Feyenoord Netwerk
woensdag 28 juni 2017 - 15:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Eredivisie & Jupiler League » ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 216 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 216 »

HR

WANBELEID
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 22 juni 2007

quote:HR
Il Fenomeno schreef:

(...)

Lekker he? :B

- We hebben alle geluk van de wereld.
- Tegenstanders missen gigantische kansen.
- Het is schandalig dat we in beroep gaan tegen vonnis Vilhena.
- KNVB/de media zitten in het grote complot dat Feyenoord kampioen moet worden.
- Doellijn-technologie is niet eerlijk en daarnaast onbetrouwbaar.
- We hebben alleen maar middelmatige spelers rondlopen.
- Al het hele seizoen weinig/geen blessures hebben.
- Dit een eenmalig Leicester City sprookje is.
HR
Vergeet ook niet dat tegenstanders van Feyenoord op de dag nooit voluit gaan, terwijl iedere ploeg tegen Ajax zich maximaal inzet en wedstrijden voor de tegenstander altijd 'de wedstrijd van het jaar' zijn.

Waar dan direct aan wordt toegevoegd dat het geen excuus mag zijn want Ajax is de beste en moet van iedere ploeg winnen. Ook als die boven zichzelf uitstijgt. Maar tegen Feyenoord stijgt een andere ploeg nooit boven zichzelf uit...
HRHR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012, Winnaar EK-pool FN 2016

Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

HR
HR
We doen lacherig over Bosz maar in feite presteert hij met zulke jonge spelers prima. Pakt een hele zooi punten. (maar niet genoeg) en Europees gaat ie ook best lekker.

Met het materiaal dat zij hebben is dat al heel wat. Het is gewoon te jong en teveel uit balans. Te veel onrust ook, omdat Bosz een aantal spelers gewoon links heeft laten liggen waardoor anderen konden uitblinken.

Ik hoop dat ze derde worden en dat Bosz er gelijk weer uitligt. Volgens mij heeft die man best een visie en ontwikkelen die jonkies zich ook goed. (Onana, Sanchez, De Ligt is gemiddeld 18 jaar oud ofzo?)

Laat ze maar weer een nieuwe aanstellen en weer een hele bak aan nieuwe megaa-ankopen doen. Degenen die wel stabiel presteren zullen vertrekken (Veltman, Klaassen).

En Ajax kan weer het seizoen in met een compleet nieuwe selectie, een trainer die 38 keuzes moet maken met al die 'ongekende wereldtalenten' die allemaal in dezelfde leeftijdscategorie zitten en elkaar keihard in de weg lopen. (en uiteindelijk boos vertrekken)

Laat ze Bosz er maar uitkegelen na dit seizoen. Want volgens mij is het met die directie en spelers die er nu zijn onmogelijk om in alle rust naar een titel toe te werken. Ik vind serieus dat Bosz dit best goed heeft gedaan tot nu toe.
HR
HR

Jor9ensen
Nationale topspeler

Reg.: 18 november 2004

Thomassio schreef:

We doen lacherig over Bosz maar in feite presteert hij met zulke jonge spelers prima. Pakt een hele zooi punten. (maar niet genoeg) en Europees gaat ie ook best lekker.

Met het materiaal dat zij hebben is dat al heel wat. Het is gewoon te jong en teveel uit balans. Te veel onrust ook, omdat Bosz een aantal spelers gewoon links heeft laten liggen waardoor anderen konden uitblinken.

Ik hoop dat ze derde worden en dat Bosz er gelijk weer uitligt. Volgens mij heeft die man best een visie en ontwikkelen die jonkies zich ook goed. (Onana, Sanchez, De Ligt is gemiddeld 18 jaar oud ofzo?)

Laat ze maar weer een nieuwe aanstellen en weer een hele bak aan nieuwe megaa-ankopen doen. Degenen die wel stabiel presteren zullen vertrekken (Veltman, Klaassen).

En Ajax kan weer het seizoen in met een compleet nieuwe selectie, een trainer die 38 keuzes moet maken met al die 'ongekende wereldtalenten' die allemaal in dezelfde leeftijdscategorie zitten en elkaar keihard in de weg lopen. (en uiteindelijk boos vertrekken)

Laat ze Bosz er maar uitkegelen na dit seizoen. Want volgens mij is het met die directie en spelers die er nu zijn onmogelijk om in alle rust naar een titel toe te werken. Ik vind serieus dat Bosz dit best goed heeft gedaan tot nu toe.
HR
Volgens mij zouden ze normaal gesproken met dit puntenaantal in deze fase ook gewoon eerste hebben gestaan, vergeleken met andere seizoenen. Het is daarom extra knap hoe ongelooflijk sterk we draaien dit seizoen. Meen ergens gehoord te hebben dat we nog nooit zoveel punten behaald hebben na 27 wedstrijden.
HR
HR

A R T
Vedette

Reg.: 5 april 2004

Il Fenomeno schreef:

... Die zure kop van Klaasen, daar gaat een lijstje omheen en komt ergens aan de muur te hangen (op het toilet ofzo).
HR
...of afdrukken op een sticker en op de bodem van je toiletpot plakken...
HR
HR
Je kan toch ook gewoon toiletrollen laten bedrukken? Hij heeft het ideale gezicht er voor. :ja
HR
HR
HR
HR

FR North
Icoon

Uit: hier zijn mening
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 1 januari 2006

Belachelijk. :kots
HR
HR

Thomassio schreef:

HR
pardon? ze hebben echt heel veel kwaliteiten hoor...zowat 35 miljoen uitgegeven aan spelers en hebben Riedewald en Tete op de bank zitten wat ik persoonlijk prima spelers vind, meer dan prima zelfs. Klaassen en Ziyech zijn 2 van de beste spelers uit de eredivisie....hun zouden gewoon moeiteloos bovenaan moeten staan als je puur naar kwaliteit in de breedte kijkt.

Bosz is gewoon een over het paard getilt mannetje wat daar eerst gigantisch veel afgebroken heeft om er zelf zijn stempel op te kunnen drukken...en die afbraak is volkomen overbodig geweest...puur zelfpijperij niks meer en niks minder.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 20 maart 2017 15:00:17).]
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

De KNVB is echt schaamteloos
HR
HR

FR North
Icoon

Uit: hier zijn mening
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 1 januari 2006

Dan moet dat van Vilhena toch ook gezien en beoordeeld zijn door Makkelie?
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Reg.: 2 juni 2009

socrates schreef:

De KNVB is echt schaamteloos
HR
Van Benthem heeft nu iets om mee te nemen naar Zeist. Die gaat dit uiteraard gebruiken in de zaak Vilhena en gelijk heeft ie.
HR
HR

socrates
Legende

Il Fenomeno schreef:

(...)

Van Benthem heeft nu iets om mee te nemen naar Zeist. Die gaat dit uiteraard gebruiken in de zaak Vilhena en gelijk heeft ie.
HR
Kan je niet veel mee hoor. De verklaring van de scheidsrechter wordt zo goed als altijd voor waar aangenomen.
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

socrates schreef:

(...)

Kan je niet veel mee hoor. De verklaring van de scheidsrechter wordt zo goed als altijd voor waar aangenomen.
HR
We gaan het zien. Het is wel duidelijk dat het een smerige rattenbende is in Zeist.
Nogmaals, voor mij hoeven ze die albino niet te schorsen maar dan moet je Vilhena ook niet vervolgen. Dit is gewoon met twee maten meten.
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

socrates schreef:

Je verwacht het niet:

http://www.vi.nl/nieuws/knvb-geen-onderzoek-naar-incident-met-klaassen.htm
HR
hoezo niet? het is wel ajakkes he? overigens is het wel voer voor Joris die dit filmpje leuk kan laten zien met het commentaar van de knjb....
HR
HR
ik vond die van moordenaarszoon veel duidelijker een slaande beweging trouwens hoor.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

de hele knfb is tegen ajaksss!1!!
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

aliendwurf schreef:

ik vond die van moordenaarszoon veel duidelijker een slaande beweging trouwens hoor.
HR
Allebei beoordeeld joh, was niks aan de handje..
Makkelie, die slappe zak had de situatie ook beoordeeld, maar beweerd achteraf van niet. Als ie het voorval van die afstand niet had gezien, dan is ie niet geschikt voor deze functie. Dan heb je echt een kilo stront in je ogen.

Het stinkt aan alle kanten deze twee zaken. Zou het dan weer toeval zijn dat die pleuris neuzen er mee wegkomen en er bij ons weer een onderzoek volgt? Ik geloof al die complottheorieën ook niet zo, maar dit ligt er wel heel dik bovenop.

Het is bijna ranzig..

[Dit bericht is veranderd door Il Fenomeno (op 20 maart 2017 15:40:23).]
HR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

Geheel in der lijn de verwachtingen dit.

Maar goed, laat Klaassen lekker mee doen, hij heeft er nog een te goed van El Ahmadi. ;)
HR
HR

FRB
Legende

Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

Tja ik had mijn mail al tegen beter weten in verstuurd. Niet verrassend dit natuurlijk :kots
HR
HR

Fraeserd
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 14 januari 2014

Vond die van Klaassen ook niks. Die van Kluivert ziet er gefrustreerd uit, maar is ook lastig beoordelen. Als ie hem een klap had willen verkopen had ie hem wel geraakt. Ik zou Vilenha ook geen schorsing hebben gegeven. Vind t ook zwak om van Ajax spelers te eisen dat ze geschorst worden als een speler van ons onrecht aangedaan wordt. Laten we maar ons best doen en van een Ajax op volle sterkte proberen te winnen. Dat hoort er ook gewoon bij als we kampioen willen worden, en het geeft andere clubs minder excuus om te klagen. Bovendien lijkt het me niet dat men nog kan claimen dat de KNVB op onze hand is als Vilenha voor 3 of meer wedstrijden geschorst wordt.
HR
HR

socrates
Legende

Fraeserd schreef:

Vond die van Klaassen ook niks. Die van Kluivert ziet er gefrustreerd uit, maar is ook lastig beoordelen. Als ie hem een klap had willen verkopen had ie hem wel geraakt. Ik zou Vilenha ook geen schorsing hebben gegeven. Vind t ook zwak om van Ajax spelers te eisen dat ze geschorst worden als een speler van ons onrecht aangedaan wordt. Laten we maar ons best doen en van een Ajax op volle sterkte proberen te winnen. Dat hoort er ook gewoon bij als we kampioen willen worden, en het geeft andere clubs minder excuus om te klagen. Bovendien lijkt het me niet dat men nog kan claimen dat de KNVB op onze hand is als Vilenha voor 3 of meer wedstrijden geschorst wordt.
HR
Die van Klaassen is net zoveel als van Vilhena, met de opmerking dat er bij Klassen wel opzet is en bij Vilhena niet of hooguit voorwaardelijk opzet (bewust kans aanvaarden dat hij hem raakt).
HR
HR

Thomassio schreef:

HR
Mee eens, ook Ajax haalt met een jong team wat compleet uit balans is een karrenvracht aan punten. Het spel is overigens niet zoals Bosz graag ziet maar desondanks presteert hij qua resultaten gewoon prima. Het beleid, daar is veel meer mis mee. Leuk hoor, 14 miljoen neerleggen voor een Braziliaans talent, maar het zou veel verstandiger zijn om eens een paar spelers tussen de 25 en 30 te halen die het team bij de hand kunnen nemen zoals Feyenoord nu met Botteghin, van der Heijden, Berghuis en Jorgensen heeft gedaan.

[Dit bericht is veranderd door gyan (op 20 maart 2017 16:27:46).]
HR
HR

gyan schreef:

(...)

Mee eens, ook Ajax haalt met een jong team wat compleet uit balans is een karrenvracht aan punten. Het spel is overigens niet zoals Bosz graag ziet maar desondanks presteert hij qua resultaten gewoon prima. Het beleid, daar is veel meer mis mee. Leuk hoor, 14 miljoen neerleggen voor een Braziliaans talent, maar het zou veel verstandiger zijn om eens een paar spelers tussen de 25 en 30 te halen die het team bij de hand kunnen nemen zoals Feyenoord nu met Botteghin, van der Heijden, Berghuis en Jörgensen heeft gedaan.
HR
De complete as achterin Sanchez (20), De Ligt (17), Onana(20) staat uitstekend. Zijn piepjong, amper ervaring. Verder is er geen linksback in de selectie (:D), is er slechts één spits voor handen die pas 19 is, maar zijn/waren er wel 8-9 'top' middenvelders Het is een compleet kromme selectie die nog niet af is.

Bosz kan in de zomer de selectie veel meer naar eigen smaak inrichten, rust creeëren en zodoende met al het geld de laatste zwakke plekken aanpakken.

Hij heeft eerst een aantal gasten weg moeten sturen, kreeg spelers in zijn schoot geworpen waar hij niet om heeft gevraagd en een aantal jongens is pas bezig aan hun eerste seizoen. Hoeveel geld er ook tegenaangegooid is: 63 punten uit 27 is in die omstandigheden best knap. Op het begin werd nog gefaald tegen Roda/Willem II maar hij heeft er echt toch wel stabiliteit ingekregen.

Het kan volgend seizoen echt alleen maar beter worden onder Bosz. Het mooiste zou zijn als er dus weer een nieuwe trainer komt die weer andere keuzes gaat maken en nog meer nieuwe spelers wil halen.

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 20 maart 2017 16:23:20).]
HR
HR

doei
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Hopelijk halen ze de EU finale en verliezen ze die. Op 2 april gaan we in de arena de kampioensrace beslissen in ieder geval; vanaf de eerste tot en met de laatste speelronde bovenaan! :pul
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 216 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » B - Voetbal en andere sporten » Eredivisie & Jupiler League » ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.