal en andere sporten » Eredivisie & Jupiler League » ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wint Feyenoord in de Arena?

Ja
Nee, we spelen het rustig uit naar een gelijkspel
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 98,6% dat Feyenoord wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!