Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het Grote Geruchtentopic (deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 94 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 94 »

Poster
Topic: Het Grote Geruchtentopic (deel 9) 
Decker
Administrator

Vak: -
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 17:36:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opvolger van Het grote geruchtentopic (deel 8).

Welke spelers worden door de media aan onze club gelinkt? Zal Sulejmani volgend seizoen alsnog voor Feyenoord spelen? Komt Buffel terug op het oude nest? Of weet Bosz toch een tropische verrassing te strikken? Bespreek het hier.

Regels Geruchtentopic

1) Voor geruchten uit 'betrouwbare' bron over spelers mag een eigen topic geopend worden. Wel graag met bronvermelding. Onder 'betrouwbaar' verstaan we sites als VI, het AD, Radio Rijnmond en sites van dagbladen.

2) Geruchten met 'minder betrouwbare' bron mogen in het Grote geruchtentopic. Wederom wel met bronvermelding. Onder 'minder betrouwbaar' verstaan we sites als voetbalzone, fr-fanatic, voetbalprimeur, v-bal.

3) 'Insiders' : Er zijn een paar mensen die wel eens dingen opvangen. Het is dus niet zo dat iedereen met een inside-gerucht meteen een leugenaar is. Deze mensen mogen dit kwijt in het Grote geruchtentopic.

Wel gaan we in het geval van 'insiders' beter kijken naar de rest van het postgedrag. Melden ze zich speciaal aan hiervoor, dan worden ze meteen aangepakt. Ook 'insiders' die al langer lid zijn maar die je verder nooit ziet posten op het forum zullen harder aangepakt worden.

4) Klinkklare onzin (dingen die van het 'prikbord' worden afgehaald of die mensen op andere fora zetten, en die door leden hier worden overgenomen) : staan we niet toe

Discussiëren over spelers waar geen gerucht over is maar die jij wel graag ziet komen kan in: Wie zou jij willen zien komen (deel 7)

Discussiëren over de scouting in het algemeen kan in het topic Scouting apparaat Feyenoord

Let op: er mag best over mogelijke aankopen worden gediscussieerd maar er zal worden opgetreden tegen volledig off-topic gaan. Dit is en blijft geen slowchat topic.

edit: Ik bedenk me net dat 4 van de 5 spelers op het plaatje al hun eigen topic hebben

[Dit bericht is veranderd door Decker (op 14 mei 2008 17:43:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 17:52:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even terugkomend op het feit dat er grote namen in verband worden gebracht met 020 ( Huth, Gourcuff etc. etc. ) Nu wordt ook Luisao genoemd als eventuele opvolger van Heitinga. Het wordt tijd dat Feyenoord met dit soort namen komt want anders is 020 wel erg sterk aan het worden als daadwerkelijk 1 van deze spelers naar hun toe gaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRene
Bankzitter

Uit: HAARLEM
Reg.: 14 december 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 17:53:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Even terugkomend op het feit dat er grote namen in verband worden gebracht met 020 ( Huth, Gourcuff etc. etc. ) Nu wordt ook Luisao genoemd als eventuele opvolger van Heitinga. Het wordt tijd dat Feyenoord met dit soort namen komt want anders is 020 wel erg sterk aan het worden als daadwerkelijk 1 van deze spelers naar hun toe gaat.

Moet het wel draaien...je kan nog zoveel namen halen als je wilt maar als het niet klikt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 14 mei 2008 om 17:58:03.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Net als de grote namen Kuffour en Luque?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 18:00:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

020 heeft alleen nog Cvivantich vastgelegd. Een grote aankoop, maar wel eentje met een groot 'miskoop' gehalte. (Gebaseerd op Grote buitenlandse aankopen uit het verleden)

Met Sulejmani zijn ze bezig, zou al gepresenteerd moeten zijn ook, maar die zit er ook nog niet.

Bij Huth en Gourcuff vraag ik me af of die wel eens zin hebben om in a'dam te voetballen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
M
Regelmatige invaller

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 11 augustus 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 18:00:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Precies. 020 wordt altijd wel met aardig wat namen in verband gebracht. Wat ze vorig seizoen hebben gehaald is nou ook niet echt bepaald super, al is suarez aardig opgebloeit en vind ik die andere ex-groningenspelert een prima rechtsback. De grote namen zoals Luque en Kuffour presteerden bedroevend.

Bij Feyenoord gebeurt er toch ook wel wat zo is aangekondigd...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 18:05:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Die Berg loopt al een tijdje rond hoor in Nederland. In ieder geval lang genoeg om te kunnen weten hoe de verhoudingen hier liggen.

En als jij hier spelers wil zien die hardop in de pers roepen dat ze Ajax boven Feyenoord zouden verkiezen dan vraag ik me af waar jouw sympathieen liggen

Het is het eerste seizoen van Berg. En waarom moet Berg opeens rekening gaan houden met tere supporterszieltjes?

En daarbij: Het is een interview in de VI. Niet toevallig hetzelfde blad waarin Sulejmani zich ook zo lovend uitsprak over ajaks. Het zou me niet verbazen als het zelfs om dezelfde VI-interviewer gaat.
En het is natuurlijk nogal makkelijk om zo'n gesprek op ajaks te brengen, omdat een andere vrij aardige Zweedse spits, ene Ibrahimovic, daar ook een aantal jaren heeft gevoetbald.
Terwijl wij daarentegen nogal slordig zijn omgegaan met Henke Larsson.

Tenslotte heeft Berg nergens gezegd dat hij ajaks boven Feyenoord verkiest. In het hele interview komt het woord Feyenoord niet 1 keer voor. En ook dat heeft te maken met sturing van de interviewert.

En als we het over sympathieën gaan hebben... jij schrijft de naam van fc duivendrecht met een hoofdletter, iets wat ik toch echt niet uit mijn toetsenbord geperst kan krijgen.
Kortom: zo lust ik er nog wel een paar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 18:12:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Overigens zou ik Luque graag bij Feyenoord zien. Onbegrijpelijk dat ze bij 020 rommedahl en kennedy de voorkeur geven boven deze klasbak. Hij was bij Deportivo samen de man achter het succes, met makaay en Valeron in de Cl. Luque moet goed gebruikt worden en komt het best tot z'n recht in een 2-spitsen systeem. Hij beschikt over een uitstekende techniek en een fluwelen linker. Een must voor ieder elftal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
roytje435
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 18:16:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Overigens zou ik Luque graag bij Feyenoord zien. Onbegrijpelijk dat ze bij 020 rommedahl en kennedy de voorkeur geven boven deze klasbak. Hij was bij Deportivo samen de man achter het succes, met makaay en Valeron in de Cl. Luque moet goed gebruikt worden en komt het best tot z'n recht in een 2-spitsen systeem. Hij beschikt over een uitstekende techniek en een fluwelen linker. Een must voor ieder elftal.

Neem er nog 1
 Help mods!
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 18:17:08.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We gaan na Charisteas ( Finanieel wel aan hem verdient ) niet weer een mislukking uit amsterdam halen hoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 14 mei 2008 om 18:20:46.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Waar liggen jou sympathieen ? Hij heeft vorig seizoen zeggen en schrijven 1 redelijke wedstrijd gespeeld, en dat was tegen ons. Dus dat wil nog niet zeggen dat hij goed was want wij lieten heel 020 lekker vrij voetballen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 18:23:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nick.K schreef:

(...)

Waar liggen jou sympathieen ? Hij heeft vorig seizoen zeggen en schrijven 1 redelijke wedstrijd gespeeld, en dat was tegen ons. Dus dat wil nog niet zeggen dat hij goed was want wij lieten heel 020 lekker vrij voetballen.

Hij werd bij 020 totaal niet goed gebruikt....
 Help mods!
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 18:26:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

(...)

Het is het eerste seizoen van Berg. En waarom moet Berg opeens rekening gaan houden met tere supporterszieltjes?

En daarbij: Het is een interview in de VI. Niet toevallig hetzelfde blad waarin Sulejmani zich ook zo lovend uitsprak over ajaks. Het zou me niet verbazen als het zelfs om dezelfde VI-interviewer gaat.
En het is natuurlijk nogal makkelijk om zo'n gesprek op ajaks te brengen, omdat een andere vrij aardige Zweedse spits, ene Ibrahimovic, daar ook een aantal jaren heeft gevoetbald.
Terwijl wij daarentegen nogal slordig zijn omgegaan met Henke Larsson.

Tenslotte heeft Berg nergens gezegd dat hij ajaks boven Feyenoord verkiest. In het hele interview komt het woord Feyenoord niet 1 keer voor. En ook dat heeft te maken met sturing van de interviewert.

En als we het over sympathieën gaan hebben... jij schrijft de naam van fc duivendrecht met een hoofdletter, iets wat ik toch echt niet uit mijn toetsenbord geperst kan krijgen.
Kortom: zo lust ik er nog wel een paar

Hij hoeft van mij geen rekening te houden met tere supporterszieltjes maar als je dit soort dingen in de pers roept moet je ook niet gek staat te kijken als veel Feyenoorders je liever niet meer zien komen.

Jij vindt nog steeds dat uit het bewuste interview zijn voorliefde voor Ajax niet blijkt; ik kan er met de beste wil van de wereld nog steeds niets anders uit halen.

En na bijna een jaar in Nederland moet je toch zo langzamerhand wel weten hoe gevoelig dit ligt.
 Help mods!
Helder Postiga
Lid 2e elftal

Uit: Lisboa
Reg.: 20 juni 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 18:31:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een overdreven reacties allemaal over 1 zinnetje van Berg. Jullie moeten dingen wat beter relativeren in plaats van gelijk in een hokje plaatsen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lost Rebel
Veelbelovend talent

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 18:34:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helder Postiga schreef:

Wat een overdreven reacties allemaal over 1 zinnetje van Berg. Jullie moeten dingen wat beter relativeren in plaats van gelijk in een hokje plaatsen.

Volgens mij is er hier maar ééntje die in hokjes aan het plaatsen is...

Berg (zich)zelf!
 Help mods!
FRB
Vedette

Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 18:36:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens iemand op het PN gaat het hem niet om de mythe rond Ajax maar om de mieten.

Help mods!
FRFORZA
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 17 april 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 18:41:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Luque, kom op zeg.. glijden we weer terug naar het niveau van 2 jaar geleden toen we op de laatste dag één of andere griek uit 020 haalden? Hij heeft ongetwijfeld goede wedstrijden gespeeld voor deportivo maar een speler die naar newcastle gaat omdat hij zoveel geld geboden kreeg dat hij volgens eigen zeggen niet kon weigeren en ondertussen tijdens zijn verblijf daar kenbaar maakt dat hij de engelse competitie niks vind en newcastle al helemaal niet. Zo'n speler hoef ik niet bij onze mooie club te zien!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
luca toni
Aanstormend talent

Reg.: 24 maart 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 19:11:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zou luque ook niet meteen toejuichen, maar mischien is er wel ineens weer een klik met makaay.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 19:19:47.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
luca toni schreef:

zou luque ook niet meteen toejuichen, maar mischien is er wel ineens weer een klik met makaay.

neem er nog 1
die jonge heeft een salaris 2mil denk ff na bij ajax zich niet staande kunne houde elke wedstrijd een onvoldoende.
waarom denk je dat hij weg mag.
als je hem haald lache die 020 gers zich rot.
ik snap niet waar mense die gedachtes vandaan halen.
niks persoonlijks maar we moeten groeien
de bovenste foto's zijn goeie voorbeelden.
behalve buffel

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 14 mei 2008 19:20:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 19:20:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Conflict met medische staf leidt tot vertrek Klasnic

Ivan Klasnic vertrekt bij Werder Bremen. De Kroatische aanvaller gaat niet in op de nieuwe aanbieding die de Noord-Duitse club hem gedaan heeft. De belangrijkste reden hiervoor is het conflict dat Klasnic heeft met de medische staf van Werder. Hij eist anderhalf miljoen euro van de medici, omdat hij ze laksheid verwijt bij de behandeling van de nierklachten waarmee hij vorige jaar kampte.

"Een voortzetting van mijn werk bij deze club, zou betekenen dat ik in de toekomst weer bij dezelfde artsen terecht kom. Tegen deze artsen hebben we een rechtzaak lopen, dus dat zie ik niet zitten", verklaart Klasnic, die door een trage diagnosestelling van de Werder-artsen een dubbele niertransplantatie moest ondergaan.

Werder Bremen betreurt de beslissing van Klasnic om te vertrekken. "We hadden hem graag behouden. Ivan is een spits van grote klasse en we hebben de afgelopen dagen onze aanbieding een aantal keer verbeterd, om hem op andere gedachten te brengen. Maar goed, we accepteren zijn beslissing en wensen hem alle succes in de toekomst. We hebben samen zeven mooie jaren gehad."

Naar verluidt azen Hannover 96 en Besiktas al op de 28-jarige Klasnic, die nu transfervrij is. Hij behoort tot de selectie van Kroatië voor het komende EK.

Bron: FCUpdate.nl

Dat zou wat zijn!
 Help mods!
boris
Ballenjongen

Uit: Zwijndrecht
Reg.: 6 juni 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 19:42:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dezelfde bron die mij in voorgaande jaren al ver van tevoren transfers van Vlaar, Tiendalli en Landzaat wist te melden (zie eerdere posts) heeft mij nu laten weten dat Feyenoord interesse heeft in drie rechtsbacks die momenteel nog in Engeland spelen. Hij zegt dat het gaat om Brett Emerton (Blackburn), Mario Melchiot (Wigan) en Stephen Kelly (Birmingham).
Emerton is al naar geinformeerd en die heeft laten weten dat hij nu geen interesse heeft in een terugkeer bij Feyenoord, maar mocht zijn situatie bij Blackburn veranderen hij er wel open voor staat.
Melchiot en Kelly zijn nog niet benaderd, omdat Emerton bovenaan het lijstje rechtsbacks staat. Er is al wel bij hun clubs geinformeerd en de transfersommen zouden geen probleem zijn.

We zullen zien of hij weer gelijk krijgt, maar ik vind het alledrie prima backs

[Dit bericht is veranderd door boris (op 14 mei 2008 19:43:03).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick017
Meervoudig international

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 19:47:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Brett Emerton zou ik zeker weten toejuichen. Mario Melchiot is een echte ajacied dus die zal niet naar Rotterdam komen, Kelly ken ik niet goed als voetballer moet ik eerlijk bekennen.

Maar inderdaad met zulke berichten is het altijd afwachtten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 20:06:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou fantastisch zijn als Emerton terugkeert. Melchiot is een 020-er dus die zie ik liever niet naar Feyenoord komen. Kelly heb ik een paar keer in aktie gezien en daar speelde hij geweldig dus hem zie ik ook graag komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
chelsea1
Bankzitter

Uit: Ingen
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 20:14:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

luque zou ik zeker graag bij makaay zien gewoon een geweldige voetballer ondanks zijn verleden als misluque
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Chyroo
Ballenjongen

Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 5 juli 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 20:16:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stukje over Kelly, wel in het Engels, van Wiki :

Stephen Michael Kelly (born September 6, 1983 in Dublin) is an Irish professional footballer who plays at full back (usually right full back) for Birmingham City. He is a full international for the Republic of Ireland.

Birmingham City were believed to be winning the race to sign the defender in January 2006 only for Tottenham to pull the plug on the deal because they had an injury crisis in defence. Kelly did join Birmingham, however, on 28 June 2006 for an initial fee of £750,000 although it could rise to £1.25 million depending on his success with Birmingham City.[1]

Stephen Kelly is currently the only outfield player in the Premier League this season to have started and played every minute for his club.

Ik ken hem verder niet, maar ziet er niet verkeerd uit.
Toch zie ik liever Emerton terugkeren
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 94 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk