| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1065 Reg.: 16 augustus 2006 | Ik zal het geruchtentopic weer open doen. Om het geheugen voor sommigen nog even op te frissen een korte samenvatting van de regels:
Regels Geruchtentopic
1) Voor geruchten uit 'betrouwbare' bron over spelers mag een eigen topic geopend worden. Wel graag met bronvermelding. Onder 'betrouwbaar' verstaan we sites als VI, het AD, Radio Rijnmond en sites van dagbladen.
2) Geruchten met 'minder betrouwbare' bron mogen in het Grote geruchtentopic. Wederom wel met bronvermelding. Onder 'minder betrouwbaar' verstaan we sites als voetbalzone, fr-fanatic, voetbalprimeur, v-bal.
3) 'Insiders' : Er zijn een paar mensen die wel eens dingen opvangen. Het is dus niet zo dat iedereen met een inside-gerucht meteen een leugenaar is. Deze mensen mogen dit kwijt in het Grote geruchtentopic.
Wel gaan we in het geval van 'insiders' beter kijken naar de rest van het postgedrag. Melden ze zich speciaal aan hiervoor, dan worden ze meteen aangepakt. Ook 'insiders' die al langer lid zijn maar die je verder nooit ziet posten op het forum zullen harder aangepakt worden.
4) Klinkklare onzin (dingen die van het 'prikbord' worden afgehaald of die mensen op andere fora zetten, en die door leden hier worden overgenomen) : staan we niet toe
Discussiëren over spelers waar geen gerucht over is maar die jij wel graag ziet komen kan in: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/652.php
Discussiëren over de scouting in het algemeen kan in http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/222.php
Let op: er mag best over mogelijke aankopen worden gediscussieerd maar er zal worden opgetreden tegen volledig off-topic gaan. Dit is en blijft geen slowchat topic.
Ik zou zeggen: discussieer ze!
|
|
|
rudolfo Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 117 Reg.: 17 januari 2005 | zoals al eerder gezegd is kritiek op het beleid welkom maar dan wel in het gastenboek, niet in het geruchtentopic
[Dit bericht is veranderd door Decker (op 23 januari 2008 08:39:01).]
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3464 Reg.: 2 oktober 2000 | Jippie! Iemand heeft een gerucht!
quote: Wippolder schreef:
Let op! Inter koopt Aguero van Madrid,en wij gaan aan de haal met Julio Ricardo Cruz.
Zeer betrouwbare bron dicht bij iemand van de selectie.
Niemand HOEFT dit te geloven,maar ik vind het wel het vermelden waard.
Dus doe ermee wat je wilt,ik hoop dat die gelijk krijgt.
Ik geloof er niet veel van, maar we zullen zien.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Epe Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2498 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: ulligan schreef:
Jippie! Iemand heeft een gerucht!
(...)
Net alsof Aguero na een half jaartje alweer bij Athletico vertrekt?
|
|
|
Wippolder Talent
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 64 Reg.: 6 juni 2005 | Die speelt er al wat langer.
|
|
|
GreyHornet Vedette
quote: Wippolder schreef:
Die speelt er al wat langer.
Mocht hij dan pas dit jaar spelen omdat hij natuurlijk nog maar 18 is? Dacht dat hij er nog maar een half jaar zat
Geweldige speler. Zou het toejuichen voor Inter én voor Feyenoord 
|
|
|
Totti10 Talent
Uit: Zwijndrecht Vak: Marathontribune - E Posts: 65 Reg.: 22 april 2006 |
quote: ulligan schreef:
Jippie! Iemand heeft een gerucht!
(...)
Wat ik wel weet is dat Inter een flink bod heeft uitgebracht op Aguero 20 mil pond, dat heb ik vanmiddag op verscheidene Engelse sites gelezen .
Dus feitelijk zou het kunnen ,ook meen ik dat Julio tijdje terug zei dat ie nog wel eens bij ons terug wilde komen.
Maarja afwachten dus maar of het allemaal waar is
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6145 Reg.: 14 mei 2005 | Cruz terug bij Feyenoord zou geweldig zijn, maar ja hier wordt iedere transferperiode weer over gesproken en tot nu toe is er weinig van terecht gekomen. Ik zou het een zeer goed aanvalsduo vinden in ieder geval Makaay - Cruz 
|
|
|
Wippolder Talent
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 64 Reg.: 6 juni 2005 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Mocht hij dan pas dit jaar spelen omdat hij natuurlijk nog maar 18 is? Dacht dat hij er nog maar een half jaar zat
Geweldige speler. Zou het toejuichen voor Inter én voor Feyenoord 
2002/03 Independiente 1 0
2003/04 Independiente 5 0
2004/05 Independiente 12 5
2005/06 Independiente 36 18
2006/07 Atlético Madrid 38 6 Primera Division
2007/08 Atlético Madrid 20 9 Primera Division
Totalen: 112 38
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 3420 Reg.: 3 mei 2004 | Het gerucht gaat dat een andere autosponsor krijgt.. En dit is geen verzinsel maar dit gerucht gaat echt. 
|
|
|
GreyHornet Vedette
quote: El Jefecito schreef:
Het gerucht gaat dat een andere autosponsor krijgt.. En dit is geen verzinsel maar dit gerucht gaat echt. 
Wat dan? Honda ? 
|
|
|
Buakaw  Internationale topspeler
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2622 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Totti10 schreef:
(...)
Wat ik wel weet is dat Inter een flink bod heeft uitgebracht op Aguero 20 mil pond, dat heb ik vanmiddag op verscheidene Engelse sites gelezen .
Dus feitelijk zou het kunnen ,ook meen ik dat Julio tijdje terug zei dat ie nog wel eens bij ons terug wilde komen.
Maarja afwachten dus maar of het allemaal waar is
Atletico heeft zelf al iets van 23 miljoen betaald. Ik denk niet dat ze hem voor 2 mil meer gaan verkopen. Deze gast is echt wel het dubbele waard.
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 856 Reg.: 17 augustus 2004 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
Atletico heeft zelf al iets van 23 miljoen betaald. Ik denk niet dat ze hem voor 2 mil meer gaan verkopen. Deze gast is echt wel het dubbele waard.
Staat een clausule van 55 miljoen in zn contract.
|
|
|
Buakaw  Internationale topspeler
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2622 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Bronfly schreef:
(...)
Juist, niks voor niks lijkt me. Die willen hem niet kwijt en anders de hoofdprjs. En dat is 25 miljoen echt niet.
|
|
|
GreyHornet Vedette
(...)
Hoe weet je dat?
20 miljoen pond is toch ongeveer 31 miljoen. Of staat die 55 miljoen in Football Manager 
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 856 Reg.: 17 augustus 2004 | |
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2151 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Cruz terug bij Feyenoord zou geweldig zijn, maar ja hier wordt iedere transferperiode weer over gesproken en tot nu toe is er weinig van terecht gekomen. Ik zou het een zeer goed aanvalsduo vinden in ieder geval Makaay - Cruz 
Inderdaad, zou geweldig zijn, maarja Cruz wordt elk jaar genoemd evenals Tomasson en Larsson, binnenkort worden de namen v Persie, Kalou B en S en Drenthe ook weer genoemd..
|
|
|
frenics Jeugdspeler
Uit: groessen Vak: - Posts: 57 Reg.: 23 september 2007 |
quote: Patrick73 schreef:
Cruz terug bij Feyenoord zou geweldig zijn, maar ja hier wordt iedere transferperiode weer over gesproken en tot nu toe is er weinig van terecht gekomen. Ik zou het een zeer goed aanvalsduo vinden in ieder geval Makaay - Cruz 
Is wel een erg statisch aanvalsduo, zie liever een beweeglijke spits, die meer beweegt en sleurt.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Opoku Internationale topspeler
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1057 Reg.: 18 mei 2004 | Cruz heeft net wel weer 2x gescoord voor Inter tegen Juventus,die laten ze echt nooit gaan! 
[Dit bericht is veranderd door Opoku (op 23 januari 2008 22:53:44).]
|
|
|
Vakkiex3 Aanstormend talent
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 317 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Opoku schreef:
Cruz heeft net wel weer 2x gescoord voor Inter tegen Juventus,die laten ze echt nooit gaan! 
Daar gaan we weer, Inter laat Cruz echt niet vertrekken hoor, die gozer is volgens mij topscorer aldaar. Hoop het wel maar denk het niet.
|
|
|
DR Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 9738 Reg.: 6 februari 2006 | Waarom moet dit forum zichzelf altijd zo voor lul zetten met namen die nooit komen, niet naar NL en al helemaal niet naar ons. Lachwekkend.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1623 Reg.: 23 december 2004 |
quote: DR schreef:
Waarom moet dit forum zichzelf altijd zo voor lul zetten met namen die nooit komen, niet naar NL en al helemaal niet naar ons. Lachwekkend.
Onze nieuwe aanwinst is duidelijk overbodig in Italie 
Internazionale en Juventus in evenwicht
Uitgegeven op woensdag 23 januari 2008 om 22:58:55
Internazionale en Juventus hebben in de kwartfinale van de Italiaanse beker gelijkgespeeld. In Milaan hield Juventus de koploper in de Serie A in het eerste duel op 2-2. Oud-Feyenoorder Julio Ricardo Cruz leek Inter in de tweede helft met twee goals aan een zege te helpen. Alessandro Del Piero scoorde in de 79e minuut de aansluitingstreffer, waarna verdediger Jean-Alain Boumsoung vlak voor tijd de gelijkmaker op het scorebord zette.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9174 Reg.: 24 maart 2003 | Cruz weer in een Feyenoord-shirt......
Ja en nou weer wakker worden.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Internationale topspeler
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1872 Reg.: 12 augustus 2005 |
Van Voetbalzone, die het weer van de officiële AM site heeft geplukt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53160
Ja hoor, Atletico verkoopt Aguero onder geen bedwing. Samen met Messi het grootste aanvallende talent dat er in de wereld rondloopt. Die speelt de komende 5+ jaar nog voor Atletico Madrid. Zijn voor de rest totaal geen betrouwbare bronnen omrent dit gerucht en Inter laat Cruz toch niet gaan.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 4943 Reg.: 17 februari 2005 | Inter ziet ons al komen met 5 miljoen. 
|
|
|
|