| Poster | | Topic: Marko Arnautovic |  |
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
The best of the rest ja, niks meer niks minder. Tja, alsof Roda, Vitesse (Vroeger ook al zo'n grootmacht in wording) zoveel voorstellen. Fanatieke supporters (ja nu het goed gaat wel).
Jij bent op ons terrein, dus ik lul zo dom als ik wil.
Bijt van je af Buakaw Ik ben ook niet zo onder de indruk.Zelf vind ik dat moet zorgen dat ze echt bij de top 3 horen. En om on-topic te zijn. Ik ken deze speler niet, maar als hem zo graag wil hebben......ja is het misschien wel wat. En 16.25 mln of 4 mln tsja, whats in the risk 
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Weet je tukkertjee,
Ik kom bij regelmaat vlak bij Enschede. Weet je wat mij opvalt dat er heel veel tukkers Feyenoord supporters zijn.
Ik heb twee jaar geleden mijn vakantiebungalow laten verbouwen, ik wist niet wat ik mee maakte onder de bouwvakkers. Die vinden Twente helemaal niks en er zijn er vele die 1 X per maand helemaal naar het stadion afreizen.
En wat een verhalen ze wisten te vertellen, schitterend. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je in Zuid Holland niet meemaakt dat er mensen zijn die twente supporters zijn maar in overijsel stikt het van de Feyenoordsupporters en dat weet jij ook.
Wat een supporters hebben wij toch zelfs onder de tukkers !
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 21:06:44).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Denlag schreef:
(...)Bijt van je af Buakaw Ik ben ook niet zo onder de indruk.Zelf vind ik dat moet zorgen dat ze echt bij de top 3 horen. En om on-topic te zijn. Ik ken deze speler niet, maar als hem zo graag wil hebben......ja is het misschien wel wat. En 16.25 mln of 4 mln tsja, whats in the risk 
Een hoop geld.
|
|
|
Belg Talent
Uit: Vleutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 20 juni 2007 |
quote: Buakaw schreef:
Fanatieke supporters (ja nu het goed gaat wel).
Jij bent op ons terrein, dus ik lul zo dom als ik wil.
Jullie kennis over de Nederlandse voetbalvelden hier is ronduit slecht.
|
|
|
LoveFR&SouthPark Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 126 Reg.: 18 april 2008 | Nou de VI sprrek de AD tegen
FC Twente verzet zich tegen Feyenoord-bod op Arnautovic
Feyenoord wil Marko Arnautovic overnemen van FC Twente. Maar de Enschedese club weigert mee te werken aan een transfer van de Oostenrijkse aanvaller.
Arnautovic geldt als grote belofte. De negentienjarige spits kwam vorig seizoen veertienmaal in actie tijdens de competitie, maar slaagde er niet in te scoren voor de hoofdmacht. Dat deed hij wel namens de beloften: 21 goals in 24 wedstrijden.
Feyenoord is ook overtuigd van de kwaliteiten van Arnautovic. Reden voor de Rotterdammers om zich bij FC Twente te melden. De spits zelf zou graag naar Feyenoord willen verkassen, maar zijn huidige club weigert op de avances van de Stadionclub in te gaan.
Feyenoord-coach Gertjan Verbeek wil er graag nog een aanvaller bij, ook al heeft hij de beschikking over Roy Makaay, Michael Mols en Jon Dahl Tomasson.
Ach we zullen wel zien denk dat hij wel komt als bosz zegt dat het bijna rond is
|
|
|
DM1973 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 116 Reg.: 23 mei 2003 | Tja, ik heb zijn naam nog nooit horen vallen op dit forum. Laten we dus niet allemaal net doen of wij die jongen kennen, laat staat beoordelen of de blijkbaar flinke investering verstandig is. De tijd zal het leren.
Maar Feyenoord heeft lef. Ik mag dat wel. Stel dat deze jongen dit seizoen de sensatie was geworden bij Twente dan was hij al snel onhaalbaar geworden. Regeren is vooruitzien en soms moet je een risico nemen. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. Hier is over nagedacht...
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Belg schreef:
(...)
Je hoeft niet te blijven, maar het mag wel. Ik ben namelijk gek op Belgen. Heerlijk voor je zelfvertrouwen, die Belgen... 
|
|
|
shinjirules Jeugdspeler
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 57 Reg.: 4 juli 2005 | Nu meld vi.nl ook dat het bijna rond is hoor. AD wordt weliswaar gequote maar toch. komt goed denk ik. quote: LoveFR&SouthPark schreef:
Nou de VI sprrek de AD tegen
FC Twente verzet zich tegen Feyenoord-bod op Arnautovic
Feyenoord wil Marko Arnautovic overnemen van FC Twente. Maar de Enschedese club weigert mee te werken aan een transfer van de Oostenrijkse aanvaller.
Arnautovic geldt als grote belofte. De negentienjarige spits kwam vorig seizoen veertienmaal in actie tijdens de competitie, maar slaagde er niet in te scoren voor de hoofdmacht. Dat deed hij wel namens de beloften: 21 goals in 24 wedstrijden.
Feyenoord is ook overtuigd van de kwaliteiten van Arnautovic. Reden voor de Rotterdammers om zich bij FC Twente te melden. De spits zelf zou graag naar Feyenoord willen verkassen, maar zijn huidige club weigert op de avances van de Stadionclub in te gaan.
Feyenoord-coach Gertjan Verbeek wil er graag nog een aanvaller bij, ook al heeft hij de beschikking over Roy Makaay, Michael Mols en Jon Dahl Tomasson.
Ach we zullen wel zien denk dat hij wel komt als bosz zegt dat het bijna rond is
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1633 Reg.: 9 november 2005 |
quote: Belg schreef:
(...)
Schijnheilig mietje dat je bent. Eerst verkondigen dat je Feyenoordsupporter bent, om vervolgens ons te beledigen met "onze" voetbalkennis. Alleen al je voordoen als Feyenoordsupporter zou je een ban moeten krijgen ! Hup weer terug naar dat Vlaams noch Walonisch holletje van je...
|
|
|
FR Dicky Aanstormend talent
Uit: Noordwijk Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 130 Reg.: 22 oktober 2006 | Op VI zeggen ze nu ook ineens dat het zo goed als rond is...
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | Bosz: Feyenoord op een haar na rond met FC Twente over Arnautovic
Tegenover het Algemeen Dagblad laat Peter Bosz weten dat Feyenoord op een haar na rond is met FC Twente over de transfer van Marko Arnautovic. Feyenoord zou een miljoenenbedrag over hebben voor het Oostenrijkse talent. "We zijn op een haar na rond. Normaal gesproken gaan we eruit komen. De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord. Wij zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler die we graag willen hebben."
Hij is dus bijna Feyenoorder...
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: easydott schreef:
(...)
Schijnheilig mietje dat je bent. Eerst verkondigen dat je Feyenoordsupporter bent, om vervolgens ons te beledigen met "onze" voetbalkennis. Alleen al je voordoen als Feyenoordsupporter zou je een ban moeten krijgen ! Hup weer terug naar dat Vlaams noch Walonisch holletje van je...
En een belg die zegt dat we geen voetbalkennis hebben. Belgie is onderhand een C-land hetzelfde als liechtenstein 
[Dit bericht is veranderd door Denlag (op 5 juli 2008 21:39:40).]
|
|
|
tukkertjee  Ballenjongen
Vak: - Posts: 15 Reg.: 24 maart 2008 |
quote: Bestlander schreef:
Weet je tukkertjee,
Ik kom bij regelmaat vlak bij Enschede. Weet je wat mij opvalt dat er heel veel tukkers Feyenoord supporters zijn.
Ik heb twee jaar geleden mijn vakantiebungalow laten verbouwen, ik wist niet wat ik mee maakte onder de bouwvakkers. Die vinden Twente helemaal niks en er zijn er vele die 1 X per maand helemaal naar het stadion afreizen.
En wat een verhalen ze wisten te vertellen, schitterend. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je in Zuid Holland niet meemaakt dat er mensen zijn die twente supporters zijn maar in overijsel stikt het van de Feyenoordsupporters en dat weet jij ook.
Nou ik ben ze nog niet tegengekomen. En dat meen ik. Ik denk toch echt dat jullie je vergissen in twente. Tuurlijk en zou raar zijn als ik wat anders zou zeggen is feyenoord een veel grotere club dan twente maar twente is echt niet zo een klein provinciaal clubje als jullie en vooral die gastjes uit adam(daar is het nog veel erger) denken.
Het zegt toch wel iets dat het stadion van 25000 man in no time is uitverkocht. En ook al ging het wat slecher paar jaar terug toen ook zat t stadion(ok ok was toen nog maar 13500 ) altijd vol en toen was de wachtlijst ook al lang.
Vergeet niet de bekerfinale in de kuip 2001. 35000 tukkers zaten er zeker als t er niet meer waren. Buiten feyenoord zie ik geen enkele andere club in nederland dat na zou doen. Ook paar jaar later tegen utrecht zaten er veel meer tukkers dan utrechters.
Jullie zullen t calimero gevoel noemen, dat mag, is jullie goed recht helemaal wat een andere feyenoorder net al zei omdat ik als gast hier ben :P,maar twente leeft meer dan jullie westerlingen doen vermoeden. Vroeger, geef ik ook meteen toe, zag je hier nog wel eens jochies in ajax shirjtes. Dat zie je allang niet meer. Tis alleen maar rood met een twente logo, niks meer niks minder.
Ook wij hebben supp. trouwens door t hele land. Ook in rotterdam, adam en zelfs grunn. Niet dat dat nu voor mij zo hoeft. Gewoon enschede e.o 
Ik weet dat jullie ons nog steeds zien als dat boerencluppie uit dat gehucht bijna in de mof. Maar das allang niet meer zo, gehucht is helemaal onzin want zo dood en klein als enschede wel eens wordt afgeschildert das echt dikke onzin.Enschede had vroeger de naam van een saaie grijze stad. Nou das al jaren anders en enschede timmert behoorlijk aan de weg. Zo ook met fc twente.
Maar goed het zei zo. We hebben nu eenmaal de naam en wat we ook doen we blijven dat boerencluppie uit de provincie.
D8 dat adammers erg waren maar jullie kunnen er ook wel wat van
ontopic...ik hoop toch echt dat marko hier blijft. Kan t me nog steeds niet voorstellen dat die vertrekt.
|
|
|
Bruins Bankzitter
Vak: - Posts: 187 Reg.: 7 juni 2005 | Als Bosz zegt dat het op een haar na rond is, dan gaat ie gewoon komen! Nummer 19 is zelfs al voor hem gereserveerd. Mooi nummer voor een pinchhitter! 
[Dit bericht is veranderd door Bruins (op 5 juli 2008 21:44:45).]
|
|
|
Belg Talent
Uit: Vleutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 20 juni 2007 |
quote: Bruins schreef:
Mooi nummer voor een pinchhitter! 
En juist dat wil hij niet, straks word hij nog doorverkocht zonder te spelen.... 
|
|
|
biek Bankzitter Winnaar Feyenoord Pool 2007/2008
Vak: - Posts: 218 Reg.: 30 oktober 2006 | Als hij heet grootste talent van Oostenrijk is geeft dat het niveau al aan 
|
|
|
BaasK Veelbelovend talent
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 118 Reg.: 13 juni 2005 | Mocht deze speler naar ons toekomen,dan hoeft hij zich geen zorgen te maken over weinig speelminuten.Bekerwedstrijden,europese wedstrijden,schorsingen en mogelijke blessures waar makaay en tomasson mee te maken kunnen krijgen zorgen ervoor dat hij genoeg minuten maakt.Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een aankoop van 5 miljoen op de bank laten verpieteren..We zijn tenslotte geen Barcelona 
|
|
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1145 Reg.: 23 december 2000 |
quote: tukkertjee schreef:
(...)
Nou ik ben ze nog niet tegengekomen. En dat meen ik. Ik denk toch echt dat jullie je vergissen in twente. Tuurlijk en zou raar zijn als ik wat anders zou zeggen is feyenoord een veel grotere club dan twente maar twente is echt niet zo een klein provinciaal clubje als jullie en vooral die gastjes uit adam(daar is het nog veel erger) denken.
Het zegt toch wel iets dat het stadion van 25000 man in no time is uitverkocht. En ook al ging het wat slecher paar jaar terug toen ook zat t stadion(ok ok was toen nog maar 13500 ) altijd vol en toen was de wachtlijst ook al lang.
Vergeet niet de bekerfinale in de kuip 2001. 35000 tukkers zaten er zeker als t er niet meer waren. Buiten feyenoord zie ik geen enkele andere club in nederland dat na zou doen. Ook paar jaar later tegen utrecht zaten er veel meer tukkers dan utrechters.
Jullie zullen t calimero gevoel noemen, dat mag, is jullie goed recht helemaal wat een andere feyenoorder net al zei omdat ik als gast hier ben :P,maar twente leeft meer dan jullie westerlingen doen vermoeden. Vroeger, geef ik ook meteen toe, zag je hier nog wel eens jochies in ajax shirjtes. Dat zie je allang niet meer. Tis alleen maar rood met een twente logo, niks meer niks minder.
Ook wij hebben supp. trouwens door t hele land. Ook in rotterdam, adam en zelfs grunn. Niet dat dat nu voor mij zo hoeft. Gewoon enschede e.o 
Ik weet dat jullie ons nog steeds zien als dat boerencluppie uit dat gehucht bijna in de mof. Maar das allang niet meer zo, gehucht is helemaal onzin want zo dood en klein als enschede wel eens wordt afgeschildert das echt dikke onzin.Enschede had vroeger de naam van een saaie grijze stad. Nou das al jaren anders en enschede timmert behoorlijk aan de weg. Zo ook met fc twente.
Maar goed het zei zo. We hebben nu eenmaal de naam en wat we ook doen we blijven dat boerencluppie uit de provincie.
ontopic...ik hoop toch echt dat marko hier blijft. Kan t me nog steeds niet voorstellen dat die vertrekt.
Enschede heeft een mooi centrum, ben er in december nog geweest voor mijn werk. Moest op het HJ van Heekplein zijn volgens mij. En toen ik daar was zag ik een jongen met een Feyenoord shirt bovendien gisteren ook in Amsterdam.
En het is idd arrogant hoe sommige mensen over twente(regio) praten. Begint economisch een steeds belangrijkere regio te worden in Nederland.
Maar ik heb ook gelezen dat jij suggereerd dat Twente meer kans maakt op de titel dan feyenoord, en dat is onzin. Twente is lyrisch over hun nieuwe trainer die niet eens met Engeland op een eindronde wist te komen. En jullie beste spelers zijn weg, waaronder Karim en Engelaar. Tiote en Janssen zijn nog verre weg van hun niveau. Wij hebben straks het beste middenveld van Nederland, een wereldspits met Roy Makaay. En Wim Jansen kan als geen ander een verdediging organiseren dus dat komt ook helemaal goed. Verbeek zal dit team laten groeien.
|
|
|
Fr 1908 Aanstormend talent
Uit: - Vak: Olympiatribune - P Posts: 136 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: Satisfied schreef:
(...)
'' Wij hebben straks het beste middenveld van Nederland, een wereldspits met Roy Makaay. En Wim Jansen kan als geen ander een verdediging organiseren dus dat komt ook helemaal goed. Verbeek zal dit team laten groeien. ''
Ik hoop dat 't lukt met verdediging
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: tukkertjee schreef:
(...)
Laten wij maar weer verder lezen naar allerlei verhalen!
Ik ga lekker naar bed tot morgen.,
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 22:23:48).]
|
|
|
Wyatt Administrator
Vak: - Posts: 630 Reg.: 17 september 2007 | Ik vind het hartstikke leuk om te zien dat er flink wordt gediscussieerd met Twente-aanhangers (dat meen ik serieus). Laten we echter proberen het in dit topic over de interesse van Feyenoord voor Arnautovic te hebben.
Voor discussies m.b.t. het reilen en zeilen van FC Twente graag verder in dit topic:
FC Twente topic
|
|
|
Wejan Talent
Vak: - Posts: 65 Reg.: 3 juli 2007 | Ik heb toch liever paolo henrique van Heerenveen voor dat bedrag. Zelfde leeftijd maar scoort tenminste goals.
[Dit bericht is veranderd door Wejan (op 5 juli 2008 22:23:50).]
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Ik blijf nog even op om te kijken of er nog nieuws is over het jonge talent.
quote: Wejan schreef:
Ik heb toch liever paolo henrique van Heerenveen voor dat bedrag. Zelfde leeftijd maar scoort tenminste goals.
Er gaan toch berichten rond van Feyenoord supporters die deze jongen goed kennen, dus weten hoe hij kan ballen en heel veel van hem verwachten. Je kan natuurlijk ook een keer raak schieten. Wij moeten er vanuit gaan dat de scouts, trainer en de directie een positief oordel over deze jongen afgeven. Dus wie weet is het toch een groei diamant.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 22:37:20).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Voor dit bedrag gaat hij (op zeker) zich in de basis spelen. Neem daarbij het feit dat maklaay er voorlopig niet bij is in ogenschouw...
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Bestlander schreef:
Weet je tukkertjee,
1=klopt
2=dank 
|
|
|