Feyenoord Netwerk
donderdag 18 maart 2010 - 22:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Scouting en mogelijke aankopen » Wie word de nieuwe ''Target-man''?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

Master Cissé
LoveFR&SouthPark Zonnebril
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 18 april 2008

Wie word de nieuwe targetman?

ik hoop zelf op een van deze 3: Purovic, Sand, Moa
HR
HR

tricky-dicky
Vedette

Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2009 om 22:53:44.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Master Cissé schreef:

Wie word de nieuwe targetman?

ik hoop zelf op een van deze 3: Purovic, Sand, Moa
HR
Waarom niet gelijk alle drie?
HR
HR

biertje1996
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Reg.: 29 augustus 2008

Na de verhalen die ik heb gehoord over sand vind ik hem de beste van deze drie.

Alle drie is te duur hé (dan kan die ouwe wel weg en dan hebben we weer geld) :ja
HR
HR

DM1973
Bankzitter

Uit: Tilburg
Reg.: 23 mei 2003

Gerald Sibon...
HR
HR

Master Cissé
LoveFR&SouthPark Zonnebril
Aanstormend talent

Reg.: 18 april 2008

DM1973 schreef:

Gerald Sibon...
HR
alsjebliefd niet geef dan de jeugd maar de kans :B
HR
HR

DM1973
Bankzitter

Uit: Tilburg
Reg.: 23 mei 2003

Master Cissé schreef:

(...)

alsjebliefd niet geef dan de jeugd maar de kans :B
HR
We hebben het over een targetman, niet over een aanstormend talent...
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2009 om 23:00:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

remmie
Vedette

Reg.: 30 mei 2006

Master Cisse :D
HR
HR

aliendwurf
Vedette

Reg.: 1 augustus 2004

remmie schreef:

Master Cisse :D
HR
What's in a name....
HR
HR

remmie
Vedette

Reg.: 30 mei 2006

aliendwurf schreef:

(...)

What's in a name....
HR
En de eerste verloren zoon keert weer op het oude nest ;) terug :D
HR
HR

Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2009 om 23:21:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

aliendwurf schreef:

(...)

What's in a name....
HR
Zow, boetes voor je rode kaarten betaald?
HR
HR

aliendwurf
Vedette

Sportclub schreef:

(...)

Zow, boetes voor je rode kaarten betaald?
HR
Ik betaal helemaal niks. :B
HR
HR

Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005

Gaat het hier om een nieuwe spits of over een targetman? :D
HRHR
HR

Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004

Demouge zou een goede zijn voor Feyenoord als target-man. Willem II zal te veel voor Demouge vragen.
HR
HR

ago
Talent

Reg.: 24 april 2007

DM1973 schreef:

Gerald Sibon...
HR
Die gaat natuurlijk op zijn leeftijd niet een stapje terug doen. :D
HR
HR

Rubencho
Aanstormend talent

Uit: Hoevelaken
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 9 december 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juli 2009 om 00:12:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Ruben_3@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Biseswar schreef:

Demouge zou een goede zijn voor Feyenoord als target-man. Willem II zal te veel voor Demouge vragen.
HR
Demouge :huh Zet mij er dan maar neer :tong
1.96, tranfervrij en kost 5% van Makaay zijn salaris! :D
Oja, en een echte Feyenoorder, voor sommige ook belangrijk ;)
HR
HR
Ik zit nu te denken..Zouden ze misschien Boukhari hebben gepolst als vervanger voor Mols? ergens wel een beetje vergelijkbaar, vooral balvast en sterk in de combinaties.

Afijn, Boukhari hoop ik natuurlijk niet te zien. Hebben we wel een targetman nodig eigenlijk, vraag ik me af.. Voorin is alleen Mols weg gegaan, en komt Cissé erbij. Tomasson komt misschien wel op de bank terecht en zou een uitstekende targetman zijn. Zo niet, dan plaatsen we Tomasson als we achter staan toch gewoon naar de punt van de aanval in plaats van het middenveld?
HR
HR

Bruins
Bankzitter

Reg.: 7 juni 2005

Thomassio schreef:

Ik zit nu te denken..Zouden ze misschien Boukhari hebben gepolst als vervanger voor Mols? ergens wel een beetje vergelijkbaar, vooral balvast en sterk in de combinaties.

Afijn, Boukhari hoop ik natuurlijk niet te zien. Hebben we wel een targetman nodig eigenlijk, vraag ik me af.. Voorin is alleen Mols weg gegaan, en komt Cissé erbij. Tomasson komt misschien wel op de bank terecht en zou een uitstekende targetman zijn. Zo niet, dan plaatsen we Tomasson als we achter staan toch gewoon naar de punt van de aanval in plaats van het middenveld?
HR
Als Tomasson fit is, denk ik dat ie gewoon speelt. Onze bank kon er volgend jaar wel eens heel mooi uit zien. Zeker qua leeftijd.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juli 2009 om 00:27:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Dr.Jekyll and Mr.Hyde
Vedette

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Houtman.
HR
HR

helter skelter
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006

Bruins schreef:

(...)

Als Tomasson fit is, denk ik dat ie gewoon speelt. Onze bank kon er volgend jaar wel eens heel mooi uit zien. Zeker qua leeftijd.
HR
Dat denk ik ook. Het zal Been toch niet ontgaan zijn dat JDT in de wedstrijden die hij verleden jaar meedeed vaak van beslissende waarde was.

Dani, Van Bronckhorst, Makaay en JDT lijken me redelijk zeker, de rest zal zich de komende maand nog moeten bewijzen.
HR
HR

Bruins schreef:

(...)

HR
Het wordt echt puzzelen. Ik ga er toch ook vanuit dat ook Cissé en Makaay zeker spelen. Tomasson dus ook, dat zal betekenen dat hij op het middenveld komt te staan (Tomasson en Makaay gaan niet op de flanken) Dan heb je nog twee middenvelders over (mits je met 4 verdedigers speelt) Dat worden dan Van Bronckhorst/Fer/Wijnaldum/De Guzman/Landzaat/El Ahmadi/Bruins --> pick two.

Ik zou voor 4-4-2 gaan, maar alles wijst erop dat Been voor 4-3-3 gaat kiezen.
HR
HR

aliendwurf
Vedette

Thomassio schreef:

Ik zou voor 4-4-2 gaan, maar alles wijst erop dat Been voor 4-3-3 gaat kiezen.
HR
Biseswar op rechts, Cissé op links en Makaay in de spits met daarachter JDT. Zo gaat Been spelen, want dat is de sterkst mogelijke aanval en dus logisch. Helemaal als je weet datie met buitenspelers wil spelen. Blijven er dus nog twee plekken over op het middenveld.
HR
HR

aliendwurf schreef:

(...)

Biseswar op rechts, Cissé op links en Makaay in de spits met daarachter JDT. Zo gaat Been spelen, want dat is de sterkst mogelijke aanval en dus logisch. Helemaal als je weet datie met buitenspelers wil spelen. Blijven er dus nog twee plekken over op het middenveld.
HR
Ja , dat is dus precies wat ik zei:B

Dan heb je nog twee middenvelders over (mits je met 4 verdedigers speelt) Dat worden dan Van Bronckhorst/Fer/Wijnaldum/De Guzman/Landzaat/El Ahmadi/Bruins --> pick two.

Wat een onmogelijke opdracht. Helemaal als je je bedenkt dat Van Bronckhorst waarschijnlijk op het middenveld komt, gezien zijn uitlatingen over De Cler. ( Samen met Fernandez als aanvallende backs)
HR
HR

aliendwurf
Vedette

Ik zou deCler lekker op de bank zetten en met Fer en El Ahmadi gaan spelen. Maarja, we zullen wel zien hoe het uitpakt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Scouting en mogelijke aankopen » Wie word de nieuwe ''Target-man''?

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG2045 UUR FEYENOORD-VITESSE".

HR

Feyenoord Poll

Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?

Ja
alleen met thuisshirt
alleen met uitshirt
nee, ik vind beiden niets

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 96,5% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!