| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Ik had het toch bij het verkeerde eind, omdat ik vondt dat er zolang gewacht werdt met nieuwe spelers aantrekken. Dit is het gevolg ervan. Als Feyenoord aan de bel had getrokken bij Berg dan had hij echt wel willen komen. Nu gaat straks 020 er weer mee schuiven. Gewoon wachten jongens totdat iedereen onder de pannen is dan kopen wij Charatias of een speler zoals Lee, misschien is zijn dat nog dan nog opties. Hoe kunnen sommige van jullie nou denken dat je nog alle tijd heb, dat heb je helemaal niet. Ik snap sommigen forumleden niet? Maar ja ieder zijn mening!
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Daniele Massaro schreef:
(...)
Wat is het verschil? Allebei al jaren 'gevallen' topclubs, allebei al jaren wanbeleid, allebei al jaren geen kampioen geworden, allebei al jaren UEFA Cup spelen, allebei al jaren een duiventil gezien het komen en gaan van spelers. Sorry dat ik alleen niet mee wil werken aan dat oervervelende ophemelen van die gouden historie die al voorbij was toen ik geboren werd.
Je hoeft mij niet te overtuigen. Bel die voetballers en leg het ze uit. Ik constateer alleen maar.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Bestlander schreef:
Ik had het toch bij het verkeerde eind, omdat ik vondt dat er zolang gewacht werdt met nieuwe spelers aantrekken. Dit is het gevolg ervan. Als Feyenoord aan de bel had getrokken bij Berg dan had hij echt wel willen komen. Nu gaat straks 020 er weer mee schuiven. Gewoon wachten jongens totdat iedereen onder de pannen is dan kopen wij Charatias of een speler zoals Lee, misschien is zijn dat nog dan nog opties. Hoe kunnen sommige van jullie nou denken dat je nog alle tijd heb, dat heb je helemaal niet. Ik snap sommigen forumleden niet? Maar ja ieder zijn mening!

|
|
|
Daniele Massaro Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 |
quote: DR schreef:
(...)
Je hoeft mij niet te overtuigen. Bel die voetballers en leg het ze uit. Ik constateer alleen maar.
Ja ok, maar die zin over dat je je vraagtekens zet bij de mensen die hier zitten te denken dat het verstandiger is om bij ons te tekenen past niet lekker in de constatering. Eerlijk gezien is het sowieso onverstandig om dan wel bij ons, dan wel bij hen te tekenen. Het streepje dat wij voor zouden kunnen hebben is dat wij geen 6 trainers in 3 jaar tijd hebben gehad.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
(...)
Ja ok, maar die zin over dat je je vraagtekens zet bij de mensen die hier zitten te denken dat het verstandiger is om bij ons te tekenen past niet lekker in de constatering. Eerlijk gezien is het sowieso onverstandig om dan wel bij ons, dan wel bij hen te tekenen. Het streepje dat wij voor zouden kunnen hebben is dat wij geen 6 trainers in 3 jaar tijd hebben gehad.
Koeman, Gertjan Verbeek, Van Marwijk, Beenhakker...
Zijn er toch al gauw 4?
|
|
|
Bronco Talent
Vak: - Posts: 85 Reg.: 28 februari 2006 |
(...)
Wat is het verschil? Allebei al jaren 'gevallen' topclubs, allebei al jaren wanbeleid, allebei al jaren geen kampioen geworden, allebei al jaren UEFA Cup spelen, allebei al jaren een duiventil gezien het komen en gaan van spelers. Sorry dat ik alleen niet mee wil werken aan dat oervervelende ophemelen van die gouden historie die al voorbij was toen ik geboren werd.
feit is helaas dat ajax meer prijzen heeft gepakt in europa, vaker kampioen is geworden enz.
Daarnaast vertrekt bijna iedereen daar naar een topclub (grygera, ibrahimovic, heitinga, sneijder, noem ze maar op)
De naam is gewoon vele malen groter in de rest van de wereld.
Feyenoord is de grootste in NL, maar daarbuiten delven we het onderspit.
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)

Interesante reactie, dit is belangrijk en zegt veel!. Dat is belangrijk.
quote: DR schreef:
(...)
Kan je mij uitleggen wat je bedoel met, er zij hier mensen die denken dat het verstandiger is bij ons te tekenen.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:29:56).]
|
|
|
quote: ulligan schreef:
(...)
Bestlander, jij weet net zo goed als ik dat men achter de schermen keihard bezig is om spelers binnen te halen. Dat je niks hoor wil niet zeggen dat ze met niemand aan het praten zijn.
Het is echt niet zo dat Bosz, Gudde en Verbeek op dit moment cocktails drinken in de Dominicaanse Republiek en na het EK wel eens gaan kijken welke spelers nog geen nieuwe club hebben.
We zullen zien straks?
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:28:50).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Bestlander is in paniek. 
|
|
|
quote: pipapaauwe schreef:
Bestlander is in paniek. 
Ha, ha, nou wordt het leuk waarover zou ik in paniek zijn denk jij?. Jij kan mij voor geen meter dat is een zekerheid!. Man hou op nou moet ik echt lachen, het spijt mij 
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:35:13).]
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Sorry hoor maar elke speler die wij willen hebben wil liever naar 020. Dus streep Berg, Vadocz en Sulejmani maar DEFINITIEF van het lijstje af als mogelijke volgende aankoop van Feyenoord.
|
|
|
W.M.J.M Jeugdspeler
Uit: Baexem Vak: - Posts: 53 Reg.: 9 juli 2007 | Volgens mij hebben ze die cvitaniets gekocht voor 7 miljoen. Zelf 020 betaald niet zoveel voor een bankzitter. Zeker aangezien ook Sulejmani gaan kopen gaat Berg echt niet naar Ajax
|
|
|
quote: LeroyFer schreef:
Sorry hoor maar elke speler die wij willen hebben wil liever naar 020. Dus streep Berg, Vadocz en Sulejmani maar DEFINITIEF van het lijstje af als mogelijke volgende aankoop van Feyenoord.
In ieder geval blij met een normaal antwoord. Maar waarom ben je daar nu zo zeker van. Als Feyenoord al eerder bij Berg had aangeklopt en de zaken stil gehouden had dan had Berg mogelijk allang getekend. Je moet natuurlijk niet wachten dat verschillende clubs zich gaan melden, want dan ben je telaat en ben ik het met je eens dat er voor 020 gekozen wordt, helaas.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:42:14).]
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Bronco schreef:
(...)
feit is helaas dat ajax meer prijzen heeft gepakt in europa, vaker kampioen is geworden enz.
Daarnaast vertrekt bijna iedereen daar naar een topclub (grygera, ibrahimovic, heitinga, sneijder, noem ze maar op)
De naam is gewoon vele malen groter in de rest van de wereld.
Feyenoord is de grootste in NL, maar daarbuiten delven we het onderspit.
Volgens mij hebben van Persie, Kuyt, Kalou en Drenthe het met resp. Arsenal, Liverpool, Chelsea en Real Madrid ook niet onaardig gedaan 
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
(...)
In ieder geval blij met een normaal antwoord. Maar waarom ben je daar nu zo zeker van. Als Feyenoord al eerder bij Berg had aangeklopt en de zaken stil gehouden had dan had Berg mogelijk allang getekend. Je moet natuurlijk niet wachten dat verschillende clubs zich gaan melden, want dan ben je telaat en ben ik het met je eens dat er voor 020 gekozen wordt, helaas.
Ik ben er zeker van omdat als 020 en Feyenoord zich beide melden voor dezelfde speler gaat die speler uiteindelijk toch naar 020. En raad eens over welke spelers ik het hier heb? Inderdaad! Berg. En ik kan er nog wel een paar opnoemen. Vandaar dat ik denk dat Berg uiteindelijk toch wel voor 020 zal gaan kiezen wat ook het geval is bij Sulejmani.
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Dan moet je dus slim zijn en voordat andere clubs zich gaan melden voor een betreffende speler dan zal Feyenoord al een accoord op zak moeten hebben. Een slag voor zijn dus, niet je eigen gaan melden als de intesse al groot is van diverse clubs dan ben je al veel te laat.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:46:28).]
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
Dan moet je dus slim zijn en voordat andere clubs zich gaan melden voor een betreffende speler dan zal Feyenoord al een accoord op zak moeten hebben. Een slag voor zijn dus, niet je eigen gaan melden als de intesse al groot is van diverse clubs dan ben je al veel te laat.
Zoals Feyenoord dat al is in vele gevallen.
|
|
|
Helder Postiga Lid 2e elftal
Uit: Lisboa Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 155 Reg.: 20 juni 2005 |
quote: LeroyFer schreef:
(...)
Zoals Feyenoord dat al is in vele gevallen.
Wordt jij niet heel erg moe van je zelf?
Want het enige wat je doet is hele dagen door zeuren over aankopen. Competities zijn net afgelopen.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3589 Reg.: 12 april 2004 | goh lekker zeg ga ik een uurtje in de zon zitten ,kom ik hier terug en gaat iedereen opeens naar 020 toe.kan ik dan nooit ff weg.er heeft totnu toe nog niemand getekent bij 020,dus doe niet zo dramatisch. bosz is echt wel bezig heb ff geduld 
|
|
|
marsco Veelbelovend talent
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 102 Reg.: 4 augustus 2004 | Het is echt ongelooflijk. Er gaan geruchten de ronde over Berg terwijl er nog geen serieuze bron is geweest die interesse van Feyenoord heeft bevestigt. En dan roepen dat Feyenoord er haast achter moet zetten. Wie zegt dat Feyenoord is geinteresseerd?
Het is nog geen juni en iedereen is in paniek. Nee, Feyenoord moet gaan smijten met z'n geld. Lekker verstandig. Als Sulejmani en Berg niet komen, jammer... Rustig zoeken naar andere oplossing.
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Helder Postiga;
Je raakt hem precies, het is het einde van de competietie de periode waarin clubs zich gaan versterken. En zoals Feyenoord in voorgaande jaren door geldgebrek niet eerder kon versterken alleen vlak voor de dad line en daar slechte ervaringen mee heeft gehad, hopen wij dat het dit jaar dus beter gaat.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 15:56:57).]
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Groningen-spits Berg: 'AZ is geen stap vooruit, Ajax wel' Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-mei-2008 15:47
Marcus Berg (foto) is tevreden bij FC Groningen. De 21-jarige spits was afgelopen seizoen enkele maanden geblesseerd, maar daarvoor en ook daarna heeft hij zijn waarde bewezen. Uit de statistieken blijkt dat de ploeg van Ron Jans beduidend meer punten haalt als de Zweed in de voorhoede staat. 'Het streelt me absoluut dat de cijfers zo lovend zijn, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ik de motor van Groningen ben,' aldus een relativerende Berg in VI. 'Maar ik ben op de goede weg, daar zijn we het over eens.'
Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen beweerde enkele maanden geleden dat Berg voor de Nederlandse top drie onbetaalbaar is. Berg: 'Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt.'
'Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit,' vervolgt Berg over de Alkmaarse vereniging. 'Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer. De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal.' De Zweed weet dat overstappen naar de Arena gevoelig ligt in Groningen, nadat afgelopen seizoen enkele belangrijke spelers door de Amsterdammers uit Euroborg werden weggeplukt. Berg is echter zeer gecharmeerd van de club waar komend seizoen Marco van Basten de touwtjes in handen heeft. 'Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders,' weet hij. 'Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek.' (DH
sportweek.nl
Lekker weg laten blijven 
|
|
|
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Ik heb al de berichten nu gelezen, laten wij er het maar ophouden dat de tijd het zal leren. Dan zullen wij zien.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | BErg roept in VI dat hij erg graag naar Ajax wil, meer dan naar PSv of Feyenoord.
Dat betekent dus 2 dingen:
- Het legioen gaat Berg, mcoht hij komen, dus niet meer accepteren waarschijnlijk.
- Feyenoord is totaal niet bezig met Berg, anders zou hij niet zulke uitspraken doen. Hij weet ook wel van de haat tussen 020 en Feyenoord.
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 | t grappige is dat ze op t 020 forum helemaal niks weten van m.berg en meer denken aan sulejmani.
sommige mensen in paniek omdat er een reporter die waarschijnlijk ajax fan is heeft gevraagt :zou je voor ajax spelen als je gevraagt zou worden.
natuurlijk zegt die jonge ja ,ajax of groningen t salaris alleen al voor zo'n jonge.
ik zeg wel dat wij niet moeten wachten want als huntelaar weg gaat hij waarschijnlijk aan koop nummer 1 word en wij die strijd waarschijnlijk verlieze.
of t zal de prijs om hoog halen.
|
|
|