Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Marko Arnautovic
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 35 »

Poster
Topic: Marko Arnautovic 
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 16:14:55.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Feyenoord wilde een lange spits erbij. Daarom zal er dan eerder gekozen worden voor Arnautovic dan voor Emnes.

Dat begrijp ik ook wel. Ik zeg niet voor niets dat het verschillende type spitsen zijn. En ik snap ook heus wel dat Feyenoord eerder behoefte heeft aan een kopsterke spits, maar een speler moet het geld ook waard zijn. De prijs/kwaliteitsverhouding moet wel overeen komen. Ik vind dat 4,5 miljoen voor Arnautovic teveel geld zou zijn voor een speler met nauwelijks eredivisie ervaring.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:15:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Arnautovic van Twente heeft de volgende wedstrijden bij de selectie gespeeld en doelpunten gemaakt.

Seizoen 2006 - 2007 - wedstrijden = 2 doelpunten = 0
Seizoen 2007 - 2008 - wedstrijden = 14 doelpunten = 0

Hij heeft wel bij de A-1 in 22 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt.
Dan had Feyenoord naar mijn idee beter Emnes kunnen halen!

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 16:16:16).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 16:18:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Arnautovic van Twente heeft de volgende wedstrijden bij de selectie gespeeld en doelpunten gemaakt.

Seizoen 2006 - 2007 - wedstrijden = 2 doelpunten = 0
Seizoen 2007 - 2008 - wedstrijden = 14 doelpunten = 0

Hij heeft wel bij de A-1 in 22 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt.
Dan had Feyenoord naar mijn idee beter Emnes kunnen halen!

Zijn toch 2 compleet verschillende spelers...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
NickFeyR Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 10 november 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:18:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat ze(Twente)een bod van 4,5 miljoen hebben afgewimpeld, waar RTV Oost in de war door raakte, en dacht dat hij definitief zou hebben getekend bij ons.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 16:21:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De voorzitter van FC Twente heeft contact gezocht met RTV Oost, om het stil te houden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 16:23:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

De voorzitter van FC Twente heeft contact gezocht met RTV Oost, om het stil te houden.

Is hem goed gelukt dan.
 Help mods!
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 16:23:24.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Dat vermoeden heb ik ook. In Tubantia heeft hij het gelijk ontkracht en daarna waarschijnlijk contact gezocht met RTV Oost. Er zit gewoon een kern van waarheid in, maar het zou kunnen dat het nog niet 100% rond is of dat Twente misschien wel tegelijk een opvolger wil presenteren. Ik verwacht iig dat Arnautovic 'gewoon' naar Feyenoord komt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 16:25:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

Denk dat ze(Twente)een bod van 4,5 miljoen hebben afgewimpeld, waar RTV Oost in de war door raakte, en dacht dat hij definitief zou hebben getekend bij ons.

NickFeyR, 4,5 miljoen is bod wat FC Twente gewoon niet kan afslaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
vvr Gele kaart: waarschuwing

Ballenjongen

Uit: rsb
Reg.: 2 juli 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 16:25:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja ik ook. meestal houden ze het zolang mogelijk stil om de media een beetje te ontlopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.490,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 16:35:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

NickFeyR, 4,5 miljoen is bod wat FC Twente gewoon niet kan afslaan.

Je weet het maar nooit, met de absurde transferbedragen tegenwoordig.

Hoop daarom ook dat ze gewoon verder gaan zoeken, en niet de hele zomer hengelen naar één speler.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:36:03.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

(...)

Zijn toch 2 compleet verschillende spelers...

Inderdaad hij heeft in 16 wedstrijden eredivisie 0 doelpunten gemaakt, in die zin zijn ze al verschillend.
4.5 miljoen voor een (talent?) die nog geen doelpunt heeft gemaakt in de hoofdmacht van Twente. Het is altijd een gok maar 2.5 miljoen daar had ik het nog mee aangedurft, meer echt niet.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 5 juli 2008 16:38:20).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 16:39:29.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Feyenoord heeft de interesse bevestigd en heeft verder gezegd dat ze er wel van uitgaan dat Feyenoord met Twente er uit zullen komen. Dit hoorde ik net namelijk op Radio Rijnmond.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 16:40:22.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We wachten maar weer af wat er van waar is. Van mij mag hij erbij komen in ieder geval.
4,5 miloen is natuurlijk veel en veel te veel voor een speler met zijn status maar het zou me absoluut niet verbazen als dat de werkelijke vraagprijs is. Heerenveen en Ajax hebben samen een bom onder nationale transfers gelegd met de extreem hoge prijs voor Sulejmani. Het zou voor Nederlandse clubs in de toekomst wel eens steeds moeilijker kunnen worden spelers uit de eigen competitie aan te trekken. Clubs zullen allemaal proberen absurde bedragen te vangen hun spelers simpelweg omdat buitenlandse clubs dat al jaren doen en ook veel meer geld te besteden hebben dan Nederlandse clubs. De scouting in het buitenland en langdurige contracten voor jeugdspelers zullen heel belangrijk worden in dat geval.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 16:42:01.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord wil Arnautovic

Feyenoord wil Marko Arnautovic overnemen van FC Twente.

De Rotterdammers hebben de afgelopen periode diverse gesprekken gehad met de club uit Enschede. Dat heeft nog geen tot akkoord opgeleverd, maar Feyenoord verwacht dat dit spoedig zal gebeuren. Arnautovic heeft zelf te kennen gegeven naar Feyenoord te willen.

De 19-jarige Oostenrijker geldt als een groot talent. Hij speelde in het afgelopen seizoen 14 wedstrijden in de hoofdmacht van FC Twente, daarin kwam hij nog niet tot scoren. In het beloftenelftal was de 1 meter 92 lange spits wel trefzeker, met 21 doelpunten in 24 wedstrijden werd hij topscorer van de ploeg.

Rijnmond.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 16:43:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Feyenoord heeft de interesse bevestigd en heeft verder gezegd dat ze er wel van uitgaan dat Feyenoord met Twente er uit zullen komen. Dit hoorde ik net namelijk op Radio Rijnmond.

Voor 4,5 miljoen ?
'
Het is echt slecht gesteld met de scouting.....
 Help mods!
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 16:44:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

4,5 miljoen vind ik ook nogal veel. Hij is talentvol en hij heeft zeker kwaliteiten die we kunnen gebruiken maar 4,5 miljoen voor iemand die nog bijna niks gepresteerd heeft is echt veels te veel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 16:47:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

Feyenoord wil Arnautovic

Feyenoord wil Marko Arnautovic overnemen van FC Twente.

De Rotterdammers hebben de afgelopen periode diverse gesprekken gehad met de club uit Enschede. Dat heeft nog geen tot akkoord opgeleverd, maar Feyenoord verwacht dat dit spoedig zal gebeuren. Arnautovic heeft zelf te kennen gegeven naar Feyenoord te willen.

De 19-jarige Oostenrijker geldt als een groot talent. Hij speelde in het afgelopen seizoen 14 wedstrijden in de hoofdmacht van FC Twente, daarin kwam hij nog niet tot scoren. In het beloftenelftal was de 1 meter 92 lange spits wel trefzeker, met 21 doelpunten in 24 wedstrijden werd hij topscorer van de ploeg.

Rijnmond.nl

Rijnmond is meestal wel geloofwaardig.

Maar laten we voor Feyenoord's sake hopen dat dit gewoon niet waar is.

Als ie echt zo talentvol was dan had ie wel langere speelminuen gemaakt dan invalbeurten van 5 minuten.
 Help mods!
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 16:47:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kan me herinneren dat hij vorig jaar in de uitwedstrijd tegen ajax fantastisch invield en steeds de bal zeer goed bij hem hield. is technisch ook zeer vaardig..maar top??? nee dat is het(NOG) niet.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 5 juli 2008 16:48:38).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
boca junior
Talent

Uit: rdam
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:48:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Als ie echt zo talentvol was dan had ie wel langere speelminuen gemaakt dan invalbeurten van 5 minuten.

Het staat ook op de webside van RTV.oost.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Talent

Gepost op 5 juli 2008 om 16:53:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sorry hoor maar ik kan het nog steeds niet geloven.

4,5 miljoen !!!

Hopelijk is onze transferbudget dan niet gelijk op, want ik zit echt eigenlijk op versterking in de verdediging te wachten.
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 17:01:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Hij heeft wel N'Kufo voor zich die er een stuk 20? heeft ingeschoten. N'Kufo is zelden tot nooit geblesseerd of moe dus het is gewoon heel lastig om veel speelminuten te maken als je positie diepe spits is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 17:02:48.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NickFeyR schreef:

(...)

Voor 4,5 miljoen ?
'
Het is echt slecht gesteld met de scouting.....

Ik vraag me zelfs af of deze speler wel uberhaupt een profcontract heeft. Voor hetzelfde geld heeft hij nog een jeugdcontract en probeert die voorzitten van Twente Feyenoord te belazeren. Scheringa probeerde Ajax en Feyenoord ook te belazeren met Vlaar.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 5 juli 2008 17:05:36).]
 Help mods!
Biseswar
Vedette

Gepost op 5 juli 2008 om 17:05:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

4,5 miljoen is veel geld, maarja zo is de markt op dit moment. Vorig seizoen werden er spelers verkocht voor absurd hoge bedragen zoals Babel, Drenthe en Pepe.

Arnoutovic is een 19-jarige aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is.

Twente/Heracles A1
2006-2007: 16 doelpunten in 22 wedstrijden
2007-2008: 21 doelpunten in 24 competitieduels

Speelde daarnaast ook nog eens 14 duels in de hoofdmacht van FC Twente, in deze wedstrijden maakte hij een sterke indruk op mij.

Voor Marvin Elmens werd een bedrag van 4 miljoen betaalt. Speelde 3 jaar bij Sparta, de laatste duels maakte hij een sterke indruk. Op basis van die wedstrijden heeft hij een transfer verdient.

Arnoutovic is 19 jaar, scoort aan de lopende band bij de A1 en pikt ook zo zijn wedstrijden mee bij het eerste.

Dat hij 0 keer heeft gescoort in 14 duels, ligt ook aan de rol en de taak die de trainer de speler geeft....

Ik ben hartstikke tevreden met deze aankoop, 4,5 miljoen is veel. Maarja dat wordt nu eenmaal tegenwoordig betaalt, Feyenoord doet hier net zo goed aan mee! Maarja als hij straks gaat ballen en we verkopen hem voor een flink bedrag, hoor je niemand meer over die 4,5 miljoen.
 Help mods!
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 17:12:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vvr schreef:

op http://www.feyenoordleven.nl staat dat hij naar feyenoord is voor 4.5 miljoen kijk zelf maar!

We hadden je post de eerste keer al gelezen hoor, je hoeft niet constant dezelfde post opnieuw te doen.

Overigens vraag ik me af of het wel slim is om 4.5milj voor een spits uit te geven, terwijl we de verdediging nog moeten versterken...

[Dit bericht is veranderd door FR_1908 (op 5 juli 2008 17:16:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HarryTheFish
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 17:20:18.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

4,5 miljoen is veel geld, maarja zo is de markt op dit moment. Vorig seizoen werden er spelers verkocht voor absurd hoge bedragen zoals Babel, Drenthe en Pepe.

Arnoutovic is een 19-jarige aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is.

Twente/Heracles A1
2006-2007: 16 doelpunten in 22 wedstrijden
2007-2008: 21 doelpunten in 24 competitieduels

Speelde daarnaast ook nog eens 14 duels in de hoofdmacht van FC Twente, in deze wedstrijden maakte hij een sterke indruk op mij.

Voor Marvin Elmens werd een bedrag van 4 miljoen betaalt. Speelde 3 jaar bij Sparta, de laatste duels maakte hij een sterke indruk. Op basis van die wedstrijden heeft hij een transfer verdient.

Arnoutovic is 19 jaar, scoort aan de lopende band bij de A1 en pikt ook zo zijn wedstrijden mee bij het eerste.

Dat hij 0 keer heeft gescoort in 14 duels, ligt ook aan de rol en de taak die de trainer de speler geeft....

Ik ben hartstikke tevreden met deze aankoop, 4,5 miljoen is veel. Maarja dat wordt nu eenmaal tegenwoordig betaalt, Feyenoord doet hier net zo goed aan mee! Maarja als hij straks gaat ballen en we verkopen hem voor een flink bedrag, hoor je niemand meer over die 4,5 miljoen.

In deze wedstrijden in het eerste werd hij trouwens vrijwel alleen als linkerspits ingezet waardoor natuurlijk ook het scoren een stuk moeilijker was.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk