Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Marko Arnautovic
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 35 »

Poster
Topic: Marko Arnautovic 
Patrick017
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:10:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is geen sportieve verbetering, Twente speelt V Champions League, Feyenoord speelt Uefa Cup...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MakaayRoy
Jeugdspeler

Uit: Spijkenisse
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 19:12:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou zeggen meteen halen deze jongen!
En niet laten verpieteren op de bank, samen met Makaay gelijk voor de leeuwen gooien, en kijken hoe die daar mee omgaat.

-------Tomasson------
--Arnoutevic-Makaay--
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
easydott
Internationale topspeler

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 9 november 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:12:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Er is geen sportieve verbetering, Twente speelt V Champions League, Feyenoord speelt Uefa Cup...

Klopt, maar het is een pressiemiddel. Twente weet dat je niks aan een speler hebt die graag weg wilt !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:24:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit bedrag is tegenwoordig toch niet zo schokkend meer in de voetballerij? Als Feyenoord een talent uit Argentinie haalt ben je echt niet zoveel goedkoper uit.

Als de bedragen die genoemd worden juist zijn natuurlijk...

[Dit bericht is veranderd door Simson (op 5 juli 2008 19:24:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Wippolder
Veelbelovend talent

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:27:22.         MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twente moet gewoon niet moeilijk doen 4 of 5 miljoen kan ik wel mee akkoord gaan, maar ze moeten echt niet meer gaan vragen.
Dan idd maar een arbitragezaak beginnen,tis tegenwoordig toch in de mode.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Frank Mir
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 19:33:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Feyenoord speelt om kampioenschap! En Fc Twente overleeft de voorronde van de CL nooit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jonathan de Guzman
Nationale topspeler
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 15 juni 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:34:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Allemaal leuk en aardig. Maar bij FC Twente is Arnautovic wisselspeler of zelfs speler van het Tweede Elftal. Als Feyenoord hem een basisplaats in het vooruitzicht heeft gesteld (wat ik me overigens niet kan voorstellen) dan is het in zijn geval dus wel een duidelijke sportieve verbetering. Laat staan een financiële vooruitgang!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 19:37:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat verstaan wij precies onder het woord talent.
Ik lees hier als Feyenoord een talent uit Argetinie haalt dan ben echt niet zoveel goedkoper uit. Ook niet als het talent nog niet gescoord heeft in het eerste elftal???
Laten wij dit niet meer mee wegen bij het benoemen van iemand die een talent wordt genoemd???. Bruins was een talent, maar speelde goed en scoorde ook in de eredivisie. Zou Feyenoord 4 miljoen krijgen voor een talent, als hij alleen in de beloften heeft gescoord en niet in het eerste team?. Ik ben ook niet zeker van mijn zaak dus ik ben aan het zoeken of zo'n bedrag normaal is voor zo'n jongen, en je haald ook nog een verwaande speler in huis tenminste dat verhaal kom ik bij regelmaat tegen. JONGENS WAT DENKEN WIJ?
 Help mods!
LSP
Ballenjongen

Uit: Enschede
Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 19:38:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Feyenoord speelt om kampioenschap! En Fc Twente overleeft de voorronde van de CL nooit.

Wat een domme opmerking...
Ik hoop dat je het ooit nog eens mag meemaken. Tegenwoordig is Fc Twente gewoon de betere ploeg die meer aanspraak maakt op de titel. Zeker komend seizoen.

I rest my case met betrekking tot de schijnheiligen die niet wilde geloven over het nieuws m.b.t. Arnautovic waar ik gister over begon.

[Dit bericht is veranderd door LSP (op 5 juli 2008 19:38:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:40:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Als die Speler zo goed zou zijn dan was hij allang weggekocht door buitenlandseclubs, Hveen en of PSV.

We gaan het zien of niet.

Kwalieit kopen wat beter is dan eigen talent , vind ik prima. Doch we zijn toch nog niet zover dat wij vreemd talent voor zoveel geld kopen.

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 5 juli 2008 19:43:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
NickFeyR Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 10 november 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 19:40:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Ik hoop dat je het ooit nog eens mag meemaken. Tegenwoordig is Fc Twente gewoon de betere ploeg die meer aanspraak maakt op de titel. Zeker komend seizoen.

I rest my case met betrekking tot de schijnheiligen die niet wilde geloven over het nieuws m.b.t. Arnautovic waar ik gister over begon.

Dit is wel het Feyenoord forum dus als je zo begint ga dan weg.

En ja ik meen het, het klink kinderachtig maar je krijgt zo een ban aan je broek als je zo begint, en terecht.

[Dit bericht is veranderd door NickFeyR (op 5 juli 2008 19:40:53).]
 Help mods!
LSP
Ballenjongen

Gepost op 5 juli 2008 om 19:42:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Dit is wel een Feyenoord foum dus als je zo begint ga dan weg.

En ja ik meen het, het klink kinderachtig maar je krijgt zo een ban aan je broek als je zo begint, en terecht.

Och toen ik gister hier op het forum plaatste dat Feyenoord een bod had gedaan op Arnautovic, toen was ik ook gelijk onbetrouwbaar en lachwekkend. Een dagje later komen jullie erachter dat het wel zo is.

Van mij apart geeft iemand die ban. Dan maar geen nieuws meer voor jullie

Overigens, wat een onzin om te roepen dat Feyenoord een sportieve verbetering is, gezien jullie voor het kampioenschap spelen. Nee, Twente zeker ook niet?

Ach ja.....

[Dit bericht is veranderd door LSP (op 5 juli 2008 19:45:22).]
 Help mods!
NickFeyR Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 10 november 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 19:42:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Edit Wyatt: Idioot taalgebruik verwijderd!

[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 5 juli 2008 22:16:07).]
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:42:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Als die Speler zo goed zou zijn dan was hij allang weggekocht door buitenlandseclubs, Hveen en of PSV.

We gaan het zien.

Ja en dan zou Feyenoord weer aan het slapen zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 5 juli 2008 om 19:44:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op het Feyenoord forum discuseren wij met respect over en weer en dat gaat prima zo. Als je dat niet kan opbrengen zal het hier moeilijk worden voor je denk ik.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 19:45:17).]
 Help mods!
Wippolder
Veelbelovend talent

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:46:17.         MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LSP schreef:

(...)

Och toen ik gister hier op het forum plaatste dat Feyenoord een bod had gedaan op Arnautovic, toen was ik ook gelijk onbetrouwbaar en lachwekkend. Een dagje later komen jullie erachter dat het wel zo is.

Van mij apart geeft iemand die ban. Dan maar geen nieuws meer voor jullie

Overigens, wat een onzin om te roepen dat Feyenoord een sportieve verbetering is, gezien jullie voor het kampioenschap spelen. Nee, Twente zeker ook niet?

Ach ja.....

Ja man ga schaapies tellen ofzo op je land.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:48:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Kwalitatief hoogstaande post!!

[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 5 juli 2008 22:16:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Patrick017
Meervoudig international

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:49:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

LSP heeft een punt wat betreft zijn gerucht over Arnautovic.

Alleen hij krijgt het nu wel te hoog in zijn bol. Fc Twente mee doen om de titel? Haha nee dat denk ik niet. Er zijn al 2 middenvelders vertrokken Engelaar en El Ahmadi, Gehaald Tioté en Janssen maar die zijn niet gelijkwaardig. Haal die 2 middenvelders weg en Twente is voor 50 % weg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LSP
Ballenjongen

Gepost op 5 juli 2008 om 19:50:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wippolder schreef:

(...)

Ja man ga schaapies tellen ofzo op je land.

Ik tel liever tot 4 dan tot 6
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 19:50:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Last van schizofrenie??

[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 5 juli 2008 22:16:59).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Belg
Talent

Uit: Vleutum
Reg.: 20 juni 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 19:53:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Zeiden de mensen in Rotterdam vorig jaar ook....je moet naar de huidige feiten kijken.

Waarschijnlijk is de Peter Bosz-truck weer uit de kast gehaald en is Arnoutovic al lang warm gemaakt voor Feyenoord (zie Ahamdi).

Arnoutovic is zeker voor Nederlandse begrippen een top-talent en dat weet hij zelf ook.
Dan kun je weer gaan zeggen, wat goed is komt snel, maar zijn gedrag gaat nog veel sneller naar het vedette-niveau.

Een speler die niet meer wil blijven kun je beter niet houden, maar de voorzitter van Twente kennende verkoopt hij zijn huid zeer duur (en terrecht).

En voor de mensen die denken dat we een positie-verbetering zijn tov FC Twente wil ik graag zeggen dat ze even van de Feyenoord wolk moeten komen, want die tijd is even voorbij.

[Dit bericht is veranderd door Belg (op 5 juli 2008 19:53:27).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:53:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb deze jongen een paar keer zien invallen en daarin maakte hij een goede indruk op mij. Het is een talent maar om nou 4 miljoen of meer voor die gozer neer te tellen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.675,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LSP
Ballenjongen

Gepost op 5 juli 2008 om 19:55:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

LSP heeft een punt wat betreft zijn gerucht over Arnautovic.

Alleen hij krijgt het nu wel te hoog in zijn bol. Fc Twente mee doen om de titel? Haha nee dat denk ik niet. Er zijn al 2 middenvelders vertrokken Engelaar en El Ahmadi, Gehaald Tioté en Janssen maar die zijn niet gelijkwaardig. Haal die 2 middenvelders weg en Twente is voor 50 % weg.

Ik beproef hier een zelfde soort arrogantie die 70 kilometer te noorden van jullie ook altijd aanwezig is.

Denken jullie nou werkelijk mee te kunnen doen om het kampioenschap???
Ik kan jullie nu al aangeven dat Ajax en PSV de grootste kandidaten zijn. Bekijk puur even de selecties alstublieft...

Daarnaast is Twente een outsider. Ik denk persoonlijk dat ons middenveld er absoluut niet op achteruit is gegaan. Elia op links is dondersgevaarlijk en wordt de grote verassing dit seizoen. Daarnaast Tiote een beer en vechter van een vent. Verder Janssen speelt nu in de voorbereiding al erg indrukwekkend en verder is Hersi de laatste tijd ook erg lekker aan het ballen.

Goed, plaats 3 zal gaan tussen Twente, Feyenoord en Heerenveen. Maar ga alstublieft geen waarvoorstellingen maken (met alle respect voor jullie selectie) dat jullie een titelkandidaat zijn.

Ow trouwens, Aisatti is ook op Enschede an. Die wordt later deze week gepresenteerd.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 5 juli 2008 om 19:55:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Last van schizofrenie??

Jongens dat bedoelde ik nou juist niet met respect discuseren. Jammer, kom op en nu weer gewoon doen, laten wij het a.u.b gezellig houden hier.
 Help mods!
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:56:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belg schreef:

(...)

Zeiden de mensen in Rotterdam vorig jaar ook....je moet naar de huidige feiten kijken.

Waarschijnlijk is de Peter Bosz-truck weer uit de kast gehaald en is Arnoutovic al lang warm gemaakt voor Feyenoord (zie Ahamdi).

Arnoutovic is zeker voor Nederlandse begrippen een top-talent en dat weet hij zelf ook.
Dan kun je weer gaan zeggen, wat goed is komt snel, maar zijn gedrag gaat nog veel sneller naar het vedette-niveau.

Een speler die niet meer wil blijven kun je beter niet houden, maar de voorzitter van Twente kennende verkoopt hij zijn huid zeer duur (en terrecht).

En voor de mensen die denken dat we een positie-verbetering zijn tov FC Twente wil ik graag zeggen dat ze even van de Feyenoord wolk moeten komen, want die tijd is even voorbij.

Toch apart dat jij als Belg zo FC Twente geil bent bij elk gerucht over Twente op dit netwerk ben jij er altijd als de kippen bij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.675,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk