| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen? (deel 8.) |  |
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5925 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: echte critiche schreef:
(...)

Ja, ga nog lachen ook. 
|
|
|
Vlampiep
 Ballenjongen
Uit: hilversum Vak: - Posts: 2 Reg.: 6 oktober 2008 | hoe kan het nou dat FEYENOORD altijd te laat is!!
Groningen, Heerenveen, Twente, AZ halen leuke spelers en daarna komt Feyenoord een keer om de hoek kijken.
Waarom zie feyenoord speles als Pranjic, Berg, Dembele etc. gewoon over het hoofd.
Groningen en Heerenveen halen voor uit Zuid-Amerika en Scandinavie voor redelijke bedragen.
Nu als je Berg of Pranjic wil hebben kun je miljoenen neertellen.
Wanneer komt Feyenoord nu eens met een beter werkend Scouting beleid.
Jongens als Makaay, Tomasson, Gio zijn kwalitatief een leuke inpuls voor de korte termijn, maar kosten relatief veel geld en je hebt er niet lang profijt van (als je er al profijt van hebt) 14e wat een drama!!!
|
|
|
thomasL Jeugdspeler
Uit: Bunschoten Vak: - Posts: 54 Reg.: 26 augustus 2008 | Het is duidelijk dat het nog niet soepel loopt en dat de kansen afgemaakt moeten worden. Wat nog meer opvalt is het extreem hoge aantal tegengoals. De verdediging is, op hofland na, dramatisch. De cler speelt drama de laatste tijd en greene is ook ontzettend slecht. Bahia gaat wel en speelt soms goed, soms wat minder. In de winterstop moeten er zeker 1 verdediger bij en het liefst 2. Een rechtsback en een rechtercentrale verdediger. Psv heeft al jaren een goede verdediging en voetbalt niet super sprankelend, maar ze worden wel jaren kampioen. Zij zijn het voorbeeld, dat de basis voor een kampioenschap begint bij weinig tegengoals. Feyenoord krijgt al jaren méér dan 1 goal per wedstrijd tegen. 2 slopers erbij en in de zomer versterken voor de spitspositie, want makaay laat erg weinig zien.
Verlanglijst:
RCV: Douglas
Rechterverdediger: ( scandinavische verassing>?, roemeens?)
spits: arnoutovic(hij laat nog weinig zien, maar dat komt helemaal goed, het is een zeer groot talent)
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1855 Reg.: 22 juni 2007 | Ook voor Douglas van FC Twente is de club te laat. Feyenoord moet direct na afloop van de Zweedse competitie zaken proberen te doen met IFK Göteborg over Mattias Bjärsmyr. Jonge, betrouwbare RCV.
|
|
|
nate Aanstormend talent
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 132 Reg.: 12 juli 2003 | We hebben een elftal vol middenvelders, maar wel ongeveer dezelfde soort voetballers.
Mijn mening is dat we een type van Bommel of Bosvelt missen.
Wat ik zou doen;
- de guzman, hofs, buys verkopen(dat is overigens wel moeilijk gebleken).
- eventueel Fer verhuren aan bijv, Twente of Heerenveen.
Daarvoor in de plaats een middenvelder halen die wel voorop in de strijd gaat. Een echte leider.
Ziet het middenveld er zo uit;
aankoop
El Ahmadi van Bronkhorst
Wijnaldum
En op de bank; Landzaat en Bruins
Mijn idee hoor. Ik hoor de negatieve reacties wel van jullie 
|
|
|
Hofkicks Ballenjongen
Uit: Hoensbroek Vak: - Posts: 17 Reg.: 28 juni 2007 | Ik zou die Paulo Henrique van Heerenveen nu al gaan kopen. Die was me vorig jaar al opgevallen. Hij is nu nog niet echt doorgebroken, maar over een jaar zal die vele malen duurder zijn.
|
|
|
ThereisonlyoneT Talent
Vak: - Posts: 62 Reg.: 1 juli 2007 |
quote: nate schreef:
We hebben een elftal vol middenvelders, maar wel ongeveer dezelfde soort voetballers.
Mijn mening is dat we een type van Bommel of Bosvelt missen.
Wat ik zou doen;
- de guzman, hofs, buys verkopen(dat is overigens wel moeilijk gebleken).
- eventueel Fer verhuren aan bijv, Twente of Heerenveen.
Daarvoor in de plaats een middenvelder halen die wel voorop in de strijd gaat. Een echte leider.
Ziet het middenveld er zo uit;
aankoop
El Ahmadi van Bronkhorst
Wijnaldum
En op de bank; Landzaat en Bruins
Mijn idee hoor. Ik hoor de negatieve reacties wel van jullie 
mmm, misschien kan El Ahmadi wel die rol vertolken. Middenvelder hebben geen prioriteit.
We hebben met: De Guzman, Landzaat, Gio, Bruins, Wijnaldum, Fer en El Ahmadi 7 middenvelders die kwalitatief goed genoeg zijn (de vorm van het moment buiten beschouwing gelaten).
Het aantal tegendoelpunten is opvallend, we hebben momenteel ook maar 2 centrale verdedigers beschikbaar die voldoen, hoewel ik in Bahia iemand zie die in geval van blessures moet spelen en niet als basis. Ook voor de rechtsback is Greene matig en Lucius alleen als sub echt bruikbaar. Als we een tegenstander kapot willen spelen hebben we een De Cler voor rechtsback nodig.
Aanvallend, blijkt dat we zeker nog een flankspeler nodig hebben en graag ook een scorende spits. Ik zou graag een Berg en nog liever een Dembele kopen, maar dat is vrijwel onmogelijk.
Dus:
- Rechtback:
Verhaegh (Vitesse), viel mij tegen Willem 2 weer in positieve zin op. Misschien ruilen tegen Hofs?
Sabri Sarioglu (Galatasaray), viel mij op het EK op, maar is waarschijnlijk te duur.
- CV:
Tsja, geen idee eigenlijk, Majstorovic (AEK Athene) misschien of Douglas (FC Twente), maar die is waarschijnlijk alweer te duur. Nieveld voor de leeuwen gooien?
- Flankspeler:
Beerens (Heerenveen), ben persoonlijk wel een fan van zijn spel, zie hem graag komen. Pranjic (Heerenveen) zou ook een versterking zijn, maar is ook te duur
- Spits:
Arnoutovic (FC Twente), ik volgde hem al voordat hij in verband met Feyenoord werd gebracht en zie het nog steeds wel in hem zitten.
Voor de rest loopt ook bij Heerenveen wat rond, maar misschien moet Feyenoord zelf maar is een behoorlijke spits scouten.
Tjsa, het bedrag dat je voor deze spelers nodig hebt is zeker zo'n 8-10 miljoen. Als dit uit de hoge hoed getoverd zou worden, dan heeft Feyenoord een goede, complete selectie. Als.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4669 Reg.: 2 juli 2004 | @ ThereisonlyoneT
Per speler 8-10 miljoen denk ik ja.
Mijn schatting:
Verhaegh: 4 miljoen
Sabri: 15-20 miljoen
Douglas: 6 miljoen
Majstorovic: geen idee, ik denk weinig gezien zijn leeftijd.
Beerens: 5-6 miljoen
Pranjic: 10 miljoen? (volgens mij loopt zijn contract ook snel af en hij wil hier graag spelen)
Arnoutovic: 4-5 miljoen dus,
Tijden veranderen en prijzen dus ook..We moeten dus in een vroeger stadium scouten, want van subtoppers zijn nauwelijks nog spelers weg te halen voor een normale prijs.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10641 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Thomassio schreef:
@ ThereisonlyoneT
Mijn schatting:
Pranjic: 10 miljoen? (volgens mij loopt zijn contract ook snel af en hij wil hier graag spelen)
Tijden veranderen en prijzen dus ook..We moeten dus in een vroeger stadium scouten, want van subtoppers zijn nauwelijks nog spelers weg te halen voor een normale prijs.
Wie 15-20 miljoen voor Sabri neerlegt is totaal van de pot gerukt 
|
|
|
nate Aanstormend talent
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 132 Reg.: 12 juli 2003 |
quote: ThereisonlyoneT schreef:
(...)
mmm, misschien kan El Ahmadi wel die rol vertolken. Middenvelder hebben geen prioriteit.
We hebben met: De Guzman, Landzaat, Gio, Bruins, Wijnaldum, Fer en El Ahmadi 7 middenvelders die kwalitatief goed genoeg zijn (de vorm van het moment buiten beschouwing gelaten).
Het aantal tegendoelpunten is opvallend, we hebben momenteel ook maar 2 centrale verdedigers beschikbaar die voldoen, hoewel ik in Bahia iemand zie die in geval van blessures moet spelen en niet als basis. Ook voor de rechtsback is Greene matig en Lucius alleen als sub echt bruikbaar. Als we een tegenstander kapot willen spelen hebben we een De Cler voor rechtsback nodig.
Aanvallend, blijkt dat we zeker nog een flankspeler nodig hebben en graag ook een scorende spits. Ik zou graag een Berg en nog liever een Dembele kopen, maar dat is vrijwel onmogelijk.
Dus:
- Rechtback:
Verhaegh (Vitesse), viel mij tegen Willem 2 weer in positieve zin op. Misschien ruilen tegen Hofs?
Sabri Sarioglu (Galatasaray), viel mij op het EK op, maar is waarschijnlijk te duur.
- CV:
Tsja, geen idee eigenlijk, Majstorovic (AEK Athene) misschien of Douglas (FC Twente), maar die is waarschijnlijk alweer te duur. Nieveld voor de leeuwen gooien?
- Flankspeler:
Beerens (Heerenveen), ben persoonlijk wel een fan van zijn spel, zie hem graag komen. Pranjic (Heerenveen) zou ook een versterking zijn, maar is ook te duur
- Spits:
Arnoutovic (FC Twente), ik volgde hem al voordat hij in verband met Feyenoord werd gebracht en zie het nog steeds wel in hem zitten.
Voor de rest loopt ook bij Heerenveen wat rond, maar misschien moet Feyenoord zelf maar is een behoorlijke spits scouten.
Tjsa, het bedrag dat je voor deze spelers nodig hebt is zeker zo'n 8-10 miljoen. Als dit uit de hoge hoed getoverd zou worden, dan heeft Feyenoord een goede, complete selectie. Als.
De middenvelders die jij opnoemt hebben inderdaad kwaliteit. Maar zij hebben niet die kwaliteit die wij nu juist op het middenveld missen.
Het zijn voornamelijk voetballers die wanneer het goed gaat ontzettend goed zijn, maar zodra het slecht gaat het gras niet altijd opvreten en de leiding nemen binnen een elftal. Ik vind dat we zo'n speler missen.
Voor de rest ben ik het overigens volledig met je eens.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1167 Reg.: 20 april 2006 | Eerste prioriteit is een goede verdediging neerzetten! De kwaliteit (of het missen ervan) van de laatste linie straalt altijd af op de rest van het team. Iedereen die wel eens gevoetbald heeft (ongeacht het niveau) weet dat je met betrouwbare verdedigers in je reet je met meer zelfvertrouwen en dus beter gaat voetballen.
Als middenvelders en aanvallers zich de hele wedstrijd zorgen moeten maken om geen balverlies te lijden omdat dat geheid een kans om te scoren oplevert voor de tegenpartij...tja, dan voetbalt zo'n speler gewoon niet lekker en beperkt hij zich tot obligate breedteballetjes zonder risico.
Iedere voetbalprofessor weet dat de basis van ieder winnend team een goede verdediging is. Als het achterin niet goed staat kom je er nooit, ook al koop je C.Ronaldo, Kaka of weet ik veel wie.
|
|
|
ThereisonlyoneT Talent
@ ThereisonlyoneT
Mijn schatting:
mmm, ja zo heb je wel gelijk, maar ik zal ff uitleggen hoe ik aan dat bedrag kwam.
Verhaegh ruilen met Hofs
Majstorovic 2 miljoen
Beerens 4 miljoen
Arnautovic 4 miljoen
= 10 miljoen
dit zegt uiteraard nog niet veel, want de bedragen kunnen ook hoger of lager uitvallen afhankelijk van het contract.
Vitesse moet Verhaegh uiteraard wel willen ruilen, om aan deze 10 miljoen te komen.
@ Nate
je hebt gelijk, Gio brengt helaas qua leiderschap niet hetzelfde als een Bosvelt, maar ik hoop dus dat El Ahmadi dit gemis zou kunnen opvullen in de toekomst. Of misschien dat Landzaat dit kan als hij fit is, hoewel hij dat vorig seizoen niet echt heeft laten zien. Bij Az echter deed hij dat volgens mij wel.
|
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15080 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: helter skelter schreef:
Eerste prioriteit is een goede verdediging neerzetten! De kwaliteit (of het missen ervan) van de laatste linie straalt altijd af op de rest van het team. Iedereen die wel eens gevoetbald heeft (ongeacht het niveau) weet dat je met betrouwbare verdedigers in je reet je met meer zelfvertrouwen en dus beter gaat voetballen.
Als middenvelders en aanvallers zich de hele wedstrijd zorgen moeten maken om geen balverlies te lijden omdat dat geheid een kans om te scoren oplevert voor de tegenpartij...tja, dan voetbalt zo'n speler gewoon niet lekker en beperkt hij zich tot obligate breedteballetjes zonder risico.
Iedere voetbalprofessor weet dat de basis van ieder winnend team een goede verdediging is. Als het achterin niet goed staat kom je er nooit, ook al koop je C.Ronaldo, Kaka of weet ik veel wie.
Precies, er moeten verdedigers gehaald worden, en wel zo snel mogelijk.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1855 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Juist, en (jonge) betrouwbare verdedigers hoeven echt niet zoveel te kosten. Zeker rechtsbenige niet, en die heeft Feyenoord momenteel heel hard nodig. Ze hoeven het elftal niet bij de hand te nemen, dat kunnen Hofland en van Bronckhorst. Als ze maar (qua strijd en beleving) niet verzaken en hun man uitschakelen zijn ze al beter dan Greene of Lucius.
Laat Bosz nou eens een belletje wagen naar Polen (Beenhakker), Zweden (Larsson) of desnoods Hongarije (Kiprich/Koeman). Of vraag Tomasson zijn licht op te steken wanneer hij voor zijn nationale elftal weer in Denemarken vertoeft. Ik heb vandaag al wat namen gepost, maar bovenstaande (oud)-Feyenoorders zullen ook heus wel met wat haalbare namen komen...
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Simson  Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1823 Reg.: 19 september 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Liever nog goede verdedigers als het effe kan.
[Dit bericht is veranderd door Dr.Jekyll and Mr.Hyde (op 6 oktober 2008 15:32:08).]
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4669 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Wie 15-20 miljoen voor Sabri neerlegt is totaal van de pot gerukt 
Oh:p wellicht heb ik me wat teveel laten beinvloeden door een vriend van mij (een Turk) Die zegt dat Sabri een soort Robben/van Persie is..
Op het EK speelde hij ook goed dus ik zat al wel aan dit bedrag te denken 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Oh:p wellicht heb ik me wat teveel laten beinvloeden door een vriend van mij (een Turk) Die zegt dat Sabri een soort Robben/van Persie is..
Op het EK speelde hij ook goed dus ik zat al wel aan dit bedrag te denken 
Sabri speelde, op de eerste wedstrijd na op het EK, als rechtsback. Dat zie ik Robben en Van Persie niet zo snel doen. Niet in de war met Arda Turan? Dat is 'meer' een vleugelspeler. Sabri is een zeer aanvallende rechtsback (die ook op het middenveld kan spelen). Verdedigend ongelooflijk kwetsbaar, aanvallend leuk.
|
|
|
the game Jeugdspeler
Uit: leiden Vak: - Posts: 50 Reg.: 28 juli 2007 | mario been voor de kerst wegkapen en gert oprot premie geven hy haalt de kerst toch niet
[Dit bericht is veranderd door the game (op 6 oktober 2008 17:03:49).]
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4669 Reg.: 2 juli 2004 |
(...)
Sabri speelde, op de eerste wedstrijd na op het EK, als rechtsback. Dat zie ik Robben en Van Persie niet zo snel doen. Niet in de war met Arda Turan? Dat is 'meer' een vleugelspeler. Sabri is een zeer aanvallende rechtsback (die ook op het middenveld kan spelen). Verdedigend ongelooflijk kwetsbaar, aanvallend leuk.
Ik bedoelde Turan eigenlijk ja 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Ik bedoelde Turan eigenlijk ja 
Die vind ik wel weer erg goed .
|
|
|
santiagoredondo
 Ballenjongen
Uit: erica Vak: Maastribune - KK Posts: 28 Reg.: 18 september 2008 |
quote: Neochamp schreef:
(...)
Je vergeet Monaco ...en de wedstrijden tegen Porto... jaren 90 hebben veel moois opgeleverd. Kreeg gisteren dus ook echt Flashbacks naar de '90er jaren.. de support was als vanouds. Check de beelden maar eens uit seizoen 92/93 en gisteren... heeeeerlijk gewoon !
We moeten eerst maar eens aankijken hoe t gaat open de ankomende wedstrijden. er komen er veel terug van blessures.. En we zien nu ok dat webest een leuke bank kunnen hebben. Als Green weer terug zou komen op zn nivau van zn eerste seizoen.. dan zie ik t allemaal rooskleurig in.. en hoeven we niet vollop in te kopen in de winterstop...
welk niveau? bij eeen zondag derde klasser zou ie t misschien niet slecht doen maar in feyenoord 1 hou op zeg.
quote: Marcus schreef:
Dembele is een topper. Maar niet haalbaar uiteraard. De echte toppers zijn toch niet te halen dus eigenlijk zinloos om er nog verder een topic aan te wijten. :nee
pranjic, dembele hadden eigenlijk ook al veel eerder gescout kunnen worden, draait om visie jongens en die is er niet, er word liever 5 miljoen voor el ahmadi betaalt dan 2 keer 3 voor twee sterke spelers, dembele kan zelfs een leek nog zien dat die kan voetballen, wat ik ook al tijden een interessante speler vind is Mirel Radoi van steau, word al heel lang genoemd bij italiaanse clubs maar maakt nooit de overstap, sterk, lang en komt van een roemeense club dus kan nooit teveel kosten.
wat mij ook blijft verbazen is hoe ze makaay gebruiken, makaay staat iedere wedstrijd in ondertal met de rug naar de goal toe, weet niet of iemand weet hoeveel hij er bij bayern en deportivo heeft ingelegd maar dat is typisch een voetballer die t spel voor zicvh moet hebben, tomasson is precies t zlefde type dus dat helpt ons niet verder, jan koller oook die werd ook nog is genoemd ooit, een type dembele of berg zou ideaal zijn,mackaay moet in de diepte worden aangespeeld niet in de voeten. soms denk ik wel is dat een trainers diploma ook niet alles zegt als ik t zie moeten zij dat toch ook zien? lijkt mij :bang
quote: the game schreef:
mario been voor de kerst wegkapen en gert oprot premie geven hy haalt de kerst toch niet
laat gertjan maar mooi zitten die heeft tijd nodig om t naar zijn hand te zetten en ook spelers laten spelen die hij kan gebruiken in zijn visie en daar horen buis en greene en lucius absoluut niet in
[Dit bericht is veranderd door santiagoredondo (op 6 oktober 2008 18:01:49).]
|
|
|
In hart en nieren! Geselecteerd voor Oranje
Uit: Beverwijk Vak: - Posts: 495 Reg.: 27 augustus 2006 | Demouge lijkt mij een betaalbare aanwinst voor de voorhoede.
|
|
|
MancoBlanco Vedette
Uit: Honselersdijk Vak: Olympiatribune - DD Posts: 2365 Reg.: 3 januari 2003 |
quote: santiagoredondo schreef:
pranjic, dembele hadden eigenlijk ook al veel eerder gescout kunnen worden, draait om visie jongens en die is er niet, er word liever 5 miljoen voor el ahmadi betaalt dan 2 keer 3 voor twee sterke spelers, dembele kan zelfs een leek nog zien dat die kan voetballen, wat ik ook al tijden een interessante speler vind is Mirel Radoi van steau, word al heel lang genoemd bij italiaanse clubs maar maakt nooit de overstap, sterk, lang en komt van een roemeense club dus kan nooit teveel kosten.
Dembele was ook al veel eerder gescout door Feyenoord. Nog voor zijn tijd bij Willem II. Toen hij bij Willem II speelde waren ze ook voor hem in de race samen met AZ, maar hij wilde zich liever bij AZ rustig ontwikkelen als meteen de druk van een topclub op zich te hebben.
|
|
|
ThereisonlyoneT Talent
quote: In hart en nieren! schreef:
Demouge lijkt mij een betaalbare aanwinst voor de voorhoede.
Betaalbaar
Aanwinst
Vind hem nu aardig spelen bij Willem 2, maar zal denk ik toch een stuk te kort komen voor de (sub)top.
(...)
Die vind ik wel weer erg goed .
Arda Turan is zeker erg goed, maar ook erg onbetaalbaar. Sabri Sarioglu vind ik verdedigend sterk genoeg om de rechtback positie bij Feyenoord te vervullen. Zoals we hebben kunnen zien bij het EK, spelen de Turken met enorme inzet, dus wat dat betreft Feyenoord-waardig. Hoeven we ons iig niet te ergeren aan dat halve verdedigen van Greene. Een Turkse De Cler vind ik.
|
|
|