Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Marko Arnautovic
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 35 »

Poster
Topic: Marko Arnautovic 
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 19:56:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Zeiden de mensen in Rotterdam vorig jaar ook....je moet naar de huidige feiten kijken.

Waarschijnlijk is de Peter Bosz-truck weer uit de kast gehaald en is Arnoutovic al lang warm gemaakt voor Feyenoord (zie Ahamdi).

Arnoutovic is zeker voor Nederlandse begrippen een top-talent en dat weet hij zelf ook.
Dan kun je weer gaan zeggen, wat goed is komt snel, maar zijn gedrag gaat nog veel sneller naar het vedette-niveau.

Een speler die niet meer wil blijven kun je beter niet houden, maar de voorzitter van Twente kennende verkoopt hij zijn huid zeer duur (en terrecht).

En voor de mensen die denken dat we een positie-verbetering zijn tov FC Twente wil ik graag zeggen dat ze even van de Feyenoord wolk moeten komen, want die tijd is even voorbij.

Die jongen ziet gewoon een sportieve verbetering, en welke speler van niveau wil er nu werken onder een trainer waar een amateurclub zich nog voor zou schamen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick017
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 20:00:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Ik beproef hier een zelfde soort arrogantie die 70 kilometer te noorden van jullie ook altijd aanwezig is.

Denken jullie nou werkelijk mee te kunnen doen om het kampioenschap???
Ik kan jullie nu al aangeven dat Ajax en PSV de grootste kandidaten zijn. Bekijk puur even de selecties alstublieft...

Daarnaast is Twente een outsider. Ik denk persoonlijk dat ons middenveld er absoluut niet op achteruit is gegaan. Elia op links is dondersgevaarlijk en wordt de grote verassing dit seizoen. Daarnaast Tiote een beer en vechter van een vent. Verder Janssen speelt nu in de voorbereiding al erg indrukwekkend en verder is Hersi de laatste tijd ook erg lekker aan het ballen.

Goed, plaats 3 zal gaan tussen Twente, Feyenoord en Heerenveen. Maar ga alstublieft geen waarvoorstellingen maken (met alle respect voor jullie selectie) dat jullie een titelkandidaat zijn.

Ow trouwens, Aisatti is ook op Enschede an. Die wordt later deze week gepresenteerd.

Arrogantie leeft alleen in onze hoofdstad maar krijg meer het idee dat het bij Twente ook zo gaat worden...

Niemand heeft gezegd dat Feyenoord Kampioen gaat worden. Feyenoord moet als clubzijnde altijd meedoen om de titel dat wordt wel verteld.

Ja Hersi is geweldig, en Janssen ook. Schei uit man. Janssen en Tiote kunnen niet tippen aan El Ahmadi en Engelaar.. Elia is daarbij geen middenvelder maar een linksbuiten..

Nee Twente is een goed elftal dat leuk voetbal speelt dat zeker maar je kunt het ook overdrijven qua arrogantie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 20:00:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Ik beproef hier een zelfde soort arrogantie die 70 kilometer te noorden van jullie ook altijd aanwezig is.

Ik kan jullie nu al aangeven dat Ajax en PSV de grootste kandidaten zijn. Bekijk puur even de selecties alstublieft...

Daarnaast is Twente een outsider. Ik denk persoonlijk dat ons middenveld er absoluut niet op achteruit is gegaan. Elia op links is dondersgevaarlijk en wordt de grote verassing dit seizoen. Daarnaast Tiote een beer en vechter van een vent. Verder Janssen speelt nu in de voorbereiding al erg indrukwekkend en verder is Hersi de laatste tijd ook erg lekker aan het ballen.

Goed, plaats 3 zal gaan tussen Twente, Feyenoord en Heerenveen. Maar ga alstublieft geen waarvoorstellingen maken (met alle respect voor jullie selectie) dat jullie een titelkandidaat zijn.

Ow trouwens, Aisatti is ook op Enschede an. Die wordt later deze week gepresenteerd.

Twente speelt van tijd tot tijd bovenin mee en heeft het de afgelopen jaren mede door Rutte goed gedaan. Feyenoord is een club die altijd bovenin speelt, lukt het een jaar niet Feyenoord komt altijd terug. Daar is de club te groot voor.
Je zal het dit jaar en het jaar daarop beleven wij eindigen gewoon weer bovenaan en zeer wel mogelijk worden wij weer kampioen, wat ik met Twente niet ziet gebeuren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Belg
Talent

Uit: Vleutum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 20:03:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fernando José Torres schreef:

(...)

Toch apart dat jij als Belg zo FC Twente geil bent bij elk gerucht over Twente op dit netwerk ben jij er altijd als de kippen bij.

Tís mn vak om overal een beetje van op de hoogte te zijn !

En ben feyenoord liefhebber !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Boones
Talent

Uit: Gorinchem
Reg.: 11 juli 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 20:06:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

BELG jij krijgt beetje hoog in je bol he met je fc twente rot anders lekker op naar da kut enschede. Feyenoord is 10x groter dan da twente alleen al de supporters, verleden EN het heden Till I die

[Dit bericht is veranderd door Boones (op 5 juli 2008 20:07:29).]
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 20:06:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Nou laat maar is zien dan de elftallen van Feyenoord, PSV en Ajax. Voorhoede wijst duidelijk de kant van de neuzen op, maar voor de rest vind ik zelf niet dat we veel onder doen voor 020 en PSV. En met leuzen als ... word een verrassing dit seizoen hoef je ook niet aan te komen, want dan kan je ik je vertellen dat Bruins, Fer, Wijnaldum, Nieveld, Erasmus de verrassingen van het seizoen worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
LSP
Ballenjongen

Uit: Enschede
Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 20:08:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

(...)

Arrogantie leeft alleen in onze hoofdstad maar krijg meer het idee dat het bij Twente ook zo gaat worden...

Niemand heeft gezegd dat Feyenoord Kampioen gaat worden. Feyenoord moet als clubzijnde altijd meedoen om de titel dat wordt wel verteld.

Ja Hersi is geweldig, en Janssen ook. Schei uit man. Janssen en Tiote kunnen niet tippen aan El Ahmadi en Engelaar.. Elia is daarbij geen middenvelder maar een linksbuiten..

Nee Twente is een goed elftal dat leuk voetbal speelt dat zeker maar je kunt het ook overdrijven qua arrogantie.

El Ahmadi is een geweldige jongen, daar niets van af. Maar heb je wel eens naar zijn scorende kwaliteiten gekeken?

Engelaar is een prachtvoetballer. Maar die moet wel op z'n gemak zijn. Ben benieuwd naar hoe hij zich verder gaat ontwikkelen. Het is wel een absolute (door mij niet te ontkennen) aderlating.

Daarentegen is Tiote een super voetballer. Dit zeg ik niet met een Twentebril op, maar heb het afgelopen seizoen al aangegeven dat hij een versterking voor Twente zou zijn. Gelukkig die gekomen.

Theo werd gewoon verguist in Arnhem. Nu moet hij echt presteren en wordt begeleid door een coach die ervaring heeft om met de grotere der aarden om te gaan. Je ziet tijdens de oefenpotjes zeer goede acties van hem. Bekijk dit doelpunt van hem maar eens, absoluut puur talent: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7392

Ach ja Elia, bekijk het zelf maar dit seizoen. Hersi speelde de laatste wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Ajax ook al schitterend.

We zullen zien!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 20:09:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Tís mn vak om overal een beetje van op de hoogte te zijn !

En ben feyenoord liefhebber !

Jij een Feyenoord liefhebber? Ik heb juist het idee dat jij een anti Feyenoorder bent maar goed ik kan het mishebben...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.675,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Belg
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 20:11:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boones schreef:

BELG jij krijgt beetje hoog in je bol he met je fc twente rot anders lekker op naar da kut enschede. Feyenoord is 10x groter dan da twente alleen al de supporters, verleden EN het heden Till I die

Als Belg heb ik dit nooit begrepen.
Het zijn er altijd wel veel in Rotterdam, maar beter kan ik toch niet beamen.
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 20:13:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Als Belg heb ik dit nooit begrepen.
Het zijn er altijd wel veel in Rotterdam, maar beter kan ik toch niet beamen.

Hoezo Rotterdam als die uit Gorinchem komt? Toch niet zo'n fan als je dacht? Toch wel een Twente-fan?

Was jij ook niet dat mannetje dat tevoorschijn kwam bij de transfer van Huysegems van 'jawel' naar FC Twente?

[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 5 juli 2008 20:15:04).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Belg
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 20:16:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Hoezo Rotterdam als die uit Gorinchem komt? Toch niet zo'n fan als je dacht? Toch wel een Twente-fan?

Was jij ook niet dat mannetje dat tevoorschijn kwam bij de transfer van Huysegems van 'jawel' naar FC Twente?

Hij heeft het erover dat de supporters beter zijn in Rotterdam lieverd !

Ja

[Dit bericht is veranderd door Belg (op 5 juli 2008 20:16:29).]
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 20:18:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Hij heeft het erover dat de supporters beter zijn in Rotterdam lieverd !

Ja

Nee, hij zegt dat de supportersschare groter is (wat ook zo is).

OT: Wil nu zo langzamerhand wel wat meer weten. Want ben het nu al zat.
 Help mods!
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 20:23:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Er is geen sportieve verbetering, Twente speelt V Champions League, Feyenoord speelt Uefa Cup...

Aangezien straks aan de start van het nieuwe seizoen Twente nog maar 4 spelers over heeft van afgelopen seizoen, denk ik dat ze niet veel gaan laten zien. (in Europa niet en in de competitie niet)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tukkertjee Gele kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 20:25:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Grappig om te zien dat er weer feyenoorders en andere club supp. hier zijn die twente meteen weer flink achteruit zien gaan na vertrek engelaar/ el ahmadi.

Tiote de vervanger van engelaar zeg maar is echt een groot talent. Ik geef meteen toe dat engelaar ,bij ons tenminste, heel erg goed en nuttig was. Of tiote hem 1 2 3 kan vervangen is maar de vraag maar alle berichten over tiote zijn super en tot nu toe(ok ok is maar voorbereiding) doet hij het uitstekend. beer van een kerel en we hadden wel een bikkelaar nodig op het middenveld.
El ahmadi technisch zeer begaafd en zal zeker leuke dingen laten zien bij feyenoord alleen is zijn rendement te laag. Weet zeker dat janssen meer gaat scoren. Mss wat minder begaafd(al kan die knakker mits hij geen overgewicht heeft ) verdomde goed voetballen. Dus of we er zoveel op achteruit gaan op t middenveld?? Ik moet het nog zien.
Hersi ervoor die gewoon tot de betere spelers behoorde de 2de comp helft. En mss komt aissati er wel bij. Niet verkeerd d8 ik zo

Achterin met wilkshire- wielaert- douglas(jah jah die blijft) en braafheid heb je gewoon 1 van de betere verdedigingen van nederland. Niks arrogantie maar is gewoon zo.

Elia die echt een rechtsbuiten is ontwikkelt zich steeds beter. Kufo blijft kufo. DE man van 15-25 dlp. Alleen op rechts is t niet veel. Denneboom is te licht en ik hoop op een stormachtige ontwikkeling van 1 van de jonkies(reimerink oa) of toch nog een aankoop.

Verder leuke bank met huysegems- zomer- heubach- gerritsen- brama + paar hele goede jeugdspelers die niet voor niets al ene paar jaar kampioen worden met de a1 of reserves.

En dan schemert steeds meer door dat er toch nog wel eens verrassing aan kon komen qua leuke en grote speler. Samaras mss???

Arnautovic: Ons grootste talent. Geloof nooit en dat heeft munsterman ook al duidelijk gemaakt dat twente die laat gaan. Echt een groot talent alleen 1 nadeel. In t eerste heeft hij t bijna nog niet kunnen laten zien. Dus stel stel stel feyenoord biedt de juiste prijs(zal zeker een flink bedrag moeten zijn) dan kan t een gok zijn.
Ik denk en ga er gewoon vanuit dat hij gewoon blijft en onder mc laren veel meer speelminuten gaat krijgen dan onder rutten die hem soms 10 soms 2 en vaak helemaal niet liet spelen.

Feit is wel als er geen opvolger voor kufo komt marko zeker niet weggaat. Want kufo is de eerste 3 wedstrijden geschorsd in europa. Dan kan arnautovic zich meteen waarmaken of twente moet toch de gok niet durven te nemen en toch met een speler op de proppen komen die meer zekerheid met zich meebrengt. Dan jah dan kan twente wel eens gaan meewerken aan een transfer. Alleen nogmaals hoop en geloof er niks van. Twente wil hogerop, is goed bezig qua begroting(zitten nu nog maar vlak onder az en heerenveen), voorronde cl, stadion alweer uitverkocht(25000 man) enz enz , dan zou je gek zijn om 1 van je grootste talenten te verkopen aan mss niet meteen een directe concurrent maar zo heel veel staan jullie niet meer boven ons. Tuurlijk is feye stap hogerop maar de kloof is kleiner geworden. Ajax psv en feyenoord worden niet kleiner, heerenveen, grunn en twente worden gewoon wat groter.Alleen maar mooi voor ned. voetbal. Voor europa maakt t toch geen ruk meer uit want ned. clubs tellen toch niet meer mee.

laterz
 Help mods!
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 20:27:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Arnautovic van Twente heeft de volgende wedstrijden bij de selectie gespeeld en doelpunten gemaakt.

Seizoen 2006 - 2007 - wedstrijden = 2 doelpunten = 0
Seizoen 2007 - 2008 - wedstrijden = 14 doelpunten = 0

Hij heeft wel bij de A-1 in 22 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt.
Dan had Feyenoord naar mijn idee beter Emnes kunnen halen!

En in de A-1 werd hij topscoorder en beste speler. Ik vind dit werkelijk waar een heel erg groot talent. Ik heb het laatst al hier op het forum gezegd. Ik vind 5 miljoen veel geld. Maar ik verdraai mijn mening over Bosz als deze transfer doorgaat, want dan heeft hij wel visie. Deze gozer verkopen wij binnen 2 jaar voor meer dan 20 miljoen euro. Mark my words! Ik vind hem een groter talent dan Marcus Berg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Belg
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 20:27:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)Aangezien straks aan de start van het nieuwe seizoen Twente nog maar 4 spelers over heeft van afgelopen seizoen, denk ik dat ze niet veel gaan laten zien. (in Europa niet en in de competitie niet)

Ik denk dat ze Enschede wel blij zijn met mensen zoals jij !
Lekker onder de rook van anderen rustig groeien en anderen maar denken dat het geen bedreiging is.

Clubs als Heerenveen, FC Twente en AZ komen er aan of je het nu leuk vind of niet.
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 20:34:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Ik denk dat ze Enschede wel blij zijn met mensen zoals jij !
Lekker onder de rook van anderen rustig groeien en anderen maar denken dat het geen bedreiging is.

Clubs als Heerenveen, FC Twente en AZ komen er aan of je het nu leuk vind of niet.

Ga toch weg joh, paar jaar geleden eindigden jullie nog 11e, 8e en 7e. Zit totaal geen regelmaat in. Laatste 2 jaar doen jullie het goed maar er is nog zeker geen reden om te denken dat jullie gaan aanhaken tot de top. Kijken jullie maar uit dat het geen Willem 2 verhaal word.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 20:37:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Satisfied schreef:

(...)

En in de A-1 werd hij topscoorder en beste speler. Ik vind dit werkelijk waar een heel erg groot talent. Ik heb het laatst al hier op het forum gezegd. Ik vind 5 miljoen veel geld. Maar ik verdraai mijn mening over Bosz als deze transfer doorgaat, want dan heeft hij wel visie. Deze gozer verkopen wij binnen 2 jaar voor meer dan 20 miljoen euro. Mark my words! Ik vind hem een groter talent dan Marcus Berg.

Ik heb ook de vraag ergens in een forum geplaatst, wanneer ben je een talent, ook als je niet heb gescoort in het eerste team. Maar als er mensen zijn die hem hebben zien spelen en er van overtuigd zijn dat het een talent is, dan zou dat best wel eens zo kunnen zijn. Dan blijkt dus dat de leiding het dus goed gezien heeft. Als dus alles klopt wat jij en sommige anderen ook zeggen dan gewoon halen dus ondanks de 5 miljoen.
 Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 20:42:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord-doelwit Arnautovic opnieuw trefzeker

05 juli 2008

Marko Arnautovic is deze oefenperiode uitstekend op dreef voor FC Twente. De Oostenrijker, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van Feyenoord, trof zaterdag voor de vierde opeenvolgende keer doel in een oefenwedstrijd. In het duel met Regioselectie Twenterand, dat in 1-5 eindigde, maakte de jonge spits één doelpunt.

De overige doelpunten van FC Twente kwamen op naam van Ramon Zomer, Stein Huysegems (2) en Cheik Tiote. Voor Tiote, die vorige maand overkwam van Anderlecht, betekende dit zijn eerste doelpunt in Tukkerse dienst.

fcupdate
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
tukkertjee Gele kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 20:43:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Ga toch weg joh, paar jaar geleden eindigden jullie nog 11e, 8e en 7e. Zit totaal geen regelmaat in. Laatste 2 jaar doen jullie het goed maar er is nog zeker geen reden om te denken dat jullie gaan aanhaken tot de top. Kijken jullie maar uit dat het geen Willem 2 verhaal word.

Tuurlijk. begroting van 27 miljoen, stadion van 25000 man en uitverkocht, behoorlijk gezond, 1 van de betere jeugdopleidingen, verstandige en ambitieuze voorzitter, goed elftal, sponsoren die steeds groter en massaler worden, fanatieke supp, spelers die nu ook voor twente kiezen boven vitesse utrecht roda om er maar paar te noemen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. En dan worden wij ineens het willem 11 van nederland. Als je het niet kan hebben dat wij halve duitsers ineens best verstandig aan t groeien zijn en gewoon met heerenveen en grunn the best of the rest zijn dan moet je niet zo dom lullen.
 Help mods!
LoveFR&SouthPark
Veelbelovend talent

Reg.: 18 april 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 20:47:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord staat op het punt om Marko Arnautovic over te nemen van FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijkse spits, die in Enschede op het punt van doorbreken staat. 'We zijn op een haar na rond,' zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. 'Normaal gesproken gaan we eruit komen.

FC Twente wil de talentvolle Arnautovic eigenlijk niet kwijt en stribbelt nog wat tegen. Van de hoge vraagprijs die voorzitter Joop Munsterman heeft genoemd, zijn de Rotterdammers echter niet geschrokken. Bosz zat vorige week met FC Twente om de tafel en verwacht een snel akkoord. Met Arnoutovic denkt hij eveneens spoedig tot overeenstemming te komen. 'De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord,' zegt Bosz. 'Wij zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler die we graag willen hebben.'

Feyenoord, dat gisteren voor duizenden toeschouwers de eerste training afwerkte, is nog op zoek naar een verdediger en een aanvaller. Trainer Gertjan Verbeek vindt dat hij voorin nog wel wat lengte kan gebruiken. Met de 1.92 meter lange Arnautovic hoopt hij in die behoefte te kunnen voorzien.

De Oostenrijker staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen. In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.

Bron: AD

Nou die komt dus waarschijnlijk Lekke jong talentje
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 20:47:40.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tukkertjee schreef:

(...)

Tuurlijk. begroting van 27 miljoen, stadion van 25000 man en uitverkocht, behoorlijk gezond, 1 van de betere jeugdopleidingen, verstandige en ambitieuze voorzitter, goed elftal, sponsoren die steeds groter en massaler worden, fanatieke supp, spelers die nu ook voor twente kiezen boven vitesse utrecht roda om er maar paar te noemen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. En dan worden wij ineens het willem 11 van nederland. Als je het niet kan hebben dat wij halve duitsers ineens best verstandig aan t groeien zijn en gewoon met heerenveen en grunn the best of the rest zijn dan moet je niet zo dom lullen.

Verstandige voorzitter? Je weet wie jullie nieuwe trainer is he?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
shinjirules
Jeugdspeler

Uit: rotterdam
Reg.: 4 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 20:48:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo weer even on topic

Feyenoord staat op het punt om Marko Arnautovic over te nemen van FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijkse spits, die in Enschede op het punt van doorbreken staat.

,,We zijn op een haar na rond,’’ zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. ,,Normaal gesproken gaan we eruit komen.’’

FC Twente wil de talentvolle Arnautovic eigenlijk niet kwijt en stribbelt nog wat tegen. Van de hoge vraagprijs die voorzitter Joop Munsterman heeft genoemd, zijn de Rotterdammers echter niet geschrokken. Bosz zat vorige week met FC Twente om de tafel en verwacht een snel akkoord. Met Arnoutovic denkt hij eveneens spoedig tot overeenstemming te komen. ,,De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord,’’ zegt Bosz. ,,Wij zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler die we graag willen hebben.’’

Feyenoord, dat gisteren voor duizenden toeschouwers de eerste training afwerkte, is nog op zoek naar een verdediger en een aanvaller. Trainer Gertjan Verbeek vindt dat hij voorin nog wel wat lengte kan gebruiken. Met de 1.92 meter lange Arnautovic hoopt hij in die behoefte te kunnen voorzien.

De Oostenrijker staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen. In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.

Bron: Ad.nl

[Dit bericht is veranderd door shinjirules (op 5 juli 2008 20:49:31).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 20:48:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tukkertjee schreef:

(...)

The best of the rest ja, niks meer niks minder. Tja, alsof Roda, Vitesse (Vroeger ook al zo'n grootmacht in wording) zoveel voorstellen. Fanatieke supporters (ja nu het goed gaat wel).

Jij bent op ons terrein, dus ik lul zo dom als ik wil.
 Help mods!
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 21:00:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Ik heb ook de vraag ergens in een forum geplaatst, wanneer ben je een talent, ook als je niet heb gescoort in het eerste team. Maar als er mensen zijn die hem hebben zien spelen en er van overtuigd zijn dat het een talent is, dan zou dat best wel eens zo kunnen zijn. Dan blijkt dus dat de leiding het dus goed gezien heeft. Als dus alles klopt wat jij en sommige anderen ook zeggen dan gewoon halen dus ondanks de 5 miljoen.

Ik snap dat men pessimistisch zou kunnen zijn, aangezien hij niet veel heeft gespeeld en nog niet heeft gescoord in het eerste. En dan is 5 mijoen wel veel. Maar ik ben echt overtuigd van zijn kwaliteiten, en denk dat hij niet lang in de Kuip zal blijven maar dat hij wordt opgepikt door een andere club in Engeland. Zeker als hij nog eea leert van Makaay zoals zijn geniale manier van vrijlopen. Maar wat een leer meesters krijgt deze jongen met Makaay, Tomasson en Mols. Als hij van deze drie kanjers elk nog iets bij kan leren wordt het een wereldtopper, dat weet ik zeker.

Nog even antwoord gevend op je vraag: je bent naar meming(het is heel subjectief natuurlijk), een talent als je kwaliteiten groter zijn dan de meeste voetballers. En dan bedoel ik je techniek bv. aanname en schot. Maar vooral niet goed trainbare aspecten zoals gevoel van ruimte, manier van lopen, als spits een killersinstinct, mentale weerbaarheid en lichaamsbouw. Zodat je de rest met trainen en ervaring kan uitbouwen zodat je van een talent een topper wordt.

[Dit bericht is veranderd door Satisfied (op 5 juli 2008 21:07:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk