| Poster | | Topic: Marko Arnautovic |  |
|
|
Fr 1908 Aanstormend talent
Uit: - Vak: Olympiatribune - P Posts: 136 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: HarryTheFish schreef:
(...)
In deze wedstrijden in het eerste werd hij trouwens vrijwel alleen als linkerspits ingezet waardoor natuurlijk ook het scoren een stuk moeilijker was.
Ja Lee was ook zeker goed alleen omdat ie linkerspits stond kon ie zeker niet scoren 
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Fr 1908 schreef:
(...)
Ja Lee was ook zeker goed alleen omdat ie linkerspits stond kon ie zeker niet scoren 
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7402
hij heeft gescoord vandaag 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
We hadden je post de eerste keer al gelezen hoor, je hoeft niet constant dezelfde post opnieuw te doen.
Overigens vraag ik me af of het wel slim is om 4.5milj voor een spits uit te geven, terwijl we de verdediging nog moeten versterken...
Arnoutovic zal wel een speler uit de talentpool zijn, dit kost Feyenoord op dit moment dus niks. Alleen als hij straks of een andere speler uit de talentpool wordt verkocht.
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 743 Reg.: 5 augustus 2003 | Ik denk niet dat het Twente is dat het een en ander geheim wil houden. Volgens mij is het de regel dat spelers onder de 24 jaar die in 2008 (jan t/m dec) gekocht worden, vanwege het investeringsfonds (talentpool3) eerst aan de businessclub gepresenteerd wordt. Dat is met El Ahmadi ook gebeurd.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Biseswar schreef:
(...)
Arnoutovic zal wel een speler uit de talentpool zijn, dit kost Feyenoord op dit moment dus niks. Alleen als hij straks of een andere speler uit de talentpool wordt verkocht.
Hoezo zou het Feyenoord dan niks kosten.
Talentpool betekent dat Feyenoord gewoon een bedrag krijgt, maar wel 25% van de spelersopbrengsten moeten afstaan
|
|
|
Face2 Meervoudig international
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 671 Reg.: 3 december 2005 | Die genoemde 4.5 mln wordt ook maar gewoon als waarheid aangenomen. Ik heb daar m'n twijfels bij, al is het wel zo dat voor spitsen de transfersom hoger ligt.
Ik heb zomaar het idee dat Verbeek deze spelert kent.
|
|
|
HarryTheFish peetmargarita  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 |
quote: Fr 1908 schreef:
(...)
Waar slaat deze reacite nou weer op?
Het gaat hier om de verschillen tussen Emnes en Arnautovic en het feit dat Arnautovic bij de jeugd en de beloften veel scoort en dit in het eerste nog niet gedaan heeft.
Als je geen zin hebt een hele discussie te volgen reageer dan gewoon niet.
|
|
|
Fr 1908 Aanstormend talent
Uit: - Vak: Olympiatribune - P Posts: 136 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: hodie schreef:
(...)
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7402
hij heeft gescoord vandaag ;)
Wat een topprestatie maar ik zal niet zo moeilijk doen ik heb ook goede verhalen over hem gehoort :) ;) :ja :cool :feyenoord :pul :kuip
quote: HarryTheFish schreef:
(...)
Waar slaat deze reacite nou weer op? :huh
Het gaat hier om de verschillen tussen Emnes en Arnautovic en het feit dat Arnautovic bij de jeugd en de beloften veel scoort en dit in het eerste nog niet gedaan heeft.
Als je geen zin hebt een hele discussie te volgen reageer dan gewoon niet.
Jij zegt dat ie niet kon scoren omdat ie linkerspits zou staan nou als Lee in de spits zou staan zou hij ook zeker zoveel scoren? Je bent gewoon geklemt.. en dan kom je met zo'n rare reactie triest hoor..
[Dit bericht is veranderd door Fr 1908 (op 5 juli 2008 17:59:15).]
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Rijnmond meldt van een naderend akkoord? RTV Oost plaats een bericht dat het rond is, en even later verwijderen ze het weer en Tubatia zegt dat Twente niet mee werkt aan een transfer...
Wat zou je moeten geloven?
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: Patrick017 schreef:
Rijnmond meldt van een naderend akkoord? RTV Oost plaats een bericht dat het rond is, en even later verwijderen ze het weer en Tubatia zegt dat Twente niet mee werkt aan een transfer...
Je moet alleen Feyenoord.nl geloven.. 
|
|
|
Bruins Bankzitter
Vak: - Posts: 187 Reg.: 7 juni 2005 |
Rijnmond meldt van een naderend akkoord? RTV Oost plaats een bericht dat het rond is, en even later verwijderen ze het weer en Tubatia zegt dat Twente niet mee werkt aan een transfer...
Tubantia had dit op vrijdag gehoord, dus dat kan al oud nieuws zijn. Rijnmond is volgens mij gewoon betrouwbaar.
[Dit bericht is veranderd door Bruins (op 5 juli 2008 18:04:06).]
|
|
|
Het legioen 12 Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Beijerland Vak: - Posts: 768 Reg.: 27 januari 2004 | Qua feyenoord nieuws heeft Rijnmond er nog niet vaak naast gezeten als het ging om deals die bijna rond waren.
Kan iemand iets meer over de speler vertellen?
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Thomassio schreef:
(...)
Hij heeft wel N'Kufo voor zich die er een stuk 20? heeft ingeschoten. N'Kufo is zelden tot nooit geblesseerd of moe dus het is gewoon heel lastig om veel speelminuten te maken als je positie diepe spits is.
Tsja. Type N'kufo is het ook wel. Die is nog zó fit dat je hem er nooit uithaalt. 2 Boomstammen in de spits werkt ook niet.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | |
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Over een half uurtje 5,5 miljoen? 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Dus we hebben toch geld 
|
|
|
nootkjb Ballenjongen
Vak: - Posts: 7 Reg.: 14 maart 2008 | Ik hoop dat we deze jongen kunnen halen ben wel over hem te spreken. En anders moeten we gewoon proberen die pinchitter van oostenrijk te halen. Maar ik denk dat Arnautovic een goeie kan worden is ook al fysiek erg sterk voor zijn leeftijd en erg balvast.
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | 4 Ã 5 miljoen voor 1 van de grootste talenten binnen NL valt nog mee. Dit geldt betaal je ook voor redelijke talenten uit Zuid-Amerika. Afgelopen seizoen topscoorder van de beloften, jaar daarvoor van de A1. 1 goed seizoen in de eredivisie en je bent al 16,5 miljoen waard .
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 | Heb deze jongen nooit zien spelen...kan er dus ook niet over oordelen... Hij heeft bij de beloften 21 doelpunten in 24 wedstrijden gescoord. Dan kun je wel wat lijkt me.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 |
quote:
zaterdag 05 juli 2008
Feyenoord aast op Marko Arnautovic
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Feyenoord wil ver gaan om Marko Arnautovic los te weken bij FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijker, die in Enschede op het punt van doorbreken staat.
Feyenoord meldde zich de voorbije weken diverse keren in Enschede, maar de leiding van FC Twente wil Arnautovic niet kwijt. Toch hoopt de Kuipclub snel een akkoord te bereiken, ook al omdat de speler heeft aangegeven dolgraag te willen verkassen.
Arnautovic staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen.
In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.
Ad.nl
Gaat denk ik wel rondkomen 1 dezer dagen...
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=77699&id=63
Nu Meldt RTV Oost dat het rond is voor 5 Miljoen euro...
Top, goeie aankoop! Grote sterke scorende jonge spits. 5 miljoen is veel geld. Maar dat betaal je tegenwoordig voor een goed talent.
[Dit bericht is veranderd door Frank Mir (op 5 juli 2008 18:55:12).]
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1633 Reg.: 9 november 2005 | Ik lees hier bedragen van 4 a 5 miljoen euro voor een speler die nog niets heeft gepresteerd op het hoogste niveau, maar wel op basis van "talent" betaald moet worden. Is dit niet een beetje veel ?
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: easydott schreef:
Ik lees hier bedragen van 4 a 5 miljoen euro voor een speler die nog niets heeft gepresteerd op het hoogste niveau, maar wel op basis van "talent" betaald moet worden. Is dit niet een beetje veel ?
Dat is dus het risico wat Feyenoord gaat lopen. Koop je hem dit jaar niet, moet je er volgend jaar misschien wel meer dan het dubbele voor betalen of is hij helemaal niet meer haalbaar.
|
|
|
Nedlloyd
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 15 Reg.: 5 juli 2008 | Ze laten hem niet gaan..aldus de Tubantia.. Vind het trouwens erg veel geld.
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1633 Reg.: 9 november 2005 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Dat is dus het risico wat Feyenoord gaat lopen. Koop je hem dit jaar niet, moet je er volgend jaar misschien wel meer dan het dubbele voor betalen of is hij helemaal niet meer haalbaar.
Klopt, in dat opzichten heb je gelijk, maar het gaat nergens meer over hedendaags. 4 a 5 miljoen vragen voor een speler wat voornamelijk met de beloften heeft gespeeld
Als ik Feyenoord was zou ik het op een arbitragezaak gooien. Zijn die Tukkers helemaal gek geworden !
|
|
|