Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 94 95 96 97 98 99

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 17:03:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
maasie schreef:

(...)

Ik denk dat Landzaat als Amsterdammer diep van binnen liever bij Ajax speelt dan bij Feyenoord.

Dat weet ik ook zeker. Heb hem vorig jaar zelfs nog in 020-shirt gesignaleerd, tijdens het uitgaan. Waarom hij dan voor ons heeft gekozen, is mij eerlijk gezegt een raadsel. Daadkrachtig handelen van Bosz, laten we het daar maar op houden....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 17:03:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
maasie schreef:

(...)

Ik denk dat Landzaat als Amsterdammer diep van binnen liever bij Ajax speelt dan bij Feyenoord.

Nogmaals: zo lang ze het voor zich houden kan ik me er niet aan storen. Als speler zelf dit soort uitspraken in de pers gaan doen is wat mij betreft de deur gesloten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
wimpiejansen
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 17:07:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Nee hij verkiest duidelijk Ajax boven Feyenoord, PSV en zeker AZ. Ik kan met geen mogelijkheid zijn uitspraken anders interpreteren. En nogmaals: dergelijke spelers moet ik niet meer.

Alle serieuze en minder serieuze nieuwssites nemen zijn uitspraken nu al over.

Die Berg is toch lang genoeg in Nederland om te begrijpen wat dergelijke uitspraken met supporters doen.

Sorry hoor, maar dit vind ik toch echt Calimero-gezeur van de bovenste plank.
Spelers, en dan met name buitenlandse spelers, denken totaal anders over de Nederlandse topclubs dan dat wij dat doen.
En ajaks is bekender over de landsgrenzen dan onze mooie club.
So what?

Daarbij mag je ook nog wel meerekenen dat Groningen in recente jaren gelijkwaardig presteerde aan Feyenoord.
Je zou het zelfs als een blijk van waardering kunnen opvatten dat Berg Feyenoord desondanks tot de top-3 rekent, en derhalve tot een van de clubs in Nederland waarvoor hij zou willen voetballen.
En mocht hij ooit ons mooie shirt aantrekken, dan komt ie er vanzelf wel achter wat de grootste club van Nederland is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 17:07:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Jan de Jonge in beeld als assistent Feyenoord.

Zegt in VI dat hij Ajax een mooie club vind maar Feyenoord ook ok.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 17:14:49.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Die Ajax-fans hebben er dan kijk op want naast zijn domme uitspraken vind ik hem ook niet goed genoeg voor Feyenoord.

hij is cker goed genoeg hun vinden van niet omdat zij t hoog in hun bol hebben typisch ajax zij willen grote namen.

plus jouw mening is beinvloed door dat hij dat gezegt zou hebbe
als hij had gezegt er is geen andere club voor mij behalve feyenoord?
kom op vriend zodra hij begint te scoren in t feyenoord shirt zal jij juichen en hij nooit meer aan 020 denke.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 17:22:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Overigens snap ik niet dat 020 steeds weer met grote namen in verband wordt gebracht. Na Huth, Bridge, Gourcuff, Seedorf en Arnunes is nu ook Luisao een mogelijke opvolger voor heitinga.

Het wordt eens tijd dat Feyenoord met spelers aan de haal gaat!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 17:22:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

(...)

Sorry hoor, maar dit vind ik toch echt Calimero-gezeur van de bovenste plank.
Spelers, en dan met name buitenlandse spelers, denken totaal anders over de Nederlandse topclubs dan dat wij dat doen.
En ajaks is bekender over de landsgrenzen dan onze mooie club.
So what?

Daarbij mag je ook nog wel meerekenen dat Groningen in recente jaren gelijkwaardig presteerde aan Feyenoord.
Je zou het zelfs als een blijk van waardering kunnen opvatten dat Berg Feyenoord desondanks tot de top-3 rekent, en derhalve tot een van de clubs in Nederland waarvoor hij zou willen voetballen.
En mocht hij ooit ons mooie shirt aantrekken, dan komt ie er vanzelf wel achter wat de grootste club van Nederland is.

Die Berg loopt al een tijdje rond hoor in Nederland. In ieder geval lang genoeg om te kunnen weten hoe de verhoudingen hier liggen.

En als jij hier spelers wil zien die hardop in de pers roepen dat ze Ajax boven Feyenoord zouden verkiezen dan vraag ik me af waar jouw sympathieen liggen :denk :denk

quote:
akuma schreef:

(...)

:D hij is cker goed genoeg hun vinden van niet omdat zij t hoog in hun bol hebben typisch ajax zij willen grote namen.

plus jouw mening is beinvloed door dat hij dat gezegt zou hebbe ;)
als hij had gezegt er is geen andere club voor mij behalve feyenoord?
kom op vriend zodra hij begint te scoren in t feyenoord shirt zal jij juichen en hij nooit meer aan 020 denke.

Nee hoor want al voor zijn domme uitspraken heb ik hier op het forum al geroepen dat ik hem tekort voor Feyenoord vind komen. Nu hij dit gezegd heeft is het voor mij helemaal einde verhaal.

[Dit bericht is veranderd door FRB (op 14 mei 2008 17:23:56).]
 Help mods!
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 14 mei 2008 om 17:27:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We kunnen Berg toch niet betalen. Forza Feyenoord Forza Middenmoter. Volgend jaar weer geen top 5
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 17:28:36.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord in de markt voor Marcus Berg

13 Mei 2008 08:07: Frank Andringa
FC Groningen moet vrezen dat het deze zomer zijn topschutter Marcus Berg gaat kwijtraken. Feyenoord schijnt de spits bovenaan haar lijst te hebben staan en ook verscheidene andere clubs volgend de Zweed.

Het is meer dan logisch dat Marcus Berg genoemd wordt bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben twee spitsen op leeftijd en kunnen nog wel wat aanvallende krachten gebruiken. Maar FC Groningen zal Berg niet zonder slag of stoot van de hand doen. Daar moet een heel groot bedrag tegenover staan. De vraag blijft immer of er in Rotterdam wel zoveel geld zit.

Algemeen directeur Hans Nijland van de FC liet onlangs weten dat Berg onze nationale top zou overslaan. Hij is goed genoeg om rechtstreeks naar het buitenland te gaan. En dat komt Groningen veel beter uit. De Trots van het Noorden wil graag aansluiting vinden met de top en dan kun je beter geen spelers verkopen aan je concurrentie.

http://fcgroningen.blog.nl/geruchten/2008/05/13/feyenoord-in-de-markt-voor-marcus-berg

Uiteindelijk is het de speler die het laatste woord heeft. Wil Marcus Berg wel naar Feyenoord, of gaat hij liever onmiddellijk naar een echte topclub. Dankzij het missen van Europees voetbal lijkt het voor hem logisch om een volgende stap in zijn carrière te zetten. Een vertrek gaat in ieder geval heel veel geld opleveren

had dit net zo goed in de slechte geruchten topic kunne plaatsen maar aangezien we hier over marcus berg praten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 17:36:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Graag verder in deel 9.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk